Brasserie Mondano (WTC The Hague)

Pr. Margrietplantsoen 25 2595 AM Den Haag Nederland Kaart
  • Bezuidenhout / CS
  • provincie Zuid-Holland
  • ...

Over restaurant Brasserie Mondano (WTC The Hague)

Geef je dag een Italiaanse twist

Het World Trade Center in Den Haag is van alle gemakken voorzien. Van hotel tot appartementen en kantoren, het is een uitkomst voor zakelijk Den Haag. Natuurlijk mag een goede brasserie hier niet ontbreken. Heb je een energieboost nodig na die productieve bespreking of wil je juist even bijkletsen met vrienden na een dag hard werken? Brasserie Mondano bevindt zich in het atrium en serveert van ’s ochtends tot ’s avonds verse koffie, fingerfood, lunch en diner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Mondano (WTC The Hague)

• : Parkeerplaats

Gerdine N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Afgelopen donderdag hebben wij hier met collega's gegeten. Wat een leuke tent op een topplek. Parkeren kan onder het WTC en OV is om de hoek. De kaart is niet heel uitgebreid maar voldoende keuze voor iedereen. Ik ben begonnen met een courgettesoep en vervolgens een pasta Aglio. Allebei lekker op smaak en goede porties. Prijs/Kwaliteit is erg goed.
Een minpunt vonden wij dat het erg fris was en daardoor wat ongezellig. Tevens waren de spots volop aan waardoor het erg licht was. We vroegen aan de medewerker of dit wellicht gedimd kon worden maar zij vertelde vriendelijk dat dit nog niet mogelijk was maar hieraan wel gewerkt werd.
Goede service op een leuke plek met heerlijk eten. Wij hebben genoten, bedankt!
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving met goede service.
Uitgebreide kaart met leuke gerechten. Voor de allergie van mijn bezoek werd een goede oplossing gezocht. De gastheer heeft tevens ook goed geadviseerd mbt bijpassende wijnen. Kortom een fijne en ontspannen plek voor zowel zakelijk als prive.
Bedankt voor je reactie, wij zien jullie graag nog eens in ons restaurant! Team Mondano.
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vandaag hier met collega's geluncht.
Wat een drama, het decor trekt aan en is stijlvol.
Nadat wij hier zijn gaan zitten begonnen de teleurstellingen, wij zaten ruim 20 minuten voordat wij werden geholpen. Een vrij simpele bestelling waarvan je van verwacht dat er weinig mis aan kan gaan. Maar toch is het gelukt, de drankjes gingen mis en de verkeerde drankjes kwamen op tafel. Hier natuurlijk wat van gezegd en werd toen ook netjes opgelost. Na ruim 3 kwartier wachten op de gerechten werden ze geserveerd. Tussendoor ook geen service gehad wat een teleurstelling is. Het eten kwam niet netjes achter elkaar en de porties verschilde enorm. De ene was zeer groot en de andere klein, dit bij dezelfde gerechten moet niet kunnen. Tevens waren ze diverse ingrediënten vergeten. Toen dit werd gemeld wist het personeel nog geen eens wat het was. Toen wij klaar waren met eten wat wel wat aan de koude kant was maar wel smaakvol begon het volgende feest. Wij hadden aangeven dat wij niet tevreden waren en ze wilde wat doen met de rekening. De rekening die wij gepresenteerd kregen klopte al niet dus hebben wij eerst de fouten er uit gehaald. Nadat hebben ze het een klein beetje gecompenseerd en geen excuses aangeboden. Mijn advies als je hier in de buurt bent en je hebt honger. Nog maar even afzien en iets anders zoeken.
Beste Thimo,
Dank je wel dat jij de moeite hebt genomen om een recensie over Brasserie Mondano te geven. We zijn pas net geopend, dus leren veel van de recensies en dus feedback van onze gasten. Allereerst onze excuses, we hebben jou en jouw collega’s onvoldoende service geleverd. Dat willen we beter doen, voor jou en voor alle toekomstige gasten. We hopen dan ook dat we je toch nog een keer mogen ontmoeten in Mondano, zodat we jou kunnen laten ervaren dat we geleerd en verbeterd hebben. Namens het team van Mondano, Marjolein.