Brasserie Park

Van Diepeningenlaan 2 2352 KA Leiderdorp Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Park

Brasserie Park in Leiden, gevestigd in een oude en pittoreske boerderij, is dé plek waar je heerlijk kunt lunchen en dineren. Doordat het meerdere zalen heeft zijn er veel mogelijkheden. Zo kun je een smakelijke en sfeervolle lunch of diner voor twee hebben, of is het de ideale plek om een zakelijke vergadering, een uitgebreide borrel met luxe hapjes, een smakelijk buffet, een verrassend drie-gangen diner of een feestavond voor maximaal 200 gasten te hebben.

Bij Brasserie Park kun je ook uit veel gerechten kiezen die bereid zijn in de Big Green Egg, wat een speciale smaak geeft aan het vlees. Proef bijvoorbeeld de runderentrecote van de BGE met aardappelmousseline, peulvruchten en tomaten/knoflookboter.

Laat je verrassen door de smakelijke vleesgerechten van de Big Green Egg bij Brasserie Park in Leiden.

Meer informatie over restaurant Brasserie Park

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Park

W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijke en goede bediening, heerlijk eten ... enige was dat de panne cotta iets minder naar onze smaak was, waarschijnlijk door de basilicum. Serveerster gaf aan dat sommige het heerlijk vinden en andere dus helemaal niet.
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Fijne plek om ontspannen met mensen te eten. Het eten was zonder meer goed, de bediening attent en de prijs passend. De locatie is geweldig.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Fijne sfeer. De bediening zou iets alerter kunnen zijn.
S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Een bijzonder prettig restaurant waar je heerlijk kunt eten. De bediening is aangenaam en attent.
De sfeer/ inrichting is gezellig en smaakvol. Wij komen er erg graag.
K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Een mooie presentatie van de gerechten. Mijn familie was hier ook zeer lovend over.
Zij komen ook graag nog een keer terug.
roel V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
wat een rare enquête waarin je gedwongen wordt om veel woorden te gebruiken; iens, houd daarmee op!
alleen sympathie voor Park laat me dit invullen
Dorien P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Het eten was echt niet lekker: groentecurry, niet scherp, vet, met noedels en ook nog frietjes erbij. Slecht op elkaar afgestemd. De bediening was prima. We vonden de ruimte te rumoerig. Helaas, geen aandader.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben een heerlijke avond beleefd bij Brasserrie Park. De bediening was attent, leuk tegen de kinderen, niet opdringerig, maar ontspannen. Het diner werd door iedereen als zeer smaakvol beoordeeld.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Afgelopen vrijdagavond met veel genoegen met z'n 4 tjes het voorgestelde menu gegeten. het was een drukke avond, maar service en bediening was prima en zeer vriendelijk. Alleen volgend keer zullen we niet meer op de te zachte en lage banken gaan zitten. Je zit net niet goed voor de hoogte van de tafel en ook de gevraagde kussentjes waren te dun.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Eten was prima. Helaas bediening minder. Duurde lang voor we onze bestelling door konden geven, hadden al wat personeel gewenkt maar we werden genegeerd. Ze stonden te kletsen met hun rug naar het restaurant. Toen we er een opmerking over maakte werd er gezegt dat het druk was en dat ze onze bestelling wilde rekken. De helft van de tafeltjes was en bleef leeg!
Jolanda Janssen J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekker een glaasje gedronken bij de open haard. En daarna heerlijk gegeten.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Met de lunch genoten wij van zowel de pompoensoep, als de venkel-knolselderijsoep en daarna van de goed gevulde salade vis.
Omdat de zaal nagenoeg gevuld was met mede lunchgangers, was het geluidsniveau de enige storende factor voor ons gezelschap.
Ineke Wijnstra .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Prima gegeten, op een lekker rustig plekje. De bediening is heel alert en aardig. Wat wil je og meer. Hier gaan we zeker vaker naar toe
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ik was hier voor een lunch met mijn nicht, wij hebben heerlijk gegeten, ik had de carpaccio en mijn nicht het twaalf uurtje vis, echt zalig! De bediening ook super vriendelijk! Ga zo door!
2 zeer tevreden klanten.
Nora K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
De sfeer was zoals altijd weer super gezellig, , lekker eten, was weer super gezellig, komen zeker weer terug, dus tot de volgende keer.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Gezellige sfeer, attente en vriendelijke bediening. Eten is kwalitatief goed.
Rika V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
zeer goed zeker met kleine kinderen vind een Opa
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijke gegeten aan een gezellige ronde tafel, waardoor je contact hebt met iedereen. Helemaal geweldig, Brasserie het Park, al meerdere malen bezocht, maar is altijd goed, gezellig en prima bediening. Top tent.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Gezellige ambiance, de zon was aanwezig, lekker geluncht met een oud collega. Een minpuntje, lang moeten wachten op de bestelde lunch.