Brasserie Mondial (Hotel 't Paviljoen)

Grebbeweg 103 3911 AV Rhenen Nederland Kaart
31-317619003

Meer informatie over restaurant Brasserie Mondial (Hotel 't Paviljoen)

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 14:00 - 17:00
- Bar 10:00 - 23:00
- Brunch 11:00 - 14:00
Zaterdag en Zondag
- Ontbijt 07:30 - 10:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Drijn .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij hebben een high tea deluxe (via GIFTFORYOU) genomen bij de brasserie. Viel erg tegen.
het was niet veel en vooral de hartige hapjes waren ver onder de maat, met bv alleen een paar
plakjes komkommer erop. Deze bon vertegenwoordigt een waarde van 40 euro!
Dat was niet te zien aan wat we kregen.
Alex E.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Het was heerlijk eten bij Mondial. Het voorgerecht was overheerlijk, een taartje van vier soorten vis en de Rundercarpaccio. Het wildseizoen was net afgelopen dus onze eerste keuze voor het hoofdgerecht (de fazant en het hert) waren niet beschikbaar, maar ook de tweede keuze was geweldig. Er werd ook uitstekend op allergieën gelet (met uitzondering van de salade met yoghurtdressing helaas). Kortom, een prima avond bij Mondial.
Koetje11 M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Fantastisch. Alleen s'ochtends bij de koffie ging het mis. Pas bij de derde persoon konden wij een kopje koffie krijgen. Beetje vreemd.
Maar vanaf de borrel tot en met het verlaten van de brasserie hebben we genoten. Zeer goede service en attent. Eten was geweldig. Voor ouderen misschien de porties wat aan de grote kant maar verder niets dan lof!
FPVenR .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Enige tijd geleden in dit restaurant gegeten i.v.m. ons 3-jarig huwelijk. Dat we voor deze gelegenheid kwamen was bekend bij de bediening. Echter totaal geen aandacht aanbesteedt door het personeel (alleen een '3' getekend op het bord van nagerecht). 't Is dat mijn man me erop wees, anders was het me niet eens opgevallen. De gerechten waren prima te eten, alleen vonden wij het hoofdgerecht wel weing... Meestal moeite om ons bord leeg te eten, maar dat lukte nu met gemak (incl. garnituren). Het uitserveren van het hoofdgerecht duurde ook lang. Het eten was al bijna koud... Trage bediening (wel vriendelijk), ondanks een bijna leeg restaurant duurde het een kwartier voordat iemand kwam vragen wat we wilden drinken. Bij binnenkomst was er ook nergens personeel te bekennen. Alle sleutels van de hotelkamers hangen zo voor het grijpen.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
We hebben hier genoten van een fantastische Deluxe lunch. Vooraf zelfgemaakte tomatensoep met verse basilicum. Als hoofdgerecht kregen we etagères met tosti, geitenkaaskroketje, sandwiches met carpaccio, zalm en kipfilet, en salade. Het toetje bestond uit een heerlijke chocolademousse met mango-ijs. De bediening van de eerste twee gangen was prima in orde. Maar het was ons volstrekt onduidelijk waarom we bijna een uur hebben moeten wachten op het toetje. En dit terwijl we nog expliciet gevraagd hadden of het dessert snel kon doorkomen, aangezien een van ons op tijd weer weg moest. Erg jammer. Verder een prima gelegenheid om iets te eten.
Stiggy .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
We hebben gisteren op het terras gegeten en zijn aangenaam verrast! Heerlijke (huis)wijn, een prima salade en de Ierse tournedos was perfect gebakken en gekruid. De opmaak van de gerechten was erg verzorgd, het toetje (crème brûlée) heerlijk en bij de koffie een mix van fantastische chocolaatjes. Dit was echt een van die zeldzame keren dat onze verwachting ver overtroffen werd! De rekening viel ook nog alleszins mee. Enige minpuntje: de bediening was wel heel vriendelijk en kundig, maar erg traag: we hebben ongeveer een uur en een kwartier gewacht op het hoofdgerecht. Helaas was toen de zon verdwenen en te koud om nog comfortabel buiten te zitten. Ik geloof dat er een feest in een zaaltje van het hotel was, wellicht dat het daarom allemaal wat langer duurde. Het eten was in ieder geval het wachten waard.
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Beland op terras na dierentuinbezoek op een fraaie nazomeravond. Er bleek zelfs ruimte voor onze groep van 12 zonder dat de overige terrasgasten in de knel kwamen. Het eten was onverwacht erg lekker met o.a. rundercarpaccio, vissoep, sliptongetjes, varkenshaas en chocomousse als aanraders. Als klap op de vuurpijl bleek in de kelder een recreatieruimte te zitten, compleet met tafelvoetbalspel en pingpongtafel. Toen waren zelfs de koters helemaal voldaan.
Francoise P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Heerlijk gegeten in deze brasserie, behorende bij Hotel 't Paviljoen. De bediening was vriendelijk en wat nog veel belangrijker is: vakkundig. Dat zie je tegenwoordig steeds minder vaak. De gerechten waren zeer smakelijk, wij hadden een 3-gangen menu met carpaccio, varkenshaas medaillons, tournedos en als dessert chocoladetaart en een kaasplank. Dit alles met drank erbij voor € 79,--. Wij waren prettig verrast door dit restaurant. Ook ademde het interieur een gezellige sfeer uit in de nabijheid van de Grebbeberg en Ouwehands Dierenpark. Wat ons betreft een aanrader.
Edmund G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Hier onlangs prima geluncht. Het personeel is ongedwongen, maar toch zeker professioneel. De lunchkaart heeft een prettig aantal keuzemogelijkheden met ook een redelijke prijskwaliteit verhouding. Voor mij was de keuze een tomatensoep met een huisgemaakte tosti en wat sla met een dressing. Niet te veel poespas, want dat kan ook niet voor het bedrag. Maar voor wat het was, was het goed en gewoon lekker.