Brasserie No Nonsense

Paulus Borstraat 50 3812 TB Amersfoort Nederland Kaart
31-332020995

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Wrap gevuld met een trio van kaas
      Tomatensoep met croutons
      Stokbrood kruidenboter
      Kippenlever met tomaat, ui, spek en champignons
      Champignons met gehakt, kaas en een knoflooksaus +€2,50
      Duo van zalmfilet en forelfilet +€2,50
      Rundercarpaccio +€3,50
      Proeverij +€5,00
  • Hoofdgerechten
    • Pangasiusfilet in een jasje met remouladesaus
      Portobello gevuld met groenten, geitenkaas, kruidenkaas en honing (V)
      Boerenschnitzel
  • Nagerecht
    • Dame blanche
      Chocolademousse
      Bavarois
      Koffie of thee met chocolaatjes
      IJscoupe vers fruit +€2,50
      Brownie met warme kersen en vanille-ijs +€3,50

Over het restaurant Brasserie No Nonsense

Brasserie No Nonsense is een eetgelegenheid in het Soesterkwartier van Amersfoort! In een sfeervolle ambiance kunt je voor een No-Nonsense prijs van een zeer gevarieerde lunch- en diner kaart genieten, geserveerd in ruime porties.

Naast onze uitgebreide menukaart bieden wij aan:
3-gangen verrassingsmenu van de Chef
4-gangen verrassingsmenu van de Chef
Een wisselend 3-gangen maand menu voor per persoon.
Iedere vrijdag Hapas onbeperkt

Ook zijn er diverse arrangementen mogelijk zoals high tea, brunch, en samengestelde menu’s voor grotere groepen.

Reserveer snel en maak kennis met de smakelijke gerechten van Brasserie No Nonsense in Amersfoort.

Meer informatie over restaurant Brasserie No Nonsense

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17.00- 21:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie No Nonsense

N H V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Hoofdgerecht paddestoelen met gevulde groenten geiten en kruidenkaas. Bij serveren bleek ook nog pasta saus wat volgens serveerster op de kaart staat. Later deze nog x terugzenden bleek dat toch echt niet geval!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Jammer dat er een kok aan het werk is die het eten niet afproeft. Er zit weinig smaak aan. De kaart is aardig maar wat je krijgt heeft noch smaak noch kraak. Het serveren gaat routinematig en wij hebben het niet naar onze zin gehad. Jammer.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het menu met de AH-actie was goed.
Er ging kennelijk iets mis in de keuken met onze bestelling, maar daar werden we totaal niet over geinformeerd.
En toen er kortsluiting ontstond , werd dat wel vlot opgelost, maar ook daar wer niets over gemeld aan de gasten.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Je wordt goed en snel geholpen. Met goed eten ook. Naam no nonsense past prima.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding. Leuke en attente bediening.
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Prijs kwaliteit zeer gunstig. Alleen jammer dat de huiswijn niet geweldig is. Maar betere wijn alleen per fles kunt krijgen.
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Helaas vielen de meeste gerechten tegen. Waarom zeggen dat je ossenhaas puntjes geeft als dit gewoon biefstuk is. Kan ook niet voor het bedrag wat je betaald een bord vol vlees. Tevens in voorgerecht harde, niet geweekte stukjes gedroogde tomaat die echt keihard waren en niet weg te kauwen waren. Werd helaas niets aan gedaan
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goed maar eenvoudig eten.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Hebben heerlijk gegeten! Gezellig! Leuk personeel! Top
Ingrid F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten
M H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Carpaccio met rozijnen rare combi.
Werd niet gevraagd of we nog drinken wilden.
J V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Het eten was slecht met name het vlees is droog.
Tosca T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie. Voldoende keuze In de menukaart met de AH actie. Tegen een kleine meerprijs meer variatie mogelijk. Goede en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Raymond S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
lekker gegeten,goede sfeer en vriendelijke bediening
Ferd S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Prima service en goed gegeten!
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Goed benutte ruimte, strak en rustig ingericht. De entree is eenvoudig. Op de verhoging achterin zaten we zeer aangenaam. ‘Beneden’ vonden we het vrij donker. Goede en aardige bediening.
Moesje70 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
3 gangen-diner voor 27,50, waarbij je bij sommige gerechten een paar euro moet bij betalen. Vreemd dat je voor 2 toefjes zalm en forel uit een pakje nog 2,50 moet bijbetalen. Onder de Carpaccio zaten rozijnen, nog nooit meegemaakt en dat stond op een gegeven moment tegen. Na het hoofdgerecht heeeel lang wachten, geen eten, geen drinken. We moesten zelf weer naar een drankje vragen, dat werd vervolgens vergeten, daarna werd dit door aan ander opgenomen en ook dat duurde weer heel lang. Oude flesjes en glazen werden niet meegenomen waardoor de tafel mega vol kwam te staan. Hoofdgerechten waren lauw, doorbakken en op 2 gerechten wilden we geen geitenkaas, die er toch wel op zat. Volgens de serveerster had ze dit wel doorgegeven terwijl we gezien hadden dat ze bij het opnemen van de bestelling hier geen notitie van had gemaakt, We moesten het doen met een ongemeende sorry. Later namen we nog een nagerecht, waarin het ijs allemaal brokjes ijs zaten. En we zaten nog steeds met een volle tafel flesjes en glazen, die al een paar keer afgeruimd hadden kunnen worden. Bij het afrekenen werden we bijna genegeerd, er werd niet gevraagd of het gesmaakt had en je werd bijna de deur uitgekeken. Hier komen we dus nooit meer. Maar misschien is dat ook de bedoeling. De meeste mensen zitten hier met bonnen van veilingen, anders hebben ze waarschijnlijk weinig te doen. Maar met dit gedrag zullen ook die klanten verder uitdunnen. Die zien ze dan eens en nooit meer.
Bep O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wij hebben het gezellig gehad en lekker gegeten!
Nicole G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten, mooie locatie en een prima service. Echt een aanrader.
Wil K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lekker gegeten, en vriendelijke bediening.