Meer informatie over restaurant Brasserie Mijn Streek

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Silvia O.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Meerdere keren geweest, en elke keer zeer tevreden! Eten is elke keer zeer lekker en bediening is steeds weer top! En het uitzicht over heerlen blijft bijzonder.. Echt een aanrader!
Maud A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Super service. Fijne sfeer, mooi uitzicht! Tip: rabarber sap en Bijdehand bier. De vega burger blijft goed!
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Toppy...leuk personeel met kennis van zaken.
Met vriendelijke groet
Dirk
Jammer dat er op zijn minst verplicht 120 tekens moeten zijn.
Danuta K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Fantastische locatie in het glaspaleis met mooi uitzicht. Keuken is goed en bediening erg vriendelijk, al kan het binnen erg warm worden in de volle zon begin april (we hadden er de schaduw opgezocht, maar helaas weinig verkoeling gevonden). Verder zeker een aanrader met veel lokale producten op de kaart!
Mijnheerjanssen .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Bediening is okay het eten is matig en te weinig, varkenshaasje (krulstaart uit Ulestraten) met saus, 4 sperziebonen en een wel erg klein stukje aardappel gratin, net genoeg om een holle tand mee te vullen. We zijn geen grote eters maar de portie was wel erg bemeten. Enfin wel genoten van de aanwezige Heerlense chique ;)
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het was een gezellige avond samen met ons gezin. Mede dank zij het lekkere eten en de vriendelijke bediening was het voor ons een top avond!
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
In alle opzichten TOP!! Zowel voor hospitality, sfeer en eten!!! Een attentiepuntje: we bestelden een 2 gangenmenu Ivm Theatervoorstelling en moesten in snelheid 2 x a la carte betalen........maar we blijven fan!! W.R.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Hele fijne plek, goede service en lekkere gerechten. Ik kom er graag. Als het gezellig druk is dan is het geluidsniveau voor mij toch vaker wat te hoog, da's jammer. Voor de rest top!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wellicht is er iets aan het geluidsniveau te doen. Het is er gezellig vol maar voor mij vaker ter luidruchtig. Wellicht kan er geluiddempend materiaal aangebracht worden. Ik heb dat ook wel eens onder de tafels gezien. Voor de rest erg tevreden!
Miriam C.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Ondanks grote drukte, gastvrije ontvangst met prima service.
Zelfs een tafeltje aan het raam en een karaf water bij de wijn.
Heerlijke vega hamburger gegeten, we komen hier vaker!
mechtild H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Smaakvol opgediend. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Lekker gegeten, alleen was het erg lawaaierig en konden we niet goed met elkaar praten. En de tafels stonden wel heel dicht bij elkaar. Maar de kwaliteit van het eten en de vriendelijke bediening maken dat goed.
maythe .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
We genoten van een heerlijke lunch van verse ingrediënten en met zorg klaargemaakt. De bediening was zeer gastvrij en super aardig. Het uitzicht over mijn oude woonplaats was zelfs op een regenachtige dag de moeite waard. We komen graag nog eens terug in Mijn Streek.
Margreth S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige ambiance !!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We hebben gezellig en lekker gegeten bij Mijn Streek. De bediening was heel plezierig en de omgeving informeel. Aan te raden.
Marie-José F.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Eén gerecht viel een beetje tegen maar dat kan altijd gebeuren. Verder was alles prima in orde en zeer vriendelijke bediening. Locatie is ook super.
Patrck V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Goede kwaliteit voor kleine prijzen. Leuke kaart. Goede service en personeel op een mooie en bijzondere locatie. Wellicht the place to be in Heerlen.
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijk gezellig plek, goed eten, goed geprijsd. Super uitzicht, vriendelijke mensen aan het werk...
Gertie F.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
het eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk we hadden een mooie plek aan het raam. We hadden een mooi uitzicht over Heerlen