Brasserie Meet & Eat

Eperweg 55 8181 EV Heerde Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Meet & Eat

Het adres voor overheerlijke vis of vlees

Voel je helemaal thuis in deze gezellige brasserie! Op het menu staan bekende klassiekers die je doen watertanden. Een goed stuk vlees of een lekker visje, het kan allemaal bij Meat & Eat.

Meer informatie over restaurant Brasserie Meet & Eat

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
sabbek .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Gebruik gemaakt van de AH-actie. We werden hartelijk ontvangen en de service was gedurende het gehele verblijf zeer attent. Het eten was erg smakelijk, mooi opgemaakte borden. Ook het dessert was heel erg lekker.
L G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Hartelijk ontvangen. Wij zijn hier terecht gekomen vorig jaar met een spaarkaart van AH. Dit jaar weer in onze vakantie geweest. (Weer met een spaarkaart). Ze lieten zeker niet merken, daar komt weer zo,n kaartje. Nee we werden heel vriendelijk ontvangen.
En hadden we dit keer geen spaarkaart gehad, we waren zeker hier weer naar toe gegaan. Het is gewoon goed en heerlijk en zeker niet karig.
Een adres waar je terug komt en die we al vele malen hebben doorgegeven.
Ella P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Het was gezellig ingericht, de bediening was super en alles werd vlot geserveerd. Er werd goed rekening gehouden met mijn dieet. In een woord: uitstekend!
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij komen vaker bij Meet en Eat. Omdat het eten er altijd van goede kwliteit is en de bediening prettig.
Nu met de AH zegels is daar uit eten helemaal een feestje
G.E. R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima restaurant met vriendelijke en goede bediening, met AH bon keuze uit de hele kaart en het duurste gerecht wordt berekend
j K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Keurig restaurant met vriendelijke bediening.
Tafel was bij aankomst al gedekt maar gezien
het mooie weer was het geen probleem om
eventueel buiten te gaan zitten.
Ria O.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Prima eten, maar de kater kwam erna. Met een AH bon, tweede diner gratis. Op de site van Iens stond dat het diner € 25 was. Wij bestelden exact dat diner, maar de prijs was € 37,30. Ook een karaf water waar wij na ieder twee drankjes om vroegen kost € 2,50!
ritagoedhart .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras
Het meisje wat ons bediende was vrolijk enthousiast en vriendelijk
Het eten was zeer overvloedig
Bedankt
Joop I.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
de lunch was geweldig, zoals we gewend zijn.
maslies .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het was weer voortreffelijk, zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten. De levertjes-stoofpotje als de schnitzel waren heerlijk. Bediening erg vriendelijk . Alles keurig geserveerd zonder grote tussenpozen.
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Evenals voorgaande keren weer gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. Wachttijden zijn vaak vrij lang, maar daar houden we al rekening mee. Sfeer en eten zijn goed en daar komen we voor.
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Ontvangst was prima. De soep was erg zout. De dame die ons bediende, zei het door te geven aan de kok. Fijn dat gevraagd werd of we een sausje bij ons vlees/vis wilden. Jammer dat de groentes en de opmaak van het bord bij vlees en vis exact hetzelfde was. Helaas duurde het lang voordat we ons dessert konden krijgen; we wilden graag om 20.00 uur thuis de dodenherdenking meemaken. Snel een kopje koffie gevraagd. Het eten was goed, maar niet spectaculair of heel bijzonder.
anniens .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Ruime porties.
Het eten was goed en zag er verzorgd uit.
Vriendelijke bediening.
Voor een dinsdag toch redelijk wat eters.
Parkeren geen probleem, vlakbij afslag snelweg maar toch rustig, geen last van verkeersgeluid.
Zeker voor herhaling vatbaar.
wm.bannink .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
we hebben heerlijk gegeten, maar de portie's zijn voor senioren te groot, vinden wij. misschien een goed idee om bijv. 3/4 portie's te maken?
Fam_Dekker .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Goed....Eten is er eigenlijk altijd goed. Aandachtspuntje is en dat hebben we al meerdere keren ervaren dat als je met meerdere personen bent 4 in dit geval, de gerechten niet gelijktijdig worden gebracht, daar zit echt te lange tijd tussen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wij hadden een Groupon aanbieding en konden kiezen uit soep en een broodje naar keuze. Soep was lekker alleen de beloofde broodjes met kruidenboter ontbraken.De tafel naast ons kreeg dit wel dus naar mijn idee werd er onderscheid gemaakt tussen klanten met of zonder actiecoupon. Beetje jammer. Lekkere broodjes, keurig geserveerd, maar zonder korting behoorlijk aan de prijs. Al met al wel een ruime voldoende.
glandman1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel, kwaliteit was prima en prijs goed.
Fijn dat je van de hele kaart mag kiezen met de AH-actie.
A B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Moesten wel erg lang wachten op het voorgerecht.
Maar dat werd recht gezet met excuus en een drankje, daarna ging het top!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Plezierig restaurant met goede sfeer en attent personeel. De kwaliteit van de gerechten is goed. Geen kouwe drukte, gewoon lekker eten. Al diverse malen deze eetgelegenheid bezocht. Een aanrader!
Reimund B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
vriendelijke bediening het eten was heerlijk. Voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!