Brasserie No Nonsense

Paulus Borstraat 50 3812 TB Amersfoort Nederland Kaart
31-332020995

Over restaurant Brasserie No Nonsense

Echte klassiekers

De naam zegt het natuurlijk al, hier eet je pure gerechten. Geen poespas, geen gedoe, maar gewoon heel erg lekker eten dat met de grootste zorg is bereid. Echte klassiekers uit de Franse en Hollandse keuken waar iedereen van houdt.

Halve fles mineraalwater

A K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gerrie P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wederom lekker gegeten bij Brasserie No Nonsense , dit keer met de AH kaarten !
Dit keer met dochter , schoonzoon en kleindochters vanwege Sinterklaas .
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
voor gerecht was goed Hoofdgerecht was niet zo goed vlees was wel goed maar er was te weinig friet voor 4 personen bij gevraagd wel gekregen de salade was ook veel te weinig voor 4 personen normale prijs 33. euro is veel te duur wat je ervoor krijgt De messen waren ook niet echt scherp voor het vlees te snijden
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De 'ambachtelijke' kroketten op brood waren verre van ambachtelijk. Het waren doodgewone, goedkope kroketten die met 2 sneeen brood (van Albert Heijn?) met weinig gevoel voor smaak en presentatie op een bord gelegd waren naast een toefje sla met goedkope dressing uit een fles. Men kwam wel 2 keer vragen of alles naar wens was, net als in een echt restaurant. Ik ken cafetaria's die er meer en vooral lekkerder werk van maken. Bij het weggaan stootte mijn moeder per ongeluk een lampje van tafel en ze bood meteen haar excuses aan. Ik stond op het punt om te helpen opruimen, totdat de mw bits zei 'hier baal ik van, ik kan er geen meer van bijbestellen'. Hoe onprofessioneel! Ik hoop voor haar dat scherven geluk brengen.
Mariannepot .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben er met vrienden gegeten met de ah aktie en ik kan zeggen het eten was heerlijk en voldoende. Ook de bediening was super. Geen enkel minpunt. Raad het zeker anderen aan.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten via AH-actie. Enige minpuntje waren de spruitjes, wel lekker maar saai, had beter gepresenteerd kunnen worden.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Slechtr atmosfeer, zeer raar dat er staat menu 17,50 per persoon. En aan het einde blijkt dat die tweede gratis bon niet geld want normaal is het 32,50 per menu ofzo dus ze hebben de prijs al gehalveerd. Blabla. Ik heb braaf betaald en ben weg gelopen. Het eten was ook niet boeiend maar niet slecht. Gewoon hoe je het thuis maakt. Geeeeeeen aanrader!
Els M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Helaas bijzonder slecht! Voorgerecht bestond uit duo van gerookte zalm en forel, er was niks met de vis gedaan qua kruiden of marinade, veel te simpel gezien de prijs die je betaalt. De kippelever van mijn partner was wel lekker. Hoofdgerecht van varkenshaasmedaillons, deze waren van binnen rauw! Dit werd vreemd opgenomen door het personeel, kreeg niet eens excuses. Ik kreeg ze later wat gaarder terug, maar nog steeds niet hoe een varkenshaas hoort te zijn. Uiteindelijk maar laten staan. Bij het afrekenen nog een waardebon gekregen voor bij terugkomst, maar hier terug komen doen we nooit meer!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was super, bediening lekker vlot en restaurant zag er goed uit!
Proeverij was heerlijk en zag er goed uit. Gewoon top
I-besemer .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren te vroeg voor onze reservering maar dat was geen probleem, konden meteen aan een tafel gaan zitten. Prima eten, gezellig restaurant. Dit was de derde keer dat ik hier at (steeds met iemand anders) en elke keer is het prima.
EKEnschede .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Erg leuk, gezellig en lekker om te gaan eten en voor herhaling vatbaar. Mooi en sfeervol ingerichtte brasserie. Een ruim keuzemenu.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Bij aankomst gelijk de gastvrouw zeer vriendelijk we hadden gekozen voor menu de proeverij .
was zeer verrassend en erg lekker zowel voor hoofd en nagerecht.
zeker voor herhaling .
Adriana-a .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben samen lekker gegeten. Ruime keuze in het AH menu. Mooi geserveerde gerechten en vriendelijke, snelle bediening. Sfeervolle en rustige eetgelegenheid. Een aanrader!
Shila C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
No nonsense is inderdaad no nonsense. Inrichting en gerechten zonder fantasie en zonder franje. Voorgerechten (kippenlevertjes en duo van zalm en forel) erg klein. De tongfilets waren duidelijk uit de diepvries, slap en zonder echt smaak. De varkenhaasrolletjes vond mijn partner wel smakelijk maar niets bijzonders. Toetje (dame blanche) ook weer zonder enige fantasie en met koude chocoladesaus uit een flesje. Je betaalt niet veel maar dat mag ook niet op deze manier.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben hier gegeten met de ah-restaurantactie en daardoor waren wij maar 22 euro per persoon kwijt. Normaal is een drie-gangenmenu ongeveer 33 euro volgens mij, maar dat vind ik wel een beetje prijzig voor het eten. Het hoofdgerecht en het dessert waren beide zeer goed en zeker goed bevallen! Het voorgerecht viel een beetje tegen. Het was niet mooi opgemaakt en erg simpel. Ik had een tomatensoep met croutons, maar de croutons miste en er was een beetje op mijn borg gelekt. kan gebeuren natuurlijk, maar niet erg netjes.
Verder erg goed bevallen en leuk restaurantje! We zaten direct naast de bar, maar helemaal geen last van gehad!
Frank1704 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ah actie, prima gegeten zeker voor die prijs. Geen culinaire top, maar prima prijs-kwaliteit. Wel had de verwarming wat hoger mogen staan.
E S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het vlees was lekker mals. Het is een kleine eetgelegenheid met vriendelijk personeel. We hebben een heerlijk gegeten bij brasserie No Nonsense.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ik had een bon gekregen voor een gratis lunch bij No Nonsense voor 1 persoon. Het was een heerlijke lunch; mooi opgemaakt en heel smakelijk. Met een vriendin geluncht en was voor €10 klaar.
Gerrie P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Weer lekker Hapas gegeten , voor herhaling vatbaar ! Goede en vriendelijke bediening . we zijn hier nu meerdere keren geweest en het blijft goed .
Josnoordanus .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Aardige bediening, hulpvaardig als het om een aspirientje gaat. Prijs in overeenstemming met de gerechten. De kaart is verrassender dan je zou vermoeden bij binnenkomst.