Brasserie Nero

Breelaan 5 1861 GC Bergen Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Nero

Romeinse keizer, Franse kaart.

Net helemaal gerestyled in Parijse sferen met als surprise de nieuwe ROAST BAR: Nero. Heerlijke gerechten van onze houtskoolgrill worden hier live bereid. Op de kaart van Nero, die vertrouwd Frans is, treft u Parijse ‘signature dishes’ aan: Bisque d’homard en blinis met gerookte zalm als voorgerecht en bij de hoofdgerechten o.a. de Côte de Boeuf (dry aged) en grote gamba’s van de houtskoolgrill. Enjoy the food in NERO!

Meer informatie over restaurant Brasserie Nero

Maandag t/m Zondag

• Amex , Pin
  • Catering , Huisdieren welkom , Terras
Jons V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De gerechten waren werkelijk perfect, maar het voorgerecht op een lei-stenen plaatje doet afbreuk omdat het snijden op lei een naar krassend effect heeft. Uitserveren op een langwerpig porseleinen bord zou beter passen.
Esmiralda B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
lekker gegeten en een uitstekende service gehad vriendelijk personeel en het pand straalt een warme en gezellige sfeer uit.
Anna T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke ambiance in Bergen, gezellig avondje uit.
Lambert V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten, absoluut waar voor ons geld! Lekkere proeverij als voorafje, heerlijke kip en een fantastisch toetje als afsluiter.
Polsss .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met mijn kinderen en kleinkinderen (15 personen) in de serre mijn verjaardag gevierd. Zeer gastvrij ontvangen. Uitstekend gegeten drie gangen menu. En... de rekening viel mee.
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goed verzorgd,vriendelijk personeel,goed verzorgde borden en lekker eten. Al met al een prima adres voor gezellig avondje eten.
Mariska P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
echt heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel
Zeker een aanraden
zweervol ingericht met mooie kunstige foto's

Wij hadden de kip deze was goed van smaak en mals.
Heerlijk wijn soorten die ze aan bieden.
Pehatebe .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima menu keuze....proeferijtje was erg lekker, pompoensoep, carpaccio en tonijn, met zij tweeën gekozen voor mosselen. Ruim voldoende voor 2 personen, met heerlijke patat en (wat aan dressing tekortkomende) salade, maar was wel lekker knapperig en fris. Toetje: verrassing van de kok was een positieve verrassing...ik ben geen fruiteter, maar wat was het lekker en vers. Complimenten voor de toet aan de kok ;-)....Als er al mensen zeuren over het AH menu bij Nero........doe niet zo moeilijk, het was een meer dan goede keuze. Complimenten.
Twanwijnhoven .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gezellige avond gehad megt een lekker hapje eten. Voorgerecht was verassende proeverij en hoofdgerecht was langzaam gegaarde kip of mosselen. Beide geprobeerd, waren lekker maar niet heel speciaal. Dessert daarentegen was super !!! Al met al leuk voor een daghap en leuk avondje uit.
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
zoals boven reeds aangegeven was de kwaliteit van de gerechten redelijk/goed. De prijs-kwaliteitsverhouding was duur. Een beetje sla en een bakje aardappelen. Frites had beter bij het hoofdgerecht gepast. Het viel ons verder dat op andere tafels linnen gedekt was en bij ons niet. Heeft dit met de AH actie te maken ?. De bediening was uiterst vriendelijk
Malievos .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gegeten met AH restaurant bon. Voorgerecht was echt super, hoofdgerecht kip was ook lekker. Desser was goed maar wel heel klein.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Vorige week met mijn partner gegeten met de AH-actie. Bij binnenkomst warm ontvangen door een vlotte, ietwat Jonger ogende knul. We kregen een fijn tafeltje aan het raam waar wij begonnen met het 3 gangen menu. Vooraf een lekker proeverijtje van een lekker knoflooksoepje, huisgerookte zalm en een bijzonder carpaccio. Wat aan de kleine kant maar de smaak en de structuur van de gerechtjes maakte alles goed. Een andere beleefde, knappe kop vroeg tussen de gerechten door of we even wilden wachten of we trek hadden in het volgende gerecht, wat wij wel konden waarderen. Het hoofdgerecht van franse mosseltjes was subliem! Een ruim gerecht voorzien van saus, frietjes en een wat droge salade. Dat mocht de pret niet drukken, we kregen de pan net leeg en het water loopt mij nog in de mond als ik aan die mosselpan denk. Het dessert was een klein bolletje ijs met wat vers fruit. Prima afsluiten na zo'n menuutje! En dat alles voor 34,50! Als wij weer in bergen zijn gaan we zeker terug naar Brasserie Nero. Wat een heerlijke avond hebben wij hier beleefd.
Nero Bedankt!!
P.m.j.degraaf .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Jammer dat je van de Ahrestaurantkaarten alleen maar uit 2 hoofdgerechten kon kiezen. De mosselen waren goed. Als je ervan houdt om met je handen te eten (Kip) is het leuk. Was niet mijn ding. Bij het voor- en nagerecht was geen keuze mogelijk.
Als ze aan deze actie mee willen doen om nieuwe klanten te trekken scoren ze laag!
Jjgmaan .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We hadden een ah menu. Het voorgerecht was lekker,maar niks bijzonders. De kip was niet lekker gekruid en de garnering eromheen was gedeeltelijk zwart.Salade en aardappelen waren wel oke. De ober kon ons niet vertellen wat het toetje was..later bleek een tom pouce van ijs met droog smakeloos bladerdeeg.Het ijs was keihard...fruit er omheen was goed. Weinig privacy ,alles staat dicht tegen elkaar aan. Veel geld voor wat je er voor kreeg!! Geen Nero meer voor ons..
Marryarnold .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Online bestelt voor het diner voor twee van AH. De ontvangst was vriendelijk. Er werd een gewone kaart gebracht waaruit wij mochten kiezen. Er werd niet gezegd wat de bedoeling was, dus gingen wij er vanuit dat de keuze groot was. Mijn man had een perfecte mosterd en ik had een paté van eendenlever met reepjes heel zacht vlees er tussen, dit was zo lekker van smaak!! Als hoofdgerecht had mijn man voor de gekookte mosselen gekozen en ik gegrilde tonijn met mooie groentes erbij. De tonijn was heerlijk, maar de mosselen waren helemaal kapot gekookt. Wij hebben daar een klacht over ingediend en veel mosselen laten liggen zodat de kok kon zien dat het niet goed gekookt was. De ober zou het opnemen met de kok, wij kregen later bij het afrekenen de koffie gratis als troost. Wat ook ontbrak was voor de mosseleter een bakje met water of natte doekjes voor de vingers en de salade die erbij geserveerd werd was zeer eenvoudig, alleen sla met wat crotons en weinig of geen saus.
Bij de afrekening bleek dat het niet bekend was dat wij het AH diner hadden bestelt, ofwel wij moesten het volle pond betalen. Toen heb ik aangegeven dat wij online bestelt hadden voor het AH diner en als zij dat niet geregistreerd hebben kunnen wij daar niet aan doen. Toen werd er een bedrag van de rekening afgetrokken voor het tweede diner. Volgens mij zijn zij door hun eigen nalatigheid wel tekort gekomen aan ons diner.

