Brasserie Nero

Breelaan 5 1861 GC Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Nero

Romeinse keizer, Franse kaart.

Net helemaal gerestyled in Parijse sferen met als surprise de nieuwe ROAST BAR: Nero. Heerlijke gerechten van onze houtskoolgrill worden hier live bereid. Op de kaart van Nero, die vertrouwd Frans is, treft u Parijse ‘signature dishes’ aan: Bisque d’homard en blinis met gerookte zalm als voorgerecht en bij de hoofdgerechten o.a. de Côte de Boeuf (dry aged) en grote gamba’s van de houtskoolgrill. Enjoy the food in NERO!

Meer informatie over restaurant Brasserie Nero

Maandag t/m Zondag

• Amex , Pin
  • Catering , Huisdieren welkom , Terras
Ja V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor de AH actie was er niet veel keuze, maar wat we voorgeschoteld kregen was goed! Lekker eten, de bediening was vriendelijk en correct. De ambiance was goed en sfeervol.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wel heel weinig voor veel geld !!
Als afronding alleen koffie besteld , doch likeurtje e.d, bij geleverd !!
Niet om gevraagd maar wel voor moeten betalen !!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bediening was super. Je kon in de keuken kijken hoe je eten werd bereid.

Keuzemenu was prima qua prijs/kwaliteit.

Vooraf proeverij (pompoensoepje/carpaccio/tonijn) hoofd vis of vlees en toe mandarijn mascarpone met sorbet prosecco ijs
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisteravond hier gegeten met de Ah restaurantactie, aangenaam verrast door het eten(zalm als hoofd, mooie opmaak en groente erbij) maar met name door de bediening! 2 jongens die goed op elkaar ingespeeld waren, hun producten kennen en weten hoe het hoort.
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Er werd een 3 gangen keuzemenu aangeboden waarbij vooral het voorgerecht en het nagerecht bijzonder en lekker waren. Het hoofdgerecht was lekker maar niet bijzonder. Met 3 wijntjes en 2 cappucino's betaalden we bijna 60 euro. Zonder AH bon zou het 90 euro kosten wat ons vrij prijzig overkwam.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Kwaliteit van het eten was uitstekend en mooi opgemaakt. Met name de kleine aardappeltjes waren voortreffelijk. De bediening was uiterst correct en attent, met name omdat we op een bepaalde tijd weg moesten. De ambiance was prima. Zeker een aanrader
r.vanommen .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Sfeervolle omgeving om te eten. Het was drukker dan verwacht, daardoor was het wat rommelig. Had iets meer personeel moeten zijn. Bediening bood er excuses voor aan. Wij vonden het niet storend.
Kaat V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
vegetarische kaart nogal beperkt (slechts 1 voor- en hoofdgerecht zonder vis noch vlees). Mag meer licht boven het bord!
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vriendelijke en attente bediening. Prettige sfeer. Lekker gegeten met een AH kaart. Prima menu. Een aanrader als ke Bergen bezoekt
Doetie T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Mooie ambiance, warmte prima in 'serre', hartelijke en professionele ontvangst, aandacht voor de gast ook tijdens het eten. we aten volgens de AHeijn formule en die was uitstekend. Complimenten.
bosman.h .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Leuke ambiance ,het voorgerecht 3 verschillende amuses op een leisteen wat een krassende effect heeft bij het snijden ,ik zie liever een lang bord. Het hoofdgerecht een keuze uit kip of mul vis maar de mul was op dan maar zalm,het eten was van kwaliteit/ redelijk maar niet bijzonder bakje aardappels en een bakje sla voor de vulling. Het dessert een aantal amuses van de chef wat verrassend was.De bediening was goed,maar prijs kwaliteit was duur vooral de drank.
Jons V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De gerechten waren werkelijk perfect, maar het voorgerecht op een lei-stenen plaatje doet afbreuk omdat het snijden op lei een naar krassend effect heeft. Uitserveren op een langwerpig porseleinen bord zou beter passen.
Esmiralda B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
lekker gegeten en een uitstekende service gehad vriendelijk personeel en het pand straalt een warme en gezellige sfeer uit.
Anna T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke ambiance in Bergen, gezellig avondje uit.
Lambert V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten, absoluut waar voor ons geld! Lekkere proeverij als voorafje, heerlijke kip en een fantastisch toetje als afsluiter.
polsss .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met mijn kinderen en kleinkinderen (15 personen) in de serre mijn verjaardag gevierd. Zeer gastvrij ontvangen. Uitstekend gegeten drie gangen menu. En... de rekening viel mee.
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goed verzorgd,vriendelijk personeel,goed verzorgde borden en lekker eten. Al met al een prima adres voor gezellig avondje eten.
Mariska P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
echt heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel
Zeker een aanraden
zweervol ingericht met mooie kunstige foto's

Wij hadden de kip deze was goed van smaak en mals.
Heerlijk wijn soorten die ze aan bieden.
pehatebe .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima menu keuze....proeferijtje was erg lekker, pompoensoep, carpaccio en tonijn, met zij tweeën gekozen voor mosselen. Ruim voldoende voor 2 personen, met heerlijke patat en (wat aan dressing tekortkomende) salade, maar was wel lekker knapperig en fris. Toetje: verrassing van de kok was een positieve verrassing...ik ben geen fruiteter, maar wat was het lekker en vers. Complimenten voor de toet aan de kok ;-)....Als er al mensen zeuren over het AH menu bij Nero........doe niet zo moeilijk, het was een meer dan goede keuze. Complimenten.
twanwijnhoven .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gezellige avond gehad megt een lekker hapje eten. Voorgerecht was verassende proeverij en hoofdgerecht was langzaam gegaarde kip of mosselen. Beide geprobeerd, waren lekker maar niet heel speciaal. Dessert daarentegen was super !!! Al met al leuk voor een daghap en leuk avondje uit.