Brasserie Palace Scheveningen

Gevers Deynootweg 990-31 2586 BZ Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 19.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Creme Brûlée
      Advocaat met softijs
      Koffie of thee

Over het restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Een prachtplek met uitzicht op zee. Lekker ongedwongen genieten van een speciaal biertje of cocktail en staren naar de golven van de Noordzee. Wel even reserveren als je een tafel aan het raam wilt! Zin om te blijven eten? Geen punt! Keuze uit vlees- en visgerechten die met veel liefde worden geserveerd. Elke zaterdagavond is er live-muziek en kun je naast lekker eten ook nog genieten van vrolijke muziek. Altijd een gastvrij ontvangst!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Dagelijks 09.00 - 22.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Palace Scheveningen

Henk B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Ik weet geen advies voor verbetering. Alles klopte.
Wizzmaster R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Gewoon eten maar zeker niet slecht gewoon wat je moet verwachten vind wel vreemd dat je groente moet bij betalen .sfeer is er niet maar voor x eten prima.
Coleta O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Ben coleta o.
Wilde de recensie van mij ongedaan laten maken want de baas heeft me de volgende dag gebeld en vond dit echt erg.
Dan blijkt toch dat hij hart voor zijn zaak heeft en voor zijn klanten.
Petje af.
Zo hebben we het samen mooi opgelost.
Dank.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Ruime porties, wij hebben allebei gekozen voor de uiensoep, de soep was heerlijk en werd in een pannetje geserveerd. Mijn vrouw heeft voor de halve kip gekozen deze was erg droog en ik heb voor de zalm gekozen, hier valt niets op aan te merken. Voor groente moest extra voor worden bijbetaald. Ons nagerecht was een grote coupe roomijs met advocaat en slagroom. Heerlijk zacht roomijs. We hebben er van genoten
Dit menu is met de AH actie €19.50. Dit menu voor deze prijs is geweldig. Een echte aanrader.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Na onze goede ervaring vorig jaar zijn we opnieuw bij Palace gaan eten toen we zondag 6 januari in Scheveningen waren, dit keer met acht man (volwassenen en kids). We hebben kibbeling, kip en biofriet gegeten. Frietjes waren lekker knapperig en voor één van ons op verzoek nog wat meer doorbakken. Prima. De kibbeling was heerlijk, je proeft dat deze van echte kabeljauw gemaakt is. De kip was mals. Alles werd geserveerd in ruime porties. Tel daarbij op de zeer vriendelijke bediening met ruime aandacht voor ons. Kortom: het aanraden waard! Wij komen daar weer als we in Scheveningen zijn :-)
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
We hebben gekozen voor het keuzemenu, dit was een prima keuze, goede kwaliteit en vlotte bediening, een goede keuze zeker i.c.m. een bezoek aan het circustheater.
André T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Zonder reservering, gewoon langs. De drie gangen menu waren verassend lekker. Voorgerecht gerookte zalm, hoofdgerecht 1/2 kreeft & nagerecht creme brûlée. Snelle & vriendelijke bediening. Voor de toilette kreeg ik ook muntje. Prima sfeer.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
We hebben lekker gegeten bij deze brasserie, kwaliteit eten was prima, daarna naar musical Lion King geweest, super avond gehad
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Super leuke en lieve bediening
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Ondanks dat we een theatermenu hadden duurde het vrij lang en hadden dus geen tijd meer voor het nagerecht.....jammer
Jazz B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Erg gezellige avond gehad, erg leuk dat er ook een liveact was deze avond. Onze complimenten over het eten en de service
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk eten, de zalm als voorafje was erg lekker. Ook de uiensoep was prima. De spareribs die we beiden als hoofdgerecht hadden waren helemaal naar onze smaak. Wat onze avond af maakte was de prettige bediening. Fijn als je zelf kan aangeven wanneer je toe bent aan een nieuwe gang. Redelijke prijzen!
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Bediening is super vriendelijk. Sfeer is prima, alleen wat veel licht. Het eten was prima; vooral de carpaccio is een aanrader! Opmaak van de borden (vooral bij de hoofdgerechten) is een verbeterpuntje. Huisgemaakte frites waren erg lekker en gratis bijbestellen.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Goed eten en fijne attente bediening!
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We hebben lang moeten wachten (1.5 uur) op ons hoofdgerecht, waardoor we het toetje niet meer konden eten, omdat we naar het theater gingen. We hadden dit van te voren aangegeven.

Het eten was van goede kwaliteit. Er miste wel wat groente bij het hoofdgerecht.
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Bediening was zeer vriendelijk zonder opdringerig te zijn.
Zeer attent; Op de rekening wenste hij ons nog een " fijne avond"
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
We hebben hier op een maandagavond in december gegeten. Omdat het erg rustig was kregen we snelle maar ook vooral een fijne bedieding. Via het AH-restaurantactiemenu was het ook zeker niet duur, ook niet met drankjes en extra gerechten erbij.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten en prima bediening ! Tot snel .
Rik N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Goed restaurant en vriendelijke bediening.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Gezellig restaurant met zeer vriendelijk en dienstbaar en vooral ook betrokken personeel.
De keuze van het (AH actie) menu viel een beetje tegen: het aantal gerechten (keuze uit 3 voor-, 3 hoofd- en (maar) 2 nagerechten is wat karig. Vooral wanneer er bij de hoofdgerechten 3x vlees en 1x vis wordt aangeboden...bij de vraag waarom er geen vegetarisch aanbod is werd gezegd: dat is de vis (!) Buiten dat dit niet vegetarisch is, houd ik niet van vis! Maar gelukkig kon een collega mij een vegetarisch aanbod doen : frittata met groente. Deze was heerlijk van smaak, misschien een beetje aan de vette kant (?), maar met de overheerlijke huisgemaakte frieten en een frisse salade (deze laatste wel bijbetalen) was het een zeer smakelijk gerecht.
Mijn partner had de kabeljauw , welke ook prima smaakte.Voorgerecht: paprikasoep ( super-lekker!! ) en zalmtaartje.Het nagerecht (als je niet van advocaat houdt en er is maar keuze uit 2) moest wel de creme brulee worden...maar deze was gelukkig heerlijk! Ook goed wijnadvies!