Brasserie Palace Scheveningen

Gevers Deynootweg 990-31 2586 BZ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Een prachtplek met uitzicht op zee. Lekker ongedwongen genieten van een speciaal biertje of cocktail en staren naar de golven van de Noordzee. Wel even reserveren als je een tafel aan het raam wilt! Zin om te blijven eten? Geen punt! Keuze uit vlees- en visgerechten die met veel liefde worden geserveerd. Elke zaterdagavond is er live-muziek en kun je naast lekker eten ook nog genieten van vrolijke muziek. Altijd een gastvrij ontvangst!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Dagelijks 09.00 - 22.00 uur

Uitmuntend
9,4
L. P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
We hebben hier met z'n vieren gegeten 't was heel gezellig en HEERLIJK. De kok kwam nog even langs om te vragen hoe het was geweest.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Een restaurant met een adembenemend uitzicht! De biefstuk is een absolute aanrader en de bediening maakt het geheel tot een gezellig avondje uit.
misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
wat een geweldig restaurant blijven we dit vinden! We zijn hier al eerder geweest en moeten zeggen dat dit toch onze favoriete plek is om lekker te eten. Gelukkig hebben ze de specialiteiten als kreeft en biefstuk nog op de kaart staan! Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Waar vind je nog zulke lekkere wijnen voor zo'n kleine prijs?

Vriendelijke service en een geweldig uitzicht.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
We hebben hier geweldig gegeten! Wat een leuke zaak met geweldig uitzicht over zee! Bij binnenkomst meteen vriendelijk begroet om vervolgens aan tafel plaats te mogen nemen. Begonnen met een lekker glas rode wijn wat buiten de kaart werd aanbevolen en een echte verse jus d'orange. Heerlijke carpaccio en SUPER MALSE biefstukken!
Stijlvolle inrichting maar nog steeds erg gezellig! Wij komen terug als we weer in de buurt zijn!
P.P. V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Zeer vriendelijke bediening.
Gerechten oké. Opmerking: kabeljauw had iets langer gebakken moeten worden.
Fijne inrichting met uitzicht op strand/zee.
De tafel van Melle V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Nog nooit eerder meegemaakt dat al het personeel zo vriendelijk, gastvrij en attent was. We hebben hier met 6 personen 's middags koffie gedronken en 's avonds gegeten. Ontvangst was hartelijk met een aangename kwinkslag. Gastvrouw die de bestelling opnam was deskundig en wist waar ze het over had. Onze tafel werd tussendoor netjes ontdaan van onze gemorste broodkruimels. Een dikke pluim voor de gastvrouwen. En de kwaliteit van het eten? een dikke en ruime voldoende. Vissoep, paprikasoep en carpaccio vooraf, begeleid met lekker vers breekbrood en smeersels. Top! De vissoep had van mij persoonlijk "zacht" mogen blijven. Dus geen knapperige groenten zoals rode ui en paprika. Het gaf een onaangenaam soort bittertje aan de soep. De soep zelf was heerlijk. Biefstuk en kabeljauw op de borden voor het hoofdgerecht. Prachtige stukken vlees en vis. En mandjes fantastisch lekkere frieten erbij. Desserts met softijs en zelfgemaakte appeltaartje. Tot slot een beschaafde rekening. Uitzicht op zee en live muziek.
Bonnie F.
Een heel gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten en het personeel zeer vriendelijk is. Zeker voor herhaling...
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
gezellige brasserie met goed eten voor een schappelijke prijs. En het personeel is heel vriendelijk. Zeker een aanrader en iets om naar terug tw komen.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wat een gastvrijheid. Het personeel weet je echt welkom te laten voelen. Enorm veel keuze uit speciaal bier. Lekker eten en sfeervol ingericht. Zeker een aanrader om hier te ontbijten, lunchen of dineren. Wij komen zeker terug!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wat een gastvrijheid! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreide bierkaart met speciaal bieren. Heerlijk eten. Een aanrader om te ontbijten, lunchen of te dineren!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gezellige avond met leuke, gezellige bediening en een heerlijke tournedos. Zeker voor herhaling vatbaar! Ook kwalitatief goede koffie!
dp_lotulung .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wij hebben een prima tijd gehad. Goede service en gezelligheid van het personeel, complimenten aan de dames van de bediening en de mensen in de keuken.
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Woon zelf in Scheveningen ga geregeld uit eten. Maar dit is mijn favoriet. Zeer vriendelijke bediening waarbij je je echt "gast" voelt. Strakke inrichting met het mooiste uitzicht van Scheveningen . Leuke kaart en de biefstuk... die is formidable !! Tel daarbij op de leuke eigenaren....echte aanrader. Kom hier al jaren met mijn moeder en ook als er familie komt ga ik ALTIJD hier eten !
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wij, seniorechtpaar uit brabant. Hebben vanavond de biefstuk gegeten, super. Heel aardige bediening, ook gezellig gepraat met medegasten. Omdat het lekker weer was, zaten we op het binnenstebuitenterras, daar is het goed toeven. Komen graag nog een keer terug, dus

misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten tijdens de Kraakavond. We mochten onze eigen kreeft uitzoeken en deze werd dan vervolgens voor ons bereid. Omdat we nog niet erg vaak kreeft gegeten hebben, werd ons aan tafel uitgelegd hoe we de kreeft konden eten. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Goede keuze aan gerechten op de kaart en allemaal even smaakvol.

Verder zie je dat er erg veel aandacht besteed is aan de details. Scheveningse vrouwtjes tussen de banken, bediening in Scheveningse klederdracht en een fantastisch uitzicht over de boulevard en het strand.

Wij hebben een gezellige avond gehad bij Brasserie Palace. Bedankt dames!
Ariena V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Onze moeder is 70 jaar geworden en dit hebben wij gisteren gevierd in de Zeesteeg. Fantastisch gegeten, vlotte en gezellige bediening en een hele fijne ambiance! Kortom was super feest, we hebben allemaal genoten. De Zeesteeg is zeker aan te raden!
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Hier met echtgenoot gegeten, lunch. Vissoep was prima, de serveersters lopen in klederdracht. Op een koude dag zit je hiet heerlijk binnen. Eten is prima al moet je gerechten zelf samenstellen van menukaart. Uitzicht bij het raam op het strand en boulevard. Eten goed.
maranc .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Het was gemeen koud, daarom gekozen voor binnenlocatie. Mooi uitzicht bij het raam. Lekkere banken om te zitten. Voor de lunch droge witte wijn besteld. Ze hebben er maar een en die vond ik niet echt lekker. Als lunch een uitsmijter palace, was erg lekker, maar wel een stevige hap. De bediening is goed, maar wel erg nadrukkelijk aanwezig. Het bargedeelte is in de ruimte overheersend.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Toen ik de eerste keer een recensie schreef over dit restaurant, was men pas begonnen en was ik de eerste die een recensie mocht schrijven en ik moet zeggen dat alles nog veel beter is geworden. Eerst een pluim voor de uitstekende bediening, zo goed maak ik zelden mee: vriendelijk, gevat en behulpzaam. Wij hebben eerst uitgebreid geborreld, met uitstekende borrelhapjes, daarna at ik voor de afwisseling eens een cordon blue, de anderen van ons gezelschap ossenhaas en tong, voortreffelijk bereid met Vlaamse frieten erbij smaakte alles top. Het decor is leuk en gezellig, daar passen de bedienende meisjes in klederdracht heel goed in. Dit restaurant blijft voor mij een absolute topper.
Corrie M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
1e kerstdag 25 dec.2015 gedineerd bij de brasserie de palace in Scheveningen was heerlijk in deze super schone zaak de bediening is vriendelijk en komt diverse keren vragen of alles naar wens is. Een aanrader waard corrie meerbeek
Sfeertype .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Nu heerlijk aan het genieten bij Brasserie Palace! Gegrilde kip van tante door is lekker mals, goed glas huiswijn erbij en genieten maar! Sfeer is gezellig, leuke muziek en de bediening is top. echt aandacht voor de gast. Als ik naar Scheveningen ga, dan is dit mijn vaste plekje..