Brasserie Nero

Breelaan 5 1861 GC Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Nero

Romeinse keizer, Franse kaart.

Net helemaal gerestyled in Parijse sferen met als surprise de nieuwe ROAST BAR: Nero. Heerlijke gerechten van onze houtskoolgrill worden hier live bereid. Op de kaart van Nero, die vertrouwd Frans is, treft u Parijse ‘signature dishes’ aan: Bisque d’homard en blinis met gerookte zalm als voorgerecht en bij de hoofdgerechten o.a. de Côte de Boeuf (dry aged) en grote gamba’s van de houtskoolgrill. Enjoy the food in NERO!

Meer informatie over restaurant Brasserie Nero

Maandag t/m Zondag

• Amex , Pin
  • Catering , Huisdieren welkom , Terras
Mourits E.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Fijn ontvangst. Vriendelijke bedieners (F en J). Goed wijnadvies. Ambience prima. Temperatuur mag beter gereguleerd worden. Dan te koud, dan te warm. Wij komen zeker hier terug!
Erwin-Kuperus .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst, ondanks dat wij veel vroeger waren dan gepland kregen we direct een tafel. Bediening was vriendelijk en op de hoogte van het menu en de bijbehorende bereiding.
Heerke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Waarschijnlijk door het aanbiedingsmenu in combinatie met AH zeer slecht.
Geen keuze uit voorgerecht, hoofdgerecht zalm of kip. Deuren dicht anders waait de zalm van je bord. nog geen 100 gram. Groente niet eens beetgaar. Nagerecht frambozen bavarois leek wel beton.
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Misschien verwachtte ik wel teveel omdat ik de zaak ken uit vroeger tijden toen het nog naam en faam had. Maar wanneer je een fles witte wijn besteld is meteen uitschenken zonder presentatie en voorproeven en meteen in de wijnkoeler leggen om vervolgens de gehele avond niet meer langs te komen om bij te schenken niet helemaal de bedoeling. Het AH drie-gangenmenu was bijzonder inspiratieloos. De seizoensgroenten bij het hoofdgerecht waren eerder rauw dan gaar te noemen. Vorkje prikken bleek lastig. De aardappeltjes niet en zeker op smaak. Het nagerecht uitserveren in een bierglas,... ik weet het niet. Wat me opviel was de verbrande grillplaat geur in een deel van het restaurant. Je verwacht het gewoon niet in zo'n tent. Hebben evengoed een gezellige avond gehad. Maar á la carte een andere keer eten wordt hem niet voor mij hier.
Inoka P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten en de bediening was super! Aardige mensen. Ik ga er zeker vaker heen. Gezellige sfeer.
Jacco W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was lekker maar ik denk dat een zaak als nero veel meer kan dan dat ze in dit menu hebben laten zien. Gemiste kans
Lettie G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Verrassend. Heerlijk gegeten. Veel aandacht voor de presentatie van de gerechten.
Drankjes aan de prijzige kant.
Ja V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor de AH actie was er niet veel keuze, maar wat we voorgeschoteld kregen was goed! Lekker eten, de bediening was vriendelijk en correct. De ambiance was goed en sfeervol.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heel gezellig, sfeervol restaurant, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, complimenten, als we in Bergen zijn komen we zeker nog eens terug!
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wel heel weinig voor veel geld !!
Als afronding alleen koffie besteld , doch likeurtje e.d, bij geleverd !!
Niet om gevraagd maar wel voor moeten betalen !!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bediening was super. Je kon in de keuken kijken hoe je eten werd bereid.

Keuzemenu was prima qua prijs/kwaliteit.

Vooraf proeverij (pompoensoepje/carpaccio/tonijn) hoofd vis of vlees en toe mandarijn mascarpone met sorbet prosecco ijs
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisteravond hier gegeten met de Ah restaurantactie, aangenaam verrast door het eten(zalm als hoofd, mooie opmaak en groente erbij) maar met name door de bediening! 2 jongens die goed op elkaar ingespeeld waren, hun producten kennen en weten hoe het hoort.
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Er werd een 3 gangen keuzemenu aangeboden waarbij vooral het voorgerecht en het nagerecht bijzonder en lekker waren. Het hoofdgerecht was lekker maar niet bijzonder. Met 3 wijntjes en 2 cappucino's betaalden we bijna 60 euro. Zonder AH bon zou het 90 euro kosten wat ons vrij prijzig overkwam.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Kwaliteit van het eten was uitstekend en mooi opgemaakt. Met name de kleine aardappeltjes waren voortreffelijk. De bediening was uiterst correct en attent, met name omdat we op een bepaalde tijd weg moesten. De ambiance was prima. Zeker een aanrader
r.vanommen .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Sfeervolle omgeving om te eten. Het was drukker dan verwacht, daardoor was het wat rommelig. Had iets meer personeel moeten zijn. Bediening bood er excuses voor aan. Wij vonden het niet storend.
Kaat V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
vegetarische kaart nogal beperkt (slechts 1 voor- en hoofdgerecht zonder vis noch vlees). Mag meer licht boven het bord!
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vriendelijke en attente bediening. Prettige sfeer. Lekker gegeten met een AH kaart. Prima menu. Een aanrader als ke Bergen bezoekt
Doetie T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Mooie ambiance, warmte prima in 'serre', hartelijke en professionele ontvangst, aandacht voor de gast ook tijdens het eten. we aten volgens de AHeijn formule en die was uitstekend. Complimenten.
bosman.h .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Leuke ambiance ,het voorgerecht 3 verschillende amuses op een leisteen wat een krassende effect heeft bij het snijden ,ik zie liever een lang bord. Het hoofdgerecht een keuze uit kip of mul vis maar de mul was op dan maar zalm,het eten was van kwaliteit/ redelijk maar niet bijzonder bakje aardappels en een bakje sla voor de vulling. Het dessert een aantal amuses van de chef wat verrassend was.De bediening was goed,maar prijs kwaliteit was duur vooral de drank.
Jons V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De gerechten waren werkelijk perfect, maar het voorgerecht op een lei-stenen plaatje doet afbreuk omdat het snijden op lei een naar krassend effect heeft. Uitserveren op een langwerpig porseleinen bord zou beter passen.