Brasserie Molenzicht

Molenweg 15 3253 AM Ouddorp Nederland Kaart
31-619888863

Over het restaurant Brasserie Molenzicht

In Ouddorp is ieder jaargetijde wel wat te beleven. De mooie omgeving is een ware publiekstrekker, maar ook de gezellige sfeer maakt van ieder bezoek een feest. Bij Brasserie Molenzicht voegen ze daar ook nog eens heerlijke gerechten aan toe. De vriendelijke bediening zorgt ervoor, dat het je aan niets ontbreekt. Volle borden en volle glazen, alles van hoge kwaliteit en geserveerd met een gulle lach.

Meer informatie over restaurant Brasserie Molenzicht

• Kom je met de auto?
    Tegenover de molen van Ouddorp!
  • : Eigen ruime parkeerplaats

Dinsdag en Woensdag gesloten
Donderdag en Vrijdag 15:00-23:00
Zaterdag en Zondag 14:00-23:00
Maandag 15:00-23:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Molenzicht

dianew W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
we hadden voor tapas gekozen. de gerechtjes waren stuk voor stuk mooi opgemaakt en goed van kwaliteit. de smaken waren heerlijk, hebben genoten van een heerlijk etentje!
Astrid E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We waren met vrienden (8 personen).
Leuke locatie, ontspannen ontvangst en sfeer. Geven je echt het gevoel dat je dat het om ons draaide zonder opdringerig te zijn.
De maaltijden waren heerlijk en verrassend van smaak (tapas en vlees). Wij gaan zeker nog een keer terug.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Molenzicht serveert als 2 gangenmenu tapa's voor 25 euro. Er kan natuurlijk ook van de kaart gegeten worden. Het valt op dat de kaart - naast een veelvoud aan tapa's - een niet al te groot aanbod heeft. Maar wel voor ieder wat wils. Een kwaliteitskeuze?
Wij kozen voor een tomatensoep vooraf, gevolgd door het tapa's menu.
De soep was lekker en werd geserveerd met knoflookstokbrood. Lekker!
De 1e gang werd uitgestald op een verhoogde plank. Het vriendelijke en attente personeel lichtte keurig toe wat we geserveerd kregen.
Lekkere tapa's, ik benoem ze niet allemaal maar helaas was de combi zalm/guacemole niet de beste smaakcombi.
De 2e gang was opnieuw lekker maar niet bijzonder. Het was leuk dat de kok nog even aan tafel kwam om eea toe te lichten.
Opvallend is, dat vrijwel geen van de op de kaart staande tapa's aan ons werden voorgeschoteld! En, dat bijvoorbeeld de geserveerde mosselen niet op de kaart voorkomen. Ze waren overigens erg lekker.
Uiteraard kregen we ook gebakken aardappeltjes, frites en 3 sausjes. Plus 2 salades.
Wij waren met een groep van 8 en bleven erg lang plakken met een dubbele koffieronde na. Het was prettig dat het personeel ons geen enkele druk oplegde om te vertrekken.
Samenvattend het advies om het tapa's menu meer in lijn te brengen met de menukaart van losse koude en warme tapa's want daarop baseer je wel je keuze!
Dieuwke A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten, er is 6x gevraagd of alles naar wens was, beetje vaak, maar dat kwam mischien omdat het niet druk was. Wel een beetje weinig keus van hoofdgerechten vlees: spareribs, tournedos of varkenshaas, maar wat we kregen was heerlijk!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gewoon lekker eten voor een redelijk bedrag. Goede sevice gericht op de klant...
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Vanavond met 6 volwassenen en twee kinderen bij brasserie Molenzicht gegeten. Het duurde te lang (3 uur, lang wachten tussen gangen), er ging met bedienen het nodige mis (wat bij aangeven niet adequaat werd hersteld - 'we hebben te weinig mensen ingepland... tja sorry) en smaak/kwaliteit haalt ons inziens niet de cijfers die hier worden gegeven. Live muziek voelt als animatie op de camping, geluid zong meermaals rond. Het tekort aan professionaliteit van personeel in bediening en keuken en de relatief grote hoeveelheid tafels zorgt ervoor dat op onze zomeravond kwaliteit niet geborgd was. Niet alleen bij ons maar ook de tafels om ons heen.
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een goede vriendelijke sfeer en het was zeer gezellig, we komen zeker terug.
Wij hebben de tapas van de chef gegeten en die was heerlijk.
Groot compliment voor chef kok Bert.
Dit restaurant is echt een aanrader.

