Brasserie Palace Scheveningen

Gevers Deynootweg 990-31 2586 BZ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Een prachtplek met uitzicht op zee. Lekker ongedwongen genieten van een speciaal biertje of cocktail en staren naar de golven van de Noordzee. Wel even reserveren als je een tafel aan het raam wilt! Zin om te blijven eten? Geen punt! Keuze uit vlees- en visgerechten die met veel liefde worden geserveerd. Elke zaterdagavond is er live-muziek en kun je naast lekker eten ook nog genieten van vrolijke muziek. Altijd een gastvrij ontvangst!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Dagelijks 09.00 - 22.00 uur

9,2
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Met AH actie heerlijk gegeten. Vooraf carpaccio, hoofdgerecht een hele malse biefstuk en na een chocoladetaartje. Bediening is vriendelijk en het uitzicht op zee is prachtig.
Ben N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gisteren met vrienden hier gegeten met gebruik making van de AH actie. Helemaal goed.
Zoals anderen al melden: erg vriendelijk personeel en prima eten.
Locatie in de Palace promenade is voor de doorsnee boulevard bezoeker misschien niet de meest voor de hand liggende maar dat wordt meer dan beloond met de service en het prachtige uitzicht.
We komen hier nog wel een keer terug!
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vriendelijk en attent personeel. Uitgebreid keuze mogelijkheid. Personeel komt regelmatig vragen of alles naar wens is. Wij gingen zeer tevreden naar huis en komen zeker terug !
jamy D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
lekker geluncht, vissoep gegeten,de bediening was erg vrolijk,wat in andere restaurants wel is anders is. leuke relaxte sfeer, maar vooral een mooie locatie:-)
sabine V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Gisteren hier gezeten op een mooie warme dag op een super mooie plek.door een vriendin werd ik getipt dat brasserie palace een buitenterras heeft.We hebben daar heerlijk gegeten, biefstuk met huisgemaakte friet, was heerlijk. geweldig uitzicht over de boulevard, strand en pier.
Dames van de bediening ook erg attent. We komen zeker weer!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
We waren er met de AH bonnen.
Voor de halve kreeft moest extra bijbetaald worden. Geen probleem maar van te voren niet vermeld.
Het eten was goed maar niet bijzonder. Als we nogmaals in Scheveningen gaan eten zijn er veel meer gezellige locaties waaruit we kunnen kiezen.
Bij deze prijsklasse hadden we een andere ambiance verwacht.
Nel R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Mijn vriendin en ik hebben hier (ter gelegenheid van haar verjaardag) heerlijk gegeten. De bediening was perfect. Het eten was van voorgerecht tot nagerecht prima.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Met de familie een dagje Scheveningen hier wezen eten via de AH actie. Genoeg keus en kwalitatief goed gegeten, mooi uitzicht en prima bediening. Volgende keer weer!
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Erg vriendelijk personeel, goede locatie
En heerlijk gegeten, goede sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar.
Wij hebben gebruik gemaakt van de ah actie, en was zeer goed
havikhoekjes .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten de kip en de Kip saté waren prima .Wij komen er zeker een keer terug ,ondanks dat wij uit Enkhuizen komen
Marlon V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Veel extra's bij het eten en door de live muziek hing er een prettige sfeer. De bediening was ook erg vriendelijk en behulpzaam.
EJLL .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
met ah bon hier gegeten. vooral de biefstuk en Lavacake waren top. prima vriendelijke service. lokatie was wat lastig re vinden.
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We hebben hier met de AH-actie heerlijk gegeten op een warme zaterdagavond. Je mag een keuze maken uit de hele kaart, waarbij de menuprijs dan varieert van 25 tot 35 euro. We zaten op het terras met de ramen open en uitzicht over zee. De bediening was heel vriendelijk en serveerde in een goed tempo. Vooral de patat bij de gerechten en het chocoladelavataartje vonden wij erg lekker!
A. A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hadden een tafeltje gereserveerd om half 6, maar door de file niet op tijd. Even gebeld en Ciska, die de telefoon aan nam, was zeer vriendelijk en meegaand. Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangst door alle medewerkers. Goede service, prima kwaliteit. We hadden een AH menu en werden aangenaam verrast door alle keuzemogelijkheden. Het eten was ook nog eens van een goede kwaliteit en op de juiste manier klaargemaakt.
Zeer goede ervaring en wanneer we weer in de buurt zijn zeker een restaurant om naar terug te gaan!!!!!
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuke plek, leuk ingericht. Gerechten waren ok, maar zeker geen hoge kwaliteit. Hoofdgerechten zonder groente, bijbestelde salades waren kwalitatief slecht. We zijn geen liefhebbers van live-muziek bij eten (snel te hard). Op zich een leuke avond, maar we zullen hier niet meer terugkomen.
denbreejen69 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een prima restaurant, we hebben hier met de AH actie gegeten. Super lekkere biefstuk. Onze serveerster was net 2 weken achter de bar vandaan maar deed het fantastisch.
marcel D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prachtige plek met geweldige service! Het eten is formidabel! Een restaurant waar je echt waar krijgt voor je geld! Redelijke prijzen voor een uitstekende kwaliteit! Nog nooit hebben we zulke malse biefstukken gegeten die zo perfect gebakken zijn! Ook de kreeft en halve kip vielen erg in de smaak! We komen volgende week terug als we weer in scheveningen zijn!
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het was een eerste kennismaking voor ons. Het nodigt uit om met vrienden een keer terug te komen.
De bediening was uitermate plezierig.
Elisa R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Geweldig gegeten tijdens een avond met live muziek! 3 gangen menu was fantastisch van kwaliteit en ook de bediening is erg vriendelijk en correct! De muziek voegde zeker iets extras toe maar toen we de volgende dag terug kwamen voor het ontbijt was het zeker minstens zo gezellig en ontspannen. Wij komen terug aankomende zomer!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Warme ontvangst. Zeer goede bediening van heel goede gerechten.
We hebben genoten van het eten en de sfeer. Zeker een volgend bezoek waard.