Brasserie Molenzicht

Molenweg 15 3253 AM Ouddorp Nederland Kaart
31-619888863

Over het restaurant Brasserie Molenzicht

In Ouddorp is ieder jaargetijde wel wat te beleven. De mooie omgeving is een ware publiekstrekker, maar ook de gezellige sfeer maakt van ieder bezoek een feest. Bij Brasserie Molenzicht voegen ze daar ook nog eens heerlijke gerechten aan toe. De vriendelijke bediening zorgt ervoor, dat het je aan niets ontbreekt. Volle borden en volle glazen, alles van hoge kwaliteit en geserveerd met een gulle lach.

Meer informatie over restaurant Brasserie Molenzicht

• Kom je met de auto?
    Tegenover de molen van Ouddorp!
  • : Eigen ruime parkeerplaats

Dinsdag en Woensdag gesloten
Donderdag en Vrijdag 15:00-23:00
Zaterdag en Zondag 14:00-23:00
Maandag 15:00-23:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Molenzicht

Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Naar aanleiding van het hoge iens cijfer vanavond hier gegeten.

Vooraf brood met smeersels. Het brood was veel maar leek niet erg vers. tapenade erg lekker, kruidenboter oké. Een extra smeersel had voor de hoeveelheid brood beter geweest.

Hierna de carpaccio genomen. Erg lekker.

Ik had de tournedos en mijn vriend de hot spare ribs. De tournedos was erg lekker maar niet groot. De hot spare ribs erg goed, vlees valt van het bot. Hot was het echter niet.

De salade die erbij geserveerd werd was erg lekker. De friet zeer slecht, totaal niet knapperig en doorbakken. De aardappeltjes goed.

Misschien was mijn verwachting te groot door het hoge iens cijfer.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
In een woord TOP
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Sfeervol, gastvrij, vriendelijke bediening, we hebben heerlijk gegeten.
kortom een echte aanrader!
wij komen zeker nog een keer terug.
Regine D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Doordat het niet zo druk was kwam de kok nog even langs de tafels. Leuk! Zo krijgt hij uit eerste hand feedback; altijd prettig en slim. Hele prettige sfeer!
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We zijn vriendelijk zeer vriendelijk behandeld en het eten was heerlijk. Zelfs de kok kwam vragen of het smaakte. We hebben een heerlijke avond gehad .
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De tapas zijn een aanrader. Zelf keuzes gemaakt in 2 rondes en heerlijk gegeten.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima restaurant, echt een aanrader, heerlijk gegeten tapas overheerlijk , prima personeel , komen weer eens eten als we in de buurt zijn
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Tweede keer dat wij bij Molenzicht hebben gegeten. Eten was heel lekker, met name de tapas zijn zeker aan te raden. Sfeer en bediening zijn prima, je zit lekker op je gemak te genieten van je maaltijd.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vanavond heel lekker bij jullie gegeten. Erg vriendelijke bediening en zeker voor herhaling vatbaar. Tot snel!!
dianew W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
we hadden voor tapas gekozen. de gerechtjes waren stuk voor stuk mooi opgemaakt en goed van kwaliteit. de smaken waren heerlijk, hebben genoten van een heerlijk etentje!
Astrid E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We waren met vrienden (8 personen).
Leuke locatie, ontspannen ontvangst en sfeer. Geven je echt het gevoel dat je dat het om ons draaide zonder opdringerig te zijn.
De maaltijden waren heerlijk en verrassend van smaak (tapas en vlees). Wij gaan zeker nog een keer terug.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Molenzicht serveert als 2 gangenmenu tapa's voor 25 euro. Er kan natuurlijk ook van de kaart gegeten worden. Het valt op dat de kaart - naast een veelvoud aan tapa's - een niet al te groot aanbod heeft. Maar wel voor ieder wat wils. Een kwaliteitskeuze?
Wij kozen voor een tomatensoep vooraf, gevolgd door het tapa's menu.
De soep was lekker en werd geserveerd met knoflookstokbrood. Lekker!
De 1e gang werd uitgestald op een verhoogde plank. Het vriendelijke en attente personeel lichtte keurig toe wat we geserveerd kregen.
Lekkere tapa's, ik benoem ze niet allemaal maar helaas was de combi zalm/guacemole niet de beste smaakcombi.
De 2e gang was opnieuw lekker maar niet bijzonder. Het was leuk dat de kok nog even aan tafel kwam om eea toe te lichten.
Opvallend is, dat vrijwel geen van de op de kaart staande tapa's aan ons werden voorgeschoteld! En, dat bijvoorbeeld de geserveerde mosselen niet op de kaart voorkomen. Ze waren overigens erg lekker.
Uiteraard kregen we ook gebakken aardappeltjes, frites en 3 sausjes. Plus 2 salades.
Wij waren met een groep van 8 en bleven erg lang plakken met een dubbele koffieronde na. Het was prettig dat het personeel ons geen enkele druk oplegde om te vertrekken.
Samenvattend het advies om het tapa's menu meer in lijn te brengen met de menukaart van losse koude en warme tapa's want daarop baseer je wel je keuze!
Dieuwke A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten, er is 6x gevraagd of alles naar wens was, beetje vaak, maar dat kwam mischien omdat het niet druk was. Wel een beetje weinig keus van hoofdgerechten vlees: spareribs, tournedos of varkenshaas, maar wat we kregen was heerlijk!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gewoon lekker eten voor een redelijk bedrag. Goede sevice gericht op de klant...
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een goede vriendelijke sfeer en het was zeer gezellig, we komen zeker terug.
Wij hebben de tapas van de chef gegeten en die was heerlijk.
Groot compliment voor chef kok Bert.
Dit restaurant is echt een aanrader.

