Brasserie Molenzicht

Molenweg 15 3253 AM Ouddorp Nederland Kaart
31-619888863

Over het restaurant Brasserie Molenzicht

In Ouddorp is ieder jaargetijde wel wat te beleven. De mooie omgeving is een ware publiekstrekker, maar ook de gezellige sfeer maakt van ieder bezoek een feest. Bij Brasserie Molenzicht voegen ze daar ook nog eens heerlijke gerechten aan toe. De vriendelijke bediening zorgt ervoor, dat het je aan niets ontbreekt. Volle borden en volle glazen, alles van hoge kwaliteit en geserveerd met een gulle lach.

Meer informatie over restaurant Brasserie Molenzicht

• Kom je met de auto?
    Tegenover de molen van Ouddorp!
  • : Eigen ruime parkeerplaats

9,1
9,2
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten, sympathieke bediening, en live muziek was ook niet te opvallend aanwezig, heerlijke avond gehad!
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening ze hebben tijd voor je, je voelt je welkom.
Het tapasmenu voor 2 personen was heerlijk, wat een smaaksensatie gewoon kunstwerken.
Jurleta B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Very good
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima eten in leuk restaurant. Tapasmenu van de chef gehad (3 gangen). Prima eten voor gunstige prijs. Ruime porties (Op maandag zelfs nog goedkoper). Heel aardige gastheer en vrouw die rekening houden met je wensen en tempo aanpassen aan je wensen. Komen zeker nog een keer terug!
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Maandagavond 12 juni 2017 hebben we ons zeer aangenaam laten verrassen door de kok en het serverend personeel van Brasserie Molenzicht. Bij binnenkomst kregen we de lijst met vele soorten heerlijke bieren voorgehouden en werd ons door een gezellige en ter zake kundige dame van de bediening geadviseerd voor de tapas van de chef te kiezen. De chef zou ons verrassen met vijf koude en vijf warme tapas. Aangezien wij van verrassingen houden hebben wij hier direct ja tegen gezegd. De enige vraag voor ons was of 2 x 5 wel genoeg zou zijn. Ik kan u zeggen dat dit meer dan genoeg was voor ons en we zijn toch geen kleine eters. De vijf koude tapasgerechten waren stuk voor stuk geweldig. Van de warme tapas bestond er één uit mosselen gecombineerd met een geweldige zelfgemaakt spaghetti waar je je vingers bij aflikte. Zowel de dame van de bediening als de fantastische kok kwamen een paar keer langs om te vragen of alles naar wens was en hebben ons alles verteld over de gerechten en de ingrediënten daarvan. De ambitieuze kok vertelde ons bovendien het beste restaurant van Ouddorp en omstreken te willen worden en naar onze smaak zullen zij dit bereiken als zij deze gerechten voor hun gasten blijven presenteren. Kortom een topavond met topgerechten van een topkok. Wij komen zeker terug!
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Erg lekker gegeten. Chef kwam zelf nog bij iedereen langs om te vragen of alles naar wens was. Wij hadden het tapas menu. Niet het typische concept van zelf uitkiezen van de hapjes, maar dit werd zelf samengesteld. Hierbij werd keurig rekening gehouden met mijn zwangerschap. Echt top! En heerlijk ons buikje rond gegeten! Verder was het personeel ontzettend vriendelijk. Als we weer naar centerparcs gaan, gaan we zeker terug naar deze brasserie!
kok T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prachtig gelegen tent. Eten is prima. Redelijk uitgebreide bierkaart. Aardige bediening. Zonsondergang is erg mooi! Zeker voor herhaling vatbaar
Lieseke M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Originele tapas. Leuk en smakelijk geserveerd. Top! De garnalen en kippenvleugeltjes waren erg smakelijk. Service plezierig. Nu nog mooi weer om buiten op het leuke terras te kunnen genieten.
Danielle K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben net heerlijk gegeten bij de Brasserie met een IENS bon. Lekkere gerechten en heel vriendelijk personeel! Ook een heel gezellig terras voor in de zomer!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten en zeer betrokken en gezellige bediening.
Jolly F.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wat hebben we toch weer lekker gegeten! Genoten van het aspergemenu met zalm en de tournedos. Alles vers gemaakt en dat proef je! Dit gecombineerd met een zeer vriendelijke en gastvrije bediening maakt dat we snel weer terug komen. Bedankt!
Lars Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Geweldig! Vriendelijk personeel, erg behulpzaam en ook leuk om even mee te kletsen als je alleen uit eten gaat. Zeker de moeite waard om terug te komen
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben deze keer weer tapas gegeten. Was heerlijk! Ook het tapas dessert was heerlijk. Gezellig restaurant met leuke bediening! Iedereen doet zijn best! We komen zeker nog eens terug.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Een geweldige middag gisteren gehad. Leuke bediening, hele goede tapas, zalige desserts
Er is duidelijk met veel liefde gekookt.
Topkok!
Absoluut een aanrader
Bernadette W.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We hebben heerlijk tapas gegeten met z'n zevenen. We hadden voor dat geld wel iets meer verwacht. Een hele gang extra (met 4 volwassen mannen) had er nog makkelijk bij gekund. Verder prima hoor!
Thijs C.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Vanuit het verre Zuid Limburg kwamen wij hier naartoe en we hebben heerlijk tapas gegeten. Een absolute aanrader! Fijn dat er zo veel persoonlijke aandacht was van zowel de gastvrouw en de kok.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk weer gegeten. De tapas zijn erg lekker en ziet er altijd mooi en smakelijk uit. Zeker een aanrader! ...........
Lise-Marie E.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk.
Marte W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Super lekker gegeten, heel gezellig. Een echte aanrader
Jeanet R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zeer gastvrije eigenaren en vriendelijk personeel. Sfeervol restaurant met heerlijk eten. Als je gezellig en lekker wil eten; Een aanrader!!!