Over het restaurant Brasserie Midi

Culinair genieten bij Midi

Gelegen in de gezellige Folkingestraat in Groningen zit Brasserie Midi. Een authentieke brasserie met nieuwe invloeden van deze tijd. De Frans-Italiaanse keuken maakt heerlijke gerechten met een twist. Uitermate geschikt voor zowel lunch als diner. Schijnt het zonnetje? Dan is het goed vertoeven op het terras of in de ruime binnentuin.

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Midi

Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten: de nieuwe seizoenskaart is een aanrader! Smaakvolle gerechten en ook zeer smaakvol opgediend.
We komen graag weer terug.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Met mijn vriendin hebben hier heerlijk gegeten. Hier was het fijn zitten, midden in de drukte van de stad. Het eten was erg goed. De risotto is een echte aanrader. Bediening: erg vriendelijk, kennis van zaken, humor en vooral erg attent en oplettend.
Harry F.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lekker eten in ontspannen sfeer.
Richelle B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Iedere keer weer een fantastische avond! Vanaf het moment van binnenkomst tot vertrek hoef je je geen enkel moment druk te maken om de service. Je neemt plaats en wordt de hele avond verwend met geweldige gerechten en wijnen. Voor mij is dit hoe een avond uiteten er uit hoort te zien.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende leuke menukaart met heerlijke combinaties. Super leuke en attente bediening. Geweldig advies ontvangen voor bijpassende dessertwijn. Al met al een geweldig leuke en lekkere avond.
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
een aanrader!
Clara S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Leuke mensen.
Heel aandachtig en goeie service.
Evelyn T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Hele prettige bediening ( eerste restaurant waar ik een half glas wijn kan bestellen), heerlijk gegeten.
Aanrader!
Remco A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Mooie zaak in leuke winkelstraat van Groningen. Vriendelijke bediening. Erg lekkere high-tea. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ko M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Gezellig geluncht. Twaalf uurtje was lekker en voordelig. Warm broodje citroenkip was heerlijk! Clubsandwich met zalm ging wel, beetje karig.
Cas J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker en goed gegeten, duurde wel iet wat lang.
Oelviya V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Ik vond het eten niet verrassend.
Hinke B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Ik kom zeker een keer terug. Het is voor elke gelegenheid en met elk gezelschap (of alleen!) zeer geschikt. Gezellige buitentuin.
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Gisteravond hebben we hier heerlijk gegeten. De ontvangst was zeer gastvrij en de bediening zorgzaam. Mijn tafelgenoot was zeer enthousiast over de steak; precies goed medium raw. Hij zei: 'Maar ook belangrijk zijn de goede ingrediënten en die gebruikt Midi'.
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Kortom: een pluim!
Annemiek de Groot
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
leuke plek in de binnenstad, maar je fiets parkeren is bijkans onmogelijk. de lunch was verrassend en de binnentuin een oase in een drukken straat.
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Mijn vriendin en ik hebben hier heerlijk gegeten in de binnentuin. Hier was het fijn zitten, midden in de drukte van de stad. Het eten was erg goed. De risotto is een echte aanrader. Ook waren wij heel tevreden over de bediening: erg vriendelijk, kennis van zaken, humor en vooral erg attent en oplettend. Heel fijn!
Henny Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening.
Prijzen voor gerechten prima en vergelijkbaar met gelijksoortige restaurants.
Alleen jammer dat koffie plus likeur niet als dessert van 3-gangenmenu kan gelden.
Maar Restaurant Brasserie MIDI zeker een aanrader om er te gaan eten.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Porties aan de kleine kant, alhoewel prijs-kwaliteit okay is.
Anja O.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hebben lekker ontspannen op het terras zitten eten, met zicht op de bedrijvigheid in de Folkingestraat. Erg gezellig; het eten smaakte goed, het weer werkte mee en buiten was het gezellig toeven. Voor herhaling vatbaar!
H.Y. H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
De lunch was perfect. De bediening was aller vriendelijkst, met name de jonge dame wier ouders een veehouderij hebben. De bloemen en dan met name de afrikaantjes (tekort vocht) behoeven een betere verzorging evenals enkele planten aan de muur. Aandacht is ook vereist voor een stroomkabel die niet geheel geïsoleerd is op de vloer tegen de muur aan.(serre). Dit zijn enkele kleine aandachtspunten. Verder net bedrijf en zeker aan te bevelen.