Marry en Arnold Vink
Horstman95 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten en het was super gezellig. Vooraf hadden we een broodje, daar hadden we niet ec lekkere sauseb bij, al het eten wat we daarna kregen was echt overheerlijk.
De bediening was ook top, ik vind alleen persoonlijk dat als de bediening iets fout doet dat dat dan niet in het bijzijn van de klant gezegt moet worden.
Maar wij hebben een top avond gehad!
Estherveenvliet .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Personeel erg vriendelijk en attent terwijl zij er toch al een lange warme dag op hadden zitten . We zullen dit restaurant zeker aanbevelen.
Mariaheijmans1 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben voortreffelijk gegeten bij Nero. Gebruik gemaakt van het AH-menu.
Jammer dat er bijna niks te kiezen valt alleen het hoofdgerecht. Kippetje of mosselen. Zou toch iets vriendelijker zijn om ook keuze te kunnen maken in voor en nagerecht.
Personeel erg vriendelijk en interieur smaakvol.
Wij komen er zeker nog eens terug.
I.van.raalte .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het voor- en nagerecht was heerlijk en alles zag er "modern' uit d.w.z. zoals je tegenwoordig de koks op de TV bezig ziet. 'Likje hier likje daar'. Het hoofdgerecht was een kip met daaromheen garnering maar de garnering was zo hard dat er niet doorheen te komen was en alles was weer heel 'modern'. De kip smaakte droog. De worteltjes te hard.
We hadden dus een AH menu en de keuze bestond uit of mosselen of kip. De bijzondere aardappeltjes waren niet te eten. We hebben allebei een glas rode wijn gedronken en na afloop koffie, maar waren toch nog € 52,50 kwijt. We hadden daarop niet gerekend.
Verder stonden de tafeltjes voor de gasten te dicht op elkaar. Hoe ze ook qua service hun best deden, maar we gaan niet meer naar dit restaurant terug. Veel te duur voor het gebodene.
Antoinette C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker gegeten bij Nero, mooi voorafje in de vorm van een proeverijtje.
Hoofdgerecht keuze uit vlees of vis, heerlijke mosselen gegeten.
En een lekker dessert.
Kortom niets op aan te merken.