Brasserie Park

Van Diepeningenlaan 2 2352 KA Leiderdorp Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Park

Brasserie Park in Leiden, gevestigd in een oude en pittoreske boerderij, is dé plek waar je heerlijk kunt lunchen en dineren. Doordat het meerdere zalen heeft zijn er veel mogelijkheden. Zo kun je een smakelijke en sfeervolle lunch of diner voor twee hebben, of is het de ideale plek om een zakelijke vergadering, een uitgebreide borrel met luxe hapjes, een smakelijk buffet, een verrassend drie-gangen diner of een feestavond voor maximaal 200 gasten te hebben.

Bij Brasserie Park kun je ook uit veel gerechten kiezen die bereid zijn in de Big Green Egg, wat een speciale smaak geeft aan het vlees. Proef bijvoorbeeld de runderentrecote van de BGE met aardappelmousseline, peulvruchten en tomaten/knoflookboter.

Laat je verrassen door de smakelijke vleesgerechten van de Big Green Egg bij Brasserie Park in Leiden.

Meer informatie over restaurant Brasserie Park

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Park

Anton B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gezellig en vooral huiselijk familie restaurant met heerlijke gerechten.
marina W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben genoten van een heerlijke lunch!!! En hebben heerlijk bij kunnen praten.Personeel was correct en we werden goed bediend
B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Goed eten en gezellige omgeving. Prima bediening. Wachttijd is heel persoonlijk. Als je geen haast hebt is het heerlijk genieten van gezelschap en wijn.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Prettige ambiance, prima kwaliteit voor een redelijke prijs: een gezellig no-nonsens restaurant, met plezierige bediening, zowel voor een lunch als diner.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
De high tea was weer heerlijk. Ruime keus uit verschillende soorten thee. Hapjes was een beetje weinig had iets meer hartig erbij mogen zijn. Verder bedieningen en sfeer was weer goed zoals altijd. Op naar de volgende high tea.
K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk geluncht met vriendinnen. Gratis kraanwater!
Gezellige omgeving. Vriendelijke bediening.
Goede parkeergelegenheid.
Informeel en geschikt voor kinderen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Wij hadden een tafel voor 10 personen gereserveerd. De plek in het restaurant was perfect! Ondanks de drukte in het restaurant kregen wij voldoende bediening. De bediening zelf was vriendelijk en vlot.
D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
We waren met zijn vieren: mijn zus, haar man en dochter, en ik. We namen de garnalenkroketten als voorgerecht, en die waren heerlijk. Ik nam als hoofdgerecht het portbello gerecht, wat ook heel lekker was. De rest van de groep was ook erg tevreden met hun keuzes. Een fles Prosecco als voorafje, toen iedereen een wijntje en het was gewoon volmaakt. Daarna nog een tijdje bij de open haard gezeten met een aperitief en de avond was een succes. De prijzen zijn niet te duur. Ik heb (als Amerikaanse) een leuke fooi achtergelaten, want de service was top.
Het enige, en ik bedoel ENIGE nadeel, was dat er een rioollucht hing.
Angelieke D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
het was even wennen, het geluidsniveau van de etende mensen was voor ons te hoog. De bediening was vriendelijk [ fooi] gegeven. Bij binnenkomst veel te harde muziek naar onze smaak . echter verderop in het eet gedeelte rustiger qua muziek.
paul R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Kom er regelmatig maar er staat weinig nieuws op de kaart. Neemt niet weg dat wat erop staat altijd goed is.
Het zou leuk zijn om iedere week een special toe te voegen.
D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We zijn blij dat dit restaurant zo positief is veranderd. We kwamen er niet meer, omdat er een lange bank met kleine tafeltjes was en je totaal geen privacy had. Het nieuwe interieur is zo'n verbetering.
We zullen zeker veel vaker dit restaurant gaan bezoeken.
De keuken, professionele bediening en locatie zijn top.
Francine R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Niet te grote kaart, overzichtelijk en heerlijk eten. Inrichting is gezellig geworden. Door open haard wel warm. Toppie!
Cler L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heel goed gegeten. 3x de uitstekende zeebaars en 1x de eenden borst . Heerlijk kaasplankje toe
Per ongeluk stootte ik glas wijn om over m’n bord , direct opgepakt , nieuw glaasje wijn en warm bijgewerkt bord weer terug ! Geweldige service ! En bediening top.
Harry .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
uitstekende bediening en lekker eten!! sfeervol! mooie locatie en goed bereikbaar. je wordt op je wenken bediend. niets is teveel.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Ik heb hier 2 jaar geleden, op 8 januari, mijn nieuwe liefde ontmoet en traditiegetrouw eten we nu elk jaar op deze dag bij jullie. Van open haard met heerlijke Chesterfield naar een ietwat nét niet jaren 70 ingerichte ruimte. Op zich een leuke transformatie maar een aanpassing van het lichtplan kan geen kwaad. De ronde tafels zijn te hoog of de stoelen te laag.... de zithouding is hierdoor zeker niet comfortabel. Daarnaast is het (jonge) bedienend personeel niet altijd even vakkundig en op de hoogte van de gastvrijheidsregels. Veel geloop langs de tafels..En als laatste stond de fles kraanwater voor 4.50 op de rekening, terwijl de bediening de indruk wekte dat het gratis zou zijn. We hadden gerekend op eenzelfde beleving als voorgaande jaren.. maar dat viel wel wat tegen deze keer. Volgend jaar beter? Tot dan! Het eten was OK overigens. Compliment aan de kok. Groet van M&M
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
De gerechten waren smaakvol, de wijn was goed en de service was uitstekend. Brasserie Park heeft een leuke nieuwe inrichting. Wij hadden een geslaagde avond!
Bouwe K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gedineerd met gezin. Warme ambiance. De presentatie van de hamburgers was voortreffelijk. Echter tijdens het eten bleek bij beide hamburgers het vlees rood/rosé . Vorig jaar hier een goed doorbakken hamburger geluncht. Wij hebben de hamburgers teruggestuurd en kwam weer rood/rosé terug. De serveerster vertelde dat ze er niets meer aan kon doen: het zou aan de kleurstoffen zitten in het vlees! Het was geen fijne ervaring voor onze eetlust! En toen trede wet van Murphy in. Serveerster zette de kinderijsbeker wat lomp neer op tafel waardoor hij omviel. Het choladetaartje met mangoijs bleek een taartje te zijn waar een goede bakker zich voor zou schamen (matige kwaliteit, niet lekker) met notenijs i.p.v. beloofde mangoijs. Dineren hier nooit meer. In het verleden wel voortreffelijk geluncht. Een goed diner in elkaar zetten blijkt een vak apart.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding, sinds de laatste aanpassing weer een stuk gezelliger geworden. Lekker wild menu gegeten
Nora K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Ben er al menig keer geweest, maar nu voor het eerst na nieuwe inrichting, het is nu echt sfeervol opnieuw ingericht, (huiskamer gevoel), eten was heerlijk. Super ambiance.
Truus B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ik kom hier als rolstoelgebruiker regelmatig en geef altijd van tevoren door dat ik als rolstoeler kom. Er is dan al een stoel voor me weggeschoven als ik aankom. Heel fijn, zodat je niet dan met stoelen hoef te gaan schuiven. Verder altijd goed, altijd gezellig en prima bediening.