Brasserie Meys

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 18:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Chardonnay goed, bediening jong en ok! Garnalenkroketten met zuurdesembrood en idem gegratineerde geitenkaas OK! Leuke lovatie en leuke straat!
Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vandaag op het terras gezeten bij Meys. Panini de luxe, Brood met garnalenkroketten en brood met gewone kroketten. 1 ijsthee, 1 koffie, 1 versgeperste jus en 1 glas rode wijn. Op 10 cent na 40 euro! Ik vond het aan de hoge kant. De lunch was goed, eenvoudig, maar ik vond het erg aan de prijs. Het zal vast te maken hebben met het feit dat je op de Fred zit en het terras zat overvol, mensen konden zelfs niet aanschuiven omdat er geen plek was.
Een plek om terug te gaan, heerlijk in de zon, maar wel voor de mensen met een dikke beurs.
Westvleteren .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Brasserie meys is een prima plek om te lunchen. De dames van de bediening zijn accuraat, voorkomend,en vriendelijk.
Verzwaknken geen moment en aanwezig als je ze nodig hebt. Inrichting simpel maar schoon en netjes. Broodje rijk belgd en ook de vitamines die erbij liggen hebben een heerlijke dressing gekregen. Sauvignon blanc prima evenals de koffie.
Kei2014 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Prijs/kwaliteitverhouding is slecht. Van een salade van 15,50 mag je wel wat verwachten.
Als de salade geserveerd wordt ziet het er smakelijk uit maar na een paar happen zit je verder droge sla te eten.Bediening was erg ongeïnteresseerd en niet vriendelijk.
Locatie is gezellig en heerlijk terras.
GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Ik ga regelmatig bij Meys wat eten, omdat mijn kantoor in de buurt is. Ik ervaar het bedienend personeel altijd als zeer oplettend en vriendelijk.
De gerechten zijn zonder uitzondering creatief en goed belegd, hier en daar wat duur, maar je krijgt er dan ook wel wat voor en op het terras is het, bij mooi weer, een genot om te zitten. Al met al kan ik zeker zeggen dat het fijn is om er te vertoeven
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Leuk om de stuntelende expats te zien die (brave met helm op) een poging te doen te fietsen.
De bediening is correct, vriendelijk en vakkundig.
Aanbevelingswaardig: De Ceasar Salad (staat niet op de kaart) en de club.
Ondanks dat je gedwongen kaarsrecht moet zitten in de terrasstoelen is dit een prima terrasje.
Estate .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Heerlijk gezeten op het mooie terras dat uitkijkt op een groen verzorgd park. Niet voor de eerste keer, zodra het even kan, strijk ik hier neer. De altijd charmante meisjes van de bediening waren alleraardigst en ontzettend snel. Het terras zat gezellig vol maar alles verliep zonder problemen en vlot. Deze keer was ik hier met mijn moeder, vanwege haar gluten allergie vroegen we om een salade die gluten vrij was, geen probleem. Een overheerlijke salade overigens, vond zij . Dus dat trof. Ik nam deze keer de geweldige lekkere garnalen kroketten met bruin bio desem brood. Beiden een glas lekkere wijn en onze middag was TOP. Ter afsluiting een cappuccino en een Macchiato van Illy mmmmm. Deze brasserie op het mooie plein in den haag is een heerlijke plek!!!!!
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Het is voor mij onbegrijpelijk hoe anno 2014 sommige zaken nog zo klantonvriendelijk kunnen zijn. Zo ook deze lunchroom, niks buiten de kaart om kan aan voldaan worden. Bij de minste aanpassing raakt de bediening en keuken in de stress. Verder mooi zonnig terras voor een standaard kop koffie, wil je verder nog iets dan is mijn advies doorlopen. Geen aanrader.
Romana123 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Even een glaasje wijn werd uiteindelijk heerlijke eten. Gezellig gezeten op de bank, heel knus. De American Cheeseburger was ´huge´en van goede kwaliteit, lekker met knapperige frieten. Mijn partner had de Pannini Aberdeen met Schotse ribeye, echt om te smullen. Na het eten bestelden wij koffie / top kwaliteit en met zorg gemaakt, met huisgemaakte appeltaart, een giga punt en zalig. Ik vond de dames die er werkten ook echt aardig en alles verliep vlot. Wij vonden het een leuke eetgelegenheid met mooi spulletjes. Door al dat eten hadden wij minder tijd over om te winkelen op deze beroemde ´Fred´. Volgende keer gaan we gewoon iets eerder. Heel prettig vond ik dat je kunt betalen met je creditcard.
