Brasserie NUL76

Willemstraat 29 4811 AJ Breda Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie NUL76

Praatje met de chef

Met de groene luifels valt deze horecagelegenheid in het centrum van Breda zeker op. Vanwege de ligging is NUL76 goed bereikbaar voor treinreizigers en kun je ook van buiten de stad goed terecht. NUL76 is knus, huiselijk en het gebeurt niet zelden dat de kok een persoonlijk praatje met je maakt. Zeker een bezoek waard!

Meer informatie over restaurant Brasserie NUL76

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 19:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Mvdbemd64 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben lekker gegeten bij Nul76! De menukaart bevat een leuk driegangenmenu met genoeg keuze.
De gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten prima.
De bediening was erg aardig en attent.
We zullen zeker nog eens gaan eten bij Nul76!
Djarno W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Uitstekende lunch genoten. Goede service en lekker gegeten. Een aanrader! Had zelf de sandwich gerookte zalm met kruidenkaas en mijn vriendin de carpacio spek. Ruim belegd op ambachtelijk brood.
Puylenbroek .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben (weer) heerlijk gegeten bij Nul76 voor een prima prijs! Echt een aanrader. Naast het station en aan de overkant van Apollo Hotel.
Vincentvh .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk eten waar aandacht aan is besteed en dan ook nog voor een prima prijs!! Bediening was vriendelijk en snel. Locatie ook super bij het station.
A.heijkans .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Goed restaurant, vriendelijke bediening. Omdat we dicht bij 076 werken en regelmatig daar gaan lunchen, bellen we de bestelling meestal door en dan staat het netjes op tijd klaar.
Hastutisri5 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het gerecht was goed,Malse vlees op bedje van groente , voor mij hoef geen rucola boven het vlees,toetje was prima! bediening is goed,decor is goed.Een betaalbar restaurant waar jij goed kun eten.
Wim.henebiens .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Half1tje is een fantastisch gemaakt en smakende lunch, zeer correctre en niet opdringerige bediening, ik had inrichting anders gedaan maar is uiteraard zeer persoonlijk
I. W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Heerlijk geluncht bij deze brasserie, tegenover het nieuwe station. Zelfs een eenvoudig broodje kaas, was erg smakelijk en werd mooi geserveerd. We werden gastvrij ontvangen. De inrichting is eenvoudig, maar sfeervol genoeg.
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten was heerlijk, bediening heel vriendelijk. Prijs/kwaliteit is meer dan prima.
Ambiance heel sfeervol.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Francisca1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Dit is de 3e keer dat wij bij jullie gedineerd hebben. En zal niet de laatste keer zijn. Mijn verjaardag gevierd met vrienden. Topper blijft het voorgerecht met de garnalen. Hoeft voor de kenners geen uitleg. Gewoon Super!! Bewaar wel een stukje brood om de laatste saus in te dopen!! Ook de entrecote was weer heerlijk mals. Fijn dat het voorgesneden is. Groenten goed, maar neem nog een extra sla erbij. Leuk opgemaakt en lekker. Als toetje een mix van lekkernij, en een heerlijk kopje koffie. 076 zien ons zeker terug. En fijne bediening.
Gbmj .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Prima geluncht. Sandwich met brie, walnoten en honing was mooi gepresenteerd, smaakte lekker. Biefstuk van mijn lunchgenoot zag er ook mooi uit en was gebakken naar wens. Ober was aangenaam vriendelijk. Toen mijn lunchgenoot om een halve fles wijn vroeg, heeft de ober dat netjes voor hem geregeld al serveert de brasserie eigenlijk alleen per hele fles of per glas. Super locatie als je met openbaar vervoer komt, letterlijk de deur van het station uit en je bent er.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gisteravond met twee personen lekker gegeten. Prijs/kwaliteit is prima! Bediening is ook hartelijk. We komen graag nog eens terug!
René H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
We waren er met een grote groep van ca. 50 personen die een keuze hadden kunnen doorgeven. Mijn keuze viel bij mij zeer in de smaak: voorgerecht een goed verzorgde carpaccio, hoofdgerecht rode mul met garnituur en lekkere patat, nagerecht een zoete combinatie van ijs en mousse.
Het hoogste cijfer gaat naar service, want die was perfect. Vriendelijk, snel en bekwaam.
Helaas wordt er stevig gebouwd in de buurt waardoor het decor op het terras een stuk minder is nu, maar ook dat gaat goed komen.
Lesley P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Brasserie NUL76 biedt goede kwaliteit voor niet al teveel geld. Producten zijn ook duidelijk vers. De bediening is uiterst vriendelijk en attent. Zo attent zelfs, dat een karafje water wordt gebracht voor bij het eten en de wijn. Verder snelle bediening.
Joyce W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Prima restaurant om even wat te eten. Wordt nog leuker als station straks klaar is. Kan me voorstellen dat mensen daar even nog lekker wat gaan eten als ze aankomen of vertrekken.
Rick F.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Vrijdag avond hebben we hier met 4 personen gegeten. Bij binnenkomst werden we meteen vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Na het bestellen van een wijntje en brood, werd er ook meteen een karaf kraanwater geserveerd. Iedereen bestelde iets anders van het 3-gangenmenu (19,75), maar alles was echt heerlijk! Bij het voorgerecht vielen vooral de Gamba's in 'duivelse' knoflooksaus erg in de smaak. De hoofdgerechten werden goed getimed opgediend en ook hierbij was alles erg lekker. De biefstuk was goed gegaard en ook de rode Mul en rolletjes witvis waren precies gaar. Dessert was weer voor iedereen anders, maar pluspunt was dat bij bestellen van Port (bij de kaasjes) een kleine glaasje Late Bottled Vintage werd gegeven om te proeven. Erg leuk gebaar en kenmerkend voor de service.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Een aanrader! Restaurant bevindt zich op een toplocatie recht tegenover het station. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Beslist voor herhaling vatbaar. Ik ga er binnenkort weer heen met vriendinnen.
Robwoude .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
De buiten entourage is tijdelijk wat minder ivm de bouw van het station (bijna gereed) maar binnen is het prima vertoeven, ruime indeling met genoeg privacy per tafel. De bediening vriendelijk, adequaat en vlot. De gerechten kwamen vlot en keurig opgemaakt op tafel. Glutenvrij voor 1 persoon was geen enkel probleem. Heerlijk gegeten en ook een prima wijn. De prijs-kwaliteit is uitstekend.
Els Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Voor de 3e keer heel lekker gegeten! In rap tempo staat het zo mooi opgemaakte eten op je tafel. Bijzonder vriendelijke bediening. Kortom een TOP-tent. Wij zaten heerlijk buiten maar dat is niet echt bijzonder. Binnen is het stijlvol en gezellig!!
Jean-Paul F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Uitstekend gegeten. Gevarieerd menu met allerlei bijzondere combinaties. Personeel is vriendelijke en de sfeer is bijzonder aangenaam. Aanrader dus