Over het restaurant Brasserie Midi

Culinair genieten bij Midi

Gelegen in de gezellige Folkingestraat in Groningen zit Brasserie Midi. Een authentieke brasserie met nieuwe invloeden van deze tijd. De Frans-Italiaanse keuken maakt heerlijke gerechten met een twist. Uitermate geschikt voor zowel lunch als diner. Schijnt het zonnetje? Dan is het goed vertoeven op het terras of in de ruime binnentuin.

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Midi

mauriceboonstra .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goede begeleiding van wijnen bij de gerechten. Heel smakelijk gegeten. prima afwisseling van smaken en mooie bordjes. moesten wel vragen om brood bij het voorgerecht terwijl dit op de kaart stond.
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Prima restaurant en veel beter en origineler dan een doorsnee eetcafé. Bediening zeer vriendelijk en oplettend. Ik beveel dit restaurant van harte aan!
rpvanoort .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Gastvrije rustige omgeving met een uitstekend driegangenmenu voor een redelijke prijs. Goede wijnselectie passend bij dit menu
Demi W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Voor herhaling vatbaar! Heerlijke smaakcombinaties en een prima prijs wanneer je het 3 gangenmenu van 28,5 euro besteld.
Bibi1965 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten bij Midi, een smakelijke burger met een lekker toetje. De bediening was vriendelijk en attent. Dus we komen graag nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Een prettig restaurant met een op zich goede kaart, waarbij wat meer aandacht voor enn nog boeiender smaak niet zou misstaan. Try "Eton mess" als dessert! Ik kom terug.
Willy L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima restaurant, de sfeer en inrichting waren geweldig! We voelden ons écht gast! Jammer dat de rode wijn als aperatief te warm was! Hier werd adequaat opgereageerd. We komen zeker terug!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Jammer dat het Proeverij menu van de kaart is verdwenen. Verder was het wel erg rumoerig
bov1 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eten was voortreffelijk, huiswijn smaakte goed, bediening zeer alert, sfeer was levendig maar je kon elkaar goed verstaan. Ik kom hier zeker terug.
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Samen met 5 andere familieleden bij Midi gedineerd. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. Bij de reservering was aangegeven dat een van de gasten een drietal allergieën had. Super hoe hiermee wordt omgegaan. Zelfs de amuse bij binnenkomst werd speciaal aangepast. De bediening was erg correct en zeer vriendelijk. Behalve een drie gangen menu kon er ook gekozen worden van de special van de dag. een enkele uitbreiding met een geringe meerprijs. Een diversiteit van voorgerechten smaakten uitstekend en kwamen mooi opgemaakt op het bord. De schar en de eendeborst als hoofdrecht waren bijzonder goed (dit waren dan ook de specials van de dag). En ook de variaties in het nagerecht werd door iedereen geapprecieerd.
Wij hadden een mooie afsluiting van een middag waarop we samen naar een huwelijksbevestiging waren geweest. Midi is om te onthouden en terug te komen.
GERTRUD K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
goede kennis van de wijnen was erg leuk
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellig en lekker.
edwin S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten in de binnentuin. Combinatie en hoeveelheid van gerechten zijn perfect. Geadviseerde wijnen maken het geheel compleet.
edwin S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten in de binnentuin. Combinaties en hoeveelheid van gerechten was perfect. Geadviseerde wijnen maakten het geheel compleet
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten! De nieuwe kaart bevalt goed. De Midi-plank is een aanrader. Vol met heerlijke gerechtjes, smaken die je naar meer doen verlangen! De vis van het hoofdgerecht was perfect. Er kon daarna niet veel meer bij, maar een toetje, gedeeld met z'n tweeen lukte nog net !
De gastvrijheid was zoals altijd prima en terug komen we zeker! Aanrader dus!
Gerreke V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk op het terras achter de zaak gezeten, zeer sfeervol. Attent bediend en smakelijk gegeten. En met het afrekenen werd gekeken hoe de rekening het meest gunstig voor ons uitkwam, dus in de menu constructie of niet. Echt een aanrader!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
fijne lunch in rustige hoek; erg smakelijk (heerlijke soep) en goede zorg aan de tafel.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten op het sfeervolle binnenplein achter het restaurant. De bediening was prima. De kwaliteit van het eten was prima. Voor herhaling vatbaar!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima gegeten, zeer attente bediening, wat wil een mens nog meer?
trijntje S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gemoedelijke en gezellige sfeer!