Over het restaurant Brasserie Midi

Culinair genieten bij Midi

Gelegen in de gezellige Folkingestraat in Groningen zit Brasserie Midi. Een authentieke brasserie met nieuwe invloeden van deze tijd. De Frans-Italiaanse keuken maakt heerlijke gerechten met een twist. Uitermate geschikt voor zowel lunch als diner. Schijnt het zonnetje? Dan is het goed vertoeven op het terras of in de ruime binnentuin.

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Midi

Ina B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Uiterst vriendelijke ontvangst en bediening. Lekker gegeten. Fijne sfeer.
ate V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Buitengewoon prettige en voorkomende bediening: eten is goed, maar niet excellent; hoofdgerecht was een combi van vis, die allebei overcooked waren; sfeer in restaurant is uitstekend
Denny G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten en zeer goede service van het vriendelijke personeel
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Vriendelijke bediening, goede wijn, leuke entourage, eten redelijk tot goed. We misten hier en daar wat smaak.. Het was wat vlak. We hebben hier in het verleden beter gegeten.
Nanda D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Genoten van een uitstekend 5-gangen kerstdiner met bijpassend wijnarrangement: vol maar voldaan. Met een groep van vijf personen hebben we veel verschillende gerechten gehad, en zowel vis/vlees als de vegetarische opties smaakten voortreffelijk! De gezellige maar smaakvolle kerstversiering maakten de avomd compleet. Een absolute aanrader!
Evelien D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Op Kerstavond hebben we een heerlijk 4-gangenmenu gegeten. En de wijn bij de verschillende gerechten was ook heerlijk.
Een aanrader om te gaanneten!
Jasper H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening. Kerstaankleding was matig maar het was zeker wel gezellig. Wijnkaart was ook erg prima.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Zeer goed gegeten, mooie gerechten.
Bedienen hebben we als prettig ervaren, juiste timing.
We komen zeker snel nog een keer eten.
Dirck B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Sympathiek restaurant met een leuke inrichting en vriendelijke bediening met karakter. De Italiaanse witte wijn was voortreffelijk. In afwijking tot de vorige keer was het eten minder. Voorgerecht van huisgerookte heek was vlak smaak en miste juist die rooksmaak. Het hoofdgerecht was de kabeljauw met kruidenkorst die net te lang gegaard had waardoor hij te droog was. Die droogheid kwam ook weer terug bij het dessert, het lopende chocoladetaartje. Eveneens te lang gebakken en simpel gepresenteerd. Een bolletje ijs had hier veel goed kunnen maken. Ondanks de uitglijders van de keuken maakt de entourage en de bediening veel goed.
Geachte heer Bankers,

Dank voor uw opbouwende recensie, fijn dat de bediening en entourage van Midi u bevallen. Uiteraard vinden wij het spijtig om te horen dat het eten zelf dit maal van mindere kwaliteit was dan u eerder van ons gewent was. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling.

Uw opmerkingen gaan wij doornemen met de chef en keukenbrigade, dank voor deze kritiek, doordat u het aan ons meld kunnen wij onszelf verbeteren, en daar gaat het om!

Hele fijne feestdagen gewenst en graag tot ziens,

Met vriendelijke groet,

Team Brasserie Midi
Isa P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Service was top! Het eten viel ons tegen, de burger als hoofdgerecht was pittig en na het driegangenmenu zaten we allemaal nog niet echt vol. Iemand van ons had de risotto als hoogdgerecht en die was binnen drie happen op. Het was ook erg druk en daardoor kon je elkaar slecht verstaan.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Topplek voor een heerlijke maaltijd en nog goed betaalbaar ook.... ons zien ze daar zeker nog eens terug!
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten met uitstekende, attente bediening.Een topavond gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!
marloes A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
leuke en vriendelijke bediening. heerlijk eten en een goede sfeer! midi was weer top! en bedankt sinterklaas voor de cava!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
3 gangen menu gehad. Goeie smaken, steak perfect medium-rare bereid en supermals. Attente, vriendelijke bediening. Prima wijnadvies.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima gerechten, gevarieerd, lekker en voldoende. Prettige, kundige. snelle en toch rustige ebdiening. Prijspeil redelijk.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Uitstekende, vriendelijke service, goed advies mbt de wijn, lekker eten, passend bij het seizoen. Zeer positief: er staat ook vegetarisch eten _zonder geitenkaas_ op de kaart. Dat is een verademing voor een vegetariër die geen geitenkaas lust. :-)
Bente S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg lekker eten, gezellige sfeer en vriendelijk personeel! Enige tip: het aanbieden van een pepermuntje o.i.d. bij het afrekenen.
mauriceboonstra .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goede begeleiding van wijnen bij de gerechten. Heel smakelijk gegeten. prima afwisseling van smaken en mooie bordjes. moesten wel vragen om brood bij het voorgerecht terwijl dit op de kaart stond.
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Prima restaurant en veel beter en origineler dan een doorsnee eetcafé. Bediening zeer vriendelijk en oplettend. Ik beveel dit restaurant van harte aan!
rpvanoort .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Gastvrije rustige omgeving met een uitstekend driegangenmenu voor een redelijke prijs. Goede wijnselectie passend bij dit menu