Brasserie Nero

Breelaan 5 1861 GC Bergen Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie Nero

Romeinse keizer, Franse kaart.

Net helemaal gerestyled in Parijse sferen met als surprise de nieuwe ROAST BAR: Nero. Heerlijke gerechten van onze houtskoolgrill worden hier live bereid. Op de kaart van Nero, die vertrouwd Frans is, treft u Parijse ‘signature dishes’ aan: Bisque d’homard en blinis met gerookte zalm als voorgerecht en bij de hoofdgerechten o.a. de Côte de Boeuf (dry aged) en grote gamba’s van de houtskoolgrill. Enjoy the food in NERO!

Meer informatie over restaurant Brasserie Nero

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Nero

Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Tip voor de kok is dat het eten wat warmer mocht zijn.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wij waren zeer verrast en hebben een heerlijke avond gehad.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We waren hier na een week op herhaling: zelfde gerechten, op de vis na, die was vorige keer wat flauw, dus die vervangen door rib-eye op Aziatische wijze, en die was lekker, ook door de knapperige groenten erbij. Vooraf de coquilles op een bedje van pastinaakmousse. Wederom verrukkelijk, al waren de coquilles en de pata negra net iets minder krokant dan de vorige keer. Andere kok? Of de normale menselijke variatie? Het wilde spinazietaartje met biet en cantharellen zag er veel mooier uit dan die van een week eerder. De kaasvulling smaakte ook pittiger. Toe de wentelteefjes met kaneelijs - wederom om je vingers bij af te likken.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Voorgerecht (coquilles) en nagerecht (flensjes van suikerbrood met kaneelijs) waren voortreffelijk. Hoofdgerecht (kabeljauw en vegetarische schotel) zag er goed uit maar smaakte flauw. Misschien meer een restaurant om vlees te bestellen.
Paulien Z.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Nero .Ontvangst hartelijk .Als voor gerecht:coquilles met pata negra ,pastinaakcreme en gezouten Citroën De smaak voortreffelijk en het bord mooi opgemaakt.je wilt er bijna twee van nemen.Als dessert karamel zeezout-ijs heerlijk.Kom er zeker terug
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was erg lekker, we hadden het AH menu met de kip.
Het enige minpunt was dat de bediening nogal koel/ afstandelijk was
coby R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten van het ah menu.De bediening was prima en de gerechten warm.We komen graag nog een keer terug.
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zeer gastvrij ontvangen. Vlotte bediening, prima sfeertje. Ondanks de drukte van een receptie was er genoeg aandacht voor onze tafel van vier personen.
Wij maakten gebruik van het AH arrangement, kosten er couvert € 34,50, voor een driegangen menu aan de prijzige kant. Eten was wel goed.
Reden genoeg om terug te komen.
monique F.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij hebben een heerlijk 3-gangendiner gehad, Met een goede bediening, die luisterde naar onzen wensen. En in een leuke locatie. We zaten alleen onder een heater die gaandeweg de avond wel heel erg warm was. Verder is Nero een restaurant wat ik zeker kan aanraden.
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Goede gerechten op het men; we horden lovende woorden van gasten om ons heen. Zeer teleurstellend dat de keuze voor de ah actie zo beperkt was waardoor dit niet onze ervaring was.
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We aten hier met de AH restaurantactie en konden kiezen uit 2 voor- en 2 hoofdgerechten.
Bediening was heel vlot maar het was ook niet druk in het restaurant.
Doordat het niet druk was, kwamen ze wel steeds vragen of alles naar wens was en dat werd op den duur vervelend. Verder lekker gegeten
Leida B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben al meedere malen gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. Altijd zeer tevreden, behalve nu. Eén grote teleurstelling. Alleen de ontvangst was vriendelijk. Geen menukaart, geen uitleg over welke kaas op kaasplankje. Geen alternatief aangeboden toen een van ons aangaf dat men geen mosselen of kip lustte. Moesten vragen om bestek bij aardappeltjes en salade. Geen aanrader, komen hier zeker NIET terug.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
3 gangen AH diner. perfect! voorgerecht: carpaccio, heerlijk, hoofdgerecht: Poule, veel en goed. Nagerecht: kaasplankje, super.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het restaurant ziet er gezellig uit heerlijk gegeten de hoeveelheid erg ruim kortom fijn om kennis te maken met dit restaurant en zeker om terug te komen.
Marina H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig gezeten. Voor t ah menu was er voor de gene die geen vlees eet, mosselen op t menu. Dat vind ik echt niet lekker, maar ik kon een stukje zalm krijgen. Heerlijk!
We hebben hier al eerder gegeten, echte aanrader!
IensElly V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten met een bon van de AH actie buiten op het terras met de terrasverwarming aan. Geen enkel probleem toen ik geen mosselen of kip wilde eten als hoofdgerecht. Werd meteen een alternatief aangeboden. Zowel het voor- hoofd- als nagerecht waren heerlijk. Goed verzorgd. Vriendelijke bediening. Kom zeker nog een keer terug.
Wendy G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Aktie op het eerste gezicht aantrekkelijk echter de prijs voor het keuze menu is naar onze mening te hoog en de uiteindelijk te betalen prijs tov overige menu's minder aantrekkelijk.
Het keuze menu staat niet op de kaart en wordt mondeling medegedeeld opzich geen probleem maar achteraf pas vergelijkbaar met de overige menu's zoals eerder aangegeven.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
de ah restaurant actie is na vele malen daarvan gebruik gemaakt te hebben een wassen neus ook bij Nero slechts keuze uit Mosselen of een gebraden Kippetje.
Waar Nero bekend om staat is zijn voortreffelijke friet, echter we kregen een klein mandje navraag weer een klein mandje wel krieltjes die even in de koekenpan hadden gelegen, alle vier er maar eentje van geproefd niet gaar en helemaal niet lekker bruin al met al een tegenvaller je kan gewoon beter van de kaart eten.
kwibus12 B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eten was goed. Het dessert n echte verrassing! Voor herhaling vatbaar!
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was heerlijk en verzorgt en een goede sfeer en een juiste bediening en gezellig. Snelle bediening en vriendelijk . We hebben ervan genoten, top