Brasserie No Nonsense

Paulus Borstraat 50 3812 TB Amersfoort Nederland Kaart
31-332020995

Over het restaurant Brasserie No Nonsense

Echte klassiekers

De naam zegt het natuurlijk al, hier eet je pure gerechten. Geen poespas, geen gedoe, maar gewoon heel erg lekker eten dat met de grootste zorg is bereid. Echte klassiekers uit de Franse en Hollandse keuken waar iedereen van houdt.

Meer informatie over restaurant Brasserie No Nonsense

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17.00- 21:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie No Nonsense

Hans H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het restaurant gaf nog een extra maand de gelegenheid om gebruik te maken van de AH restaurant actie, waardoor je een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding krijgt. Gezellige / goede bediening en lekker eten.
Wij vinden het een leuke plek om af en toe terug te komen.
Dragica M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij kwamen met 4 personen en hebben via vakantieveilingen en iens gereserveerd. Wij wilden graag bij elkaar zitten en vroegen of de tafeltjes aan elkaar geschoven konen worden. Dat kon niet. Wel als we onze reserveringen lieten vallen en alles tegen 25% afrekenden? He wat is hier aan de hand? Waarom neem dit restaurant deel aan de acties van Iens en vakantieveilingen als ze dat liever niet hebben? Wij hadden de indruk dat we als tweede rang gasten werden behandeld. Hier komen wij niet meer terug.
Hillies .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hadden dit restaurant al een tijdje willen bezoeken maar nu was daar de perfecte gelegenheid voor dus gauw gereserveerd. Alleen de recensies waren niet even goed dus gingen we er met een vooroordeel heen maar die bleek helemaal niet te kloppen. De inrichting is zeer gezellig en sfeervol de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. De keuze was goed en de prijzen ook. Wij zijn gegaan voor het maandmenu voor € 19,95 en alles was even lekker op de arretjescake na die was ons net te machtig. De wachttijden waren kort maar ze vroegen ook heel netjes telkens of de volgende gang kon komen of we wilde wachten.
Kortom het was een zeer geslaagde avond en wat we ook als zeeeeer prettig hebben ervaren is dat men steeds zelf een tafel mocht uitzoeken en dus zelf kon bepalen waar je wilde zitten, dit hebben we nog niet vaak mee gemaakt maar dit is zeer prettig. Ook de tafel naast ons zat heerlijk te eten en ze vonden het zelfs jammer dat ze in Den Haag woonde dus dat is ook een zeer goed teken.
Wat ik wel wil mee geven aan gasten is dat men 100 meter voor het restaurant aan de grote weg (vanuit Soest gezien) moeten zoeken naar een parkeerplaats dan sta je gratis. Daarna begint de parkeerzone die ook in de straat geld waar het restaurant bij hoort, maar verder is het dus echt een aanrader
Daniel N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Mooi restaurant en goed eten.
Mar M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij waren een half uur te vroeg en werden zeer gastvrij ontvangen. Personeel was erg aardig en het eten was goed, het heeft prima gesmaakt. Een aanrader.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke gelegenheid om te gaan eten, midden in een volkswijk. Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Afstemming tussen bediening kon iets beter (nogal eens dezelfde vragen), maar kwam allemaal uit een goed hart. AH restaurantactie werd door restaurant verlengd t/m november. Daar gaan we zeker gebruik van maken.
Gerda O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig knus restaurant , mooi ingericht. Vriendelijk personeel, attent maar niet opdringerig. Eten goed, lekker en mooi opgediend
Graziella C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het restaurant ligt buiten het centrum en heeft helaas geen parkeerplaats maar het eten (voor- hoofd- en nagerecht) was uitstekend! Wij hadden de rundercarpaccio en de kippenlever als voorgerecht, de boerenschnitzel, de gevulde portobello en de kip piri piri als hoofdgerecht en de de Dame blanche als nagerecht. Het was erg rustig om 19.15, de stoelen zaten lekker en de bediening was erg vriendelijk. De achtergrondmuziek was absoluut niet storend zoals ik heb gelezen van andere gasten. We mogen zelfs de AH-actie nog een keer gebruiken vóór eind november! We komen hier zeker terug, ook al wonen we in Amsterdam.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was gezellig en het eten was erg lekker borden mooi opgemaakt wij komen over een maand nog een keer eten van de AH aktie heel attent dat wij de kaarten terug kregen vandaar dat we nog een keer komen
Gr Ada Bos
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ondanks dat de stroom tot drie keer toe uit viel hebben we heerlijk kunnen eten en ging alles zonder stress gewoon door! Fijne bediening en lekker eten!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben hier redelijk goed gegeten, jammer dat de ossehaaspuntjes taai waren, een nieuwe portie gekregen, de smaak was lekker, maar ook deze waren taai. Jammer dat je daar toch nog 3,50 voor moet bijbetalen. Wel een gratis kopje koffie gekregen. De andere gerechten waren prima. Maar aangezien we enkele dagen eerder in Leusden voor 33 euro een voortreffelijk diner hebben gehad, viel dit zeker wat kwaliteit betreft en prijs tegen. We zijn wel hartelijk ontvangen en de service was verder zonder meer goed.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben samen heerlijk gegeten, de service was goed. Alleen, wat mij betreft kan de muziek naar de achtergrond verdwijnen.
