Brasserie Palace Scheveningen

Gevers Deynootweg 990-31 2586 BZ Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 19.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Creme Brûlée
      Advocaat met softijs
      Koffie of thee

Over het restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Een prachtplek met uitzicht op zee. Lekker ongedwongen genieten van een speciaal biertje of cocktail en staren naar de golven van de Noordzee. Wel even reserveren als je een tafel aan het raam wilt! Zin om te blijven eten? Geen punt! Keuze uit vlees- en visgerechten die met veel liefde worden geserveerd. Elke zaterdagavond is er live-muziek en kun je naast lekker eten ook nog genieten van vrolijke muziek. Altijd een gastvrij ontvangst!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Dagelijks 09.00 - 22.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Palace Scheveningen

E S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gezellig restaurant met uitzicht op de zee en de pier.
Zeer nette bediening en aardig personeel.
We hebben hier gegeten met de AH actie.
Voor ons was er keuze genoeg, we hebben heerlijk gegeten!
Ook al moet je voor enkele gerechten bij betalen, kun je hier lekker eten voor een mooi prijsje.
Alles werd netjes opgediend en ze zorgden er voor dat we weer op tijd in het AFAS theater konden zijn.
Als we weer eens in de buurt zijn, zullen we hier zeer zeker weer gaan eten!!
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het eten was prima, is zeker een aanrader.
Toetje, softijs met slagroom en advocaat.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten met gebruikmaking van de AH coupon! De paprikasoep is heerlijk en datzelfde geldt voor het voorgerecht met zalm. Mijn vrouw had de kip en deze was super mals maar wat aan de zoute kant. Als je dat meteen meldt wordt het zo omgeruild, dus niet klagen achteraf! De biefstuk met brood/jus was geweldig lekker en het dessert een ijscoupe met softijs, advocaat en slagroom: mmmm! De bediening was vriendelijk en het uitzicht op de pier en het strand iets om weer aan terug te denken. Met een glimlach!
Gabriele V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het was een top restaurant...
Het eten was geweldig lekker
En de bediening was waanzinnig gezellig....
We komen zeker nog een keer terug
Groetjes vanuit drenthe
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Zeer vriendelijk personeel en een tafel aan het raam geeft een prachtig uitzicht op de pier en boulevard
De tafel van Mustapha B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het eten was lekker. Alleen we kregen ander soort friet dan normaal. En het was iets te zout. Voor de rest was alles prima.
J.M.H. A.
Heerlijk gegeten, had wel iets minder zout mogen zijn. Zeer prettige bediening. We komen zeker terug.
Debbie K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Met regelmaat komen we hier een lunch of heerlijke dag aanbieding te nuttigen , hele vriendelijke lieve attente bediening. Eten keurig gepresenteerd ,vers en zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Een aanrader!
Cobie D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Hele vriendelijke ontvangst, werd goed naar onze wensen geluisterd.
We hadden niet zo veel tijd en daar werd rekening mee gehouden.
Leuke prijs voor AH actie, niet duur en je kunt er heerlijk eten.
Bodhi D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Gegeten met de AH actie. Eten was echt prima voor het geld dat we betaalde, niks bijzonders, maar wel lekker om even een hapje te eten. Personeel was zeer vriendelijk!
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Geholpen door Niek, was TOP!!!!!!!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Als voorgerecht: paprikaroomsoep was heerlijk, net als de zalm op filodeeg. De biefstuk was werkelijk perfect! Spareribs goed gekruid en lekker knapperig en toch mals. We gingen beide voor de crème brulee; juiste temperatuur, krokant laagje suiker: om je vingers bij af te likken!
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Vond de paprikasoep zalig. Gingen hier onverwachte eten met de AH actie en kregen een mooie plek toegewezen met uitzicht op de pier.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
We hebben genoten van een heerlijk menu. Fijne en vriendelijke bediening.
Het is zeer zeker voor herhaling vatbaar. Top!!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Van ah restaurantaktie gegeten .
Heerlijk ,leuke bediening en uitzicht op zee .
Echt een aanrader
Koos O.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Gebruik gemaakt van AH actie en het was een zeer positieve ervaring. We gaan absoluut nog terug zeker ook omdat de hond ook welkom is. Kleine tegenvaller vind ik de prijs van 3,75 voor een simpel flesje alcoholvrij bier van Heineken.
G S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk gegeten, op een prachtige nazomerse dag. Mooie locatie en gezellig restaurant.
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We zijn vanavond voor het eerst geweest netjes ontvangen door bediening. Goede bediening snelle service voorgerecht was goed was heerlijk alleen hoofdgerecht de kip van me man was droog en ik had dan kabeljauw meer een overdaad aan saus wat ik niet zo lekker vond. Toetje van mij was lekker maar de crème burele van me man was koud terwijl normaal het warm wordt geserveerd. Alleen jammer van de harde muziek van de live muziek dan kun je mekaar soms heel slecht verstaan.
Cbottemanne B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten, aardige en snelle bediening. We komen zeker terug!
Debbie K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Goed en attent ontvangen, tafeltje naar keuze, vrolijke vriendelijke bediening, goede uitleg betreft menu, snelle bediening , aller personeel.
Eten verzorgd, uitgebreide menukaart en ook goed van kwaliteit. En prijs in verhouding .Wij hebben genoten met mooi uitzicht. Tot ziens!
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hadden kip besteld maar deze was erg droog en een beetje verbrand.