Brasserie Op Zuid

Herenwaard 17 3078 AK Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Op Zuid

Brasserie op Zuid is gevestigd in Islemunda, het podium van IJsselmonde. Hier word je omgeven door cultuur, op een ongedwongen manier. Rondom de voorstellingen serveert Brasserie op Zuid aantrekkelijke menu’s. Maar je kunt hier ook terecht voor een lekker kopje koffie, een ontspannen lunch of een voordelige daghap. Behalve de creatieve maaltijden is er van alles te beleven. Van film tot theater, hier leeft het.

Meer informatie over restaurant Brasserie Op Zuid

Zondag en maandag 10.00- 19.00 uur
Dinsdag t/m zaterdag 10.00 - 22.00 uur
7,2
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ine O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker gegeten. Zeer attent personeel.
Dirkklaasen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Ondertussen al een paar keer wezen eten bij brasserie op zuid en het blijft er gezellig en lekker eten. We hebben aantal verschillende dingen van de kaart geprobeerd maar de burger blijft het lekkerst. Vorige week ook de mosselen gegeten en jeetje...wat waren deze lekker, dus ook een echte aanrader. De bediening bestaat over het algemeen uit jonge gezellige meiden. Ze nemen echt de tijd voor je om naar je te luisteren en wil je iets "anders" proberen ze dat altijd voor je te doen. Ook voor de kinderen zijn ze heel leuk en gezellig. Klein speelhoekje voor de kids is dan ook slim gedaan zo kunnen zij gaan spelen wanneer wij nog van een dessert genieten. Binnenkort gaan we maar weer eens langs en dan hopen op mooi weer zodat we lekker op het terras kunnen zitten.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Was eerst Mond, met redelijk eten maar slechte bediening. Nieuwe eigenaar, beperkte kaart en onervaren bediening. Saté met fabriekskroepoek, biefstuk taai, diepvries frites. Eens, maar niet meer. Kost niet veel, is niet veel. Wanneer komt er eindelijk eens een goed restaurant in groot-IJsselmonde????
Dezoete .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Beperkte kaart, leuk dat men een 'daghap' aanbiedt. Bediening laat diverse steekjes vallen, zijn onzeker, wellicht stagiaires. De gerechten zijn prima. Gevraagd wordt welke saus bij de burger is onnodig en kost de klant extra. Aandacht voor de kleine gast. Als dit door de eigenaar ook voor de grote gasten gebeurd zal dit alleen maar ten goede kpmen. Bij mooi weer zal het terras zeker vollopen. Jammer dat het weer bij onze komst niet meezat, maar dat is nog geen reden om het glaswerk e.d. niet van de terrastafels weg te halen. Dat geeft een slordige indruk. Eigenlijk is dat taak voor de gastvrouw om dat in de gaten te houden en de medewerkers hierop te attendeten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Voorkomende ontvangst. Gevarieerde kaart. Gekozen voor sateh schotel. Prima bereid, mooi gevarieerd opgemaakt. In de hal was een bewonersbijeenkomst gaande waarvan de presentator letterlijk aan tafel te verstaan was. Personeel had ook iets te veel aandacht voor de happening in de foyer, dus bediening liet op zich wachten. Scherm alsjeblieft het restaurant van de foyer af; een scherm grote planten zou al wonderen doen.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Zijn hier met valentinesdag wezen eten. Hadden gereserveerd om 1800 uur en tafel stond netjes gereed met kinderstoel. En was in valentines thema gedekt.
Ze hebben een kleine kaart en een daghap krijg je een dag gerecht toen pasta tonno met een drankje. Voorgerechten waren lekker en de borden waren mooi opgemaakt. De hoofdgerechten kwamen met kleine schaaltjes patat verse salade en groente.
Zeer vriendelijk personeel en ook zeer kind vriendelijk.
Komen hier zeker nog eens terug.