Meer informatie over restaurant Brasserie Mijn Streek

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Mijn Streek

Victor J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Gisteren sinds lange tijd weer eens gaan eten in Mijn Streek! Samen met een zakelijke relatie, die geheel onder de indruk was van het mooie uitzicht over de stad Heerlen en de ondergaande zon.
Van het eten was ze nog meer onder de indruk. Gestart met een heerlijke amuze van aubergine, opgevolgd door een huisgemaakte vissoep met garnalen en rivierkreeftjes. Op een siteplate croutons en 'goddelijke' rouille gepresenteerd precies zoals hoort, alsof je in de haven van Marseille zit. Als hoofdgerecht een op de huidgebakken Dorade met seizoensgroentjes van groene Asperges en sojaboontjes.
Ondanks dat we voldaan waren, bestelden we toch nog als afsluiter de zelfgemaakte chocoladetaart met bramen en bosbossen. Dit was de kers op de taart.
Verder mijn complimenten aan de bediening. In een volledig volzet restaurant, toch nog vriendelijk, attent en persoonlijk blijven. Totale plaatje, met 1 woord te beschrijven:"Excellent" en dat met een hoofdletter geschreven!
Lene K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Mooie ingrediënten, erg vriendelijke bediening, veel keuze stress omdat veel lunchgerechten ons aanspraken. De Salade met Biet en de Clubsandwich waren heerlijk.
Door H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Theatertafelen. Leuk, maar we hebben er zelf vaart achter moeten zetten. En we willen niet zuinig overkomen maar onze bon voor gratis koffie en thee voór de voorstelling hebben we mis gelopen. Voor de rest was het genieten.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ik kom hier altijd met plezier. De ontvangst en de bediening is hartelijk.
Het menu is interessant.
Ik breng mijn vrienden en familie hier graag naartoe. En deze zijn altijd enthousiast.
H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Een verrijking van de stad Heerlen. Een verrassende kaart, een aparte beleving op een unieke locatie.
Bevlogen medewerkers die een prima horecahart dragen.......overtuig jezelf
Nicolle B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Etentje met mn ouders en oom en tante. Mijn man en ik kenden Mijn Streek al maar de rest van ons gezelschap niet. Zij waren aangenaam verrast. Lekker, eerlijk eten op een mooie locatie en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Fieke P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De wachttijd was iets langer. Ondanks het feit dat het heel druk was en iedereen om halftien naar de opening van Cultura Nova wilde gaan, bleef de bediening tosh vriendelijk en alert. Het eten was goed verzorgd.
Marita S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Ik eet hier altijd goed, is mijn favoriete restaurant.
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Lekker eten voor een goede prijs en een mooie dakterras.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Op het dak van een iconisch gebouw in het centrum van Heerlen met uitzicht op de heuvels eet je hier voortreffelijk in een leuke sfeer en met prima bediening. Voor herhaling vatbaar.
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Was hier voor het eerst. Lastig te vinden, maar zeker de moeite waard. Erg vriendelijke bediening . Gerechten waren prima verzorgd en het heeft dan ook heerlijk gesmaakt. Enig minpuntje vond ik dat de rode wijn gekoeld werd geserveerd, volgens hen op 17gr.,maar volgens mij aanzienlijk koeler. Was voor mij echt een eyeopener!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Beste plek in Heerlen voor een etentje.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Gastvrij ontvangen en genoten van de weer verrassende gerechten.
Constante kwaliteit en iedere keer weer wisselende menukaart. Aanrader????
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten was geen hoogstandje, bediening ook niet.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
De gerechten waren een feestje om naar te kijken. Zeer smakelijk en de hoeveelheid van de gerechten is precies goed. Zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Leuke plek, lekker eten, vriendelijke bediening.
Rezy W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Ontspannen sfeer.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
lekker gegeten en gedronken zoals altijd op het dakterras. Goede keuzes bij het menu. Daarnaast ook nog kunnen genieten van de raboronde.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Een jaartje geleden met een gezelschap hier gegeten. Een zware tegenvaller, de ene zat nog te wachten op zijn voorgerecht terwijl bij de andere het hoofdgerecht koud stond te worden etc. .
Gister maar weer eens geprobeerd. Het uitzicht is natuurlijk prachtig . De gerechten waren zeer smaakvol en zagen er mooi en verzorgd uit. De kwaliteit is duidelijk ten goede veranderd. De bediening was attent en kundig. Ga zo door.
André V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Op aanraden van een bewoner uit Heerlen bij Mijn Streek "zuurvlees" gegeten. Ook zou het uitzicht op de 5e etage bijzonder zijn. Dat vond ik achteraf gezien niet. Je zit inderdaad hoog, maar wij zaten nabij de kerktoren, aan de andere kant was er een grote bouwkraan! Zuurvlees was een prima gerecht, lekker, snel geserveerd en goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb nog wel even op de menukaart gekeken om mogelijk nog een nagerecht te bestellen. Dit heb ik nagelaten omdat ik het te duur vond.