Brasserie Palace Scheveningen

Gevers Deynootweg 990-31 2586 BZ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Een prachtplek met uitzicht op zee. Lekker ongedwongen genieten van een speciaal biertje of cocktail en staren naar de golven van de Noordzee. Wel even reserveren als je een tafel aan het raam wilt! Zin om te blijven eten? Geen punt! Keuze uit vlees- en visgerechten die met veel liefde worden geserveerd. Elke zaterdagavond is er live-muziek en kun je naast lekker eten ook nog genieten van vrolijke muziek. Altijd een gastvrij ontvangst!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Dagelijks 09.00 - 22.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Palace Scheveningen

michel V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Goed restaurant , lekker en niet zo duur , goede bediening
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, op zaterdag live muziek, snelle bediening, eten is lekker, alleen jammer dat er geen groente bij zit. Deze moet je apart bestellen, maar dat staat niet op de kaart. Weinig friet, dus meteen extra portie bij bestellen.
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuke ambiance, heerlijke gerechten. Echter wel een opmerking over de bediening. Als je geen lach op je gezicht hebt in de bediening en de rekening al op tafel legt terwijl de gast nog aan het eten is, ben je misschien niet geschikt voor de horeca. Ik voelde me niet gewenst als gast.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Genoten van heerlijke kaas ui tosti en een thee. Vriendelijke bediening. Gezellig druk met niet te harde muziek. Prachtig uitzicht over strand en zee. Unieke locatie.
John V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Goed eten, vriendelijk personeel en mooi uitzicht. Meer even lekker vlot en leuk eten (daar kwamen we voor) dan avondlang dineren.
jannebruggink N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijk personeel en een mooi uitzicht.
fridja E.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
De service is belangstellen en zeer vriendelijk
Johan C.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Top avond gehad. Klasse! Kom er beslist terug. Mooie bijkomstigheid... Mooi uitzicht richting pier.
Bettina V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening. Heerlijk gegeten. Klein minpuntje: voor het toilet moet je naar buiten
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Brasserie Palace is een brasserie met uitzicht op de boulevard, de Pier, het strand en de zee.

De brasserie is erg strak ingericht en een plekje aan het raam is top.

De bediening is heel vriendelijk en vlot. De kaart is uitgebreid, de prijzen zijn redelijk en de kwaliteit van het eten is voldoende.

We hebben een Zandstraal (2 Bourgondische runderkroketten op casinobrood met mosterd) en Hollandse kroketten uit de haven (Op toast met citroen, gefrituurde peterselie, whiskeysaus en Hollandse garnaaltjes) gegeten en een Tripple Karmeliet en een Kasteel Rouge gedronken.

Je moet wel een muntje vragen aan de serveerster, als je gebruik wilt maken van het toilet.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Jammer dat de keuze beperkt was bij andere restaurant kan je gewoon alles van de kaart bestellen
De soep was zeer minimaal ,en de frietjes moet je van houden .
smvanloosen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Keuze (AH menu) is goed. Heel vriendelijk personeel. Porties ruim voldoende. Smaakte goed. Gereserveerd via Iens. Dat gaat makkelijk alhoewel we deze keer lang moesten wachten op de sms bevestiging. Uitzicht op zee en op de pier.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.Biefstuk lekker mals,kabeljauw lekker bediening goed mooi tafeltje bij het raam toetjes waren goed.
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima etentje gehad. Het eten was lekker en de bediening aardig. Het duurde soms wel wat langer voordat we bediend werden. Verder heeft het een gezellig interieur en sfeervolle muziek. En een mooie locatie met uitzicht op zee.
Boudewijn D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijk personeel. Schoon. Leuke sfeer. Tafel netjes gedekt. Prachtig uitzicht op zee en pier.
Heerlijke gerechten. Ruime keus uit voor, hoofd en nagerecht. Een aanrader.
Geertje H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten, keurig nette uitleg over de kaart en de mogelijkheden. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was, echt compliment naar personeel. Gevraagd of we naar cirsustheater gingen, kregen daar nog advies over. En waren al weg toen we gebeld werden door personeel ,manlief had bril laten liggen, wat een service.
Vandaag bewust weer aldaar gaan lunchen, met zelfde insteek ontvangen. Wij bevelen het van harte aan.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten en er werd goed rekening mee gehouden dat we nog naar het theater moesten. Het uitzicht op de boulevard, strand en de zee is fantastisch. Dit moet je een keer bezocht hebben!
Bea En Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en daarna prima bediening. De inrichting is gezellig en een fantastisch uitzicht op de Pier en de zee. We hadden het geluk dat er goede live music was, al met al zeer de moeite waard om het nog eens over te doen als we vanuit Assen weer eens Scheveningen opzoeken!
jan-willem S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten via ah actie. Echter 35 euro voor driegangenmenu zonder salade/groente (alleen friet en vlees bij hoofdgericht) is wat prijzig. Voor rest leuke avond met mooie live muziek.
Luciano T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten en super leuke bediening we zaten aan het raam naast een ton met decoratie aan wijnen! Hele mooie decoratie en super leuke avond met live muziek! Kom hier zeker terug