Over het restaurant Brasserie Midi

Culinair genieten bij Midi

Gelegen in de gezellige Folkingestraat in Groningen zit Brasserie Midi. Een authentieke brasserie met nieuwe invloeden van deze tijd. De Frans-Italiaanse keuken maakt heerlijke gerechten met een twist. Uitermate geschikt voor zowel lunch als diner. Schijnt het zonnetje? Dan is het goed vertoeven op het terras of in de ruime binnentuin.

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Midi

bov1 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eten was voortreffelijk, huiswijn smaakte goed, bediening zeer alert, sfeer was levendig maar je kon elkaar goed verstaan. Ik kom hier zeker terug.
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Samen met 5 andere familieleden bij Midi gedineerd. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. Bij de reservering was aangegeven dat een van de gasten een drietal allergieën had. Super hoe hiermee wordt omgegaan. Zelfs de amuse bij binnenkomst werd speciaal aangepast. De bediening was erg correct en zeer vriendelijk. Behalve een drie gangen menu kon er ook gekozen worden van de special van de dag. een enkele uitbreiding met een geringe meerprijs. Een diversiteit van voorgerechten smaakten uitstekend en kwamen mooi opgemaakt op het bord. De schar en de eendeborst als hoofdrecht waren bijzonder goed (dit waren dan ook de specials van de dag). En ook de variaties in het nagerecht werd door iedereen geapprecieerd.
Wij hadden een mooie afsluiting van een middag waarop we samen naar een huwelijksbevestiging waren geweest. Midi is om te onthouden en terug te komen.
GERTRUD K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
goede kennis van de wijnen was erg leuk
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellig en lekker.
edwin S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten in de binnentuin. Combinatie en hoeveelheid van gerechten zijn perfect. Geadviseerde wijnen maken het geheel compleet.
edwin S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten in de binnentuin. Combinaties en hoeveelheid van gerechten was perfect. Geadviseerde wijnen maakten het geheel compleet
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten! De nieuwe kaart bevalt goed. De Midi-plank is een aanrader. Vol met heerlijke gerechtjes, smaken die je naar meer doen verlangen! De vis van het hoofdgerecht was perfect. Er kon daarna niet veel meer bij, maar een toetje, gedeeld met z'n tweeen lukte nog net !
De gastvrijheid was zoals altijd prima en terug komen we zeker! Aanrader dus!
Gerreke V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk op het terras achter de zaak gezeten, zeer sfeervol. Attent bediend en smakelijk gegeten. En met het afrekenen werd gekeken hoe de rekening het meest gunstig voor ons uitkwam, dus in de menu constructie of niet. Echt een aanrader!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
fijne lunch in rustige hoek; erg smakelijk (heerlijke soep) en goede zorg aan de tafel.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten op het sfeervolle binnenplein achter het restaurant. De bediening was prima. De kwaliteit van het eten was prima. Voor herhaling vatbaar!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima gegeten, zeer attente bediening, wat wil een mens nog meer?
trijntje S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gemoedelijke en gezellige sfeer!
annestigter S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker eten, zeer vriendelijke en attente bediening, goede sfeer. Een plek om naar terug te komen.
Elsbeth H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten , vooral het voorafje met haring is een echte aanrader. De bediening was erg prettig, en een goed advies over de wijn. Een gezellige avond dank zij het zeer smakelijke eten
ciskevanegeraat .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Je wordt heel hartelijk ontvangen en de bediening doet erg zijn best om je het naar de zin te maken. In de keuken wordt ook heel hard gewerkt om alles nog net een een extra tintje te geven.Voor herhaling vatbaar!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen, kregen een aperitief van het huis (komen hier vaker) en een goede toelichting op het menu. We kozen voor het "Proeverij-menu" met een proeve van alle voor gerechten (en later ook van de nagerechten...) voortreffelijk! Het hoofdgerecht, op de huid gebakken schelvis was ook heerlijk, precies lang genoeg gegaard, maar zeker niet te lang - perfect! Het wijnadvies, dat we opvolgden beviel ook prima en was een echte ontdekkingsreis. Over het dessert kan ik kort zijn: heerlijk en origineel. De rekening viel zeker niet tegen. We komen zeker terug hier!
Netty R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijke lunch, gastvrij en vriendelijk personeel.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Twee "oude" vriendinnen die vooral willen genieten en bijpraten. Bij Midi gaven ze ons exact wat we nodig hadden. Heel erg lekker eten en geweldige bediening. Ik heb al tegen meerdere mensen gezegd dat ze absoluut hier naartoe moeten gaan. Een avond zoals het hoort. Als ik weer in Groningen ben kom ik zeker weer langs.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het eten was heerlijk en voldoende. Goede sfeer. Het die avond erg rustig.
jaap E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een herhaling van zetten van twee jaar geleden: ook toen vol lof over de bediening maar bedenkingen over het eten. Ook nu weer die proeverij van voorgerechten (die ook alleen maar in gezamenlijkheid besteld kunnen worden) waarvan gezegd kan worden dat het als los zand aan elkaar hangt (wel voor elk wat wils maar geen harmonie) en van zeer wisselende kwaliteit is, zonder uitblinkers en stuk voor stuk ook zo klein van omvang dat er soms nauwelijks smaak aan te ontlenen valt (wat vooral ook van het mondjesmaat selderijsoepje gold). De blokjes zacht gegaarde buikspek (tegenwoordig blijkbaar een must) waren lekker maar daar moet je wel van houden. Het hoofdgerecht steak (met allerlei truffelgefrutsel) was nog wel net te snijden maar niet te verteren en smaakte ook nog naar niks, de zeewolf was redelijk maar zeer zacht en onbestemd van smaak. En van de proeverij van nagerechten kan hetzelfde worden gezegd als van de voorgerechten. Dus voor veel verbetering vatbaar allemaal - misschien vooral wat de vleesleverancier betreft.
jeu