Brasserie Nero

Breelaan 5 1861 GC Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Nero

Romeinse keizer, Franse kaart.

Net helemaal gerestyled in Parijse sferen met als surprise de nieuwe ROAST BAR: Nero. Heerlijke gerechten van onze houtskoolgrill worden hier live bereid. Op de kaart van Nero, die vertrouwd Frans is, treft u Parijse ‘signature dishes’ aan: Bisque d’homard en blinis met gerookte zalm als voorgerecht en bij de hoofdgerechten o.a. de Côte de Boeuf (dry aged) en grote gamba’s van de houtskoolgrill. Enjoy the food in NERO!

Meer informatie over restaurant Brasserie Nero

Maandag t/m Zondag

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We aten hier met AH Restaurantactie. De keuze is beperkt tot twee gerechten per gang. Gelukkig konden we steeds iets van onze gading bestellen. Alle gangen waren van prima kwaliteit en de bediening was hartelijk en attent. Top dus!
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
het eten, de bediening was heel goed, voor herhaling vatbaar, wij komen hier zeker nog een keer terug. Ook de sfeer met muziek op de achtergrond was voortreffelijk.
jan B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een mooi restaurant met heel vriendelijk personeel , het eten was perfect en zeer smakelijk.ga zo door en wij geven zeker een goede aanbeveling een hartelijke groet van Jan bosker.
ipeeters .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Met de AH-actie hebben we hier heerlijk gegeten, alle gerechten zijn eigenlijk een aanrader :) Achteraf kregen we nog gratis koffie met bonbons en een likeurtje. Leuke ligging, het was was mooi weer dus we konden heerlijk in de halfopen serre zitten. Vriendelijke bediening en lekkere wijn en bier.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Dit is de derde keer dat wij in wisselde estaurant via uw actie hebben gegeten en alle keren swas het goedn bij nero was het ook heel gezellig gewoon een geslaagde avond
Berta G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Goed restaurant . Heerlijk gegeten. Goede uitleg van het menu. Uitstekende bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het was een fijne avond.
Minna N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
De mosselen waren lekker
Edgar J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gezellig gezeten en goed eten, ( vooraf zalm en als hoofd gerecht tonijn goed bereid)het veranderen van een gerecht is geen probleem, en een leuke wijnkaart.
Vriendelijk personeel, staan ook direct voor je klaar, komen zeker terug.
ll L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de ah restaurantactie.
Goede prijs kwaliteit verhouding, gezellige sfeer en een goed menu.
Helaas moesten wij lang wachten op het voorgerecht omdat er iets mis was gegaan.
Voor het lange wachten werd ons wel een drankje aangeboden. Toch een aanrader.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
goed restaurant, prima gegeten, het tussengerecht kippendij op een lavasteen was erg lekker en apart. De bereiding van de steaktartaar en de scroppino aan tafel maakt het net iets extra's.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het eten was erg erg lekker. Eén minpuntje: bij de eendenborst zat geen brunoise van appel maar wat wortelpuree (lees Olvarit babyhapje). De krieltjes die erbij geserveerd werden waren niet helemaal gaar, beetje glazig. Verder een topavond.
Jean V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
het menu was gewoon erg lekker en op het buitenterrras genoten we ervan
dit restaurant verdient veel avonden vol !
de ah aktie was natuurlijk ook prima voor de nota!
Talus V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
gisteravond neergestreken in Bergen, geweldig dorpje met een aantal leuke restaurants. Tja we hadden nog wat AH bonnen, dus we gingen naar Nero.
Geen slechte keus bleek, leuke locatie, gebeurd van alles om je heen en op het plein voor het restaurant. Uitstekende ontvangst van het personeel, middenin het restaurant stond een schitterend gedekte tafel, die bleek voor ons te zijn. De bediening bleef de hele avond uitstekend, zeer alert, vlot, behulpzaam en op een juiste manier met aandacht.
Zowel de zalm als de carpaccio waren prima op smaak, misschien iets te koud ? Soms doet dat de smaak niet helemaal goed, maar desalniettemin lekker, erbij dronken we Grande Crevette sauvignon. Zalige wijn voor betaalbare prijs.
Hoofd tonijn en tamme eendenborst, beiden prima klaar gemaakt. Zelfde geldt voor de desserts, kaasplankje en een soort moelleux van chocola.
Kortom leuke avond, prima klaargemaakte gerechten. Verwacht geen spannende, uitdagende smaken dan moet je ergens anders heen, maar wanneer je gewoon een heerlijk hapje wilt eten, niet teveel geld kwijt wilt zijn en prima bediend wilt worden. Nero !
HM D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Lekker gegeten, aardige mensen van de bediening, kwaliteit van het eten was goed, maar er mag meer variatie in groenten zijn.
Leonel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Sfeer was ook prima! Goede service en lekkere wijn! Het enige wat wel jammer was, er was geen vegetarische optie bij het AH menu. Nu eet ik zo nu en dan wel vis, en die was heerlijk! Tot de volgende keer :-)
Lilianvanderwalle .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten! echt een top avond gehad. goede bediening. heel attent, alles was tip top geregeld. Ik ga hier zeker vaker eten:)
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
wij waren hier via de AH Restaurantactie. Er was een speciaal 3- gangen menu samengesteld (2 keuzes). Eten was prima Leuke ambiance. Vriendelijk personeel. Leuk gelegen midden in levendig centrum Bergen
Ar M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
wat een verrassing! een revival van Nero, die de laatste jaren niet meer was wat het was.
fijn personeel, goede wijnen en gewoon lekker eten. Geen concessies vanwege de AH-actie. top, ga zo door!
Theo E.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
De "normale" prijs van € 34.50 voor dit 3gangen menu vind ik enigzins aan de hoge kant!
Ook de prijzen van de consumpties (pilsje 3.45, glas wijn 4.85) zijn ook aan de hoge kant.
Yvette G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten van het actiemenu. De carpaccio was heerlijk van entrecote. Niet van de waterige lapjes vlees zoals zo vaak. De tonijn was goed gegaard, zeker niet droog en met een heerlijke saus. Dit gold ook voor de eendenborst. Lekkere aardappeltjes en salade erbij. Na lekker kaasplankje tot slot. Zeer attente en vlotte bediening door Floris. Echt een aanrader dus.