Brasserie No.14

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie No.14

Denise B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We hebben lang moeten wachten om te bestellen, op het eten en 2 x moeten vragen om de koffie.
Ik ben betere service van ze gewend.
sylvia.teuling.veenstra .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, spareribs super mals, vielen zo van je botje ;-), goed gemarineerd. Biefstuk ook goed, de Palombe wijn erg lekker en bediening bij dit alles erg gastvrij.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Gisterenavond gegeten bij deze brasserie. Gevarieerde menukaart, we kozen als entree een broodplankje en een carpaccio, beide prima. De lamsduo was lekker mals, de vegetarische lasagne was lauw. De extra’s die standaard bij elk gerecht worden geserveerd kunnen we niet beoordelen want die waren ze vergeten. De bediening was klungelig, onprofessioneel en slecht ingewerkt.
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
We komen vaak bij de Brasserie NO 14. Maar zo nu en dan organiseren ze daar een aparte avond, met bv sushi. En het was echt heerlijke sushi!
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Prima ontvangst. Prettig personeel en een goede kaart
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prima gegeten, perfecte service!
Quinten S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Slechte service en onwijs slecht gegeten. Service duurde erg lang terwijl het niet druk was. Eten was koud en niet goed, terwijl de prijzen aan de hoge kant liggen. Toen ik op de vraag “heeft het gesmaakt?” ‘Nee’ antwoordde, zei de ober “Oh” en liep hij met mijn halfvolle bord weg.
LuckyLuke .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Gezellig ingericht restaurant met leuke sfeer. Heerlijk gegeten, eerst een keer met een groep en later met partner. Wel jammer dat er naast een hagelkorrel ook een botje in de eend zat. Heerlijk toetje: Tiramisu waar Weduwe Joustra Beerenburg in zat verwerkt. Een groot nadeel: ga in de winter niet naar dit restaurant zonder vest+shawl mee te nemen. Door de enkel glas ramen koelt de lucht bij het raam gigantisch af, zakt naar beneden om zo continu een behoorlijke tocht te veroorzaken. Hier hadden we met de groep voorin last van, maar ook bij het trapgat naar boven. En met partner op het raam in de buurt van de keuken. Met andere woorden: overal in het restaurant. En de WC boven was ook steenkoud. Voorlopig kom ik daar in de winter niet meer. Jammer, want de sfeer en het eten is er goed.
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Op een zaterdagavond met 2 kinderen hier gegeten. De bediening was super vriendelijk en het eten was heerlijk. Zeker een aanrader. Topavond gehad.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Met kerst een hertenbiefstuk besteld, maar kreeg een rundbiefstuk. Heb de bediening/keuken hierop aangesproken. Ik kreeg een Hanos verpakte biefstuk te zien waar geeneens hertenbiefstuk op stond. Ik ben zelf chef kok geweest in een gerenomeerd restaurant en kan dit moeilijk accepteren.

Prima bediening, daar geen woord over, maar qua afhandeling van mijn discussie over de biefstuk heb ik zeker geen goed gevoel over.

Ik kom hier niet snel weer terug
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016

