Brasserie No Nonsense

Paulus Borstraat 50 3812 TB Amersfoort Nederland Kaart
31-332020995

Over het restaurant Brasserie No Nonsense

Echte klassiekers

De naam zegt het natuurlijk al, hier eet je pure gerechten. Geen poespas, geen gedoe, maar gewoon heel erg lekker eten dat met de grootste zorg is bereid. Echte klassiekers uit de Franse en Hollandse keuken waar iedereen van houdt.

Meer informatie over restaurant Brasserie No Nonsense

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

7,2
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
rita W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
het enigste nadeel vond ik dat je wat dicht op mekaar zat maar voor de rest prima.
ben zeker van plan om nog eens terug te gaan
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vanavond hier gegeten, de tafeltjes staan veel te dicht op elkaar. Mijn man had tomatensoep en vond deze niet lekker,smaakloos, ik heb een hapje geproefd en het leek wel een olvarit potje voor baby's. De varkenshaas was taai en de ossehaaspuntjes veel te zoet. En het ijs was al half gesmolten in het kommetje. 20 min moeten wachten op ons 2de rondje drinken. Toen ik ging afrekenen keek ik even in de keuken, en degene die het eten bereiden waren niet ouder dan 20 jaar, zegt genoeg
C E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Grote tegenvaller
Hier gegeten, het 3 gangen keuze menu, de vakenshaas was zeer taai, het vlees was bij bereiding niet dicht geschoeid eiwitten hingen aan het vlees en waren zichtbaar overal uitgelopen. Na gemeld te hebben dat het te taai was en daardoor niet te eten, werd het bord van mijn tafelgenoot meegenomen naar de keuken. Daar werd het verder opengesneden en geproefd waarna hij het bord weer terug kreeg met de mededeling dat het wel rosé was dus dat het goed moest zijn. Nogmaals gemeld dat het vlees erg taai was, toen kreeg hij het aanbod om een scherper mes te mogen gebruiken. Hierop heb ik gezegd dat dat onzin is; als je vakenshaas bestelt dan hóór je geen taai vlees te krijgen en aan een scherper mes heb je dan helemaal niets. Men was niet bereid tot een oplossing te komen. Toen ik bij de andere serveerster die de tafel afruimde melding maakte van onze teleurstelling van de gang van zaken, kwam de eerste dame terug om te vertellen te hebben gehoord dat we niet tevreden waren. Klopt dat hadden we haar zelf ook al verteld en haar aanbod voor een scherper mes was geen oplossing zo gaf ik aan. Ook vertelde ik haar dat het me duidelijk was dat ze in de keuken hadden geproefd en dat ik dat ook had gedaan en dat het vlees niet lekker was. Hierop was haar reactie "wij vonden het wel lekker" en ook dat er eerder die dag varkenshaas was geserveerd uit dezelfde bestelling en dat daar geen klachten over waren. Nou over deze en dan met name de bereiding zijn wel klachten, aldus ik. Mevrouw noemde vervolgens dat de andere varkenshaas van vandaag wel allemaal lekker was en dat ik gezegd had dat het taai was, niet dat het niet lekker was en in de keuken vonden ze de smaak goed. Hoe lekker kan taaie varkenshaas zijn? denk ik dan.....
Tja als je zo met je klanten omgaat dan wil je vast niet erg lang meer door gaan met je ondermaatse restaurantje.

