Brasserie Olivier

De Kwinkelier 54 3722 AS Bilthoven Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Olivier

De kunst om te verwennen

Een middag winkelen in Bilthoven is niet compleet zonder je te laten verwennen bij Brasserie Olivier! Een stijlvolle, huiselijke ruimte midden in de drukte vormen een prachtige plek voor een gezellige high tea of verfrissende lunch. Heerlijke frisse gerechten gecombineerd met wisselende schilderij-collecties maken dit de ideale plek voor elke gelegenheid.

Meer informatie over restaurant Brasserie Olivier

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 18:00
Vrijdag 09:00 - 21:00
Zaterdag 08:30 - 18:00
Zondag Gesloten

Vivdg .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Geen ontvangst. Ga maar zitten midden de doorloop van het winkel centrum.

Een cappuccino en een broodje carpaccio. Dit was allemaal prima.

Bediening interesseerde het allemaal niet zo veel.

Wel leuk dat je een beetje de keuken in kan kijken ook van af het "terras"

Aniela .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Een fijne huiselijke lunchroom, vriendelijke bediening,
Ik eet hier dan ook regelmatig, ook omdat je niet teveel betaald voor wat je krijgt.
Ruben F.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Regelmatig langs geweest om te lunchen wanneer ik op of in de buurt was van de kwinkelier.
Altijd lekkere broodjes, leuke bediening en toch het gevoel van buiten zitten als je binnen zat.
Hoop dat dit een blijvende en goede combinatie word met de vernieuwde kwinkelier.
Marcveen .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Het eerder ingezette verval van winkelcentrum de Kwinkelier, waar brasserie Olivier in ligt, zet zich nu ook door naar deze zaak.
Wij komen hier met enige regelmaat lunchen als we in Bilthoven moeten zijn en hebben dus vergelijkingsmateriaal van eerdere bezoeken.
Het personeel reageert nogal traag en let niet op wat ze doen. Bij de bestelling vragen we duidelijk om twee potjes thee maar krijgen twee kopjes thee. De broodjes van het "Olivier Duo" zijn duidelijk gekrompen in vergelijking met eerdere bezoeken. Dit geld ook voor de hamburger op de "Olivier's Burgers". Die is een stuk dunner dan voorheen en is nu van het standaard fastfood formaat en niet meer zo speciaal. Als we tot slot nog een Ice Tea bestellen die na 15 minuten, en diverse herinneringen, er nog niet was was de maat vol. We hebben afgerekend maar gaan volgende keer ergens anders lunchen. Jammer van het verval want we aten er altijd met veel plezier.