Brasserie Parkhotel

Meer informatie over restaurant Brasserie Parkhotel

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Mijn tafelgenotes hadden een merluza en een maaltijdsalade met vis, ik had de vegetarische wokschotel. De merluza was prima, echter er lag in verhouding tot de twee anderen wat weinig op het bord aan garnituur. De maaltijdsalade was prima, een groot bord vol salade met daarbovenop veel verschillende soorten vis en garnaaltjes. Mijn wokschotel was ook lekker, ruim voldoende en inclusief asperges. Ik vermoed wel dat de teriyakisaus niet zelfgemaakt is...
De bediening ging vlot genoeg, maar mag wat meer flair hebben. Inrichting is ruim van opzet met uitzicht over het water. Jammer dat aan het einde van de dag de zon aan de achterkant wel weg is.
S. D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Normaliter zijn hotelrestaurants niet onze keus. Maar door de mooie locatie en uitzicht kozen we ervoor om toch in ons hotel te blijven eten. Wat zijn we blij dat we dat gedaan hebben. We hebben in het restaurant gegeten, niet de brasserie. Maar deze 2 overlappen elkaar. Heerlijk 4 gangen menu genomen, waarbij de gerechten zeer mooi opgediend werden. Heerlijke wijn erbij. Na afloop ging de ober zelfs de lift voor ons halen, zodat we zo naar onze kamer konden 'rollen'.
Leentje64 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Een hoofdgerecht met een glas wijn erbij. Tikje prijzig voor het gebodene. Mooi decor, prettig uitzicht, correcte bediening. Slibtongetjes waren wat te hard gebakken, alle randen waren te hard. Het vuur wat lager en de gaartijd wat langer, dan klopt het wel. De salade met asperges en truffelolie was zalig. Lekker glas wijn. Al met al een aardige ervaring.
Sims .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Nog nooit zo'n onsmakelijke "krabsalade" gegeten. Krab met kerrie! Geen krab geproefd dus. We hebben wel vaker in dit restaurant gegeten met zeer uiteenlopende ervaringen. Deze keer zat het niet mee dus. Prijs/kwaliteit verhouding volledig scheef. Bediening was OK. Bij het afrekenen (aan de receptie....) toch maar even mijn hart gelucht. "Ik zal het doorgeven aan de chef" was de nogal laconieke reactie. We komen nog wel eens terug als het terras weer open is. Met mooi uitzicht op het water en twee kroketten met bruinbrood. Helft van de prijs van de kerriekrab maar wel 10 keer zo lekker.
Koert D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Het voorgerecht was prima, we hadden wildbouilon met bospaddestoelen, en mijn partner kreeftsoep. Het hoofdgerecht (reerugfilet op een bedje van rode kool en rode portsaus, en mijn partner scampi's met penne) viel nogal tegen. Het moet gezegd worden het zag er prachtig uit. Maar de smaak viel helaas tegen. De reerugfilet was bijna koud, en niet erg smaakvol. De scampi's waren overbakken en taai. De pasta werd geserveerd zonder enige saus. De bediening was nogal stijfjes. De hoofdgerechten kosten gemiddeld rond € 24,- en dat is best stevig. Daar mag je toch meer van verwachten? Het hotel en de kamers zijn overigens prima, alsmede de ligging van hotel en restaurant.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Prima restaurant om hier tijdens je verblijf te eten. Vriendelijke bediening en goede keuken. Niet echt een topper en prijzen ietwat aan de hoge kant. Het hotel is een 4 sterren hotel maar het niveau van de keuken haalt dit niet. Toch ruim een voldoende.
Kgliem .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
We bestellen een tomatensoepje en een sandwich. "2 gerechtjes?" is het commentaar. Dat de tafel vies is, daarvoor moeten we zelf om een doekje vragen. Dat nieuwe klanten komen te zitten met het onafgeruimde tafeltje van de vorige klanten, ach het mag geen naam hebben. Er staan slechts 4 sterren op de muur. Serveersters lopen af en aan, maar dat jij niet geholpen wordt, daar kijken zij niet naar om. Als je om de rekening vraagt, tja, ze willen niet eens dat je afrekent, lijkt het, maar als je zelf afrekent bij de receptie moet je zelf weten welk tafelnummer je aan gezeten hebt. Afijn, een zogenaamd viersterren aangelegenheid met service op een geheel ander niveau. De serveerster giet gewoon de helft van je drankje naast het glas op tafel. Nou, slurpen dan maar!
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Hier een hotelarrangement met 2 overnachtingen en een 4 gangen diner geboekt. Normaal zijn wij niet zo van 'hoteleten' maar daar hadden we hier niet bang voor hoeven zijn. Het eten was heerlijk en ook voor mij als vegetariër werden er heerlijke gerechten gemaakt. De bediening is vriendelijk en heeft kennis van zaken. De inrichting in deze grote ruimte is vakkundig gedaan want het is toch gezellig. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd en werd tot de laatste minuut bijgevuld. Wij gaan zeker terug!
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2013
We hadden een salade met vis en een met carpaccio als lunch. Alles was prima. De bediening was keurig, maar een beetje afstandelijk. Ze waren ook weinig in de buurt aanwezig, maar de zaak was ook bijna leeg. Jammer, het aantal auto's op het parkeerterrein deed anders vermoeden.
Ton44444 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Hier een overnachting geboekt ivm Floriade bezoek, we hadden geen zin 's avonds nog op pad te gaan, dus in het hotel gegeten. We vonden de kaart van zowel het restaurant als de brasserie nogal fantasieloos en eigenlijk niet passend bij een 4-sterrenhotel. En zeker niet bij "bourgondisch" Limburg. Onze uiteindelijke keuze (brasseriekaart) viel niet tegen, zeker gezien de vriendelijke prijzen. De bediening was netjes, wat stijfjes. Maar nogmaals: ga hier niet heen voor een avond spannend en gevarieerd tafelen.