Brasserie Op d'n diek

31-111402055

Meer informatie over restaurant Brasserie Op d'n diek

Martin S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk eten, zeer aardige gastvrouw en kok! Psling buiten kaart om was heerlijk, zeetong ook perfect!
Komen als we in zeeland zijn altijd hier even langs!
Avana42 V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vorige week zaterdag met 4 personen gegeten in Brasserie Op d'n Diek in Zonnemaire. We hebben dit adres gekregen van iemand die in Brouwershaven gewoond heeft toen deze Brasserie nog: de gele Hoed" heette. Wij werden heel aardig ontvangen en begeleid naar onze tafel die we gereserveerd hadden.
Bij het zien van de kaart hebben we het voorgerecht overgeslagen en ons gestort op de gebakken tong. Wat was dat lekker, hoewel 1 van ons gezelschap een aanmerking had over veel vet bij de tong. Was natuurlijk de boter, doch hij had wel enigszins gelijk dat de tong "te nat" was. Toe namen wij een heerlijk dessert. 2x 1 Dame Blanche en 1x koffie en 1x zoiets van: .....nuts". Koffie toe en ik moet zeggen dat dit een geslaagde avond was.
Wij gaan hier vast terugkomen. Ik wilde toch niet nalaten om enkele kleine tips te geven aan de eigenaresse:
1 Niet iedereen drinkt alcohol. Wellicht ook aandacht voor de niet alcohl drinkers om b.v. een alcoholvrije cocktail, crodino of Ginger Ale met munt aan te bieden, in plaats van de supermarkt drankjes Rivella, Cola enz.
2. De vis niet te veel laten zwemmen in de boter. Dan hebben mensen die toch een beetje op de lijn moeten letten toch het gevoel gezond te hebben gegeten.

Aanrader dus.
Fam V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Leuke zaak, goede bediening, en een goede prijs kwaliteit verhouding. Alle gerechten waren de moeite waard. Het kaasplankje was fantastisch!
Wij komen zeker terug.
HendrikusAdriaan .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Een verjaardag dinertje 'Op d'n diek' in Zonnemaire leek me wel iets.
We werden hartelijk ontvangen, er stond een mooie tafel gereed.
Er werd genoten van heerlijke voorgerechten: gerookte palingkroketjes, vissoep, carpaccio.
Bij de hoofdgerechten vielen de biefstuk, zeebaars, sliptongen en varkenshaas zeer in de smaak.
Cherry love was favoriet bij de desserts!
Bij de jarige en alle gasten smaakte alles prima, het zag er allemaal prachtig verzorgd uit!
We kunnen dan ook niet anders dan hoge cijfers geven, ze zijn verdiend!!
Veel dank!!
Karel N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Via Social Deal kwamen we in Zinnemaire terecht bij Op dn diek. We werden zeer hartelijk ontvangen en, ondanks de rachtige aanbieiding, konden we een mooie keuze maken uitde kaart. We waren met drie mensen en kozen als voorgerecht carpaccio, gewokte gamba's en palingkroketjes. Gewoon prima! Als hoofdgerechten kozen we 2 x tarbot en 1 x biefstuk. Keurig opgemaakte borden met een heerlijk visje en een prima biefstukje. Wat groentegarnituur en frites met salade maakte het geheel af. De vis was net aan gaar; de één vindt dat heerlijk, en de ander wil de vis iets meer doorbakken, maar al met al was het prima. Daarna een heerlijk dessert: 1 x kaneelijsje met slagroom (voor de minder grote eter) en 1 x sorbetijs met fruit en een kersensorbet met kaneelijs en vanille. Echt om te smullen. De chef / kok is trots op wat hij bij zijn klanten op tafel zet; de bediening heel hartelijk en gastvrij. We hebben genoten van de warme ontvangst en het heerlijke eten. Wat ons betreft verdient Op dn diek een dikke pluim.
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Vandaag voor de tweede maal hier gegeten. Jammer dat de ervaring na de eerste keer (mei 2015) niet beter is. De varkenshaas en spareribs waren droog en dus niet smakelijk. Bij de spareribs kregen we geen handdoekjes of extra bordje voor de botjes. Nadat we daarom vroegen wel. Omdat wij geen voorgerecht namen, gevraagd om stokbrood voor één persoon, dat bleek niet mogelijk.

Ankie E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijk gegeten. De zeebaars was helaas op, we kozen voor mosselen. Goed bereid, met friet, 3 sausjes (helaas geen mosterdsausje) en salade. Vooraf namen we gerookte palingkroketjes, een aanrader!!
Het restaurant zou wat hipper mogen. Andere stoelen zou al een hele verbetering zijn.
Wanda S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Prettige restaurant, licht en ruim ingericht met behoud van oude elementen. Beperkte kaart, maar goede producten goed klaargemaakt. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Voor Zonnemaire een absolute aanwinst!
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Super gegeten, alles was heel lekker.
Bediening goed , vriendelijk en op de juiste momenten aanwezig.
Sfeervolle zaak in het mooie Zonnemaire op Schouwen Duiveland.
Paulinax .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Brasserie op d'n diek is een hartstikke leuke restaurant, de sfeer is heerlijk ontspannen en gezellig, ik heb een super verse vis gegeten hij was echt heerlijk.
Dit restaurant is echt een aanrader.
Mariska T.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Lekker en ontspannen gegeten in een mooi oud pand op de dijk van Zonnemaire. De menukaart biedt genoeg keuze maar is niet te uitgebreid. Er heerst een gemoedelijke sfeer en de bediening is fijn. Kortom heerlijk gegeten voor een gewone prijs.