Brasserie No Nonsense

Paulus Borstraat 50 3812 TB Amersfoort Nederland Kaart
31-332020995

Over het restaurant Brasserie No Nonsense

Echte klassiekers

De naam zegt het natuurlijk al, hier eet je pure gerechten. Geen poespas, geen gedoe, maar gewoon heel erg lekker eten dat met de grootste zorg is bereid. Echte klassiekers uit de Franse en Hollandse keuken waar iedereen van houdt.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie No Nonsense

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

7,2
Carlijn D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hadden hier met een coupon gegeten. Elk 2e hoofdgerecht gratis. Maar er zat weinig smaak aan het eten. Het vlees was niet gekruid en had gesudderd, waardoor het gekookt leek.
De side gerechten zat ook weinig smaak. Ondanks de korting vonden we het nog zonde van ons geld.
i-besemer .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
net zoals vorige keren dat ik hier heb gegeten- goed in alle opzichten. Aardig en alert personeel.wat moet ik nog meer schrijven om aan 120 tekens te komen?
jorritvandijk .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De kaart van AH was de keuze voldoende en was heerlijk.
We werden vriendelijk ontvangen en de bediening was perfect.
En je hoeft ook niet lang te wachten op de gerechten die je besteld had.
damaris.grutter .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig restaurantje, klein en rustig. Heel vriendelijke bediening, lekkere gerechten. Partner koos uit het menu, en ik koos de 'proeverij', van alles wat, en alles was lekker !
IlseUtr89 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben echt heel lekker gegeten! Vooraf de champignons met gehakt en stokbrood met kruidenboter, beiden de varkenshaasmedaillons als hoofdgerecht en als nagerecht: chocolademousse en de brownie met warme kersen. Alles is aan te raden!
Enige minpuntje is het enkel glas, dus kou van de ramen. Nadat we dit gemeld hebben heeft de bediening gelijk de verwarming hoger gezet, maar een vestje meenemen is wel slim.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg lekker gegeten, je krijgt lekker de tijd om kalm aan te doen, geen haast geen stress.
Zeker een aanrader om eens heen te gaan, mede door de super vriendelijke bediening!
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Kwalitatief goed in een heerlijk ontspannen en vriendelijke sfeer. Wij komen zeker weer een keer - en dan nemen we onze kinderen mee!
Lisaaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vrijdagavond heerlijk gegeten bij de brasserie. De bediening was uitermate vriendelijk en nauwkeurig. Het eten was kwalitatief goed en puur. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Tja. Door AH actie is de prijs/kwaliteit OK. Verder simpel restaurant, waar je voor de gezelligheid/het eten niet snel terugkomt. Beste is het te omschrijven als " goed bedoeld maar amateuristisch "
jsj .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een prima eetgelegenheid met een zeer strakke inrichting,, gegeten op 25 jan jl prijs kwaliteit is uitstekend en waar krijg je een herstbokje van de tap voor € 2,90, naast heerlijk eten ,friet,salade met perfecte dressing ook nog sperziebonen, kortom zeer verzorgd, kortom moet je gaan eten !
mippie28 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke service, maar het eten was helaas echt niet lekker. Kwaliteit was niet goed (je proeft dat het goedkoop is ingekocht), alles gefrituurd. En de broccoli smaakte alsof hij te lang in de magnetron had gezeten.
We hebben de helft laten staan en zijn elders nog wat anders gaan halen. Jammer want het personeel, sfeer en service is prima!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De naam zegt het al, No Nonsense! Modern ingericht, maar toch knus! Eten en de bediening was goed!!! Op loop afstand van het NS station!
ben D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was op zich prima, maar wel simpel. De eigen creaties waren ronduit mislukt. Geen aanrader voor een avond exclusief eten, maar als je niet verrast wil worden en genoegen neemt met Hollandsche pot dan zou je het kunnen overwegen.
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuke tent en lekker gegeten, gerechten zijn niet heel groot, maar met 3-gangen heb je precies genoeg.
Zoals anderen ook al schreven is de temperatuur aan de lage kant, dus kleed je lekker warm aan als je hier gaat eten.
Victoire C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij kwamen met AH-kaart en namen de proeverij. Het vleesrolletje bij het hoofdgerecht bevatte rauw gehakt. Op een bordje weer de oven in. Zelfde bordje (met afgekloven vleesrolletjes) kwam terug met magere excuses van de kok. Nog steeds niet te eten.
Voorgerecht en hoofdgerecht redelijk. 2 gerechten van 16,25 ipv 2 gerechten van 32,50 waarvan 1 gratis. En dat maakt een enorm verschil.
Strongarm .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het bezoek stond in het teken van de AHRestaurantactie. Een kok die met beperkte middelen mooie bordjes serveert! Lekker dessert! Bediening die er wat van wil maken!
Youri B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
ik ben erg tevredem. het eten was lekker en de sfeer prettig.
de stoel zijn helaas wel wat houterig, het kussen erop is niet erg dik, dus je zit snel op het hout.
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren er voor de lunch. Het eten was wel heel erg no nonsense, niet speciaal maar ook niet slecht. Voor een kop soep, een omelet en twee kroketten moesten we wel wat lang wachten, De koffie was lekker.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben met z'n tweeën gegeten. De ontvangst was prima.
Eten was gevarieerd (proeverij), maar helaas waren niet alle gerechten warm.
Pfarrer .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met de AH actie zijn we vanavond wezen eten bij No Nonsense. Je kunt kiezen uit een proeverij, of een driegangenmenu van een aangepaste kaart. Wij gingen voor het laatste.
Als voorgerecht koos mijn vrouw voor de champignons, gevuld met kaas en gehakt. Gewoonweg lekker. Ik koos voor wat chique geformuleerd werd als een duo van zalm en forel. Wat neerkwam op een stukje koudgerookte zalm en een stukje gerookte forelfilet. Verder niet iets mee gedaan. Smaakte zoals het smaken moest. Daarnaast lag een fris aangemaakte salade. Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de Tongfilet Picasso. Een gebakken tongetje met bereid fruit, als banaan en perzik (uit blik) en daarbij ook gember. Verassend. Goed te eten. Als dessert kozen we voor de brownie met vanille-ijs met warme kersen, en de bavaroise van de chef. De brownie was goed te doen. De bavaroise van de chef vond ik toch wat tegenvallen. Op het bord oogde het een beetje saai: alles was wit: de bavaroise, de slagroom, het bord. Alleen het plukje munt was groen. Daar zou ik dan toch wat meer creativiteit aan besteden als chef, want je presenteert het toch als je visitekaartje ('van de chef'). Breng er wat kleur in. De bavaroise was niet vies overigens. Hij zou naar appel moeten smaken, maar dan moest ik wel heel erg mijn best doen. Hij was wel lekker fris.
Samengevat: Het eten bij No Nonsense is zoals het is. Eenvoudig, goed eetbaar. Verwacht niet iets culinairs hoogstaands. Prijs/kwaliteit: als ik voor deze gerechten de gebruikelijke 31,50 had moeten betalen had ik het aan de prijs gevonden. Nu waren we met de AH actie met wat drinken erbij klaar voor 40 euro's. Dat is te doen. De bediening tot slot: prima, vriendelijk en snel. Het restaurantje is gezellig en huiselijk ingericht. 't Was gezellig vol vanavond.