Over het restaurant Brasserie Paardenburg

Het is goed toeven aan de oevers van de Amstel. Terwijl het team van Brasserie Paardenburg er alles aan doet om het u gemakkelijk te maken. Het prachtige karakteristieke pand aan de Amstelzijde, het uitnodigende terras aan het water en de rustgevende tuin vormen de perfecte locatie voor een stijlvolle, lichte lunch of een uitgebreid diner. Alleen, intiem met zijn tweeën, in kleine of grote groepen. Kom de bijzonder smaakvolle combinaties proeven van maandag t/m vrijdag van 11:00u tot 22:00u en op zaterdag en zondag van 10:00u tot 22:00u.

Brasserie Paardenburg is een sfeervolle en goed bereikbare locatie in Amstelveen met uitstekende parkeerfaciliteiten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Paardenburg

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Paardenburg

Genesis L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Koud. Elke keer als de deur open ging kreeg ik een tocht in me rug/nek. Ik heb nu een ongelofelijke pijn in mijn nek. Voor de rest was her eten heerlijk. En je kreeg niet een beetje geeeserveerd. Fris vondt ik ontzettend duur. Maar we hebben genoten van het lekker eten.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Bediening en lokatie prima, keuze gering, echter prijs is veel te duur voor wat je krijgt. Ga er voorlopig niet meer heen.
martin86 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wat mag je verwachten van een 3 gangen kerstlunch voor 47,50? een voorgerecht van een(1) langoustine? omringt door baby prutjes een hertensukade in de kleur rood(24 uur gemarineerd ) met de smaak van geperst vlees en een stukje kabeljauw met een mislukte kruidenkorst en een dessert van roodfruitcurd met een toefje rood fruitcreme en boerenjongenscake welke op ontbijtkoek leek.Nee dit moet veel beter kunnen de gratis koffie ten spijt.Voorlopig zien ze ons hier niet meer terug,helaas.
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Bij het achteraf (mijn fout) bestuderen van de rekening bleken twee glazen wijn in rekening gebracht te zijn die we niet hadden gebruikt.
Voor het overige verliep alles prima. Ook bleek dat de medewerkers van het restaurant aandacht hadden besteed aan het gegeven dat de gemeentelijke (betaalde) parkeerplaats onverantwoord glad was (zij het zonder dat dit opgelost was).
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Drie gangen menu is aanrader.
Ray_Ireen .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Eten, bediening en sfeer zijn goed. Echter, voor 4 personen gereserveerd die ieder met eigen auto kwamen. Ondanks buitengebied helaas wel flinke parkeerkosten, die bovendien willekeurig (3 personen) in rekening werden gebracht. Starttarief daardoor al €24,00. Dat vinden wij veel te veel van het goede. Het muntje achteraf van het restaurant voor een volgend bezoek was mosterd na de maaltijd. Volgende keer afspreken in een ander restaurant zonder starttarief.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Lekker wildmenu en alleraardigste bediening met kennis van zaken. Hert was heerlijk, eendenrilette dito. Porties meer dan genoeg. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Marco F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Gewoon een goed diner voor een zeer acceptabele prijs.
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Prettig restaurant. Gunstig gelegen. Vriendelijke bediening
jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Prima gegeten bij de leukste zaak uit de omgeving! Prijzig maar waar voor je geld. Vriendelijke bediening en leuke entourage! We komen terug
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een perfecte spot aan de Amstel, eten prima en de wachttijd zeer lang. De keuken kon het niet aan terwijl het niet vol zat.
de1ejanwillem .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wat is dit heerlijk vertoeven zeg... Aan de Amstel, in de zon en met een mooi glas wijn zit je hier perfect! Ben voor de Paardenburg Special Meat gegaan en dat was perfect. Mijn partner had de Gamba's en was daar ook onwijs blij mee. Top avond op een top locatie!
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
