Brasserie Next Door

Meer informatie over restaurant Brasserie Next Door

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Next Door

Gretha K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Een aanrader, ook de gerechten, maar niet in de laatste plaats dankzij de attente en gezellige bediening. Het ' meedenken' ivm de 'zoutarme' gerechten is zeer gewaardeerd.
SmullDrill .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het kwam wat langzaam op gang, eerste gang liet lang op zich wachten maar dit werd volledig door het personeel en de baas goedgemaakt. Het eten was echt goed en er werd op een heeeeeele keurige nette manier excuses gemaakt voor de wat langere wachttijd. Na een heerlijk gesprekje met de baas was het voor ons en onze 2 moeders een avondje om nooit te vergeten!!! Riche's Next Door, ga zo Door!!! Graag tot ziens, groetjes van tafel 10!!
c_alidjan .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We waren twee dagen in Valkenburg en hebben daar meerdere keren geluncht en gedineerd. De schnitzel met champignonnensaus en chocoladetaartje uit de oven zijn echte aanraders!! Het personeel is erg vriendelijk en er hangt een hele rustige sfeer in het restaurant. Als je van terrasjes houdt is Next door ook een leuke optie, wel aan een drukke straat maar ook veel bekijks.
Yolanda Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Afgelopen zaterdag speciaal naar Valkenburg om hier nog een keer te kunnen eten. Wat een fijn restaurant is dit toch. De chef maakt zijn gerechten met veel vakkennis en plezier. Surf en Turf genomen, wat was dat een heerlijke combinatie. Zelfgemaakte kruidenboter er bij. Een bijgerecht van gemixte zomergroenten, heerlijk op smaak gemaakt en (ik denk) gewokt. Normaal gesproken eet ik niet alle groenten op, maar hier kon ik het niet laten liggen. Nagerecht van een frambozenmousse met chocolade stukjes. hmmmmm Absoluut een aanrader. Het eten, het restaurant en de mensen.