Maarten en Sandra
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten, sympathieke bediening, en live muziek was ook niet te opvallend aanwezig, heerlijke avond gehad!
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening ze hebben tijd voor je, je voelt je welkom.
Het tapasmenu voor 2 personen was heerlijk, wat een smaaksensatie gewoon kunstwerken.
Jurleta B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Very good
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima eten in leuk restaurant. Tapasmenu van de chef gehad (3 gangen). Prima eten voor gunstige prijs. Ruime porties (Op maandag zelfs nog goedkoper). Heel aardige gastheer en vrouw die rekening houden met je wensen en tempo aanpassen aan je wensen. Komen zeker nog een keer terug!
jack B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Maandagavond 12 juni 2017 hebben we ons zeer aangenaam laten verrassen door de kok en het serverend personeel van Brasserie Molenzicht. Bij binnenkomst kregen we de lijst met vele soorten heerlijke bieren voorgehouden en werd ons door een gezellige en ter zake kundige dame van de bediening geadviseerd voor de tapas van de chef te kiezen. De chef zou ons verrassen met vijf koude en vijf warme tapas. Aangezien wij van verrassingen houden hebben wij hier direct ja tegen gezegd. De enige vraag voor ons was of 2 x 5 wel genoeg zou zijn. Ik kan u zeggen dat dit meer dan genoeg was voor ons en we zijn toch geen kleine eters. De vijf koude tapasgerechten waren stuk voor stuk geweldig. Van de warme tapas bestond er één uit mosselen gecombineerd met een geweldige zelfgemaakt spaghetti waar je je vingers bij aflikte. Zowel de dame van de bediening als de fantastische kok kwamen een paar keer langs om te vragen of alles naar wens was en hebben ons alles verteld over de gerechten en de ingrediënten daarvan. De ambitieuze kok vertelde ons bovendien het beste restaurant van Ouddorp en omstreken te willen worden en naar onze smaak zullen zij dit bereiken als zij deze gerechten voor hun gasten blijven presenteren. Kortom een topavond met topgerechten van een topkok. Wij komen zeker terug!