Over het restaurant Brasserie Midi

Culinair genieten bij Midi

Gelegen in de gezellige Folkingestraat in Groningen zit Brasserie Midi. Een authentieke brasserie met nieuwe invloeden van deze tijd. De Frans-Italiaanse keuken maakt heerlijke gerechten met een twist. Uitermate geschikt voor zowel lunch als diner. Schijnt het zonnetje? Dan is het goed vertoeven op het terras of in de ruime binnentuin.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Midi

Op 5 minuten loopafstand van het CS station
  • : Betaald parkeren in de buurt op (minder dan) 5 minuten afstand

Dinsdag t/m Vrijdag 11:30 - 23:30
Zaterdag 11:00 - 23:30

Dave T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker gegeten. Hoeveelheid was goed. Je proeft dat alles vers is. Personeel is erg vriendelijk en attent. Alleen is het rumoerig wanneer je aan een tweezits tafel bij de open keuken zit.
Peter I.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
marjon V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met mijn dochter erg vriendelijke service, maar dat waren wij daar ook gewend.
monica P.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
altijd leuk, bij Midi. Enthousiaste ontvangst door jeugdig personeel. Voelt zeer vertrouwd aan. Zeer aan te bevelen.
Eten verrukkelijk, snelle bediening en nu een extra gerecht als verjaardagsverrassing!
Elske V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Lekker eten, fijne bediening met verstand van wijn en prettige sfeer
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Uitzonderlijk lekker gegeten; originele gerechten en perfect bereid. Maar wat nóg beter was dan het eten; de bediening! Bijzonder attent, vriendelijk en kundig. De wijnen waren perfect bij de gerechten uitgezocht en smaakten heerlijk. Hoofdgerecht Duo van eend is een echte aanrader!
Enige punt wat nog verbeterd kan worden is de akoestiek; we moesten behoorlijk hard praten soms om verstaanbaar te zijn door het omgevingsgeluid. Verder heerlijke avond gehad met heel goed eten en fantastische bediening. Hier komen we zeker terug!
janjaapvanlier V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Wat is en blijft dit een pareltje in de binnenstad van Groningen.

Zoals altijd een vriendelijkste ontvangst en een leuke kaart
Deze keer kozen een heerlijk snoekbaars gerechtje en een klassieke carpaccio, erg fijn.

Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de duo van eend, zalig. Crème brulee na als kroon op de avond
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het blijft een van mijn lievelingsrestaurants in Groningen. Hele vriendelijke bediening, meteen water en iets te knabbelen op tafel, lekker eten en genoeg keuze. Wij hadden wat haast omdat we een trein moesten halen en daar werd heel goed op gereageerd: snel de koffie met meteen de rekening erbij en onze jassen. En toen we opstonden werd er gevraagd of we het gingen redden. Die persoonlijke benadering vind ik fijn!
AnnaCatharina53 H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wij hebben geluncht en vonden de lunch heerlijk. De bediening was, ondanks de drukte, persoonlijk. Ook tussendoor even informeren of alles naar wens was. Onze complimenten!
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Zalig gegeten met heerlijke wijnen!! En wat een vriendelijk personeel en gastvrije eigenaar; echt een aanrader in een van de leukste straatjes van Groningen.
Eddy E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima eten, maar voorgerechtjes aan de iele kant.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Super leuk restaurant, heerlijk eten en goede bediening! Top!
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima uitleg over de gerechten. Ook na het eten wilden de medewerkers opnieuw uitleggen hoe het gerecht bereidt was. Wij zaten op een wat tochtig plekje. Dat was iets minder.

Ik vond het eten heel lekker. Het grand dessert is eenechtë aanrader.

Wanneer je vleesloos wil eten heeft midi twee heerlijke alternatieven op de kaart staan. Ik weet niet of het veganistisch was trouwens. Ik kom hier zeker nog een keer.
harrianne T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Midi. Goede en proactieve service. We hadden bij booking aangegeven dat een van de eters vegan was en bij de gratis amuse vooraf werd aangegeven dat de gebande nootjes dan niet passend waren. De kok slaagde er uitstekend in een vegan-3gangenmenu voor onze tafelgenoot te serveren, die heel enthusiast was over het resultaat. De proeverij van voor-en nagerechtjes was heerlijk, de hoofdgerechten pastinaak, zwijnhaas, zalm en lamsschenkel heerlijk bereid en met grote zorg voor de uitstraling. Hier komen we heel graag nog eens terug. Heerlijk, goed en mooi eten voor een mooie prijs. In het zgn 'hogere segment' kunnen ze het vaak echt niet beter.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prettige gelegenheid, vriendelijk personeel, en goede lunch
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Afgelopen weekend een High tea gehad, echt een aanrader. Alles was lekker vers en een goede variatie. Bediening erg vriendelijk en de inrichting zag er ook goed uit.
N H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Al een paar keer hier gegeten, een erg goed restaurant! Absoluut een aanrader. Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Kom zeker nog eens weer.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Al meerdere keren hier gegeten en het is altijd uitstekend. Deze keer gekozen voor het proeverij menu. Heerlijk gegeten, verrassende combinaties. Ik kom zeker weer terug
Lino S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Als relatief nieuwe inwoner van Groningen de afgelopen maanden enkele keren Midi bezocht ( mogen bezoeken ) en het is telkens weer een goed vertoeven.

Gelegen aan een van de leukste straten van Groningen, zeker overdag, en het oogt een beetje klein aan de voorkant maar binnen is het ruim, schoon en aangenaam.

Altijd vriendelijke ontvangst en je wordt na 1 a 2 keer al herkent als gast, prettig. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, zo aten wij afgelopen keren een zalige ravioli, lekkere kwartel, mooie salades en nog eenvoudige doch heerlijke hamburgers.

Wie waar voor zijn geld wil hebben maar toch meer dan goed wil lunchen of dineren is dit een aanrader.