Brasserie Murphy's

Limbrichterstraat 27 6131 EA Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Murphy's

In het hart van het centrum van Sittard vind je Brasserie Murphy's. In een sfeervol en uniek ingericht pand vind je deze brasserie met een heerlijke sfeer zodra je binnen loopt. In een ontspannen en gezellige sfeer kan je genieten van uitstekende gerechten, of het nu voor het ontbijt, de lunch of het diner is. Vergeet natuurlijk ook niet die heerlijke kop koffie in de middag, heerlijk!

De enorm gevarieerde menukaart geeft een enorme keus: van Limburse uiensoep tot het echte Limburgse zuurvlees. Je proeft hier het echte Limburg. Ook heeft Brasserie Murphy's elke maand een verrassend menu van de chef. Dit verrassende en variërende menu heeft de chef met zorg samengesteld, waardoor je optimaal van je avond kan genieten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Murphy's

Dagelijks 09.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Murphy's

frank K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Chapeau, alles goed verzorgd!!! vriendelijke personeel, prijs kwaliteit verhouding van de gerechten en zaak sfeer vol.wij komen zeker nog eens terug. ook een topper bij jullie is het luxe Champagne ontbijt.
laurens H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Hebben er weer lekker gegeten en genoten van mijn verjaardagsmenu,en kreeg als verrassing ook nog leuk presentje aangeboden namens team van Murphy.
Adrian R.
Sfeervol
Lekkere koffie
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Uitstekend eten in een gezellig restaurant waarin medewerkers erg hun best deden het ons naar de zin te maken, en zij toonden daarbij veel interesse in hun vak te hebben!!!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Was een teleurstelling zaterdag. Dochter was op 4 november jarig . Gekozen voor Murphys omdat ze dan ook een presentje zou ontvangen( dit zelf al eens met een vriendin meegemaakt die jarig was) een leuk presentje tasje met badspulletjes,en dacht dat is nu leuk voor onze dochter. Ook die avond werd er aan een klant een presentje gegeven!!! We maken vele malen gebruik van uitstapje bij Murphy's' ontbijtje, luch of avondeten zoals nu. Maar dit was eigenlijk wel beetje een dompertje, iedereen of niemand iets geven!!! Dit is mijn advies.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijke lunch, vriendelijke bediening
Iedere keer als wij hier komen smaakt alles zeer goed. Bij het ontbijt mogen de broodjes wat groter zijn of meer. Kom je met een groep is het raadzaam om te reserveren. Vriendelijke bediening.
bpanelissen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten is hier voor een brasserie erg goed. Grote keuze aan gerechten en bediening is vlot en vriendelijk.
Een gerecht met tagliatelle en scampi's was heerlijk en mijn biefstuk was lekker gebakken en supermals.
Je kan hier lekker lunchen maar ook heerlijk dineren. Prima zaak!
Erich R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een gezellige huiselijke gelegenheid met 2 buitenterrassen, alwaar ik graag en regelmatig (terug) kom. Mij bevallen vooral de lekkere Limburgse/Bourgondische gerechten die heerlijk smaken en voldoende opgediend worden. Het personeel is vriendelijk. Een echte aanrader!!
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vriendelijke bediening en uitnodigend interieur. Helaas viel mijn "Spaans stokbroodje gezond" wat tegen. Er zat erg veel dressing op het broodje waardoor de smaak van de kaas en de ham in het niet viel. De toevoeging van mais uit blik, ananas uit blik en olijven met een pepertje zorgen weliswaar voor een visueel feest op het bord maar het heeft weinig te doen met een broodje gezond. In conclusie, de aanwezigheid van "supermarkt" ingrediënten baart zorgen.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
De winkels waren nog niet open en we hadden nog niet ontbeten. 't Was koud, dus snel naar binnen om een broodje brie te eten bij Murphy's. Het was heerlijk. Mooi opgemaakt, redelijke prijs. Er zaten ook mensen aan een champagne-ontbijt, dat er ook prima uit zag. Zeker de moeite waard en we gaan hier zeker nog wel een keertje terug.
Gordon88 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
This is a nice and cozy place, it is small but has its own character. I tried the vla here, which is a typical dessert in Limburg. I am not a fan of vla, so for me it is hard to judge it. I also tried fish soup and onion soup, they are really good! My favorite one is fish soup, it is creamy and with a great depth of flavor.

Coffee is normal and so as the chocolate. The service is good, very efficient.