Brasserie Paardenburg

Amstelzijde 55 1184 TZ Amstelveen Nederland Kaart
31-204961210

Over het restaurant Brasserie Paardenburg

Het is goed toeven aan de oevers van de Amstel. Terwijl het team van Brasserie Paardenburg er alles aan doet om het u gemakkelijk te maken. Het prachtige karakteristieke pand aan de Amstelzijde, het uitnodigende terras aan het water en de rustgevende tuin vormen de perfecte locatie voor een stijlvolle, lichte lunch of een uitgebreid diner. Alleen, intiem met zijn tweeën, in kleine of grote groepen. Kom de bijzonder smaakvolle combinaties proeven van maandag t/m vrijdag van 11:00u tot 22:00u en op zaterdag en zondag van 10:00u tot 22:00u.

Brasserie Paardenburg is een sfeervolle en goed bereikbare locatie in Amstelveen met uitstekende parkeerfaciliteiten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Paardenburg

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Paardenburg

Bart P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Voor de lunch naar paardenburg gegaan. De locatie en het terras zijn fantastisch. Voor de rest was het enorm slecht. Terwijl het niet druk was kregen we na twee keer vragen pas een kaart. De bestelling werd opgenomen door uiterst ongeinteresseerd personeel. Vervolgens een uur gewacht op een bordje oesters ( 4 besteld, 9 gekregen), toen weer een uur moeten wachten op 4 treurig gepresenteerde salades met een omvang die in madurodam niet zou misstaan en die na meerdere pogingen niet op enige smaak konden worden betrapt. Bij het afrekenen klopte natuurlijk de rekening niet en bleef de bediening met een aangeleerde stilte aan tafel wachten met eem verwachtingsvolle blik voor een fooi. Waardeloze ervaring maar je kunt niet zeggen dat ze geen lef hebben.
J. R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vanavond bij het net door een nieuwe eigenaar overgenomen Paardenburg geweest. Wat een teleurstellende ervaring, Personeel en eigenaar ziet je niet staan. Na ruim half uur wachten nog niet bediend voor consumties. Idem voor bestellen hoofdgerecht. Je moet naar de obers toelopen om bediend te worden en dan nog komen ze niet. Bestellingen raken zoek en ondertussen is er niemand die zich zorg maakt of zich om je bekommert. Het maakt niet uit of je je frustraties laat blijken. UIteindelijk na twee uur wachten kregen we eten. Nooit meer weer. Eten was prima maar bediening en service zwaar waardeloos onder het oog van de nieuwe eigenaar.
Mick S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Afgelopen weekeinde hier wezen eten, lieten een gezellige avond met familie lopen omdat we hier al gereserveerd hadden. Achteraf zou het soepje en stokbrood met kruidenboter van tantelief ons beter hebben gesmaakt..

