Brasserie No Nonsense

Paulus Borstraat 50 3812 TB Amersfoort Nederland Kaart
31-332020995

Over het restaurant Brasserie No Nonsense

Echte klassiekers

De naam zegt het natuurlijk al, hier eet je pure gerechten. Geen poespas, geen gedoe, maar gewoon heel erg lekker eten dat met de grootste zorg is bereid. Echte klassiekers uit de Franse en Hollandse keuken waar iedereen van houdt.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie No Nonsense

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

Jan Willem P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
No nonsense, de naam wordt alle eer aangedaan in dit gezellige restaurant. Vriendelijke bediening en lekker eten. Een goede om te onthouden.
evinynke .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heel gezellig en mooi restaurantje ,we hebben heerlijk gegeten alle twee hadden als voorgerecht tomatensoep,en als hoofdgerecht had ik de tilapia en mijn man boerensnithel met gebakken aardappeltjes en boontje en salade en als nagerecht hadden we alle 2 dame blance,het was ruim voldoende
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het ziet er gezellig uit en het eten is prima. De bediening mag wat professioneler. Tip voor het nagerecht met marsepein, het ijs was erg lekker maar de marsepein had bijna geen smaak en was droog. Als marsepein en hoofdrol speelt in een gerecht gebruik dan de beste kwaliteit of maak het zelf.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Meer duidelijkheid over actie s en gerechten.
aankondiging buiten dat het in de maand april onbeperkt sparerib en andere vleessoorten te eten zijn voor 15,00 euro p.p.
en bij navraag krijg je te horen dat je dat moet reserveren.
daarbij ongevraagd krijg je ook te horen helaas geen asperge s die waren al op.
terwijl twee uur daar voor langs waren gelopen en geen klant binnen zag zitten.
die op hadden gegeten.
en dan hadden we twee gift 4 you bij ons waar we al meedere keren voor gebeld hadden om ze te verzilveren en dit steeds niet kon reserveren omdat men steeds zei dat het s middags vol was .
en nu hadden we gereserveerd en konden met pijn en moeite een inleveren.
de coulantie is zeer slecht en als je er geen zin in heb doe dan niet met deze cado bedrijven mee.
kwa actievis het een zeer slecht bedrijf.
en dat zelfs de medewerker zegt de baas heb een hekel aan deze bonnen want het is een hoop rompslomp.
nou dat hebben we gemerkt.
en ook met actie s
kan je het niet waar maken doe dan niks
Carlijn D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hadden hier met een coupon gegeten. Elk 2e hoofdgerecht gratis. Maar er zat weinig smaak aan het eten. Het vlees was niet gekruid en had gesudderd, waardoor het gekookt leek.
De side gerechten zat ook weinig smaak. Ondanks de korting vonden we het nog zonde van ons geld.
i-besemer .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
net zoals vorige keren dat ik hier heb gegeten- goed in alle opzichten. Aardig en alert personeel.wat moet ik nog meer schrijven om aan 120 tekens te komen?
jorritvandijk .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De kaart van AH was de keuze voldoende en was heerlijk.
We werden vriendelijk ontvangen en de bediening was perfect.
En je hoeft ook niet lang te wachten op de gerechten die je besteld had.
damaris.grutter .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig restaurantje, klein en rustig. Heel vriendelijke bediening, lekkere gerechten. Partner koos uit het menu, en ik koos de 'proeverij', van alles wat, en alles was lekker !
IlseUtr89 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben echt heel lekker gegeten! Vooraf de champignons met gehakt en stokbrood met kruidenboter, beiden de varkenshaasmedaillons als hoofdgerecht en als nagerecht: chocolademousse en de brownie met warme kersen. Alles is aan te raden!
Enige minpuntje is het enkel glas, dus kou van de ramen. Nadat we dit gemeld hebben heeft de bediening gelijk de verwarming hoger gezet, maar een vestje meenemen is wel slim.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg lekker gegeten, je krijgt lekker de tijd om kalm aan te doen, geen haast geen stress.
Zeker een aanrader om eens heen te gaan, mede door de super vriendelijke bediening!
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Kwalitatief goed in een heerlijk ontspannen en vriendelijke sfeer. Wij komen zeker weer een keer - en dan nemen we onze kinderen mee!
Lisaaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vrijdagavond heerlijk gegeten bij de brasserie. De bediening was uitermate vriendelijk en nauwkeurig. Het eten was kwalitatief goed en puur. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Tja. Door AH actie is de prijs/kwaliteit OK. Verder simpel restaurant, waar je voor de gezelligheid/het eten niet snel terugkomt. Beste is het te omschrijven als " goed bedoeld maar amateuristisch "
jsj .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een prima eetgelegenheid met een zeer strakke inrichting,, gegeten op 25 jan jl prijs kwaliteit is uitstekend en waar krijg je een herstbokje van de tap voor € 2,90, naast heerlijk eten ,friet,salade met perfecte dressing ook nog sperziebonen, kortom zeer verzorgd, kortom moet je gaan eten !
mippie28 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke service, maar het eten was helaas echt niet lekker. Kwaliteit was niet goed (je proeft dat het goedkoop is ingekocht), alles gefrituurd. En de broccoli smaakte alsof hij te lang in de magnetron had gezeten.
We hebben de helft laten staan en zijn elders nog wat anders gaan halen. Jammer want het personeel, sfeer en service is prima!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De naam zegt het al, No Nonsense! Modern ingericht, maar toch knus! Eten en de bediening was goed!!! Op loop afstand van het NS station!
ben D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was op zich prima, maar wel simpel. De eigen creaties waren ronduit mislukt. Geen aanrader voor een avond exclusief eten, maar als je niet verrast wil worden en genoegen neemt met Hollandsche pot dan zou je het kunnen overwegen.
Anette T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuke tent en lekker gegeten, gerechten zijn niet heel groot, maar met 3-gangen heb je precies genoeg.
Zoals anderen ook al schreven is de temperatuur aan de lage kant, dus kleed je lekker warm aan als je hier gaat eten.
Victoire C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij kwamen met AH-kaart en namen de proeverij. Het vleesrolletje bij het hoofdgerecht bevatte rauw gehakt. Op een bordje weer de oven in. Zelfde bordje (met afgekloven vleesrolletjes) kwam terug met magere excuses van de kok. Nog steeds niet te eten.
Voorgerecht en hoofdgerecht redelijk. 2 gerechten van 16,25 ipv 2 gerechten van 32,50 waarvan 1 gratis. En dat maakt een enorm verschil.
Strongarm .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het bezoek stond in het teken van de AHRestaurantactie. Een kok die met beperkte middelen mooie bordjes serveert! Lekker dessert! Bediening die er wat van wil maken!