Brasserie Murphy's

Limbrichterstraat 27 6131 EA Sittard Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Murphy's

Wil je iemand verrassen? Dan maak je indruk met de Murphy’s to Go ontbijtdoos met daarin een heerlijk champagneontbijt. Te bestellen bij Brasserie Murphy’s, waar je hem zelf af kunt halen. Natuurlijk kun je ook gezellig ontbijten, lunchen en dineren in de brasserie, waar de attente bediening je warm onthaalt. Iedere maand is er een speciaal voordeelmenu verkrijgbaar, dus lekker hoeft niet duur te zijn. Wil je even genieten van een (speciale) koffie? Ook daarvoor ben je welkom.

Meer informatie over restaurant Brasserie Murphy's

Dagelijks 09.00 - 21.00 uur

• Terras
Raskahn .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vriendelijke bediening en uitnodigend interieur. Helaas viel mijn "Spaans stokbroodje gezond" wat tegen. Er zat erg veel dressing op het broodje waardoor de smaak van de kaas en de ham in het niet viel. De toevoeging van mais uit blik, ananas uit blik en olijven met een pepertje zorgen weliswaar voor een visueel feest op het bord maar het heeft weinig te doen met een broodje gezond. In conclusie, de aanwezigheid van "supermarkt" ingrediënten baart zorgen.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
De winkels waren nog niet open en we hadden nog niet ontbeten. 't Was koud, dus snel naar binnen om een broodje brie te eten bij Murphy's. Het was heerlijk. Mooi opgemaakt, redelijke prijs. Er zaten ook mensen aan een champagne-ontbijt, dat er ook prima uit zag. Zeker de moeite waard en we gaan hier zeker nog wel een keertje terug.
Gordon88 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
This is a nice and cozy place, it is small but has its own character. I tried the vla here, which is a typical dessert in Limburg. I am not a fan of vla, so for me it is hard to judge it. I also tried fish soup and onion soup, they are really good! My favorite one is fish soup, it is creamy and with a great depth of flavor.

Coffee is normal and so as the chocolate. The service is good, very efficient.