Brasserie No.14

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie No.14

Larissa K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Leuke plek om heerlijk te eten. Erg sfeervol ingericht, er hangt een gezellige sfeer en het personeel is erg vriendelijk. Het eten was lekker tegen een leuke prijs. Wij zijn hier gaan eten met een clubje meiden als vrijgezellenfeestje voor mijn zus. Had gevraagd of ze de tafel wilden versieren, dat hebben ze gedaan. Leuk om te zien! Hier kom ik zeker nog eens terug!
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Samen met mijn dochter genoten van een heerlijke high tea, buiten op het terras in de zon! Toen het te warm werd werd er speciaal voor ons een parasol opgezet.
Berber P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eten viel wat tegen en bediening voelde wat rommelig aan, ongestructureerd en wat haastig
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Gezellig op terras gezeten en gegeten. Door skûtsjesilen een wat kleinere kaart maar dit was prima. Eten was oké, service was keurig en vriendelijk
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening.
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Vieze tafels buiten, bediening had alleen aandacht voor elkaar. Eten was prima. Wel jammer dat daarbij verkeerde wijn werd geschonken. Wel de duurdere wijn moeten afrekenen natuurlijk.
Rian .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lekker gegeten en vriendelijke, vlotte bediening. Heerlijk buiten, op het terras aan het water gezeten. Gaan we zeker aanbevelen bij vrienden en familie.
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We hebben lang moeten wachten om te bestellen, op het eten en 2 x moeten vragen om de koffie.
Ik ben betere service van ze gewend.
sylvia.teuling.veenstra .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, spareribs super mals, vielen zo van je botje ;-), goed gemarineerd. Biefstuk ook goed, de Palombe wijn erg lekker en bediening bij dit alles erg gastvrij.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Gisterenavond gegeten bij deze brasserie. Gevarieerde menukaart, we kozen als entree een broodplankje en een carpaccio, beide prima. De lamsduo was lekker mals, de vegetarische lasagne was lauw. De extra’s die standaard bij elk gerecht worden geserveerd kunnen we niet beoordelen want die waren ze vergeten. De bediening was klungelig, onprofessioneel en slecht ingewerkt.
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
We komen vaak bij de Brasserie NO 14. Maar zo nu en dan organiseren ze daar een aparte avond, met bv sushi. En het was echt heerlijke sushi!
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Prima ontvangst. Prettig personeel en een goede kaart
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prima gegeten, perfecte service!
Quinten S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Slechte service en onwijs slecht gegeten. Service duurde erg lang terwijl het niet druk was. Eten was koud en niet goed, terwijl de prijzen aan de hoge kant liggen. Toen ik op de vraag “heeft het gesmaakt?” ‘Nee’ antwoordde, zei de ober “Oh” en liep hij met mijn halfvolle bord weg.
LuckyLuke .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Gezellig ingericht restaurant met leuke sfeer. Heerlijk gegeten, eerst een keer met een groep en later met partner. Wel jammer dat er naast een hagelkorrel ook een botje in de eend zat. Heerlijk toetje: Tiramisu waar Weduwe Joustra Beerenburg in zat verwerkt. Een groot nadeel: ga in de winter niet naar dit restaurant zonder vest+shawl mee te nemen. Door de enkel glas ramen koelt de lucht bij het raam gigantisch af, zakt naar beneden om zo continu een behoorlijke tocht te veroorzaken. Hier hadden we met de groep voorin last van, maar ook bij het trapgat naar boven. En met partner op het raam in de buurt van de keuken. Met andere woorden: overal in het restaurant. En de WC boven was ook steenkoud. Voorlopig kom ik daar in de winter niet meer. Jammer, want de sfeer en het eten is er goed.
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Op een zaterdagavond met 2 kinderen hier gegeten. De bediening was super vriendelijk en het eten was heerlijk. Zeker een aanrader. Topavond gehad.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Met kerst een hertenbiefstuk besteld, maar kreeg een rundbiefstuk. Heb de bediening/keuken hierop aangesproken. Ik kreeg een Hanos verpakte biefstuk te zien waar geeneens hertenbiefstuk op stond. Ik ben zelf chef kok geweest in een gerenomeerd restaurant en kan dit moeilijk accepteren.

Prima bediening, daar geen woord over, maar qua afhandeling van mijn discussie over de biefstuk heb ik zeker geen goed gevoel over.

Ik kom hier niet snel weer terug
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016

Ik kom hier niet snel weer terug
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Erg sfeervol restaurant. We konden helaas om 16.00 uur niet eten van de diner kaart. De soep was helaas koud en werd weer oogewarmd. De balletjes in de soep waren gewoon vies/chemisch. Bij melding werd door de kok gezegd dat hij dag nog nooit gehoord had. En dat ze zelf balletjes maken niet kunnen bijhouden. Maar laat ze dan maar uit de soep want deze waren niet te eten. Ook de drankjes werden steeds voor de verkeerde persoon op tafel gezet. Er valt hier nog veel te leren.
Wilko E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Deze week ivm feestweek beperkt menu, gekozen voor vegetarische salade en spareribs.
Dit viel erg tegen, zoute frites, onbestemde salade bij spare ribs, ribs zelf ook niet fantastisch. Salade niet knapperig.
Bij afrekenen gemeld dat ik dit geen waar voor het geld vond, " ja da's jammer" was de reactie. Volgende keer naar ander adresje.