Brasserie Meet & Eat

Eperweg 55 8181 EV Heerde Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Meet & Eat

Het adres voor overheerlijke vis of vlees

Voel je helemaal thuis in deze gezellige brasserie! Op het menu staan bekende klassiekers die je doen watertanden. Een goed stuk vlees of een lekker visje, het kan allemaal bij Meat & Eat.

Meer informatie over restaurant Brasserie Meet & Eat

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Meet & Eat

HamarDun D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het jubileummenu was helemaal goed voor een vriendelijke prijs. De hertenbiefstukpuntjes van het hoofdgerecht waren uitstekend gebakken en ook het voorgerecht en het dessert waren goed van smaak. Een aangename verrassing.
jackt .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH kaart.Mochten kiezen van de gehele kaart *dus geen afgepaste AH kaart* Geweldig gegeten ruime porties ,er werd op niets maar dan ook op niets bezuinigd Kortom een geslaagde avond
H B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima en lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar. Bediening ook zeer goed en vriendelijk.
Aankleding eet gedeelte keurig en gezellig.
Martien H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten in Heerde en de bediening was ook uitstekend, dat het interieur een beetje gedateerd is is dan minder belangrijk. Kortom een prima avondje uit!
greetdrost .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Hebben hier vaker gegeten en net als andere keren was het weer heel goed.
Aandacht voor de gast en weer heerlijk gegeten. Een aanrader en zeker weer voor herhaling vatbaar.
gerritlandman .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
diverse keren bezocht,zeer te vreden,deze keer de entrcote gegrild, slecht.
kabeljouw en de rest goed.afruimen duurde wel erg lang,terwijl het niet druk was.
kom zeker terug.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We waren te vroeg, dit was geen elkel probleem.
We hadden een 3 gangen menu, de hoeveelheid was zeker genoeg.
Kleine opmerking: mag iets minder zout.
Anders zeker een 10
Naomi R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten, soep en hoofdgerecht juiste proporties, nagerecht ijs met slagroom en advocaat royaal, heerlijk! Wachttijd van tussen voor-, hoofd- en nagerecht was prima, niet direct en kort achter elkaar. Wij vonden het gezellig.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De inrichting is mooi en gezellig maar er is weinig aan akoestiek gedaan. Het rumoer deed afbreuk aan het geheel en dat is erg jammer. De papatjes waren keihard dus smakeloos. Hebben wij ook laten weten aan de bediening.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De eerste keer met de hele familie hier gegeten en de tweede keer met mijn vriendin. Beide keren prima verzorgd. Het eten was van voorgerecht t/m het toetje heerlijk. Ik vond het af en toe wel rumoerig, maar dat was niet storend.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Meet & Eat. Het restaurant was vol, maar toch hadden de medewerkers/sters tijd voor een praatje. Een van de serveersters had die dag een begrafenis, maar was er voor de volle 100% voor haar gasten. Klasse!!!
Bonnie S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zoals altijd is de bediening uiterst vriendelijk, best snel ook al is het druk. je krijgt veel en erg goede kwaliteit. Altijd voor herhaling vatbaar
wilw1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Een fantastisch restaurant met een hele leuke inrichting, en zeer redelijk prijs. Wij hebben heerlijk gegeten, 1 van de beste restaurant ever waar ik geweest ben..
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. De biefstuk en scholfilet waren goed van smaak. Desserts eenvoudig maar smakelijk. Als we in de buurt zijn, komen we nog een keertje terug.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Eten is erg lekker.De bediening is erg vriendelijk en de locatie is gunstig om te fietsen.Je kan er makkelijk je auto kwijt
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ontvangst was goed, fijne bediening. persoonlijk vond ik het vlees (varkens haas) net aan gaar en de frieten hadden ook nog een minuut langer in de frituur mogen liggen, maar desondanks ga ik er een volgende keer weer met plezier naar toe.
Rosbag R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten leuke ontvangt.
De gerechten zijn leuk aangekleed en eten is zeer goed.
De gerechten die wij hebben gegeten waren eerder te veel dan te weinig .
Dus als wij weer in de buurt zijn zeker een reden om hier te gaan eten.
petersaudacia .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
het was goed............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
lekker gegeten, alleen veel groepen waardoor veel lawaai en erg onrustig door de kinderen die lopen, men zou vor de groepen beter een aparte plek kunnen creeren
Inze1955 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We waren voor een korte vakantie inde omgeving van Wapenveld. Als we weer in de omgeving zullen zijn is het te overwegen waard om hier weer een diner te gebruiken. We hadden zalm van de gril. De porties zalm en groente waren ruimschoots voldoende. De bediening vriendelijk en adequaat. De muziek gelukkig niet overheersend, zodat een goed gesprek mogelijk was.