Brasserie Noordzee

31-713619205

Meer informatie over restaurant Brasserie Noordzee

Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Bij onze boeking van het hotel hadden we een drie-gangen diner in het arrangement.

Dit bestond uit: mosterdsoep, kogelbiefstuk met champignonsaus en een grand dessert. Het grand dessert bestond uit: sorbetijs, aardbeien bavarois, chocolademousse en panna cotta. Dit laatste vonden wij zelf niet smakelijk gezien de grotere hoeveelheid alcohol? hierin. Aan een andere tafel zaten mensen die hetzelfde arrangement hadden en hebben ook de panna cotta van hun dessert laten staan, misschien lag het dan toch niet aan ons??

De bediening was vriendelijk en snel. Er hing een goede sfeer in het restaurant.
Conny G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Tijdens ons verblijf in Noordwijk hebben hier een aantal keren iets gebruikt op het terras. Wij besloten om op de laatste dag dat wij hier waren, om hier te dineren.
Het voorgerecht, een trio van Hollandse garnalen was verukkelijk. Als hoofdgerecht, de rib roast van het livarvarken, heerlijk mals. De bijgerechtjes waren lekker. Als dessert koos mijn man voor de panna cotta, wat hem heerlijk smaakte. Zelf had ik een kaasplateau.
De bediening was vriendelijk en gaf goed uitleg bij de gerechten.
Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Hier op 08-06-2016 gaan lunchen. Op de rekening staat de naam van Golden Tulip NOORDWIJK beach ipv van Noordzee beach. Na een controle in oogcontrole in het oogheelkundig centrum te Warmond voor een lunch op terras richting Noordwijk. Bij de Boulevard afrijdend viel mijn oog op het chique ogende restaurant van Golden Tulip hotel met mooi opgedekte tafels en een batterij glazen. Ik zeoi tegen mijn vrouw dat ik daar wel wilde gaan lunchen. Helaas was het binnen restaurant gesloten en mochten/konden wij alleen in de serre of buiten terras plaats nemen. Het terras was redelijk vol maar voor ons stond er teveel wind uit de verkeerde hoek dus een mooi plaatsje in de Serre genomen. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Ik heb de zer goed gevulde Salade Noordzee genomen en mijn vrouw de Sate varkenshaas met friet en salade en daarbij uiteraard (Sarret)Rose. Beiden smaakten heerlijk, Daarna een thee en koffie en wij hadden een heerlijke lunch.
Het uitzicht richting boulevard en strand is perfect.
Reynold Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
We zaten in het Golden Tulip hotel en gingen hier met de hele familie eten omdat dan de kleintjes op de kamer kunnen slapen. We hebben erg lang op ons eten moeten wachten, zeker 2,5 uur voor het hoofdgerecht. Men zei dat de keuken onderbezet was, maar dat is toch niet ons probleem. Het voorgerecht (garnalen) vond ik lekker. Hoofdgerecht (kabeljauw) vond ik eigenlijk smakeloos, de frites bleken taaie gefrituurde aardappelbollen te worden, en groente was er eigenlijk niet bij. Toetje heb ik niet besteld, maar wel gekregen, zogenaamde een appeltaartje, maar het was een halve appel die in de oven had gezeten.... we moesten wel 25 minuten langer wachten omdat ze die nog moesten maken? Uiteindelijk de irish koffie en andere achteraf dingen gratis gekregen, dat was dan wel weer netjes.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
We hadden een arrangement met een een high tea. Na oude reviews gelezen te hebben was ik een beetje bezorgd dat het zou tegenvallen, maar wij vonden het heerlijk en voldoende. Een high tea is geen lunch! We kregen verschillende hapjes en sandwiches, zowel hartig als zoet. Het was erg lekker en het werd mooi gepresenteerd. Ook glutenvrij was mogelijk en net zo lekker en uitgebreid als de gewone high tea. Wij waren heel tevreden.
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
We hadden de andere recensie gelezen en daar waren we van geschrokken, dus wij zaten aan de landzijde, maar netjes hoor kleine douche maar wel mooi nieuw wel wat klein maar niet erg.Bedden goed , goede t.v personeel vriendelijk eten goed,
Fietsvrienden .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Wij hebben 7 mei met 8 personen gelogeerd in dit hotel.2 nachten,
een arrangement.Wat een verwennerij!
We werden echt als gast behandeld, we konden zelf kiezen wanneer
we het diner wilden gebruiken en het gratis drankje.
We kregen een grote ronde tafel smorgens voor het ontbijt met onze
naam erop, klasse!
Het gratis diner was ook prima.
Dit hotel verdient veel meer dan de karige recensies die ik tot nu toe zag.
Wij komen hier graag terug!
Lout D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Alles karig en matig. Ober weet niets van wijn:'want ik drink nooit wijn.' Matig eten. Kijkt op zijn klok als we om kwart voor acht binnenkomen. Welkom?