Brasserie Mon Ami

Meer informatie over restaurant Brasserie Mon Ami

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 01:00
Hsmk .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Om 18:30 uur gereserveerd. Om 20:00 uur zijn we vriendelijk verzocht indien we nog een toetje wilden bestellen deze aan de bar te nuttigen vanwege spitsuur! Na de thee die we aan het nuttigen waren zijn we vertrokken. Heb dit nog nooit eerder meegemaakt! Waardeloos, het heeft een stempel gelegd op de avond, aangezien we aansluitend naar de film zouden en de rest van de tijd moesten overbruggen. Jammer!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
We zaten buiten en begonnen met broodjes. Daarna lekker gevulde groningse mosterdsoep. Toen naar binnen gegaan doordat het koud werd. Toen heerlijke spareribs gehad. Toetje was love-me-tender dit is echt super en zeker een aanrader. Kortom heerlijk gegeten we bevelen het iedereen aan. We komen zeker snel weer.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Mon Ami heeft een mooi net modern interieur. Bij binnenkomst vonden wij de achtergrond muziek wel erg hard staan. Gelukkig kwamen er al snel meer gasten en werd de muziek een tandje zachter gezet. We hebben een sate van varkenshaas met friet genomen. Persoonlijk vonden wij de sate in te grote stukken geserveerd en had wat malser gemogen. Bijbehorende groente op bord vonden wij te slap en droog, de vlaamse friet was daarintegen erg lekkker. Als nagerecht hebben we gekozen voor het karameltaartje, smaakte prima, maar ook in te grote portie opgediend. De bediening was vriendelijk.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Overheerlijk gegeten met mijn lief. 'Eventjes ergens eten' werd een feestje bij Mon Ami! De supervriendelijke en terzakekundige serveerster adviseerde goed en we kozen respectievelijk de spareribs ('die zijn hier superlekker') en de tonijnsteak ('ik hou zelf van vis en tonijnsteak kan soms wat minder zijn, maar hier is íe erg goed). En ze had niks teveel gezegd! Mals vlees (niet alleen vet, echt vlees!), lekker gemarineerd en een zeer goed bereide tonijnsteak. Garnituur op het bord was al om te smullen, maar ook de dikke frieten die erbij werden geserveerd en de salade waren goed. Dessert was veul te veul, maar omdat het zo lekker was aten we alles op. Tonnetje rond naar huis ;-) Eén verbeterpuntje: de tafeltjes dichtbij de half-open keuken hebben geweldig last van tocht, daar zit je niet fijn. Gelukkig konden wij een plekje elders vinden, maar wel een aanpassing waard, want verder is het een top-eetcafé. Hier komen we zeker terug, een aanwinst voor Hoogezand!