Ine T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Mijn partner en ik kwamen hier door de AH-restaurantactie. Het ligt behoorlijk uit het centrum bij een oude woonwijk. Nette inrichting. Behoorlijke keuze op de kaart maar miste vegetarische gerechten. De bediening was vriendelijk en attent. Kwaliteit van het eten redelijk tot goed. De radiomuziek als achtergrond vonden wij niet prettig. Liever sfeermuziek.
koekestein .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Fijne gelegenheid om te eten met een aangename akoestiek waarbij je elkaar goed kan verstaan.
Netjes dat bij het afrekenen de bon met je wordt doorgenomen. Daar bleek iets op te staan wat niet gebruikt was en kon zo gecorrigeerd worden.
Toon K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
No Nonsense is een verrassende plek in het Soesterkwartier. Prachtig verbouwd, ruim, open sfeer. Leuk familiebedrijf van dochter en moeder.
Mijn (vlees) gerecht was heerlijk, maar de Tong Picasso van mijn tafelgenoot kon beter in de mond van Picasso blijven: de naam Picasso geeft de vrijheid om er iets kunstzinnige aparts van te maken, maar de gember was een te sterke smaak voor de tere Tong die overigens ook niet gepaneerd in de pan hoeft te liggen. Verder prima, ontspannen.
Lizzie B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten; netjes opgemaakt en smaakvol. Vlotte en vriendelijke bediening.
Op aanvraag kregen we kannen kraanwater op tafel.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wij hebben prima gegeten in een gezellige gelegenheid met een prima service. Mochten we nog eens in de buurt zijn gaan we daar zeker nog eens eten
rita W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
het enigste nadeel vond ik dat je wat dicht op mekaar zat maar voor de rest prima.
ben zeker van plan om nog eens terug te gaan
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vanavond hier gegeten, de tafeltjes staan veel te dicht op elkaar. Mijn man had tomatensoep en vond deze niet lekker,smaakloos, ik heb een hapje geproefd en het leek wel een olvarit potje voor baby's. De varkenshaas was taai en de ossehaaspuntjes veel te zoet. En het ijs was al half gesmolten in het kommetje. 20 min moeten wachten op ons 2de rondje drinken. Toen ik ging afrekenen keek ik even in de keuken, en degene die het eten bereiden waren niet ouder dan 20 jaar, zegt genoeg
C E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Grote tegenvaller
Hier gegeten, het 3 gangen keuze menu, de vakenshaas was zeer taai, het vlees was bij bereiding niet dicht geschoeid eiwitten hingen aan het vlees en waren zichtbaar overal uitgelopen. Na gemeld te hebben dat het te taai was en daardoor niet te eten, werd het bord van mijn tafelgenoot meegenomen naar de keuken. Daar werd het verder opengesneden en geproefd waarna hij het bord weer terug kreeg met de mededeling dat het wel rosé was dus dat het goed moest zijn. Nogmaals gemeld dat het vlees erg taai was, toen kreeg hij het aanbod om een scherper mes te mogen gebruiken. Hierop heb ik gezegd dat dat onzin is; als je vakenshaas bestelt dan hóór je geen taai vlees te krijgen en aan een scherper mes heb je dan helemaal niets. Men was niet bereid tot een oplossing te komen. Toen ik bij de andere serveerster die de tafel afruimde melding maakte van onze teleurstelling van de gang van zaken, kwam de eerste dame terug om te vertellen te hebben gehoord dat we niet tevreden waren. Klopt dat hadden we haar zelf ook al verteld en haar aanbod voor een scherper mes was geen oplossing zo gaf ik aan. Ook vertelde ik haar dat het me duidelijk was dat ze in de keuken hadden geproefd en dat ik dat ook had gedaan en dat het vlees niet lekker was. Hierop was haar reactie "wij vonden het wel lekker" en ook dat er eerder die dag varkenshaas was geserveerd uit dezelfde bestelling en dat daar geen klachten over waren. Nou over deze en dan met name de bereiding zijn wel klachten, aldus ik. Mevrouw noemde vervolgens dat de andere varkenshaas van vandaag wel allemaal lekker was en dat ik gezegd had dat het taai was, niet dat het niet lekker was en in de keuken vonden ze de smaak goed. Hoe lekker kan taaie varkenshaas zijn? denk ik dan.....
Tja als je zo met je klanten omgaat dan wil je vast niet erg lang meer door gaan met je ondermaatse restaurantje.

De ossenhaas die ik zelf besteld had was helaas ook niet mals, de groenten ( doperwtjes en worteltjes uit blik of potje, waren zo lang of vaak opgewarmd dat de erwten droog en ribbelig waren geworden en de worteltjes waterig en smaakloos. Sla/rauwkost met een kant en klare dressing van een slecht merk brrr. Nog even naar de dessertkaart gekeken maar het laatste stukje van onze drie gangen teleurstelling maar laten zitten, de drankjes en de toeslagen voor onze "geweldige' hoofdgerechten betaald en naar huis gegaan.
Absoluut geen aanrader, als het mooi vlees was vóór de bereiding dan zijn ze er in de keuken geweldig in geslaagd het te verprutsen, ons zien ze hier nooit weer.