Brasserie NUL76

Willemstraat 29 4811 AJ Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie NUL76

Praatje met de chef

Met de groene luifels valt deze horecagelegenheid in het centrum van Breda zeker op. Vanwege de ligging is NUL76 goed bereikbaar voor treinreizigers en kun je ook van buiten de stad goed terecht. NUL76 is knus, huiselijk en het gebeurt niet zelden dat de kok een persoonlijk praatje met je maakt. Zeker een bezoek waard!

Meer informatie over restaurant Brasserie NUL76

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 19:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Hoog tempo
angelique V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk 3-gangen menu gegeten met uitstekend bereide rib eye en overheerlijke apfelstrudel!
Goede wijn en zonder ernaar te vragen een fles water op tafel ... top.
Zeer vriendelijke bediening en ook goed betaalbaar.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
De gerechten waren met aandacht bereid en waren zeer smaakvol. Ook de bediening was zeer vriendelijk.
Wij komen hier zeker nog een keer terug en hebben onze ervaring ook met anderen gedeeld.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zakelijk de lunch gebruikt. Perfecte locatie om af te spreken als er OV reizigers bij zijn, vanwege ligging precies tegenover station. Leuk ingerichte ruimte, waarbij de tafels voldoende bij elkaar uit de buurt staan, en je ondanks goede bezetting nauwelijks last hebt van andere tafels. Bestelde sandwiches stonden zeer snel op tafel en waren rijk belegd, goed vers, en zeer smakelijk. Bijbestelde thee en koffie van prima kwaliteit. Prijsniveau prima. Een plek om nog eens terug te komen.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vriendelijke bediening, naast 'standaard' gerechten als carpaccio en kipsate, ook verrassende gerechten op de kaart.
3 gangen voor nog geen 20 euro is mooi, je krijgt er kwalitatief goed eten voor, in mooie bescheiden porties.
Het nagerecht vond ik in vergelijking met de voorgaande gangen wat tegenvallen maar nog steeds gewoon goed!
De ambiance was gezellig, fijne afstand tussen de tafeltjes en lekkere stoelen.
Hier ga ik zeker vaker terugkomen!
H B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Voor 2e keer hier naartoe gegaan. Eten was weer TOP. Prima bediening. Kortom een echte aanrader !
mamamia1962 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met 17 Belgische vrouwen op dinsdag 17/1 van een lunch genoten in 076 na een stadswandeling in Breda .
Vriendelijk onthaal en bediening / lekker vers eten/ goeie ambiance .
Een aanrader.!!!
Femma -groep Meer
Coby C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Al meerdere keren geweest en nu ook weer super lekker gegeten
alles was weer heerlijk
vriendelijke bediening we gaan zeker nog eens terug
Hein I.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeteten en voor een leuke prijs (076) .vriendelijk ontvangen goede bediening netjes alles op orde .
Voor herhaling vatbaar
KeesN2 N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Met vijf personen gegeten aan de gezellige ronde tafel. Prima verzorgde gerechten en allen waren tevreden. Gratis karaf kraanwater is uitstekende service. In de reservering is duidelijk vermeld dat restaurant om 21.00 sluit en dat gebeurt dus ook. Prima gegeten en we zijn goed verzorgd door gastvrije ober.
Minette V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben lekker gegeten bij Nul76! De menukaart bevat een leuk driegangenmenu met genoeg keuze.
De gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten prima.
De bediening was erg aardig en attent.
We zullen zeker nog eens gaan eten bij Nul76!
Djarno W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Uitstekende lunch genoten. Goede service en lekker gegeten. Een aanrader! Had zelf de sandwich gerookte zalm met kruidenkaas en mijn vriendin de carpacio spek. Ruim belegd op ambachtelijk brood.
puylenbroek .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben (weer) heerlijk gegeten bij Nul76 voor een prima prijs! Echt een aanrader. Naast het station en aan de overkant van Apollo Hotel.
vincentvh .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk eten waar aandacht aan is besteed en dan ook nog voor een prima prijs!! Bediening was vriendelijk en snel. Locatie ook super bij het station.
a.heijkans .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Goed restaurant, vriendelijke bediening. Omdat we dicht bij 076 werken en regelmatig daar gaan lunchen, bellen we de bestelling meestal door en dan staat het netjes op tijd klaar.
Sri W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het gerecht was goed,Malse vlees op bedje van groente , voor mij hoef geen rucola boven het vlees,toetje was prima! bediening is goed,decor is goed.Een betaalbar restaurant waar jij goed kun eten.
wim.henebiens .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Half1tje is een fantastisch gemaakt en smakende lunch, zeer correctre en niet opdringerige bediening, ik had inrichting anders gedaan maar is uiteraard zeer persoonlijk
I. W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Heerlijk geluncht bij deze brasserie, tegenover het nieuwe station. Zelfs een eenvoudig broodje kaas, was erg smakelijk en werd mooi geserveerd. We werden gastvrij ontvangen. De inrichting is eenvoudig, maar sfeervol genoeg.
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten was heerlijk, bediening heel vriendelijk. Prijs/kwaliteit is meer dan prima.
Ambiance heel sfeervol.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Francisca1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Dit is de 3e keer dat wij bij jullie gedineerd hebben. En zal niet de laatste keer zijn. Mijn verjaardag gevierd met vrienden. Topper blijft het voorgerecht met de garnalen. Hoeft voor de kenners geen uitleg. Gewoon Super!! Bewaar wel een stukje brood om de laatste saus in te dopen!! Ook de entrecote was weer heerlijk mals. Fijn dat het voorgesneden is. Groenten goed, maar neem nog een extra sla erbij. Leuk opgemaakt en lekker. Als toetje een mix van lekkernij, en een heerlijk kopje koffie. 076 zien ons zeker terug. En fijne bediening.
gbmj .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Prima geluncht. Sandwich met brie, walnoten en honing was mooi gepresenteerd, smaakte lekker. Biefstuk van mijn lunchgenoot zag er ook mooi uit en was gebakken naar wens. Ober was aangenaam vriendelijk. Toen mijn lunchgenoot om een halve fles wijn vroeg, heeft de ober dat netjes voor hem geregeld al serveert de brasserie eigenlijk alleen per hele fles of per glas. Super locatie als je met openbaar vervoer komt, letterlijk de deur van het station uit en je bent er.