Brasserie No Nonsense

Paulus Borstraat 50 3812 TB Amersfoort Nederland Kaart
31-332020995

Over het restaurant Brasserie No Nonsense

Echte klassiekers

De naam zegt het natuurlijk al, hier eet je pure gerechten. Geen poespas, geen gedoe, maar gewoon heel erg lekker eten dat met de grootste zorg is bereid. Echte klassiekers uit de Franse en Hollandse keuken waar iedereen van houdt.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie No Nonsense

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

Strongarm .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het bezoek stond in het teken van de AHRestaurantactie. Een kok die met beperkte middelen mooie bordjes serveert! Lekker dessert! Bediening die er wat van wil maken!
Youri B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
ik ben erg tevredem. het eten was lekker en de sfeer prettig.
de stoel zijn helaas wel wat houterig, het kussen erop is niet erg dik, dus je zit snel op het hout.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben met z'n tweeën gegeten. De ontvangst was prima.
Eten was gevarieerd (proeverij), maar helaas waren niet alle gerechten warm.
Pfarrer .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met de AH actie zijn we vanavond wezen eten bij No Nonsense. Je kunt kiezen uit een proeverij, of een driegangenmenu van een aangepaste kaart. Wij gingen voor het laatste.
Als voorgerecht koos mijn vrouw voor de champignons, gevuld met kaas en gehakt. Gewoonweg lekker. Ik koos voor wat chique geformuleerd werd als een duo van zalm en forel. Wat neerkwam op een stukje koudgerookte zalm en een stukje gerookte forelfilet. Verder niet iets mee gedaan. Smaakte zoals het smaken moest. Daarnaast lag een fris aangemaakte salade. Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de Tongfilet Picasso. Een gebakken tongetje met bereid fruit, als banaan en perzik (uit blik) en daarbij ook gember. Verassend. Goed te eten. Als dessert kozen we voor de brownie met vanille-ijs met warme kersen, en de bavaroise van de chef. De brownie was goed te doen. De bavaroise van de chef vond ik toch wat tegenvallen. Op het bord oogde het een beetje saai: alles was wit: de bavaroise, de slagroom, het bord. Alleen het plukje munt was groen. Daar zou ik dan toch wat meer creativiteit aan besteden als chef, want je presenteert het toch als je visitekaartje ('van de chef'). Breng er wat kleur in. De bavaroise was niet vies overigens. Hij zou naar appel moeten smaken, maar dan moest ik wel heel erg mijn best doen. Hij was wel lekker fris.
Samengevat: Het eten bij No Nonsense is zoals het is. Eenvoudig, goed eetbaar. Verwacht niet iets culinairs hoogstaands. Prijs/kwaliteit: als ik voor deze gerechten de gebruikelijke 31,50 had moeten betalen had ik het aan de prijs gevonden. Nu waren we met de AH actie met wat drinken erbij klaar voor 40 euro's. Dat is te doen. De bediening tot slot: prima, vriendelijk en snel. Het restaurantje is gezellig en huiselijk ingericht. 't Was gezellig vol vanavond.
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren er voor de lunch. Het eten was wel heel erg no nonsense, niet speciaal maar ook niet slecht. Voor een kop soep, een omelet en twee kroketten moesten we wel wat lang wachten, De koffie was lekker.
rob.huisman .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor AH aanbieding bij No Nonsense gereserveerd. Op de site stond dat de normale prijs 32,50 euro per menu was en nu dus 16,25 pp. Eten was niet bijzonder. Verrassingsmenu was een combinatie van kleine porties van andere gerechten op het menu. Op het toetje na had ik alles zelf thuis ook kunnen maken. Bij de deur hing een bordje dat de normale menuprijs 19,95 euro was en niet 32,50. Tot zover tweede menu gratis...
Nienke K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een leuk restaurantje met lekker eten. Je moet wel de tijd hebben, er zit lang tussen de verschillende gerechten maar dit zorg voor een prettige rustige sfeer. In de eerste instantie lijken de gerechten wat klein maar aan een driegangenmenu heb je genoeg!
bakkermarry .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij No nonsense. Een leuke locatie. Alleen de entre is erg klein om je jas op te hangen.
Maar het eten was TOP. Compliment voor de Kok..
