Brasserie Park

Van Diepeningenlaan 2 2352 KA Leiderdorp Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Park

Brasserie Park in Leiden, gevestigd in een oude en pittoreske boerderij, is dé plek waar je heerlijk kunt lunchen en dineren. Doordat het meerdere zalen heeft zijn er veel mogelijkheden. Zo kun je een smakelijke en sfeervolle lunch of diner voor twee hebben, of is het de ideale plek om een zakelijke vergadering, een uitgebreide borrel met luxe hapjes, een smakelijk buffet, een verrassend drie-gangen diner of een feestavond voor maximaal 200 gasten te hebben.

Bij Brasserie Park kun je ook uit veel gerechten kiezen die bereid zijn in de Big Green Egg, wat een speciale smaak geeft aan het vlees. Proef bijvoorbeeld de runderentrecote van de BGE met aardappelmousseline, peulvruchten en tomaten/knoflookboter.

Laat je verrassen door de smakelijke vleesgerechten van de Big Green Egg bij Brasserie Park in Leiden.

Meer informatie over restaurant Brasserie Park

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Park

Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Brasserie Park heeft een gezellige sfeer, aardige bediening en is heel goed bereikbaar. Parkeren kan altijd voor de deur zonder kosten.
Loes R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wij misten groenten bij ons diner. Een bak sla en 1 groente apart in bakjes voor allen aan de tafel.
Greet K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hebben genoten! Nieuwe serre top!
Izabella P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Leuk, kekker!
Aranka B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras.
Helma H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een rustieke omgeving (lekker buiten), attente bediening. Leuk dat de kaart steeds wisselt, er zit altijd weer wat verrassend lekkers bij, daarom blijven we regelmatig komen!
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
goed gegeten. Was mooi meer, buiten op terras gezeten. Gezellige ambiance. Vriendelijk personeel.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We hebben met ons vijven gezellig buiten gezeten en heerlijk gegeten. Driemaal een voortreffelijke heilbot (van het dagmenu) en tweemaal een verrassend lekkere kabeljauwfilet. De desserts van panna cotta met mango-ijs en sinaasappelcoulis waren voor ons allemaal een perfecte afsluiting. De vriendelijke en vlotte bediening maakte het geheel tot een voortreffelijke avond.
Huber D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
De houten stoelen op het terras zijn niet om op te zitten!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ondanks reservering, bevestiging, toezegging ter plaatse werd tafel gewoon weggegeven aan andere gasten. Gevolg, met prachtig weer konden we binnen zitten. Geen enkel excuus.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We waren een beetje teleurgesteld. Het eten was heerlijk, de sfeer was goed, maar er was veel te weinig bediening. Het personeel dat er was deed z'n stinkende best, maar het was niet te doen om alles bij te benen. Dat we lang op ons eten moesten wachten, dat vonden wij niet erg, we zijn tenslotte een avondje uit. Maar dat het onmogelijk is nog een flesje wijn te bestellen om het wachten aangenamer te maken is wel een beetje jammer. Nogmaals, het personeel valt niets te verwijten, die konden gewoonweg niet harder en waren ook uitermate vriendelijk. Er hadden gewoon handen en benen bij gemoeten. Zonde. Maakt voor ons de avond minder geslaagd en dat was ook duidelijk het geval bij de mensen om ons heen.
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Fenomenale locatie, zeker als het weer goed is en je buiten kunt zitten. Het eten is goed maar niet geweldig en de prijs is passend voor wat je krijgt. Logistiek kunnen er nog wel wat stappen gemaakt worden. Mensen zitten lang te wachten om te bestellen en moeten de aandacht trekken voor ze gezien worden (of lopen naar binnen). Frietjes komen pas als het gerecht waar ze bij horen al bijna op is. Tegen het eind van de avond lijkt de bediening meer bezig met het leeghalen van de tafels en het sluiten van de parasols dan dat ze op de gasten letten die er nog zitten. Dat kan attenter. Met wat simpele aanpassingen wordt dit een tent waar de service in overeenstemming is me de locatie.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Had een zakelijke lunch en kon heerlijk buiten genieten van een prima lunch. Was prettig verrast door het 12 uurtje vis gerecht en mijn klant was heel tevreden over zijn salade nicoise. Ik kom hier zeker terug!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Gewoontegetrouw zijn wij, ditmaal met een vriendin van ver, een lunch in het Park gaan gebruiken. Goede kaart, prettige ontvangst, vlotte bediening en heerlijk eten. De aanbouw met de gezellig haard betekent meer ruimte en meer plaatsen. Wij genoten daar de lunch en hadden zeker geen spijt van onze keuze om daar te gaan tafelen. Het Park: prima plek om gezellig te eten!
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Gezellige sfeer, lekker buiten gegeten. Lekker de tijd gekregen tussen de gerechten. Iets vaker kijken of de glazen leeg zijn en gevuld mogen worden.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het is jammer dat je hier niet iets over een manko in het reserveringssysteem mag delen, want die onduidelijkheid is nu juist wat ons heeft teleurgesteld. De lunch - die we kregen in plaats van onze high tea - was prima, alleen het bedrag voor 2 potten heet water voor de thee (€ 15) vonden we wat overdreven. Verder fine entourage en prima bediening. Ook uitleg waarom onze reservering niet goed was doorgekomen, werd goed uitgelegd. Voortaan bel ik gewoon weer met een restaurant als ik wil reserveren.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
heerlijk eten op zonnig buiten terras.
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Heerljk gegeten met vriendelijk personeel.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Eten en locatie prima. Wij hadden pech met de bediening binnen: de jongedame was duidelijk uit haar hum en ongeduldig. Bij het afruimen ging zij voor ons langs en zij kon blijkbaar niet wachten met algeheel afruimen tot wij weg waren. Onplezierig.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Leuk de nieuwe aanbouw.
Sfeervol en mooi ingericht.
Zoals altijd , vriendelijke bediening en heerlijk eten. Een klassieke steak tartare , goed op smaak. En heerlijke mosselen.