Brasserie Nu

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Nu

• Kom je met de auto?
    Komt u vanuit de richting Rotterdam, neem de afslag Tiel west. Vervolgens rechts, en de eerste rotonde links. De weg helemaal uitrijden, u rijdt tegen het pand aan. Komt u vanuit de richting Nijmegen, neem de afslag Tiel west. Vervolgens slaat u links af,
  • : Ruime (gratis) parkeerplaats voor en achter het pand

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00
Keuken sluit om 21.00, er kunnen uitsluitend ná 21.00 uur desserts en bites worden besteld.

• Af te huren , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Al vaak wat van voorbij zien komen op facebook en langsgereden en nu op aanraden van collega eindelijk een keer wezen eten. Leuk eigentijds restaurant. Tafeltjes staan voldoende uit-elkaar voor voldoende privacy. Zeer gastvrij ontvangst door vriendelijke bediening. Vooraf kregen we een italiaanse bol met een mes in het midden gestoken. Dit was eigenlijk een beetje onhandig om zo te eten. Ik zou zelf de italiaanse bol vervangen door wat originelere broodjes en andere smeersels. OK. Begonnen met Thaise Curry soep. Personeel heeft wel een paar keer gevraagd of het niet te pittig was. Het was zeker niet TE pittig. Juist erg lekker. Beter dan een afgevlakte algemene smaak. Ook heerlijk met het gamba spiesje erbij. Als hoofdgerecht hadden we allebei een varkenshaassaté genomen. Royale spies en mooi opgemaakt bord. Bediening was erg vriendelijk en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en genoeg. Als dessert gekozen voor een Romanof. Mooi opgemaakt bord en heerlijke verse aardbeien. Gerechtjes kwamen vlot door. Gezellige sfeer en lekker in de buurt. Behalve de onhandige Italiaanse bol verder niets op aan te merken. We komen zeker nog eens terug!
Renske S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Prima gegeten met 10 personen na een drukke beursdag. Helaas konden twee personen niet mee komen op het laatste moment. Hier werd keurig mee omgegaan. (Pas bij aankomst van de 9e en 10e gast werd dit afgeruimd, met vriendelijke communicatie hier omheen.)
Vriendelijke, informele service, goed eten en hartelijke ontvangst. Alles schoon en netjes, en comfortabele stoelen. Voor herhaling vatbaar.
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijk bediend! Carpacchio was echt om te smullen! Biefstuk goede kwaliteit en perfect gebakken! Aardige bediening, kwam nog extra mes brengen voor biefstuk! Aanrader dus. Enige opmerking is wellicht iets van sla alhoewel komkommer in glas ook lekker was. Zou mooie aanvulling zijn. Tot ziens!
Mike O.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Nu. De carpaccio met eendenlever was heerlijk en ook de oesters top. De hoofdgerechten ook prima. Lekkere pulled pork en kalfsbiefstuk. Goede frieten erbij. En dan is het echt heel jammer dat de bediening te vaak de plank mis slaat. Om 22.30 uur ging de muziek uit en gingen ze stofzuigen terwijl wij nog in het restaurant zaten. Er iets van gezegd en toen stopten ze wel. Maar dat doe je gewoon niet. Toen we weggingen riepen ze uit de verte gedag. Niemand die even meeliep voor de jassen. Echt slecht want ondanks het heerlijke eten blijft dat toch hangen. Al met al kun je er best heen maar als je niet voor 22 uur weg bent loopt het af met een kater. Bediening laat in het geheel teveel liggen.
Beste heer, mevrouw,

Wij vinden het spijtig te moeten horen dat deze avond voor u niet is verlopen zoals het hoort te gaan en dit mede de reden is dat u deze recensie plaatst. Desondanks waarderen wij dit, omdat wij op basis hiervan onze service voor u willen blijven verbeteren en hiervan alleen maar leren. Wij zullen dit dan ook intern oppakken en het personeel dat deze avond heeft gewerkt hier op aanspreken. Wij hopen u dan ook zeker in de toekomst nog eens terug te zien bij Brasserie Nu met de service en gastvrijheid zoals het hoort.

Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
M. Buurman
Brasserie Nu
Teub O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Ideale locatie net buiten Tiel met voldoende parkeermogelijkheid. Met groep van 14 personen gegeten. Bediening is correct en deskundig. Decor is modern en gezellig maar wel een beetje gehorig (een grote groep maakt natuurlijk altijd meer lawaai). Ik heb voor een vegetarisch menu gekozen waarbij je bij elke gang keuze had uit 2 gerechten. Vooraf pompoensoep die zacht van smaak was, iemand anders die dit ook had vond het te flauw maar smaken verschillen. Als hoofdgerecht 2 bakjes van deeg gevuld met een champignons en andere groenten. Ook hier weer een zachte smaak en gelukkig niet te zout. Omdat ik geen suiker mag, kreeg ik als dessert een fraaie fruitsalade met veel verschillende soorten vers fruit. Bij de wijnen per glas is niet veel keus, maar wel prima van kwaliteit. Al met al een prima adres om een gezellige avond uit eten te gaan.
MinievD D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Vanavond even twijfel: reserveren of niet deze zondagavond. Toch maar even gebeld en dat was maar goed ook. Volle bak maar daar was qua bediening niets van te merken. Alles verliep zeer soepel, gastvrij en vriendelijk. Beide begonnen we met Famous4. Heerlijke tomatensoep/salade carpaccio/hollandse garnalen/kipfinger. Heerlijk. Daarna ging mijn man voor de Cassoulet. Was voor hem 1e keer maar overheerlijk. Ik koos voor de Kalfsoester. Heerlijk en goed klaargemaakt met een heerlijke saus. Wij namen koffie na. Een vol restaurant en maar 3 mensen in de bediening maar wat een TOPAVOND. Dank Michel en Daisy.
Dank je wel Minie voor jullie recensie, helaas een zieke in de bediening gehad dus voor ons een stapje erbij! Goed om te horen dat jullie er niets van gemerkt hebben ;) Geen dank en graag tot de volgende keer.
Wiepke V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Prettig restaurant met een mooie kaart (aankondiging gezien van een nieuwe kaart dus we zijn benieuwd). De gerechten zijn goed bereid en ook voor grote kinderen is er op de grote kaart een goede keuze te maken. Lekker gegeten en we komen zeker nog een keer terug.
GDuq .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Heerlijk gegeten, dagmenu voor een zeer schappelijke prijs!
Vriendelijke gastvrouw, attente bediening. Brasserie Nu is echt een aanrader.
MarianneKH .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
De 'Bras" is al jaren ons stamrestaurant. Heerlijk eten en een leuke vlotte bediening. Kaart wisselt met de seizoenen en is erg gevarieerd. Ook hebben ze regelmatig thema-avonden.
Erg leuk.