Ik kom hier niet snel weer terug
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Erg sfeervol restaurant. We konden helaas om 16.00 uur niet eten van de diner kaart. De soep was helaas koud en werd weer oogewarmd. De balletjes in de soep waren gewoon vies/chemisch. Bij melding werd door de kok gezegd dat hij dag nog nooit gehoord had. En dat ze zelf balletjes maken niet kunnen bijhouden. Maar laat ze dan maar uit de soep want deze waren niet te eten. Ook de drankjes werden steeds voor de verkeerde persoon op tafel gezet. Er valt hier nog veel te leren.
Wilko E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Deze week ivm feestweek beperkt menu, gekozen voor vegetarische salade en spareribs.
Dit viel erg tegen, zoute frites, onbestemde salade bij spare ribs, ribs zelf ook niet fantastisch. Salade niet knapperig.
Bij afrekenen gemeld dat ik dit geen waar voor het geld vond, " ja da's jammer" was de reactie. Volgende keer naar ander adresje.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Erg mooi en strak ingerichte brasserie aan de binnenhaven van Lemmer. Lukte nog net een tafeltje te krijgen. Gegaan voor het driegangen verrassingsmenu. Vooraf heerlijke rundertartaar, mooie presentatie op een leiplaat. Het hoofdgerecht was een bak vol mosselen, een gevaarlijke keuze bij een verrassingsmenu. Mosselen waren lekker. Stukje zalm, niet lekker, te droog en te lang gebakken. Presentatie op een houten plank. Bakjes met friet, aardappeltjes en twee salades, wel lekker. Extra bordje moeten vragen, want ik eet dit niet vanaf een houten plank. Hoofdgerecht dus rommelig en veel. Bij het nagerecht herpakte de kok zich blijkbaar weer met een grand dessert voor twee, heerlijk. Lekker ijs, vers fruit, prima. Bediening attent en vriendelijk. Jammer van het hoofdgerecht, maar verder een erg leuke en mooi zaak.
Amarokje .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij worden heel erg blij van dit sfeervolle restaurant.
Bediening straalt uit, dat ze leuk vinden wat ze doen en verstaan hun vak.
Het eten was heerlijk; ze gebruiken producten uit eigen dorp. Deze kwaliteit proef je.
Onze kinderen komen er ook erg graag, voornamelijk voor de bitterballen en voor de trap naar boven, waar de toiletten zich bevinden. De gastvrijheid geldt in deze brasserie niet alleen voor de volwassenen. De kinderen worden altijd gezien.
Ee hopen er nog vele uren door te brengen!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Afgelopen week samen met een collega de nieuwe kaart van Brasserie no 14 geprobeerd. carpaccio vooraf en als hoofdgerecht lamscoteletten. Jongens het was top!! Heerlijk gegeten. Tot gauw. Wim
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Brasserie 14 is ons vast restaurant. De schrik was dan ook groot toen we hoorde dat de chef ergens anders heen ging.

Maar gelukkig, ook de nieuwe chef heeft een hoge standaard. Het eten is van goede kwaliteit, ze gebruiken veel locale leveranciers. De kaart zou iets meer vegetarisch mogen hebben.

De service is altijd vriendelijk en de locatie is zowel binnen als buiten erg leuk. Al met al: ben je in Lemmer dan kun je hier rustig gaan zitten.
Elisabeth L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
In eerste instantie alleen voor een kop koffie naar binnen gegaan. Later besloten om te blijven dineren. Het voelde gewoon goed!
Helaas kregen we te horen dat als we wilde blijven we wel ergens anders moesten gaan zitten omdat de tafel waar we aan zaten besproken was... Jammer, voelde me weggejaagd. Was netter geweest als ze voordat we gingen Zitten al kenbaar hadden gemaakt dat vanaf een bepaalde tijd, tafel besproken was.
Eten was opzich prima en verder mooie inrichting en vriendelijke bediening. Wat ik jammer vind, maar dat is eigenlijk bij elk restaurant, is dat kinder menu altijd standaard ongezond is ( patat+mayo+frikandel of kroket of kip nuggets). Ik roep dan ook de chef kok op om zijn creatieve geest aan de gang te zetten voor een lekker en gezond menu voor kinderen! Of gewoon een volwassen gerecht in kinderportie aanbieden?
CSSB .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Een verrassende nieuwe kaart waar veel keuze was in diverse gerechten. Voor ieder wat wils! De Thaise gerechten van noodle soep en gewokte garnalen viel bij mij goed in de smaak! Genoeg smaak en lekker bereid! Ook het toetje met yoghurt was heerlijk en leuk gepresenteerd. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Relaxe sfeer, goeie muziek op de achtergrond en een mooie aankleding. Aanwinst voor het dorp!!
Trijntje-Hoekstra .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Afgelopen donderdag weer heerlijk gegeten bij brasserie 14 van de nieuwe kaart.
Voorgerecht huisgemaakte paté met een noten was verrukkelijk.
Daarna een stoofpotje, een smaakvol wintergerecht geserveerd met rode kool frites en salade, en de portie meer dan voldoende.
Als nagerecht crème brulee, maar ook het nieuwe nagerecht de yoghurt (in een leuk potje geserveerd ) geproefd allebei een lekkere afsluiting van een gezellige avond in een heerlijk sfeertje en een smaakvolle ambiance.
We komen zeker terug om nog meer gerechten van de nieuwe kaart te proeven.