Brasserie Meet & Eat

Eperweg 55 8181 EV Heerde Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Meet & Eat

Het adres voor overheerlijke vis of vlees

Voel je helemaal thuis in deze gezellige brasserie! Op het menu staan bekende klassiekers die je doen watertanden. Een goed stuk vlees of een lekker visje, het kan allemaal bij Meat & Eat.

Meer informatie over restaurant Brasserie Meet & Eat

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Cor I.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Reinaenalbertaarten .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was prima, niets op aan te merken juiste porties. onze tafel was niet ingedekt en is ook niet gebeurt. Bij het voorgerecht moest het bestek nog komen en na 2 x vragen kregen we bij het hoofdgerecht de servetten. Bij het hoofdgerecht ging het mis. Een had zijn hoofdgerecht al en de 2e wel het bord maar de kippenlevers moesten nog komen dit duurde ong. 5 min. Komt het er eindelijk aan zegt de serveerster ik heb gewacht op de patat anders moest ik 3 x lopen. Jammer dat dit gezegd werd. Ze had w.s. Niet in de gaten dat het andere bord eten koud werd. Uiteindelijk is de ander maar begonnen met eten. Wij vonden de bediening dan ook erg rommelig.hier kan nog aan gewerkt worden denk ik. Wij komen zeker weer want het eten was echt super!
Lgoosting .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk om hier met vrienden te eten, fijn en gezellig personeel. De sfeer breng je ook zelf natuurlijk en dan doet het personeel vanzelf mee.
SBoeve .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was heel lekker en zag er netjes uit. De bediening was ook goed. Het enige minpuntje was het rumoer wat een grote groep had. Dat overheerste wel. Verder was het gezellig.
Gerald B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goed prijs kwaliteit verhouding.

Ook voor kinderen is het hier prettig, ze moeten alleen zorgen voor potloodjes bij de kleurplaat die geslepen zijn.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Eten was lekker, hoewel mijn partner de broccoli niet lekker vond, wat ze normaal wel lekker vindt. Werden vriendelijk en zonder dralen ontvangen. Om even een avondje te gaan eten is niet mogelijk, daarvoor werden de gerechten te snel achter elkaar geserveerd. Persoonlijk vind ik dat niet erg, maar mogelijk hebben anderen daar een andere mening over. Het is een meat en eat, dus mogelijk is er een groepje, dat wat meer lawaai produceert dan in een restaurant. Al met al prima gegeten en voor wel voor herhaling vatbaar.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima gegeten à la carte van de wildkaart (wildstoofpotje en ree biefstuk). De koffie meet en eat is een aanrader! De bediening was heel vriendelijk en adequaat, hoewel het best druk was.
Irna-egbert .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Het eten kwam vrij snel en was erg lekker. We zijn hier nu voor de tweede keer in een paar weken en is ons prima bevallen. We komen zeker terug.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Het was erg lekker voldoende te eten en een leuke aankleding van de zaak al met al dik te vreden ik zou het zo aanbevelen bij anderen
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was weer heerlijk. Dus een grote pluim!!!!!!!! Bediening ook heel vriendelijk correct en netjes.

Met vriendelijke groet,
Trudy
J W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met Albert Heijn restaurant actie hier gegeten. Positief dat je uit de hele menukaart kan/mag kiezen. Heerlijk gegeten. We zaten op een rustig plekje. Tijd tussen diverse gerechten was precies goed. Kortom een leuke avond gehad!
Marryspijker M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
dit is een gelegenheid waar je goed kunt eten, ook om er tijdens een fietstocht een kleine hap te eten. Je werd vriendelijk ontvangen en er waren geen lange wachttijden tussen de gerechten. Prima een ruime voldoende.
Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Je wordt niet ontvangen.. als je dan je plek hebt duurt het een eeuwigheid. Vlees was wel goed bij het nagerecht was het fruit heel oud echt vies (hebben het dan ook laten staan) zonde van het geld!!
Stes1952 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Wij hebben twee avonden achter elkaar gegeten bij Meet & Eat en het was verrukkelijk!!
Verrassend vonden wij ook dat er onder het vlees nog een heerlijk groente gerecht zat en het dessert wordt ook met veel fantasie opgediend.
Kortom een TOP restaurant!
Jammer dat wij niet in de buurt wonen, maar wij bezoeken regelmatig de Veluwe en kijken dan ook zeker weer uit naar ons volgend bezoek aan Meet & Eat!!
Herwijnen01 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel fijn om daar te dineren..we zijn er al meerdere keren geweest,
Komen graag terug!! Er hangt een goede sfeer...het is er gezellig!
Gerritlandman .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Eten was weer top !!
Goede en vriendelijke bediening.
Maar helaas het geluidsniveau is en blijft slecht,kan zonder al teveel kosten op gelost worden.
We komen zeker terug maar dan zo laat mogelijk.
Hbvanderziel .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Alles was goed verzorgd zoals ontvangst vriendelijk en behulpzaam personeel, eten was heel lekker, we hebben deze avond heel er genoten
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was prima bediening vriendelijk erg rumoerig de opdiening verzorgd jammmer dat het echt een lokaals is veel mensen dus het beantwoord aan de vraag
Reina T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Genoten van de lunch n.a.v. social deal. Er zit echter een addertje onder het gras. Bij de deal zit koffie en thee, maar je mag deze niet van tevoren nemen, dat geldt niet! Verder moet je het drinken dus duur betalen: een miniglaasje jus d'orange voor 2 euro 95! Wat je met social deal bespaart, moet je aan de andere kant betalen. Niet leuk!
Koen K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten, we bleven als laatste zitten en werd ons nog vriendelijk verteld dat we rustig aan konden doen. Vriendelijke mensen en gezellige sfeer.