Zaterdagavond hier plaatsgenomen, mochten zelf een tafeltje kiezen. Toch binnen gekozen omdat dit er wel gezellig uitzag. Een wijntje en Radler besteld, drinken kwam vlot maar helaas Radler lang over datum. Ober gewezen op het biertje, en zou ons een andere brengen. Komt terug met de verontschuldiging dat al het Radler 0% over datum was. Radler 2% zou er nog wel zijn, en zou hij komen brengen. In de veronderstelling dat hij eerst het verlopen bier ging weghalen hebben we hem niet meer gezien, noch dat ie het bier weghaalde. Keuze uit het menu hadden we gemaakt, en na lekker stokbrood met kruidenboter en boter kwam onze runderlende en gerookte zalm. Niet bijzonder maar wel smakelijk. Met hoge verwachting, toen we op onze visite vertelden dat we naar Paardenburg gingen hoorden we allerlei kreten als op stand, chique, lekker en andere superlatieven. Dus hoopvol wachten we af. We zaten er ondertussen al ruim anderhalf uur!! Ondertussen kwam het hoofdgerecht en nog maar eens gevraagd om een biertje. Dit keer een radler van Wieckse in een mooi glas. De vegetarische risotto kwam er al aan en ook mijn eendeborstfilet. Op te hoge temperatuur gebakken, buitenkant te hard, vet niet zachtjes uitgebakken, vlees daardoor te taai. De linzen, tja, niet mijn smaak. Liever iets van aardappel-croutons, mousseline, gebakken aardappel of fondant-aardappeltjes gezien. Daarna werd er afgeruimd en vroegen we om de dessertkaart, dat duurde nog eens een kwartier en hebben we zelf maar een kaart gepakt. Toen de serveerster langs kwam liep ze naar de tafel achter ons om daar vervolgens doodgemoedereerd af te ruimen (heb altijd zelf geleerd om eerst bestellingen op te nemen, en dan af te ruimen). Toen waren we het na 2 uur en een kwartier echt zat. Opgestaan en verteld dat we het echt voor gezien hielden. Naast een verontschuldiging werd er alleen gehoopt dat we terug zouden komen, maar in mijn optiek zul je dan je gasten moeten lonken met een aanbieding (dit was ook een actie-voucher). Heel jammer dat het mis, maar gezien de recensies hieronder word de plank misgeslagen.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Al een hele tijd gaan wij met een clubje vriendinnen eten bij Paardenburg...altijd is dat ons prima bevallen tot gisteren.....
Gisteren om 18:00 geboekt, bediening was ronduit slecht.....we hebben lang moeten wachten op ons eten en drinken....Toen wij hier wat van zeiden kregen we als reactie dat nieuwe eigenaar het met minder personeel wil doen. Zeer ‘ Paardenburg’ onwaardig....Ons zijn ze in ieder geval kwijt als klant.
Chelsea T.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Gezellig, lekker eten.
Nic K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het 3-gangen verrassingsmenu gaf inderdaad een apart accent door de vlees- en viseters geen groenten bij te leveren en het vlees rauw te houden of de messen niet scherp genoeg te slijpen.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Matig, leuke proeverij voorgerechten, het hoofdgerecht viel wat tegen en het grand dessert niet boven verwachting. De groupon met de halve kip viel beter op zijn/haar plaats
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Brasserie Paardenburg
Heerlijk gegeten, mooie presentatie, vakkundig uitgelegd en prettige sfeer. Dit is een top restaurant!
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Vrijdag van een heerlijke lunch genoten. Vooraf de sashimi van zalm en als hoofdgerecht de vissalade. Beide echte aanraders. Leuke en professionele bediening.
Genesis L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Koud. Elke keer als de deur open ging kreeg ik een tocht in me rug/nek. Ik heb nu een ongelofelijke pijn in mijn nek. Voor de rest was her eten heerlijk. En je kreeg niet een beetje geeeserveerd. Fris vondt ik ontzettend duur. Maar we hebben genoten van het lekker eten.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Bediening en lokatie prima, keuze gering, echter prijs is veel te duur voor wat je krijgt. Ga er voorlopig niet meer heen.
martin86 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wat mag je verwachten van een 3 gangen kerstlunch voor 47,50? een voorgerecht van een(1) langoustine? omringt door baby prutjes een hertensukade in de kleur rood(24 uur gemarineerd ) met de smaak van geperst vlees en een stukje kabeljauw met een mislukte kruidenkorst en een dessert van roodfruitcurd met een toefje rood fruitcreme en boerenjongenscake welke op ontbijtkoek leek.Nee dit moet veel beter kunnen de gratis koffie ten spijt.Voorlopig zien ze ons hier niet meer terug,helaas.
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Bij het achteraf (mijn fout) bestuderen van de rekening bleken twee glazen wijn in rekening gebracht te zijn die we niet hadden gebruikt.
Voor het overige verliep alles prima. Ook bleek dat de medewerkers van het restaurant aandacht hadden besteed aan het gegeven dat de gemeentelijke (betaalde) parkeerplaats onverantwoord glad was (zij het zonder dat dit opgelost was).
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Drie gangen menu is aanrader.
Ray_Ireen .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Eten, bediening en sfeer zijn goed. Echter, voor 4 personen gereserveerd die ieder met eigen auto kwamen. Ondanks buitengebied helaas wel flinke parkeerkosten, die bovendien willekeurig (3 personen) in rekening werden gebracht. Starttarief daardoor al €24,00. Dat vinden wij veel te veel van het goede. Het muntje achteraf van het restaurant voor een volgend bezoek was mosterd na de maaltijd. Volgende keer afspreken in een ander restaurant zonder starttarief.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Lekker wildmenu en alleraardigste bediening met kennis van zaken. Hert was heerlijk, eendenrilette dito. Porties meer dan genoeg. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Gewoon een goed diner voor een zeer acceptabele prijs.
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Prettig restaurant. Gunstig gelegen. Vriendelijke bediening
jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Prima gegeten bij de leukste zaak uit de omgeving! Prijzig maar waar voor je geld. Vriendelijke bediening en leuke entourage! We komen terug
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een perfecte spot aan de Amstel, eten prima en de wachttijd zeer lang. De keuken kon het niet aan terwijl het niet vol zat.