Brasserie No Nonsense

Paulus Borstraat 50 3812 TB Amersfoort Nederland Kaart
31-332020995

Over het restaurant Brasserie No Nonsense

Brasserie No Nonsense is een eetgelegenheid in het Soesterkwartier van Amersfoort! In een sfeervolle ambiance kunt je voor een No-Nonsense prijs van een zeer gevarieerde lunch- en diner kaart genieten, geserveerd in ruime porties.

Naast onze uitgebreide menukaart bieden wij aan:
3-gangen verrassingsmenu van de Chef
4-gangen verrassingsmenu van de Chef
Een wisselend 3-gangen maand menu voor per persoon.
Iedere vrijdag Hapas onbeperkt

Ook zijn er diverse arrangementen mogelijk zoals high tea, brunch, en samengestelde menu’s voor grotere groepen.

Reserveer snel en maak kennis met de smakelijke gerechten van Brasserie No Nonsense in Amersfoort.

Meer informatie over restaurant Brasserie No Nonsense

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17.00- 21:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie No Nonsense

Marina V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Personeel was zeeeeeer onvriendelijk en uiteindelijk hebben we er ook niet gegeten!

Er is blijkbaar iets fout gegaan met reserveren, dit was ook onze eerste maar tevens laatste keer dat ik dit doe!! maar geen begrip vanuit het restaurant zelfs het drankje moesten we betalen terwijl in mijn ogen klant is koning is. Zeer onredelijk

Andere tafel sprak ONS aan met wat is er aan de hand. Dit kon ik bijna niet uitleggen door de eigenaresse en er werd tegen mij gezegd dat ik hun klanten niet van hun eten mag afhouden terwijl het tafeltje dit aan ons vroeg. (De mensen hebben dat ook toegegeven).

Kortom onze eerste avond uit na mijn bevalling is flink verpest hierdoor!!

