Brasserie Oostdok

Meer informatie over restaurant Brasserie Oostdok

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Monika R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Via social deal een high tea gereserveerd, zeer aantrekkelijke deal. Mooie locatie aan de haven, brasserie ziet er leuk uit. Echter, high tea viel wat tegen. Veel zoetigheid wat rechtstreeks uit de vriezer van de groothandel komt. Yoghurt met een stukje appel vonden we ook weinig creatief. Qua hoeveelheid ook aan de magere kant. De normale prijs van 17.50 euro vonden we dit echt niet waard. Jammer, gemiste kans!
Mdridder .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Onlangs hier deelgenomen aan de tapasavond en we vonden het eten heel erg goed.
Zeer gevarieerd, kakelverse ingrediënten. Gerechten werden iedere keer op tijd bijgevuld.
Ook de bijpassende Spaanse wijnen waren prima. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Bediening vriendelijk en attent.. Een aanrader met schitterend uitzicht over het Veerse meer.
Douwien D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gisteravond gegeten bij Brasserie Oostdok. Toch wel behoorlijk teleurgesteld. Er was de keuze uit 3 voorgerechten, 1 soep, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Op zich hoeft daar niets mis mee te zijn, maar als bij de hoofdgerechten de vis al op blijkt te zijn (vroeg op zaterdagavond en na eerder in de week al gereserveerd te hebben...) en vervangen door een compleet andere vis (kabeljauw werd vervangen door zalm) en van de biefstuk was er nog 1. Nu ben ik voor het merendeel vegetariër, maar ik eet wel vis (voornamelijk witvis en warme zalm vind ik echt vies), dus bleef er geen andere keus dan een vegetarisch hoofdgerecht. Dit was een grote teleurstelling, het was een bord vol groente (zag er wel kleurrijk uit), zonder een eiwitbron van betekenis (er waren een paar amandelen door de groente gemengd), terwijl er bij het bestellen nog over kaas gesproken was. Natuurlijk heb ik hier wat van gezegd, toen de borden opgehaald werden, maar enige consequentie werd hier niet aan verbonden en er is ook het gewone hoofdgerecht bedrag (à € 20,00) voor een bord groente betaald....
Hoe langer ik hier over nadenk hoe bozer ik word! Sowieso, als er zo'n beperkte kaart gehanteerd wordt, hoe kan het dan dat op zaterdag al 2/3 van de hoofdgerechten op zijn?
Het voorgerecht was lekker, daarom toch nog een 6 als eindcijfer, maar het inkoopbeleid zal echt moeten veranderen en een vegetarisch gerecht moet ook meer zijn dan een bord groente!
JvdPl .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Helemaal top! Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening! Absoluut een aanrader! Geen standaard gerechten. Zeer royale porties. Kwaliteit meer dan goed. Scampies, kaasplankje, tapas vooraf, kabeljauw, de zalm allemaal perfect klaargemaakt en mooi opgediend. Moet van de zomer een wereldplek zijn aan het water. We komen zeker nog een keer terug!
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Gisteren via Social Deal gegeten bij Oostdok.
Onbeperkt van de beperkte, 3 keuzes per gang, kaart kunnen kiezen.
Vooraf kozen we de hapjesplank, t plankje lag ruim vol met verschillende soorten rauwe ham, kaas, amandelen, een bitterballetje, twee soorten dipjes en lekker brood. Voortreffelijk allemaal. Hierna het kalfsvlees, zeewolf en niet op t menu staand: de frikandel voor onze zoon. Geserveerd met frietjes en salade.
Allemaal prima en lekker
Als dessert een erg ruime kaasplank met 2 soorten kaas, nootjes, brood en stukjes vijgenbrood. Prima maar veel.
En een warm chocoladetaartje krokant van buiten en zacht van binnen, met vanilleijs en slagroom.
Ook de chardonay smaakte goed.
Bediening was aardig en correct
Er was ook een mooi terras voor lekkerder weer.
Het was niet druk, jammer, misschien vanwege de 1 januari, deze zaak verdiend meer ????
