Meer informatie over restaurant Brasserie Mijn Streek

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Hele fijne plek, goede service en lekkere gerechten. Ik kom er graag. Als het gezellig druk is dan is het geluidsniveau voor mij toch vaker wat te hoog, da's jammer. Voor de rest top!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wellicht is er iets aan het geluidsniveau te doen. Het is er gezellig vol maar voor mij vaker ter luidruchtig. Wellicht kan er geluiddempend materiaal aangebracht worden. Ik heb dat ook wel eens onder de tafels gezien. Voor de rest erg tevreden!
Miriam C.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Ondanks grote drukte, gastvrije ontvangst met prima service.
Zelfs een tafeltje aan het raam en een karaf water bij de wijn.
Heerlijke vega hamburger gegeten, we komen hier vaker!
mechtild H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Smaakvol opgediend. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Lekker gegeten, alleen was het erg lawaaierig en konden we niet goed met elkaar praten. En de tafels stonden wel heel dicht bij elkaar. Maar de kwaliteit van het eten en de vriendelijke bediening maken dat goed.
maythe .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
We genoten van een heerlijke lunch van verse ingrediënten en met zorg klaargemaakt. De bediening was zeer gastvrij en super aardig. Het uitzicht over mijn oude woonplaats was zelfs op een regenachtige dag de moeite waard. We komen graag nog eens terug in Mijn Streek.
Margreth S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige ambiance !!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We hebben gezellig en lekker gegeten bij Mijn Streek. De bediening was heel plezierig en de omgeving informeel. Aan te raden.
Marie-José F.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Eén gerecht viel een beetje tegen maar dat kan altijd gebeuren. Verder was alles prima in orde en zeer vriendelijke bediening. Locatie is ook super.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Goede kwaliteit voor kleine prijzen. Leuke kaart. Goede service en personeel op een mooie en bijzondere locatie. Wellicht the place to be in Heerlen.
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijk gezellig plek, goed eten, goed geprijsd. Super uitzicht, vriendelijke mensen aan het werk...
Gertie F.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
het eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk we hadden een mooie plek aan het raam. We hadden een mooi uitzicht over Heerlen
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een gezellige brasserie , lekker eten . En goede bediening . Alleen de stoelen zijn minder comfortabel , maar dat lossen ze wel op met eventueel een kussentje aan te bieden .we hebben een gezellige avond gehad en komen zeker terug .
Jimsens S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
€ 2,90 betalen voor een cola light staat niet in verhouding tot het prijs niveau van de andere dranken. Ondanks de drie gangen kregen wij, in tegenstelling tot andere tafels, geen mandje brood vooraf! Zelfs geen korfje friet bij het hoofdgerecht. Dit laatste zou echter als supplement kunnen worden bestempeld, maar dan had men hier naar kunnen vragen. Kwaliteit van de gerechten waren subliem, en de bediening spontaan, oprecht en integer. 19.18uur, getracht om contact te leggen voor uitleg van bovenstaande. Wordt helaas niet opgenomen. Uitbater mag contact met mij opnemen.
Nicole N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zoals altijd werden we netjes ontvangen en naar een tafel gebracht. Het is een heerlijk lichte ruimte en iedereen kan in de menukrant wel iets naar zijn gading vinden. Kortom ik heb weer genoten
R H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten in een gezelige ambiance. We hadden het 4 gangen menu. Dat was prima en kwam niet te snel achter elkaar wat we ook gevraagd hadden. We komen zeker terug.
Lindy F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Sfeervol en druk op een doordeweekse avond in Heerlen. Feeëriek uitzicht over de winterse stad. Attente bediening, gerechten smakelijk.
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima eetgelegenheid op bijzondere locatie! Ruimte wat klein, hierdoor wat rumoerig. Vlot en gemotiveerd personeel! Minder geschikt voor groepen of families.
Wilbert H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hier schrijven ze gastvrijheid en kwaliteit met een hoofdletter. We waren er niet de eerste maar ook zeker niet de laatste. Het is een plezier om weer terug te komen.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gezellige atmosfeer. Prima bediening. Goede prijs qualiteit verhouding. Ongedwongen. Zeker voor herhaling vatbaar. Een dikke 10