tmd_rm10 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het was leuk in de kerst sfeer ingericht, maar het was er ontzettend koud en we zaten naast de verwarming. Pas na een uur of wat sloeg dat ding een keer aan. Het eten viel iets tegen, het vlees was erg doorbakken er werd niet gevraagd hoe we de ossenhaas wilde hebben dus was die doorbakken dat was jammer. De kinderen vonden het top, en de brownie als dessert is ook een aanrader, toegegeven hij ziet er uit als een tosti punt maar de smaak is heerlijk!
bgoor .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. we hadden verrassing proeverij die heel goed was. Service was goed, maar we vonden het restaurant wat te koud. we zaten bij de verwarming die was eerst lauw en later koud.
Plonie H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Er was leuke bediening en de hoeveelheid eten was goed. prima keuze ook. goed zeker een aanrader.
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima gegeten, maar geen hoogstaande cuisine. Voorgerecht bestaande uit zalm en forel met daarbij 2stukjes (vers) stokbrood en garnituur. Als hoofdgerecht varkenshaasmedaillons omwonden met spek en gevuld met kruidenboter. Op tafel 3 kleine bakjes: aardappeltjes ( gebakken/gefrituurd), salade en boontjes/wortelschijfjes ( lauw en smaakloos). Als dessert een flinke brownie met een dot slagroom en een bakje warme kersen. Al met al een gezellige avond gehad waarin het eten geen hoofdrol had.
A K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We komen hier regelmatig terug om heerlijk te eten voor een redelijke prijs.
We moeten er toch 40 km. voor reizen. Dat hebben we er graag voor over.
Gerrie P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wederom lekker gegeten bij Brasserie No Nonsense , dit keer met de AH kaarten !
Dit keer met dochter , schoonzoon en kleindochters vanwege Sinterklaas .
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
voor gerecht was goed Hoofdgerecht was niet zo goed vlees was wel goed maar er was te weinig friet voor 4 personen bij gevraagd wel gekregen de salade was ook veel te weinig voor 4 personen normale prijs 33. euro is veel te duur wat je ervoor krijgt De messen waren ook niet echt scherp voor het vlees te snijden
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De 'ambachtelijke' kroketten op brood waren verre van ambachtelijk. Het waren doodgewone, goedkope kroketten die met 2 sneeen brood (van Albert Heijn?) met weinig gevoel voor smaak en presentatie op een bord gelegd waren naast een toefje sla met goedkope dressing uit een fles. Men kwam wel 2 keer vragen of alles naar wens was, net als in een echt restaurant. Ik ken cafetaria's die er meer en vooral lekkerder werk van maken. Bij het weggaan stootte mijn moeder per ongeluk een lampje van tafel en ze bood meteen haar excuses aan. Ik stond op het punt om te helpen opruimen, totdat de mw bits zei 'hier baal ik van, ik kan er geen meer van bijbestellen'. Hoe onprofessioneel! Ik hoop voor haar dat scherven geluk brengen.
mariannepot .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben er met vrienden gegeten met de ah aktie en ik kan zeggen het eten was heerlijk en voldoende. Ook de bediening was super. Geen enkel minpunt. Raad het zeker anderen aan.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten via AH-actie. Enige minpuntje waren de spruitjes, wel lekker maar saai, had beter gepresenteerd kunnen worden.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Slechtr atmosfeer, zeer raar dat er staat menu 17,50 per persoon. En aan het einde blijkt dat die tweede gratis bon niet geld want normaal is het 32,50 per menu ofzo dus ze hebben de prijs al gehalveerd. Blabla. Ik heb braaf betaald en ben weg gelopen. Het eten was ook niet boeiend maar niet slecht. Gewoon hoe je het thuis maakt. Geeeeeeen aanrader!
Els M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Helaas bijzonder slecht! Voorgerecht bestond uit duo van gerookte zalm en forel, er was niks met de vis gedaan qua kruiden of marinade, veel te simpel gezien de prijs die je betaalt. De kippelever van mijn partner was wel lekker. Hoofdgerecht van varkenshaasmedaillons, deze waren van binnen rauw! Dit werd vreemd opgenomen door het personeel, kreeg niet eens excuses. Ik kreeg ze later wat gaarder terug, maar nog steeds niet hoe een varkenshaas hoort te zijn. Uiteindelijk maar laten staan. Bij het afrekenen nog een waardebon gekregen voor bij terugkomst, maar hier terug komen doen we nooit meer!