Brasserie Park

Van Diepeningenlaan 2 2352 KA Leiderdorp Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Park

Brasserie Park is gevestigd in een oude, pittoreske boerderij en is al jarenlang razend populair in Leiderdorp en ver daarbuiten. In de keuken prijkt een Big Green Egg, waar chef-kok Jeroen samen met zijn ervaren team de lekkerste happen en gerechten op bereidt. Voor een drankje neemt u plaats aan de gezellige bar of op de knusse Chesterfield banken voor de open haard.

Meer informatie over restaurant Brasserie Park

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Af te huren , Bar , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lang
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Sinds lange tijd weer eens gedineerd.
We hadden het 3 gangen menu: heerlijke herfstgerechten met prima porties, mooi gepresenteerd. Een iemand had de steaktartaar en de warme camembert; ook heerlijk.
De bediening is vriendelijk, vlot en prettig. De inrichting is sober, de stoelen en banken zitten best aardig, en er is een mooie open haard.
Het enige nadeel is dat het wat rumoerig is.
Praktijk J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De locatie van Leiderdorp! Lekker eten en gastvrijen bediening voor de kinderen is er ook van alles dus die genieten ook! Er zijn genoeg parkeerplekken voor de deur! We komen hier vaak en zullen dat blijven doen.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Vanavond bij Park gegeten en ik moet zeggen: het eten is ok. Ook de inrichting is echt mooi....maarrrr wat blijft de bediening toch amateuristisch, ik heb er echt geen ander woord voor. Zo weinig attent bijna klungelig. Als de wijn die je besteld hebt niet meer verkrijgbaar is moet je dat echt zeggen en niet iets voorzetten met de mededeling dat dat hetzelfde is. Als we water bestellen willen we dat wel dezelfde avond nog hebben. Het zou toch mogelijk moeten zijn om binnen 20 minuten nadat je de dessertkaart hebt gebracht, ook de bestelling op te nemen. Uit eindelijk maar afgerekend bij de bar. Serveersters waren kennelijk te druk met tafels klaar te zetten voor de volgende dag, zodat ze ons totaal leken te zijn vergeten. Conclusie Brasserie Park is niet echt slecht qua eten maar als gast voel je je hier nou ook niet gast!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
11 maanden na ons vorige bezoek samen wezen eten bij Park. Eerst voor de deur buiten aan de borrel en borrelhap, erna naar binnen voor het hoofdgerecht. Bediening is in orde, eten partner (tonijn) was dat ook , het mijne gewoon te zout (mixed grill). dat laatste drukt het cijfer naar beneden. daarnaast is de akoestiek binnen nog steeds een bron van ergernis (word er gek van) en zit je ik de rij met tafels hutje-mutje naast elkaar. buiten zit je echter wel lekker.
Tim0000 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Goede lunch
Op vaderdag op een mooi terras.
Alles is goed verzorgt bij de brasserie het was goed druk en lekker weer de bediening is correct en vriendelijk.
De broodjes en vooral de hamburger en pull pork waren goed van smaak.
Onze familie zien jullie terug!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Gezellig sfeer, dat wel... Maar er zijn een heleboel verbeterpunten nodig willen wij hier nog ooit terugkomen.
Bij het vismenu en het kaasbroodje liggen verschrikkelijke dikke hompen brood waar je nog niet eens met een mes doorheen komt.., laat staan als je 83 jaar bent.
Maar laten liggen.Toen ik aangaf dat ik in plaats van friet brood bij mijn grote salade wilde, werd dit eerst geweigerd. Later was dit oké, maar werd vervolgens vergeten bij het uitserveren.
Bij het bestellen had ik duidelijk aangegeven dat ik GEEN KAAS lust; tot mijn verbazing vond ik stukjes terug in de salasde. Waarschijnlijk had de kok dit toch bemerkt en handmatig weggehaald, helaas niet goed genoeg om dit voor mij te kunnen verbergen.
Door iemand van ons gezelschap werd de thee omgegooid, terwijl de serveerste drankjes aan het uitdelen was. Er werd geen actie ondernomen om dit op te lossen.
Toen hebben we maar de grote servetten gebruikt van het restaurant... Er was helaas niemand zo opmerkzaam om ons daarna weer te voorzien van nieuwe...
En als je dan gaat afrekenen, overigens een prijs waar je u tegen zegt en er wordt gevraagd "is alles naar wens?"en je krijgt dan een lachje en er wordt niet teruggekoppeld, nee dan is dat zeker de laatste keer geweest dat wij hier waren.
En mond tot mond reclame is zeker in dit geval niet echt gunstig voor Brasserie Park Leiderdorp
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Prima te bereiken locatie net buiten het centrum, met als groot pluspunt: volop gratis parkeergelegenheid vlak voor de deur. Mooi aangelegd, zonnig terras. Binnen is gezellig ingericht, met open haard en de tafels niet te dicht op elkaar. Zeer vriendelijke en attente bediening. Op de menukaart staan veel gerechten die bereid worden met gebruikmaking van de Big Green Egg, erg leuk en smaakvol. Vooraf de vitello tonato gegeten (prima op smaak en goed "aangekleed") en als hoofdgerecht de zwaardvis, prima op smaak en met knapperige groenten. Goede wijnen, genoeg keuze ook. Als ik dan een minpuntje moet noemen: de toiletten, die kunne echt frisser/schoner.
