Brasserie Park

Van Diepeningenlaan 2 2352 KA Leiderdorp Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Park

Brasserie Park in Leiden, gevestigd in een oude en pittoreske boerderij, is dé plek waar je heerlijk kunt lunchen en dineren. Doordat het meerdere zalen heeft zijn er veel mogelijkheden. Zo kun je een smakelijke en sfeervolle lunch of diner voor twee hebben, of is het de ideale plek om een zakelijke vergadering, een uitgebreide borrel met luxe hapjes, een smakelijk buffet, een verrassend drie-gangen diner of een feestavond voor maximaal 200 gasten te hebben.

Bij Brasserie Park kun je ook uit veel gerechten kiezen die bereid zijn in de Big Green Egg, wat een speciale smaak geeft aan het vlees. Proef bijvoorbeeld de runderentrecote van de BGE met aardappelmousseline, peulvruchten en tomaten/knoflookboter.

Laat je verrassen door de smakelijke vleesgerechten van de Big Green Egg bij Brasserie Park in Leiden.

Meer informatie over restaurant Brasserie Park

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Park

Simon V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Gezellige ambiance, de zon was aanwezig, lekker geluncht met een oud collega. Een minpuntje, lang moeten wachten op de bestelde lunch.
aad-en-el D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
bij binnenkomst sta je er verloren bij en moet je iemand aanspreken om plaats aan te wijzen.Drankje besteld na 15 minuten nog niets,serveerster gewenkt komt eraan zei ze nog eens 5 minuten wachten. Dit ging zo bij elke bestelling. Daarom als het mooi weer is binnen geen tafel reserveren want de wachttijd wekt ergenis op en daar kom ik niet voor lunchen. Eten was redelijk maar werd in etappes gebracht. voorlopig mijn buik vol van Park.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We hebben erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht (half 7 - half 9 (inclusief voorgerecht). Het bestek hebben we twee maal terug moeten geven omdat het vies was. Het vlees was bijna rauw ipv medium. De risotto bij de vis was pap. Bediening was vriendelijk.
Dit zijn we anders gewend, helaas zullen wij hier voorlopig niet meer gaan eten.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Marijn K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Wat een chaos, druk slordig ,matige kwaliteit.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Veel lawaai, je kon elkaar amper verstaan. Het vlees was amper gebakken, veel te rauw. Mijn kennis heeft het dan ook niet opgegeten. De broccoli was aangebrand.
Ik zal hier niet meer terug komen.
B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Alleen maar lof. Wat een prima omgeving om samen met vrienden te genieten van de heerlijke voor- hoofd- en nagerecht. Super vriendelijke bediening, niets is teveel.
V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Antwoorden zijn al duidelijk denk ik, sfeer goede vooruitgang tot warm en gezellig, en ja enigszins rumoerig bediening duurde soms wat lang, maar waren vriendelijk, en t personeel kijkt weinig, om zich heen om alle tafeltjes voortdurend in de gaten te houden, immers elk moment kan men weer een bestelling of vraag hebben, maar ik denk dat voor weinigen is weg gelegd, eten was gewoon goed.
B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Prima personeel! Vriendelijk, snel, servicegericht, precies op tijd vragen of we nog iets wilden. Mijn vrienden hadden tot nu toe in Nederland heel andere ervaringen en waren lovend. Een zeer geslaagde lunch!
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Afgelopen zaterdag gegeten met een groep va 8 voor het vieren van een verjaardag. GEEN ontvangst, zelf op zoek naar iemand die ons de tafel kon wijzen. Drinken duurde erg lang en ook tijdens het diner op een gegeven moment maar eens naar de bar gegaan om te vragen om nog een tweede rondje drankjes. Hier bleef het dan ook bij want verder werd er ook niet meer geïnformeerd... Bij het afrekenen met stomheid geslagen door het feit dat de bediening eerst nog moest vragen waar we ook alweer gezeten hadden (terwijl toen wij weggingen het hele restaurant bijna leeg was). Met andere woorden. Het eten was wel ok, niet echt bijzonder, maar de bediening was ronduit slecht!
Sakir E.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Jammer als je erg lang moet wachten en iedereen die na jullie is gekomen al bijna klaar is met eten. Jammer dat dan ook de verkeerde bestelling wordt uitgeserveerd en je nog weer moet wachten.
Al met al teleurstellend en denken na of we hier wel terug moeten komen. De omgeving was prachtig, het weer was prettig, goede locatie met prima parkeergelegenheid.
Q.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het is goed verzorgd. Aardige bediening. Heerlijk rustig tafelen.
Een opmerking: wat me opviel, dat een van de medewerkers een stukje taart op een bordje deed, daaraan rook, aan de deksel rook.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten, bediening kwam wat traag op gang, ze vergaten ons een kaart te geven, maar dat hebben ze daarna helemaal goed gemaakt. Erg vriendelijk en het eten is zeer goed. We komen hier steeds weer terug en dat zegt toch wel iets.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Brasserie Park heeft een gezellige sfeer, aardige bediening en is heel goed bereikbaar. Parkeren kan altijd voor de deur zonder kosten.
Loes R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wij misten groenten bij ons diner. Een bak sla en 1 groente apart in bakjes voor allen aan de tafel.
Greet K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hebben genoten! Nieuwe serre top!
Izabella P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Leuk, kekker!
John K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Leuke zaak, prettige bediening. Een andere deelnemer en ik kozen voor vlees van de grill en het viel ons beiden op dat vlees erg vet was.
Aranka B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras.
Helma H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een rustieke omgeving (lekker buiten), attente bediening. Leuk dat de kaart steeds wisselt, er zit altijd weer wat verrassend lekkers bij, daarom blijven we regelmatig komen!