Enige minpuntje is de eeuwige komkommer in het zuur. Dat mag wel eens wat anders zijn.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Spontaan hebben we vanavond gereserveerd voor 2 bij Brasserie Nu in Kerk-Avezaath. We werden vriendelijk ontvangen in een volle zaak. Er heerste een gezellige sfeer. We werden goed bediend en het eten was lekker. Vooraf een Prosecco met warm brood en fleur de sel, dat was een goed begin. De gebonden aspergesoep smaakte voortreffelijk en het hoofdgerecht was heerlijk. Mijn man had de tournedos en ikzelf coquilles en gamba's afgeblust met Pernod. De frietjes werden in een puntzakje erbij geserveerd, zeer smakelijk, maar ook veel ;-)
Lekker gegeten en we komen zeker nog eens terug. Het is gelegen aan de Linge met een groot terras, dus als het mooi weer is vast ook sfeervol om op het terras te zitten.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Al diverse keren wezen eten waaronder brunch, diner en high tea. Altijd vriendelijk, netjes en snelle bediening. Eten is er ook altijd heerlijk. Pas high tea gehad was alleen niet goed doorgekomen dat ik zwanger ben dus er lagen een aantal dingen bij die ik niet mocht eten. Er werd snel voor gezorgd dat er wat extra's bij kwam dat ik wel mocht eten.
Al met al een lekker, gezellig restaurant. Ga ook zeker een keer op zondag brunchen!
Brillenkoker .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Tweede paasdag een brunch voor de verjaardag van een vriendin. De bediening was echt onder de maat. Er werd voortdurend voorlangs geserveerd. Brood met kroket werd geserveerd zonder bord en ook zonder een servetje. De kleine in punten gesneden boterhammen waren oa besmeerd met eiersalade en leek er opgekwakt te zijn zodat de helft onbesmeerd was. Er werd niet gevraagd of het naar onze zin was. Kortom hier ga ik nooit meer naar toe. Geen aanrader!
Abhinavo61 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Wij hebben een High Tea gehad bij Brasserie Nu.
Een sandwich met kaas en tomaat is echt geen High Tea.
Daarbij een sandwich met eiersalade en krab (bij elkaar) Wij wisten niet goed wat je moest proeven .Een heel klein rond toostje met een schijfje zalm .
Een kleine kirsch waar de bovenkant iets verbrand was.
En een schaal met bonbons .
Wat verschillende soorten thee.
en een kopje koffie na.
Volgens mij is een High Tea engels maar daar zagen wij niets van .
(brownie?)
Jammer dat er zo iets op tafel komt .
Wij hebben het onderling wel erg gezellig gehad en de bediening was ook prima
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
We eten met regelmaat bij de Brasserie Nu. Dit mede doordat menukaart per seizoen wisselt,
en er dus steeds wat heerlijks op tafel wordt geserveerd.
Vorige week er wild gegeten, dit was voortreffelijk.
Je kun er niet alleen heerlijk eten, de feestavonden worden er ook goed verzorgd.
Dit hebben wij 15 juni zelf ondervonden.
Devandijken .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
We hebben echt wel lekker gegeten bij Brasserie Nu. De bediening was echter zeer beneden de maat: niet onvriendelijk, maar totaal geen overzicht. Het zat stampvol, er waren grote groepen wat het bedienen lastiger maakt, maar met de prijzen die gehanteerd worden mag je toch verwachten dat de logistiek ook goed geregeld is.
We zijn om kwart over zeven aangeschoven. Ik bestelde geen voorgerecht en was bijna misselijk van de honger toen we om half tien vroegen of het hoofdgerecht nog erg lang op zich zou laten wachten. De bestelde cola werd niet gebracht. Voor het nagerecht moeten we drie keer vragen naar de kaart en wederom vragen of ze iets meer haast wilden maken met serveren.
We hadden weinig zin om op de aangeboden koffie te wachten en hebben een fles huiswijn meegekregen als excuus.

Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Ik eet er regelmatig en vind de menu's uitstekend.'
De bediening en het personeel maken mijn avond altijd tot een geslaagde avond.
Wanneer je wat extra besteld of buiten de kaart, word daar nooit moeilijk over gedaan.
Voor mij is de Brasserie inmiddels een vertrouwd adres om lekker een avondje uit te gaan.

