Brasserie Parc de Kievit

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag

9,1
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Top gerechten mooie vis menu, s en vlees vis menu coquilles met een roos van zalm in een wite wijn saus hoofd gerecht flinke zeetongetje s een perfect nagerecht met hoogstraatse aardbeien met bavarois voortreffelijk zeer goede toegankelijke witte huiswijn uit de lanqedocgh kort samenfatten komen hier terug
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wederom fantastisch vis menu op en top voor coquilles met een roos van zalm met een witte wijn saus hoofd noord zeetongen heerlijk van smaak in de room boter gebakken top nagerecht overgeslagen nog glas witte wijn savignon blanc in de plaats van nagerecht veel dank voor het heerlijke eten
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Wat een leuke vriendelijke gastvrouwen en mooie vlees en vis menu,s wij kozen vis menu asperges voor zalm met noordzee garnalen en asperges gegarneer met balsico en honing warm broodje hoofd tarbot filet met asperges met een hollandaise saus met witte wijn. Na hoogstraat se aardbeien met room
Martinus23 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Mijn man en ik hebben hier de 1e dag van 2015 gegeten, we waren op weg naar huis van een weekje vakantie. Wat een leuk gezellig restaurant, middenin de bossen. Vooraf hadden we een visplateau met mini broodjes, als hoofdgerecht hadden we allebei 2 zeetongetjes. Het was heerlijk en eerlijk eten en voor ieder wat wils.
Roëlla V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Op aanraden van mijn zoon (die kok is) zijn we hier gaan eten. We kozen voor een verrassingsmenu en kozen daarbij 4 gangen maar wel in kruimelporties. Ook wilden we graag zowel vlees, vis als vegetarisch.We zijn inderdaad verrast!
Als voorgerecht kregen we een slaatje met rivierkreeftstaartjes, heerlijk en een leuke portie. Gevolgd werd het door een gado gado soepje, een lekker pittig kopje (kerrie?) soep waar op het laatste moment stukjes tomaat aan toegevoegd waren. Ons hoofdgerecht bestond uit kangoeroebiefstuk, gebakken aardappeltjes, frietjes, warme groenten (broccoli, bloemkool, worteltjes en witlof met ham en kaas), mayo en appelcompote. Als toetje kregen we een tropisch ijsje dat bestond uit een bolletje citroenijs, slagroom, een stuk watermeloen en passievrucht. En dat allemaal voor een prijs van 22.50 p.p.
Dus we waren verrast door het menu als wel door de prijs. Ook de prijzen van drank zijn zeer correct te noemen, zowel alcoholisch als non-alcoholisch.
Een zekere aanrader!