Brasserie Murphy's

Limbrichterstraat 27 6131 EA Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Murphy's

In het hart van het centrum van Sittard vind je Brasserie Murphy's. In een sfeervol en uniek ingericht pand vind je deze brasserie met een heerlijke sfeer zodra je binnen loopt. In een ontspannen en gezellige sfeer kan je genieten van uitstekende gerechten, of het nu voor het ontbijt, de lunch of het diner is. Vergeet natuurlijk ook niet die heerlijke kop koffie in de middag, heerlijk!

De enorm gevarieerde menukaart geeft een enorme keus: van Limburse uiensoep tot het echte Limburgse zuurvlees. Je proeft hier het echte Limburg. Ook heeft Brasserie Murphy's elke maand een verrassend menu van de chef. Dit verrassende en variërende menu heeft de chef met zorg samengesteld, waardoor je optimaal van je avond kan genieten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Murphy's

Dagelijks 09.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Murphy's

Riny H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Super champagne ontbijt gehad.
Prima prijs kwaliteit verhouding met erg vriendelijke bediening.
Absoluut voor herhaling vatbaar
Kayleigh W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
mijn vriend en ik vonden het heel fijn en lekker eten hij had niks door van de verjaardag muziek en de vlammetjes zeer goede service
Mark En Maya S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Ik ben zeer tevreden. Ik vond het alleen jammer dat ze de muziek en het vuurwerk voor mijn jarige vriendin vergaten. Had het ook nog aangegeven..
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Een super ontbijt met luxe producten,zeer aan te bevelen voor die prijs.
Zeer geschikt als verjaardagsontbijt, met vuurwerk!
Nico E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
wederom een geslaagde en heerlijke lunch gehad met zijn vieren. Er werd rekening gehouden dat mijn kleindochter die dag jarig was en er werd gezongen voor haar.
Leuk en vriendelijk personeel op een top locatie.
Corrinne M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk uitgebreid champagne ontbijt. Erg gemakkelijk via website te reserveren. Snel bevestiging per e-mail.
Prettige en vriendelijke bediening.
Demi H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Opletten dat je niet via de gewone site reserveert als je via social deal een bon koopt. Wij zijn gister weer kunnen vertrekken aangezien we met de gewone reservering niet met de socialdeal bon mochten eten. erg jammer vooral omdat er nog zo veel tafeltjes niet gereserveerd waren. Niet heel klant vriendelijk terwijl ik normaal zo tevreden ben over Murphy's.
JOHN M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Visduo van scholfilet / kabeljauw en de pasta met zeevruchten in tomatensaus vielen tegen; vóór- en nagerecht
smaakten beter
H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
we komen altijd heel graag terug hier is t altijd zeer goed en zeer lekker!vriendelijk personeel een aanrader!!!we komen er al zeker 10 jaar nog nooit tot nu toe hebben we op iets moeten reclameren chapeau voor t keukenpersoneel en de bediening en dit mag mag dan ook gezegd worden heel erg bedankt!!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Lekker en rustig gegeten. Altijd lekker. Al diverse malen geweest en ook diverse gerechten geprobeerd ook het ontbijt is erg goed verzorgt.

Vriendelijke groeten
Bert Senden en Marij Stoffels.
Carola W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Bediening is erg vriendelijk en klantgericht. Leuke lokatie. Menukaart voor ieder wat wils. Eten niets op aan te merken.
Nori S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het was super. Mijn kleindochter is 13 jaar geworden en ik heb haar getrakteerd op ontbijt bij Murphy's. Ik had mijn telefoon vergeten. Dat was jammer want ik wilde graag een foto maken ter gelegenheid van haar verjaardag. De medewerkers van Murphy''s waren zo lief om hun telefoon ervoor te gebruiken. Daarbij was er nog vuurwerk voor haar en verjaardagsmuziek. Verder heeft het ons uitstekend gesmaakt. Nogmaals hartelijk dank voor jullie goeden zorgen, ook namens mijn kleindochter, Nori Sproncken
Jane S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Genoten van het ontbijt. Het werd leuk geserveerd op een etageaire. Het was voldoende en prijstechnisch correct. Personeel 1 dame zeer vriendelijk en 1 dame helaas geen communicatie. Dit was het enigste minpuntje.
Hier mag wel aandacht aan besteed worden. Ook personeel in de keuken mag wel vriendelijker zijn.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Met ons gezin genoten van een eenvoudig etentje wat wij ook graag wilden. prima bevallen.
aandachtspunt: het hoofdgerecht kwam vrij kort na het voorgerecht. Dat kan komen doordat wij het voor en hoofdgerecht bij binnenkomst al gekozen hadden. Het nagerecht zouden we later kiezen. Toen kwam er eigenlijk niemand meer en hebben we zelf geroepen om het nagerecht te laten komen.
Maar verder prima!! komen zeker terug!
D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
iets om vaker naar toe te gaan , erg gezellig en pins kwalmietijd verhouding is zo hoe het hoor! ook mooi ge legen in het midden van sittard , erg op de klant gericht dat is erg fijn, personeel is vriendelijk en neemt zilch de tijd voor de klant
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Ik had het toeristenmenu
Soep van de chef was heerlijk
Alleen jamner dat ze niet vermelden wat voor groenten erbij het hoofd gerecht geserveerd wordt
Er zijn mensen die niet alle groenten eten dat was jammer
Na gerecht was ook heerlijk
S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk ontbeten voor ongelooflijke prijs ! Geen 8 euro inclusief glas fruitsap cava, omelet allerhande broodjes en beleg! TOP ! Niet voor niets zit de zaak zo goed als vol...
M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
een lekker toeristen menu gehad, weinig geld goed gegeten en vooral ook een snelle en nette bediening.
na ieder gerecht werd netjes gevraagd of het volgende klaar gemaakt kon worden. Top!!!
L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
lekker ontbijt, mooie prijs, vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Van ons mag het best een beetje extra kosten om er dan een stukje fruit bij te doen
H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De combinatie van een voorgerecht en een hoofdgerecht vergt een zeer grote eetlust.
Porties zijn zeer mooi opgemaakt en smaken uitstekend.
Aan te bevelen.