Maarten en Sandra
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten, sympathieke bediening, en live muziek was ook niet te opvallend aanwezig, heerlijke avond gehad!
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening ze hebben tijd voor je, je voelt je welkom.
Het tapasmenu voor 2 personen was heerlijk, wat een smaaksensatie gewoon kunstwerken.
Jurleta B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Very good
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima eten in leuk restaurant. Tapasmenu van de chef gehad (3 gangen). Prima eten voor gunstige prijs. Ruime porties (Op maandag zelfs nog goedkoper). Heel aardige gastheer en vrouw die rekening houden met je wensen en tempo aanpassen aan je wensen. Komen zeker nog een keer terug!
jack B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Maandagavond 12 juni 2017 hebben we ons zeer aangenaam laten verrassen door de kok en het serverend personeel van Brasserie Molenzicht. Bij binnenkomst kregen we de lijst met vele soorten heerlijke bieren voorgehouden en werd ons door een gezellige en ter zake kundige dame van de bediening geadviseerd voor de tapas van de chef te kiezen. De chef zou ons verrassen met vijf koude en vijf warme tapas. Aangezien wij van verrassingen houden hebben wij hier direct ja tegen gezegd. De enige vraag voor ons was of 2 x 5 wel genoeg zou zijn. Ik kan u zeggen dat dit meer dan genoeg was voor ons en we zijn toch geen kleine eters. De vijf koude tapasgerechten waren stuk voor stuk geweldig. Van de warme tapas bestond er één uit mosselen gecombineerd met een geweldige zelfgemaakt spaghetti waar je je vingers bij aflikte. Zowel de dame van de bediening als de fantastische kok kwamen een paar keer langs om te vragen of alles naar wens was en hebben ons alles verteld over de gerechten en de ingrediënten daarvan. De ambitieuze kok vertelde ons bovendien het beste restaurant van Ouddorp en omstreken te willen worden en naar onze smaak zullen zij dit bereiken als zij deze gerechten voor hun gasten blijven presenteren. Kortom een topavond met topgerechten van een topkok. Wij komen zeker terug!
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Erg lekker gegeten. Chef kwam zelf nog bij iedereen langs om te vragen of alles naar wens was. Wij hadden het tapas menu. Niet het typische concept van zelf uitkiezen van de hapjes, maar dit werd zelf samengesteld. Hierbij werd keurig rekening gehouden met mijn zwangerschap. Echt top! En heerlijk ons buikje rond gegeten! Verder was het personeel ontzettend vriendelijk. Als we weer naar centerparcs gaan, gaan we zeker terug naar deze brasserie!
kok T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prachtig gelegen tent. Eten is prima. Redelijk uitgebreide bierkaart. Aardige bediening. Zonsondergang is erg mooi! Zeker voor herhaling vatbaar
Lieseke M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Originele tapas. Leuk en smakelijk geserveerd. Top! De garnalen en kippenvleugeltjes waren erg smakelijk. Service plezierig. Nu nog mooi weer om buiten op het leuke terras te kunnen genieten.
Danielle K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben net heerlijk gegeten bij de Brasserie met een IENS bon. Lekkere gerechten en heel vriendelijk personeel! Ook een heel gezellig terras voor in de zomer!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten en zeer betrokken en gezellige bediening.
Jolly F.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wat hebben we toch weer lekker gegeten! Genoten van het aspergemenu met zalm en de tournedos. Alles vers gemaakt en dat proef je! Dit gecombineerd met een zeer vriendelijke en gastvrije bediening maakt dat we snel weer terug komen. Bedankt!
Lars Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Geweldig! Vriendelijk personeel, erg behulpzaam en ook leuk om even mee te kletsen als je alleen uit eten gaat. Zeker de moeite waard om terug te komen
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben deze keer weer tapas gegeten. Was heerlijk! Ook het tapas dessert was heerlijk. Gezellig restaurant met leuke bediening! Iedereen doet zijn best! We komen zeker nog eens terug.