En zal hier nooit meer een stap binnen zetten. Ook zal ik onze vrienden en familie dit restaurant niet aanbevelen!!
R_onald .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Op zich lekker gegeten. Gerechten zijn wat eenvoudig en er lijkt een wat ongemakkelijke sfeer te hangen. Het is niet chik, maar het is ook niet casual.
Kate D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Nog nooit ben ik zo onbeschoft behandeld! De serveerster in kwestie was in het begin al geïrriteerd op ons omdat we aan een tafel gingen zitten die nog niet afgeruimd was. Dit liet ze ons duidelijk en brutaal weten. Aan de ramen is het ontzettend koud, van tafel verwisselen was echter de druppel die de emmer deed overlopen. Meerdere gasten zaten met hun jas aan, gezien de verwarming niet aan mocht want het was al 24graden!! Meerdere malen liet ze ons weten niet blij te zijn met ons. We voelden ons teveel, niet hoe je een avondje lekker eten voor je zou zien.. uiteindelijk zijn we vol ongeloof en mid-discussie vertrokken. Noooooit meer!!
Sannieschaikwalt .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vriendelijke bediening, eten niet zo best. Vlees was wel goed.
Vis met vruchten kan beter met vers fruit bijvoorbeeld ipv blikfrtuit! Visschnitzel teleurstellend, saus was wel lekker.
Spercibonen triest en slap, tip stoom verse groenten voor meer smaak en bite!
Koffie kompleet met lekker veel chocolade was heerlijk
Jelle H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding, attente bediening. Opvallend fraaie inrichting en verrassend dat het op Paaszondag gezellig druk was. Goede acoustiek.
Henriette B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
De carpaccio smaakte nergens naar. De maaltijdsalade met carpaccio was een bord ijsbergsla, met teveel paprika, en ik miste een smakelijke dressing.
Halverwege de avond was het onbehaaglijk koud, de verwarming was al uitgezet..
Om 21.00 uur sluit de tent, en het personeel was te vlot met het opdienen van de gangen.
Teleurstellende belevenis.
Nanja V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Dat iemand het achter de bar weet over de diner cadeau kaart weet
Want wij moesten wachten op iemand uit de keuken dat was jammer
P B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Het uit eten gaan bij deze brasserie kan als 'vlak' worden beschouwd. Eten, ontvangst en ambiance zonder enige uitschieter. Wij waren al een kwartier binnen en er was nog niemand geweest om te bedienen. Pas na opsteken hand kwam er iemand zonder enig excuus. Eten was zonder enige opsmuk, maar een Dame Blanche met chocoladesaus van chocoladepasta uit een potje kan heus niet. De sfeer in het etablissement was niet geweldig en dus geen avond om lang aan terug te denken. Nog eens terugkomen? Nou...nee.
J.T. C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wachttijd tot soep: drie kwartier, tot hoofdgerecht meer dan een uur. Prima gerechten. Pin-automaat bleek kapot te zijn, wat pas aan het einde van de maaltijd meegedeeld werd.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Bij reservering had ik een dieet doorgegeven. Teleurstellend werd daar niet op ingespeeld. Erg jammer. Ook had de dieetpersoon andere aardappeltjes. Prima dus, maar zo zout dat ze niet te eten waren. Dit doorgegeven aan de ober die zou zorgen voor andere aardappeltjes, niet gekregen dus. komen niet weer terug.
Githa V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gegeten hier met gift for you bon. We konden kiezen uit vis, vlees of vegetarisch maar er mocht niet gezegd worden wat het was...... De vis bleek een gefrituurd stukje scholfilet en een melig stukje pangasiusfilet ... Het sausje haalde het iets op. Vooraf een goedkoop afbak stokbroodje
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het restaurant gaf nog een extra maand de gelegenheid om gebruik te maken van de AH restaurant actie, waardoor je een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding krijgt. Gezellige / goede bediening en lekker eten.
Wij vinden het een leuke plek om af en toe terug te komen.
Dragica M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij kwamen met 4 personen en hebben via vakantieveilingen en iens gereserveerd. Wij wilden graag bij elkaar zitten en vroegen of de tafeltjes aan elkaar geschoven konen worden. Dat kon niet. Wel als we onze reserveringen lieten vallen en alles tegen 25% afrekenden? He wat is hier aan de hand? Waarom neem dit restaurant deel aan de acties van Iens en vakantieveilingen als ze dat liever niet hebben? Wij hadden de indruk dat we als tweede rang gasten werden behandeld. Hier komen wij niet meer terug.
Hillies .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hadden dit restaurant al een tijdje willen bezoeken maar nu was daar de perfecte gelegenheid voor dus gauw gereserveerd. Alleen de recensies waren niet even goed dus gingen we er met een vooroordeel heen maar die bleek helemaal niet te kloppen. De inrichting is zeer gezellig en sfeervol de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. De keuze was goed en de prijzen ook. Wij zijn gegaan voor het maandmenu voor € 19,95 en alles was even lekker op de arretjescake na die was ons net te machtig. De wachttijden waren kort maar ze vroegen ook heel netjes telkens of de volgende gang kon komen of we wilde wachten.
Kortom het was een zeer geslaagde avond en wat we ook als zeeeeer prettig hebben ervaren is dat men steeds zelf een tafel mocht uitzoeken en dus zelf kon bepalen waar je wilde zitten, dit hebben we nog niet vaak mee gemaakt maar dit is zeer prettig. Ook de tafel naast ons zat heerlijk te eten en ze vonden het zelfs jammer dat ze in Den Haag woonde dus dat is ook een zeer goed teken.
Wat ik wel wil mee geven aan gasten is dat men 100 meter voor het restaurant aan de grote weg (vanuit Soest gezien) moeten zoeken naar een parkeerplaats dan sta je gratis. Daarna begint de parkeerzone die ook in de straat geld waar het restaurant bij hoort, maar verder is het dus echt een aanrader
Daniel N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Mooi restaurant en goed eten.
Mar M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij waren een half uur te vroeg en werden zeer gastvrij ontvangen. Personeel was erg aardig en het eten was goed, het heeft prima gesmaakt. Een aanrader.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke gelegenheid om te gaan eten, midden in een volkswijk. Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Afstemming tussen bediening kon iets beter (nogal eens dezelfde vragen), maar kwam allemaal uit een goed hart. AH restaurantactie werd door restaurant verlengd t/m november. Daar gaan we zeker gebruik van maken.
Gerda O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig knus restaurant , mooi ingericht. Vriendelijk personeel, attent maar niet opdringerig. Eten goed, lekker en mooi opgediend
Graziella C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het restaurant ligt buiten het centrum en heeft helaas geen parkeerplaats maar het eten (voor- hoofd- en nagerecht) was uitstekend! Wij hadden de rundercarpaccio en de kippenlever als voorgerecht, de boerenschnitzel, de gevulde portobello en de kip piri piri als hoofdgerecht en de de Dame blanche als nagerecht. Het was erg rustig om 19.15, de stoelen zaten lekker en de bediening was erg vriendelijk. De achtergrondmuziek was absoluut niet storend zoals ik heb gelezen van andere gasten. We mogen zelfs de AH-actie nog een keer gebruiken vóór eind november! We komen hier zeker terug, ook al wonen we in Amsterdam.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was gezellig en het eten was erg lekker borden mooi opgemaakt wij komen over een maand nog een keer eten van de AH aktie heel attent dat wij de kaarten terug kregen vandaar dat we nog een keer komen
Gr Ada Bos