Over het restaurant Brasserie Midi

Culinair genieten bij Midi

Gelegen in de gezellige Folkingestraat in Groningen zit Brasserie Midi. Een authentieke brasserie met nieuwe invloeden van deze tijd. De Frans-Italiaanse keuken maakt heerlijke gerechten met een twist. Uitermate geschikt voor zowel lunch als diner. Schijnt het zonnetje? Dan is het goed vertoeven op het terras of in de ruime binnentuin.

Glas champagne

Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima gegeten, zeer attente bediening, wat wil een mens nog meer?
trijntje S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gemoedelijke en gezellige sfeer!
annestigter S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker eten, zeer vriendelijke en attente bediening, goede sfeer. Een plek om naar terug te komen.
Elsbeth H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten , vooral het voorafje met haring is een echte aanrader. De bediening was erg prettig, en een goed advies over de wijn. Een gezellige avond dank zij het zeer smakelijke eten
ciskevanegeraat .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Je wordt heel hartelijk ontvangen en de bediening doet erg zijn best om je het naar de zin te maken. In de keuken wordt ook heel hard gewerkt om alles nog net een een extra tintje te geven.Voor herhaling vatbaar!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen, kregen een aperitief van het huis (komen hier vaker) en een goede toelichting op het menu. We kozen voor het "Proeverij-menu" met een proeve van alle voor gerechten (en later ook van de nagerechten...) voortreffelijk! Het hoofdgerecht, op de huid gebakken schelvis was ook heerlijk, precies lang genoeg gegaard, maar zeker niet te lang - perfect! Het wijnadvies, dat we opvolgden beviel ook prima en was een echte ontdekkingsreis. Over het dessert kan ik kort zijn: heerlijk en origineel. De rekening viel zeker niet tegen. We komen zeker terug hier!
Netty R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijke lunch, gastvrij en vriendelijk personeel.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Twee "oude" vriendinnen die vooral willen genieten en bijpraten. Bij Midi gaven ze ons exact wat we nodig hadden. Heel erg lekker eten en geweldige bediening. Ik heb al tegen meerdere mensen gezegd dat ze absoluut hier naartoe moeten gaan. Een avond zoals het hoort. Als ik weer in Groningen ben kom ik zeker weer langs.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het eten was heerlijk en voldoende. Goede sfeer. Het die avond erg rustig.
jaap E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een herhaling van zetten van twee jaar geleden: ook toen vol lof over de bediening maar bedenkingen over het eten. Ook nu weer die proeverij van voorgerechten (die ook alleen maar in gezamenlijkheid besteld kunnen worden) waarvan gezegd kan worden dat het als los zand aan elkaar hangt (wel voor elk wat wils maar geen harmonie) en van zeer wisselende kwaliteit is, zonder uitblinkers en stuk voor stuk ook zo klein van omvang dat er soms nauwelijks smaak aan te ontlenen valt (wat vooral ook van het mondjesmaat selderijsoepje gold). De blokjes zacht gegaarde buikspek (tegenwoordig blijkbaar een must) waren lekker maar daar moet je wel van houden. Het hoofdgerecht steak (met allerlei truffelgefrutsel) was nog wel net te snijden maar niet te verteren en smaakte ook nog naar niks, de zeewolf was redelijk maar zeer zacht en onbestemd van smaak. En van de proeverij van nagerechten kan hetzelfde worden gezegd als van de voorgerechten. Dus voor veel verbetering vatbaar allemaal - misschien vooral wat de vleesleverancier betreft.
jeu
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Proeverij-menu was heerlijk en origineel. Geweldige en vriendelijke bediening. Water werd steeds bijgevuld. Kortom: klasse !
Marta W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima restaurant. Altijd lekkere gerechten. Dit keer was ik daar met mijn familie. Helaas, geen aanrader als jij wil ook met kinderen eten. Geen kinderen menu maar ook weinig flexibiliteit binnen menu. Ik noem dit, omdat ik heb wel flexibiliteit in de menu's ervaart in andere leuke plekken in GRN. Heb ik jammer gevonden.
De ergste was, ondanks daar restaurant was leeg, nog geen gasten. wacht tijd was heel erg lang.
Gellukig, eten was lekker.
Berkel60 B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Fijne plek om rustig te eten. Prima aardige bediening. en het eten is goed.
Hetty B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We hebben een erg gezellige en vooral heerlijke maaltijd met z'n viertjes gehad. Attente bediening, moesten alleen een beetje lang wachten voordat we de menukaart kregen.
Marl0us .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuke inrichting, goede bediening. Fijn dat er aldoor kannetjes kraanwater met citroen werden neergezet. Gerechten mooi opgemaakt en lekker. De heren vonden de stukjes vlees iets te klein, verder niks op aan te merken. Mooie knapperige friet en lekkere salade erbij. Aanrader!
Dave T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker gegeten. Hoeveelheid was goed. Je proeft dat alles vers is. Personeel is erg vriendelijk en attent. Alleen is het rumoerig wanneer je aan een tweezits tafel bij de open keuken zit.
Peter I.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
De keukenbrigade had waarschijnlijk zijn avond niet. 2 hadden een burger besteld met ieder z'n eigen wensen qua bereiding en toevoegingen, alles door elkaar gehaald bij het uitserveren. De andere 2 kregen bij hun hoofdgerecht koude groente terwijl het gewoon warm had moeten zijn. De burgers waren qua opmaak en smaak nog minder dan een gemiddelde snackbar. Wij gaan er niet gauw weer heen.
marjon V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
na alle lovende recencies waren we toch enigszins terleurgesteld in de gerechten. We hadden de sukade die erg droog en taai was. Bijgerechten erg summier. Voor ons helaas niet snel een 2e x, alhoewel de bediening erg vriendelijk was.
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met mijn dochter erg vriendelijke service, maar dat waren wij daar ook gewend.