Dimphy .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijke gerechten op een handig te bereiken locatie. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Keuze op de kaart was wat beperkt. De desserts vielen qua keuze tegen waardoor we het alleen bij koffie en thee gehouden hebben.
Peter-Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Park! Goed bereikbaar, ruim opgezet, goede sfeer en attente bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding voor het eten. Voorgerecht: zalmtartaar. De was vers maar niet intens van smaak. Hoofdgerecht: varkens-entrecote van de Big Green Egg met oa zoete aardappel. Heerlijk, goede smaak. Nagerecht: chocolade-sinasappel cake met chocoladebolletje. Ook heerlijk.
Komen er zeker terug!
Berendrecht .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Niet echt lekker gedineerd (3 personen). DuoKalfs, twee kleine bolletjes vlees op een groene asperge met een likje puree; niets bijzonders. Vispotje, bestaande uit een klein sliptongetje, een bolletje kabeljauw, een gamba, een natte smakeloze coquille en een heleboel minischelpjes waar nauwelijks iets was uit te krabben. Kortom, allemaal niets bijzonders. Brasserie Park is meer geschikt voor een simpele lunch (broodje, hamburger e.d.), niet voor een diner. Wat dat betreft is er wel een ander restaurant in Leiderdorp. Het decor is netjes, maar eenvoudig en de service is standaard.
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Brasserie Park is goed bereikbaar. de ruimte is een voormalige boerderij. ondanks de grote hoeveelheid mensen was het goed mogelijk met elkaar te praten.
Het advies van kabeljauw is opgevolgd en dat was geen verkeerd advies.
Wat ik altijd jammer vind is de wisselingen in de bediening.
NomihoshiBanchou .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Lekkere high-tea op de zondagmiddag. Ondanks de drukte, bleef de bediening vriendelijk, vrolijk en had aandacht voor de klanten. 's Avonds in een van de grote fauteuils voor de haard is het ook goed vertoeven met een hapje een van de verschillende Brand bieren die ze schenken.
Rob Z.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
We hebben ons verjaardagsfeest in de blauwe vogel zaal gegeven. We werden verwelkomd in een verlichte tuin met vuurkorven. Alles was perfect naar onze wensen geregeld. Iedereen was laaiend enthousiast, bediening, drankjes hapjes alles was top.
Jharap .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Het hoofdgerecht pichana met aardappelsalade was erg lekker. Kaasplankje heerlijk. Wij hadden een gezellige avond en vonden het barbecue concept van de big green egg erg goed het vlees was hierdoor erg lekker.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Prima gegeten in dit ruime restaurant. Dat het zo groot is, maakt het wel minder gezellig. Maar we kwamen voor het eten. En aangezien we hier al eerder zijn geweest, klaag ik niet verder over de ruimte.
Ik had gekozen voor het dagmenu en dat was een prima keuze. Vooraf gerookte eendenborst met een risottobitterbal.
Daarna een overheerlijke picanna van de big green egg.
Ook het nagerecht, een brownie met caramel was lekker. Jammer dat ik niet van kaneelijs hou.
Het is geen uitgebreide, of bijzondere kaart, maar wel erg lekker eten en vriendelijke bediening.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Vandaag met de kids ( 10-13) naar Park. Het was er gezellig rustig toen we rond 1830 uur binnenkwamen. De menukaart is niet echt op kinderen toegerust, maar wat ze kozen vonden ze lekker. Bediening was leuk en vlot /attent en omdat het wat rustig was gelukkig weinig last van de akoestiek. Wel een puntje van aandacht weer dat je op de bankenrij hutje mutje zit zodat we live konden meegenieten van de 1e date van onze buren.
De rekening 90 euri voor z'n 3-en ...brood, hoofd en na, ik heb liever wat kinder-keuze erbij.
Tolthof .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Wat een fijne plek. Vanavond even snel met mijn twee kleine kinderen bij Park gegeten. De 2 kleintjes hebben zitten smullen en daarna heerlijk gespeeld waardoor ik ook nog even rustig kon eten. Bediening was zeer vriendelijk, echt een aanrader
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Vrijdag een high tea gehad in Brasserie Park. Voor de (hoge) prijs vonden we het erg matig. De scones waren warme krentenbollen, wat niet heel lekker was met slagroom. De prijzen kunnen sowieso wat lager in dit restaurant.

Bediening niet altijd even snel en erg rumoerig. Jammer. Zullen niet zo snel weer teruggaan.
Inge-k .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Gezellige sfeer, mooi uitzicht. Bediening vriendelijk en vlot, maar niet gehaast.
We komen hier al jaren graag en blijven zeker terugkomen!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Afgelopen vrijdag gegeten! Was super lekker en gezellig. Het was voor een vrijdag best rustig, maar hebben een super avondje gehad. Wat hebben we heerlijk genoten van het eten en de sfeer! Komen hier zeker weer terug!