Brasserie Molenzicht

Molenweg 15 3253 AM Ouddorp Nederland Kaart
31-619888863

Over het restaurant Brasserie Molenzicht

In Ouddorp is ieder jaargetijde wel wat te beleven. De mooie omgeving is een ware publiekstrekker, maar ook de gezellige sfeer maakt van ieder bezoek een feest. Bij Brasserie Molenzicht voegen ze daar ook nog eens heerlijke gerechten aan toe. De vriendelijke bediening zorgt ervoor, dat het je aan niets ontbreekt. Volle borden en volle glazen, alles van hoge kwaliteit en geserveerd met een gulle lach.

Meer informatie over restaurant Brasserie Molenzicht

• Kom je met de auto?
    Tegenover de molen van Ouddorp!
  • : Eigen ruime parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben deze keer weer tapas gegeten. Was heerlijk! Ook het tapas dessert was heerlijk. Gezellig restaurant met leuke bediening! Iedereen doet zijn best! We komen zeker nog eens terug.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Een geweldige middag gisteren gehad. Leuke bediening, hele goede tapas, zalige desserts
Er is duidelijk met veel liefde gekookt.
Topkok!
Absoluut een aanrader
Bernadette W.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We hebben heerlijk tapas gegeten met z'n zevenen. We hadden voor dat geld wel iets meer verwacht. Een hele gang extra (met 4 volwassen mannen) had er nog makkelijk bij gekund. Verder prima hoor!
Thijs C.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Vanuit het verre Zuid Limburg kwamen wij hier naartoe en we hebben heerlijk tapas gegeten. Een absolute aanrader! Fijn dat er zo veel persoonlijke aandacht was van zowel de gastvrouw en de kok.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk weer gegeten. De tapas zijn erg lekker en ziet er altijd mooi en smakelijk uit. Zeker een aanrader! ...........
Lise-Marie E.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk.
Marte W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Super lekker gegeten, heel gezellig. Een echte aanrader
Jeanet R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zeer gastvrije eigenaren en vriendelijk personeel. Sfeervol restaurant met heerlijk eten. Als je gezellig en lekker wil eten; Een aanrader!!!
Cisby .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vanavond heerlijk buiten op het terras gegeten bij Molenzicht. We zijn begonnen met een mandje Molenzicht, bestaande uit verschillende soorten krokant vers brood met kruidenboter en heerlijk verse tapenade. Als hoofdgerecht de mixed grill en de weekaanbieding Spaghetto Vongole. Zo in het zonnetje tussen de oleanders, hebben we heerijk zitten smullen. Dikke duim voor de kok en zijn team en ook een pluim voor de super vriendelijke bediening. Een echte aanrader!
RÉMON H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Bediening was aardig, alert, met een glimlach en geinteresseerd. Het was niet zo druk en het was mij opgevallen dat ze de menu kaart wat hebben aangepast. Ten goede moet ik dan ook zeggen. We kregen zelfs de chef nog even te zien bij het serveren van het hoofd gerecht. Alles was vers, verrassend, mooi geserveerd en opgediend. Niet te opdringerig. Ze vroegen wel veel of we nog drinken wilde. Maar okee, dat was alleen als het glas op was. De smaak van het bereidde voedsel was uitmuntend. Precies op elkaar afgestemd. Ik had er eerder gegeten en toen was de kwaliteit lager nu is het met grote sprongen vooruitgegaan. Samengevat: Vers, verrassend, mooi, aardige bediening, licht prijzig, vlotte bediening, goede kok.
Jolly F.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk om hier weer terug te zijn maar nu met mooi weer dus op het terras. Wederom zeer vriendelijke en spontane bediening. Eigenlijk kwamen we alleen maar iets drinken maar na talloze drankjes, nootjes en olijven hebben we besloten om ook maar de nieuwe kaart te proberen. De tournedos was heerlijk mals en de spareribs waren super gekruid en vielen bijna van de botjes af. Tel hierbij op de mooie bijgerechten en het was weer een fantastische avond in een super gastvrij restaurant! Bedankt!
BarbyZ .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Alles was slecht vanavond. Bediening een drama.. We zijn na het matige voorrecht wat bijna een uur duurde voordat het gedeeltelijke uitgeserveerd werd weggegaan. Mensen naast ons moesten 2 uur wachten op een saté. Andere buren kregen wel friet maar moesten daarna nog wachten op de biefstuk. Personeel bood niet eens eend drankje aan. De man die de baas leek te zijn.. Stak geen hand uit om te helpen maar zat wel de hele tijd te praten aan een tafel met mensen die hij kende. Geen aanwinst voor Ouddorp. Personeel zowel bediening als keuken kan het absoluut niet aan. Het eten (alleen voorgerecht) want daarna hielden we het voorgezien. Bleke taaie calamaria. Gebakken champignons met met taai takjes als garnering meegebakken. Ik kom hier nooit meer!
Chinella .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Vanavond hebben we heerlijk gegeten! Varkenshaas, spareribs en een vegetarisch gerecht alles was lekker en voldoende. De bediening was lief en zeer geduldig. Zeker een aanrader! Kan niet wachten tot we in het zonnetje op het prachtige terras kunnen eten.
Josefien D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het duurde meer dan een uur voor we ons eten hadden. Het eten was wel oke. Er was in ieder geval voldoende. Bediening is aardig. Toetje viel tegen. De creme brule was niet warm gemaakt.
JOYCE-- .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Jammer, ons is het tappas menu tegen gevallen. Met 2 personen gegeten, aangegeven dat 1 persoon geen vis mag, hier zou rekening mee gehouden worden door middel van andere hapjes naar dit was niet het geval. Helaas vonden wij meer dan de helft vd tappas niet lekker.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Voor mij allerlei gerechtjes die ik niet kende, maar wel heerlijk!
Oke een beetje merkbaar dat iedereen nog even moet wennen aan het nieuwe, maar leuke ploeg medewerkers die vriendelijk en gezellig hun uiterste best doen om iedereen tevreden naar huis laten gaan!