Meer informatie over restaurant Brasserie Mijn Streek

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
R H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten in een gezelige ambiance. We hadden het 4 gangen menu. Dat was prima en kwam niet te snel achter elkaar wat we ook gevraagd hadden. We komen zeker terug.
Lindy F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Sfeervol en druk op een doordeweekse avond in Heerlen. Feeëriek uitzicht over de winterse stad. Attente bediening, gerechten smakelijk.
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima eetgelegenheid op bijzondere locatie! Ruimte wat klein, hierdoor wat rumoerig. Vlot en gemotiveerd personeel! Minder geschikt voor groepen of families.
Wilbert H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hier schrijven ze gastvrijheid en kwaliteit met een hoofdletter. We waren er niet de eerste maar ook zeker niet de laatste. Het is een plezier om weer terug te komen.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gezellige atmosfeer. Prima bediening. Goede prijs qualiteit verhouding. Ongedwongen. Zeker voor herhaling vatbaar. Een dikke 10
Kirsten J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vanavond weer lekker gegeten in restaurant Mijn Streek. De bediening is vriendelijk. Het eten is goed. We hebben weer een gezellige avond gehad bij jullie.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Omdat onze tafel nog niet vrij was, vroeg men ons vriendelijk te wachten aan de tafel bij de ingang en serveerde vast een drankje. Het eten werd verassend geserveerd, de bloedworst was smeuïg en lekker gekruid, de garnaalkroketten smaakten prima, het hoen was botermals en het zuurvlees was Limburg op zijn best. Personeel was correct en vriendelijk. We gaan zeker terug!
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten op deze prachtige locatie. Bediening was snel & correct. De locatie is mooi gelegen op de 5e verdieping en het eten was heerlijk; oa malse hertenbiefstuk, parelhoen en smakelijk zuurvlees.. We komen graag nog een keer in de nabije toekomst.
Benoit-2 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Verrassend! Prachtige locatie - goed eten voor een goede prijs - zeer vriendelijk personeel. Een aanrader. Een aantrekkelijk menu met daarnaast een mooie keuze a la carte.
Roel-010 T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Goede bediening ook, met leuke uitleg over het bijzondere gebouw. Als ik weer in Heerlen ben ga ik hier beslist weer een keer eten.
P.M.Th.J. K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was zeer de moeite waard en absoluut voor herhaling vatbaar.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed restaurant. Komen zeker terug!
GeertjeK .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Na afloop van een congres had ik met mijn man avondeten geboekt bij Mijn Streek. Toevallig bleek, dat de groep collega's met wie ik de dag ervoor uit eten zou gaan, ook daar geboekt had. Niet verkeerd, de menukaart en service zijn uitstekend en zeer redelijk geprijsd. De eerste avond moesten we een beetje lang wachten, maar toen waren we ook met een grote groep en zat het hele restaurant vol. De tweede avond, toen we met ons tweeën waren, was de bediening heel snel. Aanrader (vooral het chocoladedessert)!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een fijn restaurant met een heerlijke keuken en een schitterend uitzicht over de wijde omgeving . Kortom een echte aanrader.
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wat een ontvangst!
De bediening was super!!
Het eten was erg lekker en smakelijk opgediend
En als toetje dat uitzicht
Houdt dit vast!!
Komen zeker nog eens terug
Dankjewel voor een prettig verblijf!
Sven J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Tafels zijn te breed, waardoor de conversatie met je medetafelgenoten moeilijk is en je steeds voorover moet buigen om jezelf verstaan maar te maken.
Roel M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Lekker eten tegen een goede prijs. Je zit wel dicht op elkaar.
Twee keer geweest en twee keer volle bak.
Eten lekker, maar een extra bakje groente of aardappels zou niet misstaan.
Stan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ben bijna een regular. Kwaliteit is altijd goed, service en atmosfeer eveneens. Perfecte plek om lekker informeel te dineren.
Luc P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben een geweldige avond bij Brasserie de Mijnstreek gehad. Geweldige ambiance, zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten!
Evelyn M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Sfeervol restaurant, met vriendelijk personeel. Geregeld een nieuwe kaart, met volop keuze. Mooi uitzicht op de stad (Heerlen centrum). Kortom, een aanrader!