Brasserie Nieuwe Meer

Stommeerweg 2 1431 EW Aalsmeer Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Nieuwe Meer

Genieten aan het water

Welkom in de huiskamer van Nieuwe Meer. Op de kaart van dit gezellige restaurant gaan culinaire klassiekers hand in hand met eigentijdse creaties van de chef. Er is voor ieder wat wils en ook de wijnkaart is veelbelovend. Daarnaast staat persoonlijke aandacht van de bediening hier hoog in het vaandel en wordt je als klant dus op je wenken bediend. Vraag gerust om advies en geniet van een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Brasserie Nieuwe Meer

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Erg lang
P.L. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het was heerlijk, leuke mensen en goede omgeving, enige minpunt was dat we heel lang moesten wachten terwijl we de enige waren die avond.
Hans.stoeller .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Ik wilde een voorgerecht als lunch hebben maar dat hoorde bij een diner en werd, of kon niet worden geleverd !! Ook was er geen wijnkaart beschikbaar.
De gerookte zalm op een bedje van salade was prima.
De bediening was "jong" maar enthousiast (een tikje onervaren).
Gezien het zonnige weer was het goed toeven op het terras met zicht op de haven.
Het overvaren met het zelf te bedienen pontje is een leuke ervaring.
Arjob .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vandaag heerlijk gegeten.

We kennen Inge en Albert.
Maar de vriendelijkheid en het heerlijke eten verveeld nooit.

Voor ieder wat wils en een hele mooie wijnkaart .

Echt een aanrader om te gaan.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
voor het eerst naar Brasserie de Nieuwe Meer. Wij werden hartelijk ontvangen. Mijn man nam het Spaanse menu van drie gangen dat bestond uit tapas, kotelet van Iberico en een 43 taartje met mandarijnenijs toe. Allemaal zeer smakelijk. Ik had de steak van het beste vlees (beter als ossenhaas) zo werd mij verteld. Het was inderdaad heel erg lekker mals. Op de kaart stond dat dit vlees zou worden geserveerd met sjalottenboter, maar die heb ik niet gezien. De groenten vind ik iets te hard maar mijn man vond dat heerlijk, kwestie van smaak. Er was een nieuw meisje in de bediening, zij vergat de wijn en het water. Dat moet beter, er waren maar 3 tafeltjes bezet. Ik vond het wel wat aan de frisse kant in de zaak. Wij komen nog eens terug om buiten aan het water te eten, het uitzicht is mooi.
Karinhouweling .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Top restaurant! Afgelopen weekend heerlijk gegeten. Vooraf de baskische vissoep en mijn man de garnalen kroketjes. Als hoofdgerecht had ik de papardelle met wildzwijnragu en mijn man de hertenbiefstuk. Heerlijke wijnen en bij elk gerecht is een wijnsuggestie gegeven op de kaart. Vriendelijke bediening en het ziet er van binnen gezellig uit. Wij komen hier zeker terug!
231947 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
We eten hier regelmatig. Altijd verse produkten en er wordt heerlijk gekookt met een Franse inslag. Op het bord staan ook altijd een aantal specialiteiten. Gisteren gamba's al ajillo als voorgerecht en zeewolffilet met vongole als hoofdgerecht. Mijn partner had hetzelfde en was net als ik zeer tevreden. Verzorgde en gezellige ruimte met altijd verse bloemen. Wel moet je met het pontje over, maar dat heeft ook z'n charme. Vriendelijke en goede bediening. Prijs / kwaliteit heel goed.
Gezienas .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Wij hebben er al 'n aantal keer gegeten naar volle tevredenheid!! Van heerlijke vissoep tot eend op bedje van zuurkool, tournedos, saté compleet etc. etc. Steeds 'n wisselende dag schotel. Super lekkere wijnen en goed betaalbaar.
De bediening is zeer vriendelijk en geeft je het gevoel dat je thuis bent. Zelf met het pontje overvaren maakt het geheel tot een bijzondere ervaring.