Brasserie Molenzicht

Molenweg 15 3253 AM Ouddorp Nederland Kaart
31-619888863

Over het restaurant Brasserie Molenzicht

In Ouddorp is ieder jaargetijde wel wat te beleven. De mooie omgeving is een ware publiekstrekker, maar ook de gezellige sfeer maakt van ieder bezoek een feest. Bij Brasserie Molenzicht voegen ze daar ook nog eens heerlijke gerechten aan toe. De vriendelijke bediening zorgt ervoor, dat het je aan niets ontbreekt. Volle borden en volle glazen, alles van hoge kwaliteit en geserveerd met een gulle lach.

Meer informatie over restaurant Brasserie Molenzicht

• Kom je met de auto?
    Tegenover de molen van Ouddorp!
  • : Eigen ruime parkeerplaats

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Erg lekker gegeten. Chef kwam zelf nog bij iedereen langs om te vragen of alles naar wens was. Wij hadden het tapas menu. Niet het typische concept van zelf uitkiezen van de hapjes, maar dit werd zelf samengesteld. Hierbij werd keurig rekening gehouden met mijn zwangerschap. Echt top! En heerlijk ons buikje rond gegeten! Verder was het personeel ontzettend vriendelijk. Als we weer naar centerparcs gaan, gaan we zeker terug naar deze brasserie!
kok T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prachtig gelegen tent. Eten is prima. Redelijk uitgebreide bierkaart. Aardige bediening. Zonsondergang is erg mooi! Zeker voor herhaling vatbaar
Lieseke M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Originele tapas. Leuk en smakelijk geserveerd. Top! De garnalen en kippenvleugeltjes waren erg smakelijk. Service plezierig. Nu nog mooi weer om buiten op het leuke terras te kunnen genieten.
Danielle K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben net heerlijk gegeten bij de Brasserie met een IENS bon. Lekkere gerechten en heel vriendelijk personeel! Ook een heel gezellig terras voor in de zomer!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten en zeer betrokken en gezellige bediening.
Jolly F.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wat hebben we toch weer lekker gegeten! Genoten van het aspergemenu met zalm en de tournedos. Alles vers gemaakt en dat proef je! Dit gecombineerd met een zeer vriendelijke en gastvrije bediening maakt dat we snel weer terug komen. Bedankt!
Lars Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Geweldig! Vriendelijk personeel, erg behulpzaam en ook leuk om even mee te kletsen als je alleen uit eten gaat. Zeker de moeite waard om terug te komen
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben deze keer weer tapas gegeten. Was heerlijk! Ook het tapas dessert was heerlijk. Gezellig restaurant met leuke bediening! Iedereen doet zijn best! We komen zeker nog eens terug.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Een geweldige middag gisteren gehad. Leuke bediening, hele goede tapas, zalige desserts
Er is duidelijk met veel liefde gekookt.
Topkok!
Absoluut een aanrader
Bernadette W.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We hebben heerlijk tapas gegeten met z'n zevenen. We hadden voor dat geld wel iets meer verwacht. Een hele gang extra (met 4 volwassen mannen) had er nog makkelijk bij gekund. Verder prima hoor!
Thijs C.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Vanuit het verre Zuid Limburg kwamen wij hier naartoe en we hebben heerlijk tapas gegeten. Een absolute aanrader! Fijn dat er zo veel persoonlijke aandacht was van zowel de gastvrouw en de kok.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk weer gegeten. De tapas zijn erg lekker en ziet er altijd mooi en smakelijk uit. Zeker een aanrader! ...........
Lise-Marie E.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk.
Marte W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Super lekker gegeten, heel gezellig. Een echte aanrader
Jeanet R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zeer gastvrije eigenaren en vriendelijk personeel. Sfeervol restaurant met heerlijk eten. Als je gezellig en lekker wil eten; Een aanrader!!!
Cisby .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vanavond heerlijk buiten op het terras gegeten bij Molenzicht. We zijn begonnen met een mandje Molenzicht, bestaande uit verschillende soorten krokant vers brood met kruidenboter en heerlijk verse tapenade. Als hoofdgerecht de mixed grill en de weekaanbieding Spaghetto Vongole. Zo in het zonnetje tussen de oleanders, hebben we heerijk zitten smullen. Dikke duim voor de kok en zijn team en ook een pluim voor de super vriendelijke bediening. Een echte aanrader!
RÉMON H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Bediening was aardig, alert, met een glimlach en geinteresseerd. Het was niet zo druk en het was mij opgevallen dat ze de menu kaart wat hebben aangepast. Ten goede moet ik dan ook zeggen. We kregen zelfs de chef nog even te zien bij het serveren van het hoofd gerecht. Alles was vers, verrassend, mooi geserveerd en opgediend. Niet te opdringerig. Ze vroegen wel veel of we nog drinken wilde. Maar okee, dat was alleen als het glas op was. De smaak van het bereidde voedsel was uitmuntend. Precies op elkaar afgestemd. Ik had er eerder gegeten en toen was de kwaliteit lager nu is het met grote sprongen vooruitgegaan. Samengevat: Vers, verrassend, mooi, aardige bediening, licht prijzig, vlotte bediening, goede kok.
Jolly F.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk om hier weer terug te zijn maar nu met mooi weer dus op het terras. Wederom zeer vriendelijke en spontane bediening. Eigenlijk kwamen we alleen maar iets drinken maar na talloze drankjes, nootjes en olijven hebben we besloten om ook maar de nieuwe kaart te proberen. De tournedos was heerlijk mals en de spareribs waren super gekruid en vielen bijna van de botjes af. Tel hierbij op de mooie bijgerechten en het was weer een fantastische avond in een super gastvrij restaurant! Bedankt!
BarbyZ .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Alles was slecht vanavond. Bediening een drama.. We zijn na het matige voorrecht wat bijna een uur duurde voordat het gedeeltelijke uitgeserveerd werd weggegaan. Mensen naast ons moesten 2 uur wachten op een saté. Andere buren kregen wel friet maar moesten daarna nog wachten op de biefstuk. Personeel bood niet eens eend drankje aan. De man die de baas leek te zijn.. Stak geen hand uit om te helpen maar zat wel de hele tijd te praten aan een tafel met mensen die hij kende. Geen aanwinst voor Ouddorp. Personeel zowel bediening als keuken kan het absoluut niet aan. Het eten (alleen voorgerecht) want daarna hielden we het voorgezien. Bleke taaie calamaria. Gebakken champignons met met taai takjes als garnering meegebakken. Ik kom hier nooit meer!
Chinella .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Vanavond hebben we heerlijk gegeten! Varkenshaas, spareribs en een vegetarisch gerecht alles was lekker en voldoende. De bediening was lief en zeer geduldig. Zeker een aanrader! Kan niet wachten tot we in het zonnetje op het prachtige terras kunnen eten.