Brasserie Nero

Breelaan 5 1861 GC Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Nero

Romeinse keizer, Franse kaart.

Net helemaal gerestyled in Parijse sferen met als surprise de nieuwe ROAST BAR: Nero. Heerlijke gerechten van onze houtskoolgrill worden hier live bereid. Op de kaart van Nero, die vertrouwd Frans is, treft u Parijse ‘signature dishes’ aan: Bisque d’homard en blinis met gerookte zalm als voorgerecht en bij de hoofdgerechten o.a. de Côte de Boeuf (dry aged) en grote gamba’s van de houtskoolgrill. Enjoy the food in NERO!

Meer informatie over restaurant Brasserie Nero

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Nero

• Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
heerlijk gegeten bij Nero met het drie gangen menu van de AH actie.Personeel zeer vriendelijk en attent, komen er zeker terug.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig gezeten in de serre. Top bediening........................................................
geswa .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
op de rumoerigheid na was het prima. radio stond hard ,kon moeilijk converseren . prijs was iets aan de hoge kant ,maar wel goed
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gisteravond met een groot gezelschap(12 man) hier gegeten ter gelegenheid van de verjaring van mijn vader. Achterin was een mooie grote tafel voor ons op gedekt waar we na een vriendelijke ontvangst plaats namen. De gastheer wist van alles te vertellen over de gerechten en de wijnen. een aantal van ons kozen voor het 3 gangen menu met Tonijnsteak!!! als hoofdgerecht. Een prachtig stukje vis met een perfecte quison, de oosterse dressing maakte het feestje af. Als dessert een heerlijke chocoladetaartje met voor mijn vader uiteraard vuurwerk! we hebben hier een superleuk avond gehad, alles was tot in de puntjes verzorgt! Nero's place, Bedankt!!
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gisteravond erg goed gegeten, leuke vlotte bediening. goede porties, mooi gepresenteerd, komen zeker terug ook zonder AH actie!
robkoops .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Met AH actie gegeten, hoofdgerecht keuze uit twee , weinig!
Prijs redelijk in verhouding. Toilet kan beter schoongemaakt worden.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Prima restaurant hoofdgerecht hadden we twee keuze's maar bij navraag konden we bij bijbetalen van de kaart een keuze maken (klasse) zeker een aanrader
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Voortreffelijk A.H menu, heerlijk kip gegeten, deze was uitmuntend bereid. Voor-en nagerecht prima. Gaan zeker weer terug.
Netty K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten op een van de fijnste terrassen in Bergen.
We mochten voor een kleine meerprijs buiten het AH menu kiezen.
De bediening was weer top
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Echt heerlijk gegeten, een aanrader om jezelf met familie / vrienden te verwennen. Alle gerechten zijn met liefde bereid, dat proef je. Relaxte sfeer & muziek op de achtergrond en de terrasverwarmers maken het aangenaam als het afkoelt. We komen zeker nog een keer terug! Groeten, M&M
mvansonsbeek .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben Erg lekker gegeten, we hadden keuze uit 2 gerechten per gang,... Helemaal prima. heel vriendelijke bediening. Gezellige inrichting. We komen hier zeker nog eens terug,
Netty K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De bediening was prettig en heel attent. Er was een keuzemenu, vlees of vis.
Kortom we hebben een gezellige avond gehad.
moniekstreng .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Om met iets positiefs te beginnen: de kwaliteit van wat wij bestelden was goed, we hebben hier lekker gegeten. Porties wel wat magertjes, afgezien van de stukken vlees dan (die zijn wel groot). De wachttijd is nogal lang, dat kunnen we begrijpen als het heel druk is, maar de zaak was half leeg.... Dan vinden we het best lang als je 25 tot 30 minuten op je eten moet wachten. Ik had als voorafje de steak tartare besteld. Op de menukaart stond vermeld dat deze aan tafel zou worden bereid. Daar hecht ik verder niet aan, maar dat gebeurde niet. Toen ik de manager daar later over aansprak, was zijn antwoord dat dit normaal wel gebeurd, maar dat het nu te druk was (????). Flauwekul, zoals gezegd was de zaak half leeg die avond. Als je het niet aan tafel bereid, zet dat dan ook niet op je menukaart! Maar wat ik veel erger vond: Nero heeft ganzenlever op het menu staan! Als je weet hoe die ganzen daarvoor mishandeld worden.... De meeste zichzelf respecterende restaurants hebben dit al lang van de kaart gehaald. Ook hiervan heb ik iets gezegd tegen de manager. Zijn reactie was zeer teleurstellend. Het kwam er op neer dat hij zich hier niets van aantrekt en het echt niet gaat veranderen. Heel apart.....en dan wel 'pronken' met biologisch rundvlees op je kaart.... Ik zou zeggen: Nero, maak een duidelijke (meer principiële) keuze in deze ipv te proberen al je klanten tevreden te stellen (en dus gewoon je verdienmodel voorrang te geven waarmee je meewerkt aan deze dierenmishandeling). Ik voelde me ook totaal niet serieus genomen door de reactie van de manager. Voor mij nooit meer Nero!
m.seelig .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De gerechten waren zeer smaakvol en het zag er geweldig uit!
De gerechten waren zeer smaakvol en het zag er geweldig uit!
B. L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was prima en mooi opgediend. Buitengewone correcte en vriendelijk bediening. Kortom aan te bevelen.
Er heerst in het restaurant een prettige en ontspannen sfeer en bovendien spreekt Bergen NH op de donderdagavond, vanwege de kunstmarkt ons aan.
martin.schoppen .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
wij hebben heerlijk gegeten, keuze voor het menu was kiezen uit 2, dit was prima, bediening was erg vriendelijk, tijd tussen hoofdgerecht en toetje was misschien wat aan de lange kant, Toetje was overigens heerlijk
siebe H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hoi luitjes van Nero,
We hebben genoten van ons avondje uit, mijn nicht en mijzelf. Superlekker gegeten en de bediening was uitermate vriendelijk en attent. Deze keer was via Albert Heijn, volgende keer betalen we gewoon en komen weer met anderen.
paul A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
heerlijk gegeten met goede aandacht van de obers. ook vonden wij de gedekte tafels plezierig.
beslist geen rumoerige tent maar met mooi achtergrondmuziekje.
bergfenny .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Eten uitstekend, bediening top (vriendelijk personeel, wij voelden ons echt welkom) en mooie inrichting. De wijn was heerlijk ( Viognier) We hadden gekozen voor de zalm vooraf, de kip als hoofdgericht en toe de cheesecake. Wij komen zeker terug wanneer wij weer in Bergen zijn.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Op deze avond was er iets te weinig personeel waardoor bestellen wat lang duurde. Kan ieder restaurant overkomen natuurlijk. Het eten maakte het helemaal goed. De surprise van voorgerechten, de tonijnsteak en Tournedos waren van zeer goede kwaliteit. Heel smaakvol en mals. Frietjes ook goed op smaak en heel erg knapperig. Twee glazen Tempranillo smaakten er ook goed bij. Cheesecake achteraf ook erg goed. Jammer dat het 20 minuten duurde om een Grand Marnier te serveren maar zoals gezegd kan dat ieder restaurant overkomen door de drukte. Zeker een aanrader voor vis- en vleesliefhebbers.