Brasserie Oud Hulst

Woensdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Relaxed gezeten eerst buiten daarna binnen lekker gegeten vriendelijke bediening. Alleen de patst vonden we niet geweldig kleine harde stukjes , en zeker een aanmerking op de continu piepende lucht koeling
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
De kaart is niet te uitgebreid, maar zeker voldoende om een keuze te kunnen maken (reeds meermaals gegeten en alles is lekker). De zelfgemaakte friet en uitgebreide bierkaart zijn een grote plus. Bieren van brouwerij "De Halve Maan" zijn zeker een tip om te bestellen. Zowel binnen als buiten is het leuk zitten. De kinderen kunnen lekker spelen (buiten is er ook een springkussen en binnen een speelhoek met televisie). De service is goed; voldoende vriendelijk personeel welke persoonlijke aandacht schenkt. In de directe omgeving kan je gratis parkeren.
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Prachtige plek in Hulst. Goede bistro-achtige maaltijden. Eigen gemaakte friet en bier van de naastgelegen brouwerij. Daar word je vrolijk van. Details als spoorrails die zijn verwerkt in leuningen e.d. even gekletst met de eigenaresse. Ze waren net een weekje open. Echt de moeite waard. Ze hebben ook een prachtig terras op het perron. Als ik weer in Hulst ben ga ik weer.