Brasserie Palace Scheveningen

Gevers Deynootweg 990-31 2586 BZ Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 19.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Creme Brûlée
      Advocaat met softijs
      Koffie of thee

Over het restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Een prachtplek met uitzicht op zee. Lekker ongedwongen genieten van een speciaal biertje of cocktail en staren naar de golven van de Noordzee. Wel even reserveren als je een tafel aan het raam wilt! Zin om te blijven eten? Geen punt! Keuze uit vlees- en visgerechten die met veel liefde worden geserveerd. Elke zaterdagavond is er live-muziek en kun je naast lekker eten ook nog genieten van vrolijke muziek. Altijd een gastvrij ontvangst!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Dagelijks 09.00 - 22.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We zijn vanavond voor het eerst geweest netjes ontvangen door bediening. Goede bediening snelle service voorgerecht was goed was heerlijk alleen hoofdgerecht de kip van me man was droog en ik had dan kabeljauw meer een overdaad aan saus wat ik niet zo lekker vond. Toetje van mij was lekker maar de crème burele van me man was koud terwijl normaal het warm wordt geserveerd. Alleen jammer van de harde muziek van de live muziek dan kun je mekaar soms heel slecht verstaan.
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Vanavond voor eerst gegeten vriendelijke bediening heel attent live muziek was te hard je kon mekaar soms niet goed verstaan wat een ander zei. Voorgerechten waren heerlijk alleen hoofdgerecht van me man de kip was droog en mijn kabeljauw was op zich prima maar de saus en de puree een overdaad eraan vond de saus ook niet zo lekker man zijn crème brûlée was koud terwijl dat normaal een beetje warm word geserveerd
Cbottemanne B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten, aardige en snelle bediening. We komen zeker terug!
Debbie K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Goed en attent ontvangen, tafeltje naar keuze, vrolijke vriendelijke bediening, goede uitleg betreft menu, snelle bediening , aller personeel.
Eten verzorgd, uitgebreide menukaart en ook goed van kwaliteit. En prijs in verhouding .Wij hebben genoten met mooi uitzicht. Tot ziens!
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hadden kip besteld maar deze was erg droog en een beetje verbrand.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ontzettend gastvrij ontvangst, mooie plaats bij het raam met prachtig uitzicht op De Pier, veelzijdige menukaart, smakelijk gegeten, prima prijs-kwaliteitverhouding. personeel komt regelmatig polsen of alles nog goed is! Alleen schuim van cappuchino zou iets steviger mogen en koffie ervan iets warmer. Zeker aanrader! komen zeker terug!
I.M. R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Bediening liet niets te wensen over, die was meer dan goed.
De gerechten waren goed, vooral de geroosterde-paprikasoep.
Er waren alleen weinig tot geen groenten bij en dat vinden wij een misser.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Prachtig uitzicht! Leuke locatie in de shopping plaza. Goede service en lekker eten. Wij hebben er een fijne tijd gehad.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Super eten en super bediening.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Super eten en vooral superbediening.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Vriendelijk personeel en eten goed alleen live muziek erg hard
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk eten, alles was goed, vriendelijke bediening, op tijd voor theater, komen hier graag terug.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
AH-menu is iets anders dan de normale kaart. Voorgerecht met zalm was erg lekker, met stokjes eten past er wel bij!
Hoofdgerecht kabeljauw kwam per ongeluk van de normale kaart, smaakte prima in combinatie met het groentebedje.
Toetje kwam ‘op maat’ en was prima.
Pré: ligging met zeezicht en bierkaart!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Vriendelijk en heel attent personeel, hielden alles goed in de gaten of er nog wat nodig was
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Was erg gezellig met een leuke bediening en prima eten
Lucy T.
Heel vriendelijk personeel.
Een geweldige locatie.
Nan Paul D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Erg prettige sfeer, vriendelijk en bekwaam personeel. Eten zeer goed!! Kortom TOP avond.
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Eten was erg lekker. Spareribs vielen in de smaak. Geen nat doekje o.i.d. om handen te reinigen. Biefstuk perfect medium en heerlijk mals. Wel opmerking gemaakt over de presentatie namelijk in een bord met sju. Dus helaas wat vetvlekjes op kleding gemaakt. Er zat 1 snee wit brood bij en wat patat; geen salade o.i.d. wat wel bij de spareribs werd aangeboden. Zelf hadden we champignons erbij besteld. Dit kwam pas toen we al op de helft van de biefstuk waren en was niet op het bord te leggen door de plas sju. Wel superlekker. Rekening klopte niet; er was 4 maal meerprijs berekend in plaats van 2 maal voor de biefstuk. Werd onder excuses hersteld.
Anouk T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Eten was heerlijk goede service