Brasserie Ock

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 17:30
Vrijdag t/m Zondag 09:30 - 23:00

Kees B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Met een grote groep ter gelegenheid van een 50e verjaardag geborreld en daarna gedineerd bij OCK. Was prima in orde. De carpaccio was zoals deze hoort te zijn, en de mosterdsoep met zalmsnippers was romig en uitstekend op smaak. Als hoofdgerecht een goede TRi_tip (??) steak die goed mals was. Het zalmpakketje met geroosterde groenten, rozemarijnaardappeltjes was evenmin niet te versmaden.
Het dessert , lauwwarme per in honingsiroop met kaneelijs was een mooie afsluiter. De bediening was jong , vriendelijk en er werd een goede prestatie neergezet. De ambiance, een "kas" was apart en daardoor weer eens wat anders.
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Vorige week twee keer gegeten bij Ock lunch en diner.
Lunch veel keuze met producten uit de omgeving konden helaas niet buiten zitten door de regen. Quiche en de smootie waren erg lekker.
Zondag was het weer een stuk beter met leuke live muziek. Zondag wordt er een daghap geserveerd deze keer was dit lasagne. Goede bereiding!
Ock is zeker voor herhaling vatbaar gezien de locatie, eten en bediening.
Andrew T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gegeten op de zondagavond. Eerst fantastische live muziek. Zeer relaxte sfeer en goed druk. Ock is tijdelijk verplaatst naar een glazen kas (heeft op wk hockey gestaan) en het is goed gelukt om ook daar een unieke plek te creëren. Ondanks dat het landgoed ernaast wordt verbouwd heeft men in korte tijd weer een goede sfeer kunnen neerzetten in de kas en erbuiten. Er is een speelweide en wordt een kruiden/groententuin aangelegd. . Eten was een daghap (12,50) , kip piripiri met frietjes en salade en was heerlijk. Zeer relaxte sfeer en een vriendelijke bediening. Gewoon prima.
Genieters3 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Ongedwongen sfeer en leuk personeel. Lekkere pannenkoeken die rijkelijk belegd zijn. Leuke plek voor een gezellige lunch .
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Vandaag heel fijn geluncht met mijn dochter van 7 . Zij de pannekoeken ik de kroketten . En het was top zelfs de pannekoek van 3,75 was de smakelijkste in tijden. Kroketten zelf gemaakt . Lokaal biertje gedronken .
Alles vers eerlijk en top kwaliteit
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Na jaren om dit monument te zijn heen gewandeld nu de mogelijkheid om binnen te genieten van heerlijke koffie, lunches en diners. Wat een geweldig initiatief, het is een aanwinst voor Den Haag, alles no nonsense, het interieur, de boeketten etc. Ik kan mij nu al verheugen op de tijd dat de ijsbaan open is en wij buiten aan de gluhwein kunnen !
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Een unieke locatie in Den Haag. Heerlijke taarten, goede koffie en een uitgebreide lunchkaart met veel lekkere gerechten. Nu maar hopen dat het gaat vriezen en we voor de deur kunnen schaatsen.
Mduivestein .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Nieuwe brasserie op landgoed Ockenburgh. Geweldige locatie in de oude jeugdherberg , midden in het park. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt wordt vanaf 10.00 geserveerd.
Andrew T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Afgelopen weekend voor de tweede keer geluncht bij Brasserie Ock. Wat een prachtig pand in een evenzo mooi park. Leuke sfeer en vriendelijk personeel. Daarbij zeer smaakvol gegeten. Heerlijke pompoensoep met vers gebakken brood. lekkere hamburger en merguez worstje van de barbeque. Goede producten voor een zeer schappelijke prijs! Een echte aanrader.
Handle .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Heerlijk gegeten. Met liefde bereid van mooie basisingrediënten. Biologische wijnen. Zeer betaalbaar en in een werkelijk "warme en prachtige" ambiance. Zaak is net geopend. Restaurant bevindt zich in de 17e eeuwse villa Ockenburgh te midden van bossen en duinen.