Brasserie Palace Scheveningen

Meer informatie over restaurant Brasserie Palace Scheveningen

• Af te huren
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gezellige avond met leuke, gezellige bediening en een heerlijke tournedos. Zeker voor herhaling vatbaar! Ook kwalitatief goede koffie!
Dp_lotulung .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wij hebben een prima tijd gehad. Goede service en gezelligheid van het personeel, complimenten aan de dames van de bediening en de mensen in de keuken.
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Woon zelf in Scheveningen ga geregeld uit eten. Maar dit is mijn favoriet. Zeer vriendelijke bediening waarbij je je echt "gast" voelt. Strakke inrichting met het mooiste uitzicht van Scheveningen . Leuke kaart en de biefstuk... die is formidable !! Tel daarbij op de leuke eigenaren....echte aanrader. Kom hier al jaren met mijn moeder en ook als er familie komt ga ik ALTIJD hier eten !
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wij, seniorechtpaar uit brabant. Hebben vanavond de biefstuk gegeten, super. Heel aardige bediening, ook gezellig gepraat met medegasten. Omdat het lekker weer was, zaten we op het binnenstebuitenterras, daar is het goed toeven. Komen graag nog een keer terug, dus

Misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten tijdens de Kraakavond. We mochten onze eigen kreeft uitzoeken en deze werd dan vervolgens voor ons bereid. Omdat we nog niet erg vaak kreeft gegeten hebben, werd ons aan tafel uitgelegd hoe we de kreeft konden eten. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Goede keuze aan gerechten op de kaart en allemaal even smaakvol.

Verder zie je dat er erg veel aandacht besteed is aan de details. Scheveningse vrouwtjes tussen de banken, bediening in Scheveningse klederdracht en een fantastisch uitzicht over de boulevard en het strand.

Wij hebben een gezellige avond gehad bij Brasserie Palace. Bedankt dames!
Ariena V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Onze moeder is 70 jaar geworden en dit hebben wij gisteren gevierd in de Zeesteeg. Fantastisch gegeten, vlotte en gezellige bediening en een hele fijne ambiance! Kortom was super feest, we hebben allemaal genoten. De Zeesteeg is zeker aan te raden!
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Hier met echtgenoot gegeten, lunch. Vissoep was prima, de serveersters lopen in klederdracht. Op een koude dag zit je hiet heerlijk binnen. Eten is prima al moet je gerechten zelf samenstellen van menukaart. Uitzicht bij het raam op het strand en boulevard. Eten goed.
Maranc .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Het was gemeen koud, daarom gekozen voor binnenlocatie. Mooi uitzicht bij het raam. Lekkere banken om te zitten. Voor de lunch droge witte wijn besteld. Ze hebben er maar een en die vond ik niet echt lekker. Als lunch een uitsmijter palace, was erg lekker, maar wel een stevige hap. De bediening is goed, maar wel erg nadrukkelijk aanwezig. Het bargedeelte is in de ruimte overheersend.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Toen ik de eerste keer een recensie schreef over dit restaurant, was men pas begonnen en was ik de eerste die een recensie mocht schrijven en ik moet zeggen dat alles nog veel beter is geworden. Eerst een pluim voor de uitstekende bediening, zo goed maak ik zelden mee: vriendelijk, gevat en behulpzaam. Wij hebben eerst uitgebreid geborreld, met uitstekende borrelhapjes, daarna at ik voor de afwisseling eens een cordon blue, de anderen van ons gezelschap ossenhaas en tong, voortreffelijk bereid met Vlaamse frieten erbij smaakte alles top. Het decor is leuk en gezellig, daar passen de bedienende meisjes in klederdracht heel goed in. Dit restaurant blijft voor mij een absolute topper.
Corrie M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
1e kerstdag 25 dec.2015 gedineerd bij de brasserie de palace in Scheveningen was heerlijk in deze super schone zaak de bediening is vriendelijk en komt diverse keren vragen of alles naar wens is. Een aanrader waard corrie meerbeek
Sfeertype .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Nu heerlijk aan het genieten bij Brasserie Palace! Gegrilde kip van tante door is lekker mals, goed glas huiswijn erbij en genieten maar! Sfeer is gezellig, leuke muziek en de bediening is top. echt aandacht voor de gast. Als ik naar Scheveningen ga, dan is dit mijn vaste plekje..
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Ben hier nu een paar geweest eten is zeer goed !
Bediening is gewoon top leuke vrolijke dames leuke Scheveningse dracht (ben zelf Scheveninger dus vind dit echt super)
Decor ja uit zicht o zee wat wil je meer als Scheveninger maar is zeer goed vertoeven daar !
Jane-Eyre .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Brasserie Palace is gelegen in de Palace Promenade in Scheveningen bad. Interieur is huiselijk, goed zittende banken en/of stoelen. Als je geluk hebt met een prachtig uitzicht over boulevard en over de Noordzee. Bediening is vriendelijk en vlot.
Hebben hier geluncht: zalm op toast met kappertjes, wasabimayonaise, rode ui en komkommer. Bagel met roerei, zalm en dille.
De gerechten waren prima van smaak, de zalm vers en botermals. Borden waren met zorg opgemaakt en zagen er als een schilderijtje uit.
Echt een aanrader om hier te lunchen als je in Scheveningen bent.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Vooraf aangegeven dat we om bepaalde tijd weg moesten zijn en derhalve ruimschoots optijd gereserveerd.
- Geen rekening gehouden met vooraf zelf aangeboden optie: tafeltje aan het raam.
- Voorgerecht kwam pas nadat ik er na een half uur zelf maar om had gevraagd.
- Het hoofdgerecht kwam 10 minuten nadat ik er (half uur na opdienen van voorgerecht) om had gevraagd.
- De bijbehorende frietjes kwamen toen we al klaar waren met het hoofdgerecht. We hadden er niet meer om gevraagd want we waren op dat moment al helemaal klaar met dit restaurant.
De gastvrouw was toen al o de hoogte dat alles fout was gegaan wat er fout kon gaan en bood naast honderdduizend excuses ook ter compensatie een kopje koffie aan. Daar het dessert van ons drie-gangen menu uit een kopje koffie bestond (waar we al niet meer aan toe zouden komen) hebben we van dit aanbod geen gebruik.
De gastvouw was bezorgd dat we met een lege maag naar het theater zouden gaan. Ik heb haar verzekerd dat we onze buik zo langzamerhand wel vol hadden. ;)
Uiteindelijk heeft deze dame de rekening op nette wijze gecorrigeerd en nog uitleg gegeven waarom het één en ander was verlopen als verlopen.
Ze hoopte ons weer snel terug te zien. Ik vrees dat dat voorlopig even teveel gevraagd is.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Eerst geborreld met diverse hapjes, erg lekker. Daarna gedineerd. Was allemaal uitstekend, ik had een entrecote, die werkelijk uitstekend bereid was, met fantastische Vlaamse frites, lekker goed doorbakken; ook de bijgeleverde salade smaakte voortreffelijk. De andere mensen uit onze groep van vier waren ook zeer enthousiast. Bediening vrolijk, aardig en goed. De huis wijn was helaas van mindere kwaliteit. Decor gezellig en stijlvol. Erg aan te bevelen dit restaurant.