Brasserie NUL76

Willemstraat 29 4811 AJ Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie NUL76

Met de groene luifels valt deze horecagelegenheid in het centrum van Breda zeker op. Vanwege de ligging is NUL76 goed bereikbaar voor treinreizigers en kun je ook van buiten de stad goed terecht. NUL76 is knus, huiselijk en het gebeurt niet zelden dat de kok een persoonlijk praatje met je maakt. Zeker een bezoek waard!

Meer informatie over restaurant Brasserie NUL76

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
noorbruns B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Erg hartelijk ontvangen, prima bediening, heerlijke gerechten, mooi opgemaakte borden, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Locatie tegenover het station, ruim terras.
Hilleke L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vriendelijke bediening. De vis in korst was niet helemaal ontdooid op mijn bord. De salade was aardig en de friet ook. Eerder hier verwend met goede koffie en heerlijk gebak. Dat de vis niet ok was is opgelost met gratis koffie..
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Daar we naar een voorstelling in het theater gingen hadden we maar een uur de tijd om te dineren.
Dit hadden we kenbaar gemaakt toen we kwamen, Alles was zeer lekker en mooi opgediend, ondanks dat het erg druk was hebben we toch ons 3 gangen menu binnen een uur geserveerd gekregen instonden we met een voldaan gevoel na een uur weer buiten.
angelique V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk 3-gangen menu gegeten met uitstekend bereide rib eye en overheerlijke apfelstrudel!
Goede wijn en zonder ernaar te vragen een fles water op tafel ... top.
Zeer vriendelijke bediening en ook goed betaalbaar.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
De gerechten waren met aandacht bereid en waren zeer smaakvol. Ook de bediening was zeer vriendelijk.
Wij komen hier zeker nog een keer terug en hebben onze ervaring ook met anderen gedeeld.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zakelijk de lunch gebruikt. Perfecte locatie om af te spreken als er OV reizigers bij zijn, vanwege ligging precies tegenover station. Leuk ingerichte ruimte, waarbij de tafels voldoende bij elkaar uit de buurt staan, en je ondanks goede bezetting nauwelijks last hebt van andere tafels. Bestelde sandwiches stonden zeer snel op tafel en waren rijk belegd, goed vers, en zeer smakelijk. Bijbestelde thee en koffie van prima kwaliteit. Prijsniveau prima. Een plek om nog eens terug te komen.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vriendelijke bediening, naast 'standaard' gerechten als carpaccio en kipsate, ook verrassende gerechten op de kaart.
3 gangen voor nog geen 20 euro is mooi, je krijgt er kwalitatief goed eten voor, in mooie bescheiden porties.
Het nagerecht vond ik in vergelijking met de voorgaande gangen wat tegenvallen maar nog steeds gewoon goed!
De ambiance was gezellig, fijne afstand tussen de tafeltjes en lekkere stoelen.
Hier ga ik zeker vaker terugkomen!
H B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Voor 2e keer hier naartoe gegaan. Eten was weer TOP. Prima bediening. Kortom een echte aanrader !
mamamia1962 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met 17 Belgische vrouwen op dinsdag 17/1 van een lunch genoten in 076 na een stadswandeling in Breda .
Vriendelijk onthaal en bediening / lekker vers eten/ goeie ambiance .
Een aanrader.!!!
Femma -groep Meer
Coby C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Al meerdere keren geweest en nu ook weer super lekker gegeten
alles was weer heerlijk
vriendelijke bediening we gaan zeker nog eens terug
Hein I.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeteten en voor een leuke prijs (076) .vriendelijk ontvangen goede bediening netjes alles op orde .
Voor herhaling vatbaar
KeesN2 N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Met vijf personen gegeten aan de gezellige ronde tafel. Prima verzorgde gerechten en allen waren tevreden. Gratis karaf kraanwater is uitstekende service. In de reservering is duidelijk vermeld dat restaurant om 21.00 sluit en dat gebeurt dus ook. Prima gegeten en we zijn goed verzorgd door gastvrije ober.
Minette V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben lekker gegeten bij Nul76! De menukaart bevat een leuk driegangenmenu met genoeg keuze.
De gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten prima.
De bediening was erg aardig en attent.
We zullen zeker nog eens gaan eten bij Nul76!
Djarno W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Uitstekende lunch genoten. Goede service en lekker gegeten. Een aanrader! Had zelf de sandwich gerookte zalm met kruidenkaas en mijn vriendin de carpacio spek. Ruim belegd op ambachtelijk brood.
puylenbroek .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben (weer) heerlijk gegeten bij Nul76 voor een prima prijs! Echt een aanrader. Naast het station en aan de overkant van Apollo Hotel.
vincentvh .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk eten waar aandacht aan is besteed en dan ook nog voor een prima prijs!! Bediening was vriendelijk en snel. Locatie ook super bij het station.
a.heijkans .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Goed restaurant, vriendelijke bediening. Omdat we dicht bij 076 werken en regelmatig daar gaan lunchen, bellen we de bestelling meestal door en dan staat het netjes op tijd klaar.
Sri W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het gerecht was goed,Malse vlees op bedje van groente , voor mij hoef geen rucola boven het vlees,toetje was prima! bediening is goed,decor is goed.Een betaalbar restaurant waar jij goed kun eten.
wim.henebiens .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Half1tje is een fantastisch gemaakt en smakende lunch, zeer correctre en niet opdringerige bediening, ik had inrichting anders gedaan maar is uiteraard zeer persoonlijk
I. W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Heerlijk geluncht bij deze brasserie, tegenover het nieuwe station. Zelfs een eenvoudig broodje kaas, was erg smakelijk en werd mooi geserveerd. We werden gastvrij ontvangen. De inrichting is eenvoudig, maar sfeervol genoeg.