Brasserie Park

Van Diepeningenlaan 2 2352 KA Leiderdorp Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Park

Brasserie Park in Leiden, gevestigd in een oude en pittoreske boerderij, is dé plek waar je heerlijk kunt lunchen en dineren. Doordat het meerdere zalen heeft zijn er veel mogelijkheden. Zo kun je een smakelijke en sfeervolle lunch of diner voor twee hebben, of is het de ideale plek om een zakelijke vergadering, een uitgebreide borrel met luxe hapjes, een smakelijk buffet, een verrassend drie-gangen diner of een feestavond voor maximaal 200 gasten te hebben.

Bij Brasserie Park kun je ook uit veel gerechten kiezen die bereid zijn in de Big Green Egg, wat een speciale smaak geeft aan het vlees. Proef bijvoorbeeld de runderentrecote van de BGE met aardappelmousseline, peulvruchten en tomaten/knoflookboter.

Laat je verrassen door de smakelijke vleesgerechten van de Big Green Egg bij Brasserie Park in Leiden.

Meer informatie over restaurant Brasserie Park

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Park

Leo B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Ik wil ook nog even kwijt, dat de bediening zeer vriendelijk en belangstellend was, hoe het eten smaakte. Top.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Een gezellig restaurant, heerlijk gegeten, vlot, attent en vriendelijk personeel en eindelijk een restaurant dat minder zout gebruikt, top. Een aanrader!!
shelagh S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk genoten op het terras. tafel in de schaduw gereserveerd. helemaal perfect geregeld. Samen met mijn vriendin een Mediterraans plateau besteld. (Wij zijn geen enorme eters). En een karaf gewoon water met ijsklontjes. Zeer blij verrast toen de rekening kwam. Ze hadden niks voor het water gerekend. En het plateau was toch al ruim voor 1 persoon. Dus ze hebben gewoon 1 plateau voor 1 persoon in rekening gebracht. En niet te vergeten. Het plateau was zalig. Super genoten. zeker voor herhaling vatbaar.
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Bij aankomst direct te woord gestaan en naar onze tafel begeleid. Direct gevraagd of we wat wilden drinken en binnen de kortste tijd ook bezorg. Ook de lunch was weer top. Zeer vriendelijke bediening en prima gegeten. Een aanrader voor Leiderdorpers en tot ver daarbuiten.
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
De bedoeling van de bediening was vriendelijk, misschien iets te familiair. Jammer dat er i tegenstelling tot eerder nu maar weinig tafeltjes voor 2 personen zijn
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Vooral heerlijk op een regenachtige dag , lekker lunchen met goed gezelschap en een haardvuurtje op de achtergrond!
Lekker huiselijk!!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hadden een jubileum/verjaardagsfeest in de Hooiberg met familie en vrienden. De ruimte was perfect voor dit doel, de bediening was heel vriendelijk en attent. We hadden mooi weer en hebben dan ook het buitenterras gebruikt, terwijl de (kleine) kinderen genoten van de boerderij. Het buffet was prima, iedereen had een geweldige middag!
Neman .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We werden vriendelijk ontvangen. Het terras was mooi beschut. We hebben heerlijk gegeten. Het interieur binnen is mooi opgeknapt.
H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was heerlijk. Ontvangst en bediening niets op aan te merken. Hebben heerlijk buiten op het terras en in de zon gelunchd. Geluidsoverlast buiten niets op aan te merken, binnen eigenlijk te veel overlast.
Ella Z.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijke lunch, vriendelijke bediening, redelijke prijs.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Het was goed. De lunch was lekker.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk op het terras genoten van een prima uitsmijter, samen met een zakenrelatie.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Leuke locatie middenin een park, een oude boederij met open haard, zeer knus voor grote ruimte.
Heerlijke zaken lunch gehad, verse producten, vriendelijke bediening.
Kleine aanpassing op de gerechten van de kaart waren geen probleem, lekkere sticky brownie toe genomen.
O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Geweldig gegeten en prima bediening voor herhaling vatbaar .
Beetje rumoerig maar absoluut niet vervelend
Goede parkeer gelegenheid
joke H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We komen hier regelmatig, we worden altijd goed ontvangen. Het eten en de bediening is zeer goed!
N.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
we verlieten tevreden Het
de bediening was ook bijzonder vriendelijk.
de hoeveelheid voedsel was ook prima
er was ook voldoende parkeerruimte.
H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
De afspraak voor een tafel voor twee wordt perfect nagekomen. De bediening en ontvangst zeer klantvriendelijk. De ambiance fantastisch verbouwd. De lunch voortreffelijk en uiterst vriendelijk opgediend.
Anton B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gezellig en vooral huiselijk familie restaurant met heerlijke gerechten.
marina W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben genoten van een heerlijke lunch!!! En hebben heerlijk bij kunnen praten.Personeel was correct en we werden goed bediend
B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Goed eten en gezellige omgeving. Prima bediening. Wachttijd is heel persoonlijk. Als je geen haast hebt is het heerlijk genieten van gezelschap en wijn.