Brasserie Nero

Breelaan 5 1861 GC Bergen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Carpaccio met truffelmayonaise en grana padano
      Gerookte makreel met piccalillymayonaise
      Carpaccio van bietjes met balsmico, nootjes en blauwschimmelkaas
  • Hoofdgerechten
    • Kalfssucade met Pedro-Jimenezjus en pastinaakcreme
      Zeebaars met zoete aardappel en groene kruidenolie
      Parelgort met vergeten groeten en rode uiencompote
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Lemon Pie met pistache en slagroom
      Kaasplateau

Over het restaurant Brasserie Nero

Romeinse keizer, Franse kaart.

Net helemaal gerestyled in Parijse sferen met als surprise de nieuwe ROAST BAR: Nero. Heerlijke gerechten van onze houtskoolgrill worden hier live bereid. Op de kaart van Nero, die vertrouwd Frans is, treft u Parijse ‘signature dishes’ aan: Bisque d’homard en blinis met gerookte zalm als voorgerecht en bij de hoofdgerechten o.a. de Côte de Boeuf (dry aged) en grote gamba’s van de houtskoolgrill. Enjoy the food in NERO!

Meer informatie over restaurant Brasserie Nero

Maandag t/m Zondag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Nero

Jan Y.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Het was boven mijn verwachting
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Fijne ambiance,heerlijk eten,vriendelijke bediening. Alleen jammer dat deze van slag raakten doordat het onverwacht druk werd. Desalniettemin heerlijk gegeten,goeie drankjes en we komen zeker terug.
Wjbrink B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima gegeten met de AH actie, gerechten waren alle drie mooi opgemaakt. Jongedame van de bediening begreep echter niet wat zij verkocht. De huiswijn zou o.a. een Verdejo uit Spanje zijn. Bleek later een Verdelho uit Portugal. Toch wel even iets anders. Probeerde zich eruit te werken door te zeggen dat "die andere wijn" alleen per fles werd verkocht. Klopte dus niet. En de eigenaar of bedrijfsleider liep als een te populaire gastheer rond en liet zich alleen aan die tafels zien waar van hem bekenden aan zaten. Wij hebben hem aan onze tafel niet gezien. En om de haverklap door z'n haren strijken zag er niet echt hygiënisch uit.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Het was heerlijk. Normale porties.
Gitta H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten! In de jas geholpen en de deur werd keurig voor ons opengehouden.????
J.W. E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
goed eten
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
1. restaurant zit niet te wachten op AH-actie bezoekers en laat dit duidelijk blijken
2. gerechten waren totaal verschillend ten opzichte van de gerechten waaruit we (in tweede instantie) konden kiezen.
3. een vleesgerecht ontbrak, tenzij "poulet" als een vleesgerecht wordt beschouwd.
4. positief: personeel bij het opdienen.
5. negatief: personeel bij het afrekenen.
6. positief: uurtje "live" jazz-muziek
Oostwind V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
prima ontvangst, begrip voor 'tochtige' plaats in het restaurant. Vlotte bedieneing, muziek enigszins te luid! Eten uitstekend en aandacht voor de presentatie.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie. Keuzemenu was niet heel veel keus, maar wel prima kwaliteit. Nette bediening.
E W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Annemerie gaan we voor! Omdat zij het 2uur durende 3 gangen menu op een leuke manier aangenaam maakte. Met name voor de parelgrot vielen wij!
Mery B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
we horen wel eens negatieve reacties van ah-actie. Bij dit restaurant is het Toppie!!!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Beslist een aanrader.
Willie H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede service wel zit je te dicht op elkaar .
Damenicm D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Goede prijs-kwaliteitsverhouding, door drukte moesten we te lang op ons nagerecht wachten. Leuke inrichting maar slechte akoestiek in serre. Goed personeel.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
We hebben , ondanks dat het een 3 -gangenmenu met bonnen van AH was, een prima verzorgde en smakelijke maaltijd genoten.
M.adelon V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Gezellig restaurant, goede sfeer en lekkere gerechten.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wij begrepen van ober dat het precies de drukste avond was van deze week (kunstenaarsweekend). Hier kunnen wij natuurlijk niets aan doen, maar door meer personeel had wachttijd vast korter kunnen zijn. Het eten maakte alles goed. Super was dat.
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Eten, bediening was goed, was wel een beetje fris binnen omdat de deuren open stonden.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Goede en vriendelijke bediening, waarbij de keuze uit de gerechten vakkundig werden uitgelegd