Brasserie Onder Ons

Meer informatie over restaurant Brasserie Onder Ons

Eric V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
top!!!
Leuk zaakje meteen een warm welkom van de personeelsleden die er werken
open keuken waar ik erg van hou om meteen te zien of ze wel netjes werken

Personeel komt netjes aan tafel en komen met elke minuut terug met vragen enz

Ik zeg Tot snel bij Onder Ons
Hendrik1985 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Hier hebben we geluncht op onze doorreis naar huis, de bediening was prima, het decor was zeer fris en volgens de nieuwe eigenaar net verbouwd. De eigenaar tevens chef in de kleine maar nette open keuken vertelde ons dat hij de zaak sinds een week had overgenomen en de kaart compleet had vernieuwd. Hij raadde ons een broodje hete kip en een broodje geitenkaas aan, deze waren zéér rijkelijk belegd en de smaak was echt goed! Al met al is dit volgens mij een gezellige brasserie met een goede uitbater met vele leuke plannen.
InVe .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Helaas niet voor herhaling vatbaar. Wel gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Ik had zelf een club sandwich, de gebakken stukjes kip die hierop zaten daar droop de vettigheid vanaf. De side salade zaten wel wat verse blaadjes sla bij maar daarop lag een kwakje dat niet echt smakelijk was. Het smaakte me jammergenoeg niet echt. Wel goed donkerbruin brood, maar te enthousiast getoast waardoor de sandwich erg moeilijk op te eten was. Voor mijn zoontje van 2 had ik 1 sneetje brood met een plakje kaas besteld, met de opmerking dat hij waarschijnlijk bijna niks ervan zou eten omdat hij net ziek was geweest. Kregen we een volledig opgemaakt bord met Side salade en al waar we uiteindelijk 4 euro voor moesten betalen. Hij had er 2 hapjes van op dus vond dat niet erg klantvriendelijk. Oja en we hadden al 4 drankjes gehad, vroeg ik om een glaasje water, krijg ik meteen een Spa blauw. Beetje jammer, kreeg echt het idee dat ze zo wel even makkelijk wilden verdienen.