Brasserie Park

Van Diepeningenlaan 2 2352 KA Leiderdorp Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Park

Brasserie Park is gevestigd in een oude, pittoreske boerderij en is al jarenlang razend populair in Leiderdorp en ver daarbuiten. In de keuken prijkt een Big Green Egg, waar chef-kok Jeroen samen met zijn ervaren team de lekkerste happen en gerechten op bereidt. Voor een drankje neemt u plaats aan de gezellige bar of op de knusse Chesterfield banken voor de open haard.

Meer informatie over restaurant Brasserie Park

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Park

Bouwe K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gedineerd met gezin. Warme ambiance. De presentatie van de hamburgers was voortreffelijk. Echter tijdens het eten bleek bij beide hamburgers het vlees rood/rosé . Vorig jaar hier een goed doorbakken hamburger geluncht. Wij hebben de hamburgers teruggestuurd en kwam weer rood/rosé terug. De serveerster vertelde dat ze er niets meer aan kon doen: het zou aan de kleurstoffen zitten in het vlees! Het was geen fijne ervaring voor onze eetlust! En toen trede wet van Murphy in. Serveerster zette de kinderijsbeker wat lomp neer op tafel waardoor hij omviel. Het choladetaartje met mangoijs bleek een taartje te zijn waar een goede bakker zich voor zou schamen (matige kwaliteit, niet lekker) met notenijs i.p.v. beloofde mangoijs. Dineren hier nooit meer. In het verleden wel voortreffelijk geluncht. Een goed diner in elkaar zetten blijkt een vak apart.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding, sinds de laatste aanpassing weer een stuk gezelliger geworden. Lekker wild menu gegeten
Nora K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Ben er al menig keer geweest, maar nu voor het eerst na nieuwe inrichting, het is nu echt sfeervol opnieuw ingericht, (huiskamer gevoel), eten was heerlijk. Super ambiance.
Truus B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ik kom hier als rolstoelgebruiker regelmatig en geef altijd van tevoren door dat ik als rolstoeler kom. Er is dan al een stoel voor me weggeschoven als ik aankom. Heel fijn, zodat je niet dan met stoelen hoef te gaan schuiven. Verder altijd goed, altijd gezellig en prima bediening.
Corry L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Voldoende keus op de kaart. Serveerster kwam zelf met suggesties, bijvoorbeeld delen van het voorgerecht en nam op eigen initiatief de rekening met ons dood. Eten was goed. Zelfs creatief vegetarisch gerecht.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het was heel druk en toen dd maaltijd kwam was het vlees(eend) bijna rauw,het gegr.vlees te gaar en ravioli bijna koud. Het zal wel met de drukte te maken hebben maar ik denk niet dat ik het nogmaals ga proberen.
De lunches zijn altijd goed!! en de sfeer is heel gezellig!! jammer.....een betere kok!!?
Noor M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De nieuwe inrichting vind ik erg geslaagd. Het is prettig dat je via internet kunt reserveren. Ik kom graag weer een keer terug.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassend lekkere vis en groente. Je bord lijkt wel een schilderij.....zo mooi......en zo lekker.
Prima bediening etc.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Weer lunch gebruikt. Salade Peking-eend een aanrader. Twaalfuurtje prima. Bij de carpaccio zou een lekker dikke snee bruin brood het gerecht af maken. De nieuwe inrichting is een duidelijke verbetering; men zit op meer afstand van andere eters en het totaalbeeld is erg gezellig. Een prima plaats om te eten.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Mijn vriendinnen en ik hebben van een gezellige lunch genoten en gezellig kunnen bijkletsen. Bedankt voor de gastvrijheid, vriendelijkheid en goede service.
Lieke M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Slechte accoustiek! Volle zaal en alsof ik in een schoolkantine zat zo lawaaierig! Wel aardige mensen met vriendelijke gesprekken maar kon mijn overbuur nauwelijks verstaan tenzij we op 20 cm naar elkaar toe bogen... of zelf ook harder gingen praten: jammer!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
In mooie nieuwe ambiance Brasserie Park geluncht afgelopen vrijdag. Mooi locatie, overzichtelijke kaart, vlotte/spontane bediening, snelle doorlooptijd en vooral heerlijke wijnen! De moeite waard om ook eens te gaan lunchen.
Veerle P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Erg gezellig restaurant, sfeervol ingericht. Lekker gegeten. Het was alleen jammer dat we (ondanks dat we gereserveerd hadden) best lang moesten wachten totdat we de menukaart kregen en totdat het eten geserveerd werd. Bij bestelling opnemen gaf de serveerster aan dat het druk was, en dat het wat langer kon duren. Hiervoor toonden wij alle begrip. Maar daarbij gaf ze zelfs aan dat de keuken waarschijnlijk niet blij zou worden van nog een grote bon (wij waren met een groep). Dit vonden wij een vreemde opmerking om naar je klanten te maken. Geeft geen welkom gevoel.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
prima
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het meisje die ons bediende had volgens ons niet zo'n goede dag.... ( we waren er om 12.30u)
misschien niet zo lekker geslapen of andere problemen? Geen idee natuurlijk.
Maar ze stralende iig niet uit dat ze het serveren leuk vond!
Ze gaf ons niet echt een fijne indruk.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellige relaxte plek om te lunchen of te dineren!
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellige , knusse plek om lekker te lunchen of te dineren . Personeel is vriendelijk en de sfeer is prima! Kortom ... ècht een aanrader!
De entree en de toiletten zouden m.i. wel een opknapbeurtje kunnen gebruiken.... maar dat is echt de enige aanmerking!
Merel E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk vegetarisch gegeten. Een verrassend gerecht en ook echt voldoende. Goede bediening. Voor kinderen zijn er kleurtjes en een kleurplaat en een leuk eigen kindermenu.
Karen W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We Hebben heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijke en attent. De sfeer was erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Verjaardagsborrel in de tuinzaal gegeven. Alles snel en duidelijk geregeld via de email en op de dag zelf nergens naar om hoeven kijken. Goed verzorgd en erg ontspannen!