Peerzeven .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Alweer een regenachtige Zeeuwse avond, maar met lief vriendenstel bij Brasserie Oostdok in Veere vriendelijk ontvangen. Vanwege 'buiten-seizoen' beperkte, maar interessante kaart. Goede smaken, leuke inventieve combinaties in mooie, niet-kitscherige of gewild-designachtige entourage, met culinaire en historische info naar wens bijgeleverd door zeer attente ober. De Brasserie ligt wat buiten de grote touristische Zeelandroute's op de punt van een jachtwerf, maar hopelijk beïnvloedt dit de populariteit niet: verdient hoge waardering!
Leuntje2513 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Vorige week bij Brasserie Oostdok gegeten. Wat een fantastische plek om uit eten te gaan! In een gezellige ambiance, met fraai uitzicht... De bediening is heel vriendelijk en goed!! (we zagen ook hoe leuk één van de medewerkers met de kleine kindjes omging, zó leuk) en het eten is héérlijk! We gingen voor de scampi's als voor gerecht, die echt zóó lekker waren. Als hoofdgerecht gingen we voor de gamba's met een heerlijke botersaus. Dit restaurant is absoluut een aanrader!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Hel gezellige ambiance aan het water. De tafels staan een lekker eind uit elkaar, zodat je privacy hebt met je gezelschap en niet teveel overlast van de buren. De bediening is hartelijk en goed en het eten is héérlijk! We gingen alle vier voor de zalm en die was precíes goed gebakken! Niet droog, maar heerlijk sappig en een gróót stuk!
Jammer dat ik mijn scampi's van het voorgerecht nog moest pellen; dat geeft (in combinatie met de saus waarin ze werden gepresenteerd) een beetje geklieder. Wèl super lekker ook.
De toetjes waren vrij machtig, maar goed. Jammer dat de crème brûlée niet warm was.
Maar al met al was het een aanrader. We hebben een héle leuke avond gehad!
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Via Socialdeal 3gangen gegeten. Beperkte kaart, voor de deal prijs/kwaliteit ok, voor volle pon mager. Vooraf tapas plateau en grote garnalen die smakelijk zijn, maar ongepelde staarten in saus is bijzonder. Hoofd: vispannetje en eendeborst. Voor de borst wordt geen bakwijze gevraagd en blijkt vervolgens te droog. Dessert brownie met ijs. In de zomer top lokatie aan het meer. Bediening gemoedelijk, wijn ok en betaalbaar
Abrand .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Vandaag met een bon van SocialDeal erg lekker gegeten bij Brasserie Oostdok.
Met deze bon konden wij gewoon kiezen van de heerlijke gerechten op de menukaart, voor elk wat wils. Gewoon heerlijk eerlijk eten.
Tussendoor steeds alerte, goedlachse en spontane bediening, heerlijk om zo aan tafel te zitten en het gevoel te krijgen dat je welkom bent, ook al kom je met een 'bonnetje'.
Al met al een prima ervaring en zeker een reden om nog eens terug te gaan.
Marjon2-8 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijk gegeten. Verrast over de porties voor "de kleine eters", maar vanwege het vroege tijdstip (16u) ideaal. Wij namen een kleine portie stoofvlees en een vegetarische tortellini truffel. Beide heel erg lekker. Ook de frieten bij het stoofvlees waren prima, evenals de salade. Verzorgd geheel. Zeer vriendelijk personeel. Een heerlijke plek om nog even lekker te zitten met uitzicht op het Veerse Meer. We komen hier zeker terug!
Celco .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
We hebben hier tegen zonsondergang een ongelooflijk voordelig driegangenmenu genuttigd met een social deal voor 3 personen. We konden vrij kiezen van de hele kaart.

Vooraf carpaccio, hoofd 2x gamba's , 1x spareribs, en als afsluiter 2x ijskoffie met/zonder bailey's en 1x irish coffee.

De gamba's waren heerlijk krokant gegrild in de schil en bedropen met een botersausje. De spareribs waren heerlijk mals en een beetje pittig gekruid en vielen zo van het bot af. Perfect getimed van de chef-kok dat de gerechten alledrie tegelijkertijd uitgeserveerd en heet opgediend werden. Alleen vond ik de whiskey in de irish coffee iets te sterk. Ik heb m'n zus daarop de autosleutels gegeven, omdat ik niet meer terug kon rijden.

De eigenaresse was persoonlijk betrokken, en buitengewoon vriendelijk aanwezig. Het overige personeel was ook vriendelijk.

We hebben een byzonder fijne avond gehad, die ons nog lang in het geheugen gegrift zal staan. Dit restaurant is absoluut een aanrader.