De ossenhaas die ik zelf besteld had was helaas ook niet mals, de groenten ( doperwtjes en worteltjes uit blik of potje, waren zo lang of vaak opgewarmd dat de erwten droog en ribbelig waren geworden en de worteltjes waterig en smaakloos. Sla/rauwkost met een kant en klare dressing van een slecht merk brrr. Nog even naar de dessertkaart gekeken maar het laatste stukje van onze drie gangen teleurstelling maar laten zitten, de drankjes en de toeslagen voor onze "geweldige' hoofdgerechten betaald en naar huis gegaan.
Absoluut geen aanrader, als het mooi vlees was vóór de bereiding dan zijn ze er in de keuken geweldig in geslaagd het te verprutsen, ons zien ze hier nooit weer.
Ruurt V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
De naam nonsense zou beter passen. Via social deal daar gegeten en mijn vrouw en ik vond het tegenvallen. Het was allemaal te eten maar het klopte niet. De smaken waren flauw en we kregen op een heerlijk warme dag een stoofschotel als hoofdgerecht.
Ik denk dat de chef iets te enthousiast is en teveel wilt proberen.
riavanbeers .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, en het personeel was heel vriendelijk !
Echt een aanrader voor als je daar in de buurt bent om daar te gaan eten.
En volop keus op de menukaart voor de ah zegels.
Jammer dat we te ver weg wonen om regelmatig te komen !!
En complimenten voor de mooie en gezellige inrichting !!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Een gezellig familiebedrijf, snelle bediening, zijn ook geinteresseerd of alles naar wens is.
Heerlijke wijn! Kortom, je kan er gerust een hapje gaan eten.
Carine D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Uitbaatster heeft norse blik en is ook nors. Als je iets vraagt dient men beter te luisteren naar je vraag. Prijzen, zeker wat het drinken betreft, vrij hoog.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Geen aanrader! Wij hadden een gift for you card. Erg moeilijk allemaal. Het verrassingsmenu van de chef werd tomatensoep (smaakloos) en kip piri piri (veel te pittig). Na gezegd te hebben dat we meer hadden verwacht, konden we nog koffie van het huis krijgen, maar wij hadden de buik vol.
corrina.wassing .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
De keuze was in orde maar de gerechten waren niet op smaak. Tomatensoep waterig, carpaccio smaakloos en de varkenshaas droog. Bijgerechten waren wel beter. Nagerecht was ook onder de maat. Alles smaakte als uit een blik of pakje. Ondanks de AH actie nog te duur. Ook het extra bijbetalen voor bepaalde gerechten was niet in verhouding. Al met al geen aanrader.
Alie K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Lekker gegeten in inderdaad een " no Nonsense" restaurantje. Ruime keuze in voor-hoofd en nagerecht. Er was tijd om aan persoonlijke wensen tegemoet te komen. J kon er russificeer zitten praten.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Samen met een vriendin gegeten bij No Nonsense. Het eten en de bediening waren voortreffelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ien V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Alles was dik in orde, ik zal deze gelegenheid aanbevelen. U vraagt kort en eerlijk, dan vind ik 120 tekens verplicht
wonderlijk.
jvds2811 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Leuk, kleinschalig restaurant. Gezellig aangekleed en prima gerechten voor een prima prijs. Hoofdgerecht liet eventjes op zich wachten maar was smaakvol.
Jan Willem P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
No nonsense, de naam wordt alle eer aangedaan in dit gezellige restaurant. Vriendelijke bediening en lekker eten. Een goede om te onthouden.
evinynke .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heel gezellig en mooi restaurantje ,we hebben heerlijk gegeten alle twee hadden als voorgerecht tomatensoep,en als hoofdgerecht had ik de tilapia en mijn man boerensnithel met gebakken aardappeltjes en boontje en salade en als nagerecht hadden we alle 2 dame blance,het was ruim voldoende
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het ziet er gezellig uit en het eten is prima. De bediening mag wat professioneler. Tip voor het nagerecht met marsepein, het ijs was erg lekker maar de marsepein had bijna geen smaak en was droog. Als marsepein en hoofdrol speelt in een gerecht gebruik dan de beste kwaliteit of maak het zelf.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Meer duidelijkheid over actie s en gerechten.
aankondiging buiten dat het in de maand april onbeperkt sparerib en andere vleessoorten te eten zijn voor 15,00 euro p.p.
en bij navraag krijg je te horen dat je dat moet reserveren.
daarbij ongevraagd krijg je ook te horen helaas geen asperge s die waren al op.
terwijl twee uur daar voor langs waren gelopen en geen klant binnen zag zitten.
die op hadden gegeten.
en dan hadden we twee gift 4 you bij ons waar we al meedere keren voor gebeld hadden om ze te verzilveren en dit steeds niet kon reserveren omdat men steeds zei dat het s middags vol was .
en nu hadden we gereserveerd en konden met pijn en moeite een inleveren.
de coulantie is zeer slecht en als je er geen zin in heb doe dan niet met deze cado bedrijven mee.
kwa actievis het een zeer slecht bedrijf.
en dat zelfs de medewerker zegt de baas heb een hekel aan deze bonnen want het is een hoop rompslomp.
nou dat hebben we gemerkt.
en ook met actie s
kan je het niet waar maken doe dan niks
Carlijn D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hadden hier met een coupon gegeten. Elk 2e hoofdgerecht gratis. Maar er zat weinig smaak aan het eten. Het vlees was niet gekruid en had gesudderd, waardoor het gekookt leek.
De side gerechten zat ook weinig smaak. Ondanks de korting vonden we het nog zonde van ons geld.
i-besemer .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
net zoals vorige keren dat ik hier heb gegeten- goed in alle opzichten. Aardig en alert personeel.wat moet ik nog meer schrijven om aan 120 tekens te komen?