Madelon B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Afgelopen week een bezoek gebracht bij Brasserie NU Kerk-Avezaath gelegen aan de Linge. Een prachtige locatie met een gezellige sfeer. Na een warm ontvangst werden we begeleid naar onze tafel en werd er een 3 gangen dagmenu verteld. (Geen week menu zoals bij vele restaurants) Volop keuze aan mooie gerechten van het wild, maar ook aan vis gerechten was er vollop keuze, bijvoorbeeld de trio van vis (aanrader!). Onze kinderen lusten niet alles, maar bij het doorgeven van onze keuze, vertelde de gastvrouw dat ze alles kunnen eten van de kaart evt. in kleinere porties. Erg fijn dus! (niet weer friet met frikadellen of een standaard kindermenu). Mijn man koos voor de hertenbiefstuk met peperkoeksaus. Een mals en mooi stukje vlees, waarvan je de heerlijke geur al rook toen ze ermee naar de tafel kwamen lopen. Het dessert was mooi opgemaakt en bovenal smaakte het uitstekend. Leuk ook dat ze hier het ijs van Tiel's 'beroemde' IJssalon Daisy's verwerken in de desserts. Mijn man had het kaasplankje gekozen met een passende port, waarbij de gastheer met verschillende soorten port aan tafel kwam. Al met al hebben wij heerlijk gegeten in een gezellig restaurant en zijn ook onze kinderen dik tevreden en (hopelijk) een culinaire stap rijker. Bedankt voor deze gezellige avond! Wij komen zeker nog eens terug.
PeertjeWadenoijen .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
We zijn zojuist terug van een heerlijke, gezellige avond. Eén jaar geleden zijn we getrouwd en hadden hier ons trouwdiner, een heuse aanrader, met 25 man heerlijk gegeten. Mijn kieskeurige oom had als klacht dat ie niet ALLES van het menu kon bestellen haha. Vanavond hadden we als voorgerecht zijlende-carpaccio, heerlijk mals omdat het niet ingevroren is, maar onder druk bereid, waardoor de structuur van het vlees optimaal blijft. Zalig. Als hoofdgerecht de hertenbiefstuk, met een heerlijke combinatie van smaken, o.a. rode kool, peperkoek en aardappelpuree. Een goede wijn erbij maakte het helemaal af. Man lief was gegaan voor een middle-tong, zijdezacht en lekker dik. De bediening was goed, geregeld kwamen ze vragen of alles in orde was, het heeft ons aan niets ontbroken. Al met al een goede aanrader. Wel even van te voren reserveren want het is er geregeld erg druk, en dat is niet voor niets...
Niels ..
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Recent gegeten bij brasserie Nu, best aardige ambiance en een kaart met redelijk uitgebreide keuze. Gegaan voor het hoofdgerecht de kemperkip, het gerecht werd netjes geserveerd op een warm mooi opgemaakt bord. Alleen het ergste de kip was niet gaar het bot was nog rood van het bloed. Een misser die een natuurlijk echt niet kan. De oplossing koffie van het huis en excuses. Vind echter dat in zo'n geval het gerecht absoluut niet berekend mag worden, immers dat was niet goed. Al met al een onvoldoende voor restaurant Nu
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Na lange afwezigheid weer eens bij Brasserie Nu gegeten. Alhoewel het dichtbij is heb ik dit restaurant tijden gemeden, omdat het eten in mijn herinnering niet zo goed was. Is dat nu wel goed? Ja en nee. We hebben gisteren een paar lekkere dingen gegeten en sommige gerechten waren prima. Ik had heerlijke oesters. Mijn tafelgenoot had 4 kleine voorgerechten op een bord, het ene gerecht was wat beter dan de andere maar overall vond ik het een beetje fantasieloos. Dan de hoofdgerechten. De kalfssucade die we hadden was goed, al had hij lekkerdere gekund. Van mijn tournedos waren de gerechten en saus super. Een mooie wortel en een overheerlijke pepersaus. Maar met die tournedos was iets. Was het wel ossenhaas, zoals op de kaart stond? Of een ander (goedkoper) stuk vlees? Ik vermoed het laatste. Het vlees was erg lekker, maar ik vind ossenhaas vaak een stuk zachter en makkelijker te snijden. Alles bij elkaar opgeteld vind ik dat ze beter kunnen en beter moeten, zeker als je kijkt naar de vrij forse prijzen die ze rekenen, zeker als je bekijkt wat je hiervoor krijgt.