De plek is er mooi. De porties zijn klein en de kwaliteit is niet in verhouding met de prijs (duur) Het personeel is voor al met zich zelf bezig en erg blij met zichzelf. Erg jammer. Dit was een teleurstelling. Gelukkig was het mooi weer.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gereserveerd via de email met opmerking dat het de verjaardag van mijn partner was en verzoek om kreeft. Via de mail keurige reply dat zij dit verzoek bij de keuken neerleggen. Bij aankomst vriendelijk doch zakelijk ontvangst. Geen enkele opmerking over het verzoek. Hier ook maar bij gelaten aangezien de jarige erbij was. Eten was smakelijk maar het gerecht met gamba pil pil was zeer mager geportioneerd voor een hoofdgerecht. 5 gamba's met 1 grote eetlepel linguine voor €24,50. Een opmerking naar de bediening hierover kwam een reactie "dat de keuken het altijd zo klaarmaakt". Terras halfvol met voldoende personeel die vooral met zichzelf bezig waren ipv met de gasten. Gang naar toilet rommelig met troep en blaadjes op de grond. Matig. Jammer en gemiste kans, temeer de keuken wel goed is en treurig dat de buren wel vol zitten.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gisteren heerlijk in de zon aan het water op het terras gezeten en gegeten. Hele aardige bediening, leuke kaart en prima kwaliteit. Kortom een aanrader!
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Jammer dat de parkeer gelegenheid niet is geregeld
Sidneylouis .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gisteren na (te) lange tijd weer eens bij Paardenburg gegeten. Een van mijn favoriete restaurants niet alleen wegens de sfeer en de attente maar niet opdringerige bediening, de (wel is waar dure) parkeermogelijkheid, maar vooral de heerlijke gerechten.
Wij gingen dit keer voor het kreeftenmenu.
Wij begonnen met een heerlijke proeverij van kreeft en garnalen. Vier gerechtjes met ieder een eigen voortreffelijke smaak. (kleine tip: noem de soep niet bouillabaisse, hierbij denkt men in Holland aan een gevulde vissoep, maar kreeften bouillon of bisque).
Daarna een half kreeftje,losgemaakt in de schaal. De smaak van kreeft is tamelijk neutraal maar door de lichte saus kwam de smaak zeer goed tot zijn recht. Hierbij een perfecte verse bladspinazie, kort gekookt en daarna gegaard, meer dan lekker en huisgemaakte papperdelle in lichte tomatensaus. Kortom een combinatie om de vingers bij op te eten.
Als dessert een zeer smakelijke crème brûlée met vanille roomijs.
Kortom de moeite waard om snel weer eens terug te gaan.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Afgelopen maandag waren we bij Paardenburg. Niet meer van Den Blijker, maar zeker nog een klasserestaurant. We werden heel hartelijk ontvangen en mochten in de serre zitten. Fijn, aan het raam! De bediening was heel vlot en al gauw konden we proosten en van warme broodjes met lekkere boter genieten. Vervolgens hadden we een kreeftmenu: als voorgerecht een garnalenkroketje (heel erg goed), een bruchetta met Hollandse garnaaltjes en een tartaartje van kreeft. Een goed begin! Vervolgens hadden we ieder een halve kreeft met sharonsaus, spinazie, friet en huisgemaakte (zurige) mayonaise. Ook dit was smullen. Het nagerecht, crème brulée, vonden wij wat tegenvallen: te vet. Gelukkig zat er wel een verfrissend bolletje vanilleijs bij, evenals wat druppeltjes rode saus. Al met al kijken we positief terug naar deze avond.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Leuk restaurant met goede keuken. Ik herken sommige eerdere recensies niet, integendeel. Ontvangst maar ook de aandacht tijdens de avond was meer dan uitstekend. Lekker gegeten, piepkuiken was mals en goed op smaak, ribeye heerlijk en de wijnen geen doorsnee. Zeker de Rioja die overigens niet op de kaart staat is heel fijn. Bezoek meer dan waard!
Annet J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
verrassingsmenu genomen..
voorgerecht bestond uit allemaal lekker hapjes; tartaar met truffel, zalm, bruscetta etc. dit was echt heerlijk!
hoofdgerecht vlees en toetje lekker maar niet heel bijzonder..
Rosé heerlijk!
als je wat sjieker uit eten wil en toch niet al te duur dan is dit prima plek.
prachtig aan de Amstel.