Brasserie Murphy's

Limbrichterstraat 27 6131 EA Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Murphy's

In het hart van het centrum van Sittard vind je Brasserie Murphy's. In een sfeervol en uniek ingericht pand vind je deze brasserie met een heerlijke sfeer zodra je binnen loopt. In een ontspannen en gezellige sfeer kan je genieten van uitstekende gerechten, of het nu voor het ontbijt, de lunch of het diner is. Vergeet natuurlijk ook niet die heerlijke kop koffie in de middag, heerlijk!

De enorm gevarieerde menukaart geeft een enorme keus: van Limburse uiensoep tot het echte Limburgse zuurvlees. Je proeft hier het echte Limburg. Ook heeft Brasserie Murphy's elke maand een verrassend menu van de chef. Dit verrassende en variërende menu heeft de chef met zorg samengesteld, waardoor je optimaal van je avond kan genieten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Murphy's

Dagelijks 09.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Murphy's

L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
lekker ontbijt, mooie prijs, vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Van ons mag het best een beetje extra kosten om er dan een stukje fruit bij te doen
H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De combinatie van een voorgerecht en een hoofdgerecht vergt een zeer grote eetlust.
Porties zijn zeer mooi opgemaakt en smaken uitstekend.
Aan te bevelen.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We zijn heel slecht ontvangen onze vrienden zijn van Vilnius naar nederland op vakantie gekomen proberen zo goed mogelijk Nederlands te praten maar werd heel vervelend over gedaan .de serveerster terug geroepen omdat ze water had gehoord ipv van koffie ze draaide met haar ogen weg van jullie zijn achterlijk geen leuke ervaring gehad .ben altijd super graag gekomen en altijd correct behandeld. Maar dat laat een bittere nasmaak achter jammer
Anneke Brepoels
Raoul S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het was heerlijk, alleen wat meer tijd tussen de gerechten. Keam
Snel achter elkaar. Voor ze rest was het meer dan genoeg wat te eten kregen. Ga zo door.
W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Is en blijft een leuke gezellige brasserie met lekker eten. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Kom in de toekomst graag terug!
K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Eten bij Murphy is altijd gezellig,het personeel is vriendelijk. En de bediening is er vriendelijk en snel .en je krijgt genoeg op je bord .l
andrecorrie11 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekker gegeten, goed verzorgd, ruim voldoende, een mooi verjaardag cadeau, fijne bediening, zeker voor herhaling vatbaar.
V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Had de vraag om in het toeristenmenu de schnitzel te vervangen door de sate , prijs van het losse gerecht was hetzelfde. Bij navraag bleek dat niet te kunnen. Het werd die avond druk en dan kwam de keuken in de war.
Nou druk was het nog niet en de keuken kwam dan in de war?
Uiteindelijk lekker gegeten maar dit vond ik niet erg meedenkend en meegaand.
K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Alles was voortreffelijk, alleen de aparte ruimte waar we zaten was ONTZETTEND KOUD

Niet aangenaam zitten, iedereen had erge koude voeten
S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wat een verrassend leuk, vriendelijk en warm onthaal.
Professioneel zonder afstandelijk te zijn. Keurig verzorgd en smakelijk.
Kom zeker weer snel terug.
gaston M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker gegeten zeer goede prijs /kwaliteit verhouding. personeel is vriendelijk en attent.
Dit is een locatie om meermaals terug te komen.
Johannes P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Zeer prettige bediening, er werd een heerlijk toeristenmenu geserveerd, wij hebben prima gegeten met nog goed verzorgde kop koffie na. Een prima zaak welke tijdens het kinder- carnaval in het drukke Sittard een vol restaurant op deze wijze van lekker eten en drinken en daarnaast van een prima van service kan voorzien. Chapeau
V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Goed verzorgd ontbijt, prima prijs-kwaliteit verhouding......................................................................................................................................
frank K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Chapeau, alles goed verzorgd!!! vriendelijke personeel, prijs kwaliteit verhouding van de gerechten en zaak sfeer vol.wij komen zeker nog eens terug. ook een topper bij jullie is het luxe Champagne ontbijt.
laurens H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Hebben er weer lekker gegeten en genoten van mijn verjaardagsmenu,en kreeg als verrassing ook nog leuk presentje aangeboden namens team van Murphy.
Adrian R.
Sfeervol
Lekkere koffie
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Uitstekend eten in een gezellig restaurant waarin medewerkers erg hun best deden het ons naar de zin te maken, en zij toonden daarbij veel interesse in hun vak te hebben!!!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Was een teleurstelling zaterdag. Dochter was op 4 november jarig . Gekozen voor Murphys omdat ze dan ook een presentje zou ontvangen( dit zelf al eens met een vriendin meegemaakt die jarig was) een leuk presentje tasje met badspulletjes,en dacht dat is nu leuk voor onze dochter. Ook die avond werd er aan een klant een presentje gegeven!!! We maken vele malen gebruik van uitstapje bij Murphy's' ontbijtje, luch of avondeten zoals nu. Maar dit was eigenlijk wel beetje een dompertje, iedereen of niemand iets geven!!! Dit is mijn advies.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijke lunch, vriendelijke bediening
Iedere keer als wij hier komen smaakt alles zeer goed. Bij het ontbijt mogen de broodjes wat groter zijn of meer. Kom je met een groep is het raadzaam om te reserveren. Vriendelijke bediening.
bpanelissen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten is hier voor een brasserie erg goed. Grote keuze aan gerechten en bediening is vlot en vriendelijk.
Een gerecht met tagliatelle en scampi's was heerlijk en mijn biefstuk was lekker gebakken en supermals.
Je kan hier lekker lunchen maar ook heerlijk dineren. Prima zaak!