Estate .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Met een vriendin ontzettend lekker gelunched bij Brasserie Meys, voor het eerst, maar het was een aanrader. Wij hadden beiden een andere maar heerlijke salade, met - naar wat ik dacht - alleen maar verse ingredienten, het formaat was die van een maaltijd-salade, echt top. De wijn, ik had een Sauvignon Blanc en mijn vriendin een Rosé was Frans en heerlijk een ook niet van die kleine hoeveelheden en goed glaswerk. Het bedienend personeel was zeer vakkundig en vriendelijk en snel. Na afloop hadden wij een heerlijke koffie en ik een groene thee. Ik vond het een gezellige zaak, mooi gedecoreerd en lekker schoon aandoend. Natuurlijk is deze brasserie prachtig gelegen en ook hun terras - dat wij zeker de volgende keer gaan uitproberen - heeft veel grandeur. Ik zou zeggen doen!!!!
Filip C.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
We hadden met z'n tweeën een lunch bij deze brasserie. De zaak zat behoorlijk vol en het was nogal een krappe bedoening. Het bedienend personeel was langzaam en niet echt vriendelijk. We bestelden de garnalenkroketten met brood. De kroketten waren erg droog en matig qua smaak. We waren niet echt onder de indruk.
Woodlandparadise .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Vandaag bij Meys geweest op de Fred. Rij er vaak langs en nu eens naar binnen gegaan. Tijdens de lunch was het gezellig vol. Bediening was, ondanks de drukte, toch attent; toen ik binnenkwam werd ik opgemerkt. Ik had niet veel tijd, dus snel een verse jus besteld en en koud glas melk. Jus was heerlijk vers en melk was goed koud. Dat is bij anderen nog wel eens anders. Ik bestelde een Ceasar salad en wat ik kreeg voldeed uitstekend. Heerlijke knapperige sla, een ansjovisdressing, stukjes kip, parmezaanse kaas, ruime portie. Goede keus! Snel een espresso (van Illy, dacht ik) genomen en die smaakte meer dan goed. Ben blij dat ik een keer ben binnengelopen. Ga ik vaker doen!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Na een Museon bezoekje bij Brasserie Meys beland. Beetje doorsnee ingerichte lunchroom waar je de hoofdprijs betaald voor een doorsnee lunch. 16 euro voor een kopje thee en een salade. Nou, dan verwacht je wel wat hoor. Maar helaas dat viel vies tegen. Salade met geitenkaas was niets bijzonders. Erg veel dressing, de croutons waren te groot en dreven in de dressing. De kaas zelf was warm en leuk opgediend op een stukje appel, maar verder niets bijzonders. Karig plakje brood erbij. Nee, t was werkelijk niet bijzonder. Waar halen ze in hemelsnaam deze achterlijke prijzen vandaan? Service was overigens prima. De dame die me bediende was vriendelijk en snel. Veel fooien zal ze waarschijnlijk niet krijgen met deze prijzen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Mooie ligging, fijn terras in de zon. Moet wel de bediening even wakker worden en niet zoals nu na aandringen om half 1 de stoelen van het slot halen! Eten is te duur voor wat je krijgt. Liefde voor het eten ontbreekt. Het is iedereen dezelfde erbij-salade, lijkt haast vanderValk wel. Roerei wordt geserveerd zonder om smaak te zijn gebracht op een koud bord! Zalm lijkt direct op uit de (te koud staande) koelkast te zijn gepakt. Gevolg hele gerecht bijna oneetbaar!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Voor een lunch bij Meys op het terras buiten gezeten. Ka je leuk mensen kijken die op De Fred lopen en winkelen. De koffie (van Illy) was te scherp, duidelijk een geval van jammer. De broodjes waren verrassend goed! Dik en royaal belegd.