Meer informatie over restaurant Brasserie Mijn Streek

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marie-José F.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Eén gerecht viel een beetje tegen maar dat kan altijd gebeuren. Verder was alles prima in orde en zeer vriendelijke bediening. Locatie is ook super.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Goede kwaliteit voor kleine prijzen. Leuke kaart. Goede service en personeel op een mooie en bijzondere locatie. Wellicht the place to be in Heerlen.
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijk gezellig plek, goed eten, goed geprijsd. Super uitzicht, vriendelijke mensen aan het werk...
Gertie F.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
het eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk we hadden een mooie plek aan het raam. We hadden een mooi uitzicht over Heerlen
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een gezellige brasserie , lekker eten . En goede bediening . Alleen de stoelen zijn minder comfortabel , maar dat lossen ze wel op met eventueel een kussentje aan te bieden .we hebben een gezellige avond gehad en komen zeker terug .
Jimsens S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
€ 2,90 betalen voor een cola light staat niet in verhouding tot het prijs niveau van de andere dranken. Ondanks de drie gangen kregen wij, in tegenstelling tot andere tafels, geen mandje brood vooraf! Zelfs geen korfje friet bij het hoofdgerecht. Dit laatste zou echter als supplement kunnen worden bestempeld, maar dan had men hier naar kunnen vragen. Kwaliteit van de gerechten waren subliem, en de bediening spontaan, oprecht en integer. 19.18uur, getracht om contact te leggen voor uitleg van bovenstaande. Wordt helaas niet opgenomen. Uitbater mag contact met mij opnemen.
Nicole N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zoals altijd werden we netjes ontvangen en naar een tafel gebracht. Het is een heerlijk lichte ruimte en iedereen kan in de menukrant wel iets naar zijn gading vinden. Kortom ik heb weer genoten
R H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten in een gezelige ambiance. We hadden het 4 gangen menu. Dat was prima en kwam niet te snel achter elkaar wat we ook gevraagd hadden. We komen zeker terug.
Lindy F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Sfeervol en druk op een doordeweekse avond in Heerlen. Feeëriek uitzicht over de winterse stad. Attente bediening, gerechten smakelijk.
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima eetgelegenheid op bijzondere locatie! Ruimte wat klein, hierdoor wat rumoerig. Vlot en gemotiveerd personeel! Minder geschikt voor groepen of families.
Wilbert H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hier schrijven ze gastvrijheid en kwaliteit met een hoofdletter. We waren er niet de eerste maar ook zeker niet de laatste. Het is een plezier om weer terug te komen.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gezellige atmosfeer. Prima bediening. Goede prijs qualiteit verhouding. Ongedwongen. Zeker voor herhaling vatbaar. Een dikke 10
Kirsten J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vanavond weer lekker gegeten in restaurant Mijn Streek. De bediening is vriendelijk. Het eten is goed. We hebben weer een gezellige avond gehad bij jullie.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Omdat onze tafel nog niet vrij was, vroeg men ons vriendelijk te wachten aan de tafel bij de ingang en serveerde vast een drankje. Het eten werd verassend geserveerd, de bloedworst was smeuïg en lekker gekruid, de garnaalkroketten smaakten prima, het hoen was botermals en het zuurvlees was Limburg op zijn best. Personeel was correct en vriendelijk. We gaan zeker terug!
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten op deze prachtige locatie. Bediening was snel & correct. De locatie is mooi gelegen op de 5e verdieping en het eten was heerlijk; oa malse hertenbiefstuk, parelhoen en smakelijk zuurvlees.. We komen graag nog een keer in de nabije toekomst.
Benoit-2 H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Verrassend! Prachtige locatie - goed eten voor een goede prijs - zeer vriendelijk personeel. Een aanrader. Een aantrekkelijk menu met daarnaast een mooie keuze a la carte.
Roel-010 T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Goede bediening ook, met leuke uitleg over het bijzondere gebouw. Als ik weer in Heerlen ben ga ik hier beslist weer een keer eten.
P.M.Th.J. K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was zeer de moeite waard en absoluut voor herhaling vatbaar.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed restaurant. Komen zeker terug!
GeertjeK .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Na afloop van een congres had ik met mijn man avondeten geboekt bij Mijn Streek. Toevallig bleek, dat de groep collega's met wie ik de dag ervoor uit eten zou gaan, ook daar geboekt had. Niet verkeerd, de menukaart en service zijn uitstekend en zeer redelijk geprijsd. De eerste avond moesten we een beetje lang wachten, maar toen waren we ook met een grote groep en zat het hele restaurant vol. De tweede avond, toen we met ons tweeën waren, was de bediening heel snel. Aanrader (vooral het chocoladedessert)!