Brasserie Next Door

Neerhem 25 6301 CD Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Next Door

C_alidjan .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We waren twee dagen in Valkenburg en hebben daar meerdere keren geluncht en gedineerd. De schnitzel met champignonnensaus en chocoladetaartje uit de oven zijn echte aanraders!! Het personeel is erg vriendelijk en er hangt een hele rustige sfeer in het restaurant. Als je van terrasjes houdt is Next door ook een leuke optie, wel aan een drukke straat maar ook veel bekijks.
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Na een bezoek aan de kerstmarkt in de mergelgrotten streken wij met zijn zessen neer in het familierestaurant Portobello.

En dat het een familierestaurant is voel je meteen. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw die ons het gevoel gaf dat we hier al jaren kwamen.
We waren wat vroeger dan gepland door de kou, maar dat was geen enkel probleem.

De kaart had voor ieder wat wils en de porties waren ruim. We vroegen of we iets langer konden wachten met het hoofdgerecht en ook dit bleek geen enkel probleem te zijn.
Er werd vriendelijk en flexibel mee omgesprongen. De hele brigade had gastvrijheid in de vingers want zij balanceerden amicaliteit en professionaliteit perfect.

Het resultaat was een uiterst geslaagde avond, lekker gegeten en een mooie herinnering!
Yolanda Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Afgelopen zaterdag speciaal naar Valkenburg om hier nog een keer te kunnen eten. Wat een fijn restaurant is dit toch. De chef maakt zijn gerechten met veel vakkennis en plezier. Surf en Turf genomen, wat was dat een heerlijke combinatie. Zelfgemaakte kruidenboter er bij. Een bijgerecht van gemixte zomergroenten, heerlijk op smaak gemaakt en (ik denk) gewokt. Normaal gesproken eet ik niet alle groenten op, maar hier kon ik het niet laten liggen. Nagerecht van een frambozenmousse met chocolade stukjes. hmmmmm Absoluut een aanrader. Het eten, het restaurant en de mensen.