Brasserie Palace Scheveningen

Gevers Deynootweg 990-31 2586 BZ Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 19.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Creme Brûlée
      Advocaat met softijs
      Koffie of thee

Over het restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Een prachtplek met uitzicht op zee. Lekker ongedwongen genieten van een speciaal biertje of cocktail en staren naar de golven van de Noordzee. Wel even reserveren als je een tafel aan het raam wilt! Zin om te blijven eten? Geen punt! Keuze uit vlees- en visgerechten die met veel liefde worden geserveerd. Elke zaterdagavond is er live-muziek en kun je naast lekker eten ook nog genieten van vrolijke muziek. Altijd een gastvrij ontvangst!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Dagelijks 09.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Irene B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Lekker gegeten en super vriendelijke bediening. Mooi uitzicht op zee. Voor herhaling vatbaar!
Anna C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Hele fijne persoonlijke en vriendelijke aandacht van bediening.
P.G.J V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
J.J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Ontspannen sfeer met heerlijk eten!
JJG T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Leuk restaurant met uitzicht op Pier en boulevard. Keuze genoeg. Gemoedelijke en vriendelijke sfeer. Gunstige prijs / kwaliteit verhouding. Aanbevelen waard.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Het eten was in een woord verrukkelijk
M.michelina D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Aardige bediening, vooral Scot viel positief op. Helaas viel het eten wat tegen. Bij het hoofdgerecht zit standaard geen groente. Kan je evt tegen betaling erbij krijgen. De biefstuk was lekker maar wel karig geserveerd met twee droge witte boterhammen erbij.
Bij de kreeft leek redelijk wat van het vlees te ontbreken. Ruimte was opgevuld met saus..
Jammer was ook dat toen ik ‘s ochtends reserveerde er andere gerechten op het menu stonden.
Ben L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Lekker eten met een mooi uitzicht.
Maryse P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Prima eten, vriendelijk personeel.
Nathalie D.
Heel vriendelijk personeel.
Erg goed gegeten via het AH menu.
Carpaccio, biefstuk, patat en softijs.
Het was heel rustig op zondag dus gangen werden (iets te) snel achter elkaar geserveerd. Patatmandje was nog niet leeg. We waren al binnen een uur klaar met eten.
Jeremy P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
het ontvangst was hartelijk, alle medewerkers, soms tegen het overdrevene aan.
We deden mee met de actie van Albert Heyn het 2e diner gratis. 19.50 kostte het maar omdat we Carpaccio namen moesten we 2,50 per gerecht betalen. (raar want 2e gerecht was gratis?) Al met al hadden we er meer van verwacht. Mede omdat ook het toetje ineens van de kaart was verdwenen (we hebben het toetje wel gehad). Er moet betere informatievoorziening komen met betrekking tot de prijzen, want als we Kreeft wilde, moesten we 5 euro extra per persoon betalen. Dus het had veel duurder uit kunnen vallen.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Super restaurant, lekker eten en een mooi uitzicht over het strand, de zee en de pier.

Goed en klant vriendelijke personeel. In een woord: TOP!
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Personeel is super vriendelijk. We hoefden niet lang te wachten op het eten, en het was erg lekker. Jammer dat ik deze tekst langer moet maken voordat Iens de reactie toelaat.
Joanne K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Bedankt!
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Prima service. We hadden gegrilde kip met patat. Het was erg lekker! De kip was precies goed gegaard en de patat waren vers. Rijkelijke porties. Prachtig uitzicht over de Pier en strand. Aangename sfeer. We komen zeker weer een keer terug om ook de andere gerechten te proeven en hopen dat deze net zo goed smaken.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Hele aardige bediening, snelle service, prima eten. Zelfs een bandje dat speelde en nog even happy birhday voor mijn vader zong!
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
In dit restaurant (Zeesteeg) genoten van het prachtig uitzicht, de Scheveningse sfeer, het Schevenings tap bier voor een redelijke prijs en vooral van het eten en de overheerlijke frites. Zeer vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
prachtig uitzicht op strand en zee. heerlijk eten , vriendelijk personeel.
Johan C.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Dinsdag 15 mei 2018 met 14 man neergestreken in Brasserie Palace . Genoten van een mooie dag, eerst een drankje op het terras. Een prachtig uitzicht op de zee, strand en de Pier. Tapbiertje hoefde ik niet lang op te wachten.. Even later aan de maaltijd. Als voorgerecht nam ik de gepofte paprikasoep. Een streling voor mijn gehemelte: romig. Biefstuk Lombok was mijn hoofdgerecht met salade en uiteraard patat. Malser kon het niet... Natuurlijk ging dit bij mij vergezeld met enige glazen wijn, want mooi warm weer maakt dorstig nietwaar? Ik was niet de enige die zijn aandacht bij het eten hield , want omdanks de 14 man was het af en toe heel stil aan tafel, want het was genieten. Bediening was perfect. Niets was teveel. Regelmatig werd er aan ons gevraagd of wij nog iets nodig hadden, en het gevraagde stond in no time op tafel. Ik besloot de maaltijd met koffie met 43 en zeer voldaan ging de groep om 22.00 huiswaarts. Uiteraard komen wij hier in de nabije toekomst zeer zeker terug. Na een dagje Scheveningen of een lange wandeltocht is dit restaurant van harte aanbevolen!
Han B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Collega-recensenten komen niet ter zake. De biefstuk (medium rare) is van topkwaliteit. Een omreis waard. Biefstuk op dit niveau bereid, tegen alleszins redelijke prijs vind je niet snel in Nederland. Paprikasoep ook heel smakelijk. Fijn dat de kinderen gewoon een glas kraanwater krijgen als ze daarom vragen.