Brasserie Meet & Eat

Eperweg 55 8181 EV Heerde Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Meet & Eat

Het adres voor overheerlijke vis of vlees

Voel je helemaal thuis in deze gezellige brasserie! Op het menu staan bekende klassiekers die je doen watertanden. Een goed stuk vlees of een lekker visje, het kan allemaal bij Meat & Eat.

Meer informatie over restaurant Brasserie Meet & Eat

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Meet & Eat

Bonnie S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zoals altijd is de bediening uiterst vriendelijk, best snel ook al is het druk. je krijgt veel en erg goede kwaliteit. Altijd voor herhaling vatbaar
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. De biefstuk en scholfilet waren goed van smaak. Desserts eenvoudig maar smakelijk. Als we in de buurt zijn, komen we nog een keertje terug.
wilw1 .
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ontvangst was goed, fijne bediening. persoonlijk vond ik het vlees (varkens haas) net aan gaar en de frieten hadden ook nog een minuut langer in de frituur mogen liggen, maar desondanks ga ik er een volgende keer weer met plezier naar toe.
Rosbag R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten leuke ontvangt.
De gerechten zijn leuk aangekleed en eten is zeer goed.
De gerechten die wij hebben gegeten waren eerder te veel dan te weinig .
Dus als wij weer in de buurt zijn zeker een reden om hier te gaan eten.
petersaudacia .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
het was goed............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
lekker gegeten, alleen veel groepen waardoor veel lawaai en erg onrustig door de kinderen die lopen, men zou vor de groepen beter een aparte plek kunnen creeren
Inze1955 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We waren voor een korte vakantie inde omgeving van Wapenveld. Als we weer in de omgeving zullen zijn is het te overwegen waard om hier weer een diner te gebruiken. We hadden zalm van de gril. De porties zalm en groente waren ruimschoots voldoende. De bediening vriendelijk en adequaat. De muziek gelukkig niet overheersend, zodat een goed gesprek mogelijk was.
smuljanneke .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten ter gelegenheid van ons 3-jarig huwelijk! We werden verrast met extra's bij het nagerecht. Dit restaurant mede uitgekozen omdat het op zondag gesloten is. Dat stellen we zeer op prijs!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vlotte bediening, de soep was goed van temperatuur, het hoofdgerecht was voldoende, en een lekker nagerecht.
Het was een heerlijk etentje voor een goede prijs.
Agommans G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het was weer heerlijk vertoeven bij meat en eat.
Het eten was weer prima en de bediening was Toppie ????wat n aardige en spontane meiden lopen er bij jullie op de vloer. Een dikke 10 voor de hele entourage!
Dini W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het was boven verwachting. Ruime plaatsen aardige bediening en belangrijk lekker eten. Voor ons waren de porties te groot.
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij hebben altijd goede ervaringen bij de Keet gaan daar altijd eten als we op vakantie daar zijn . Vroeger met bonnen de VakantieVeilingen en nu de AH bonnen de keuze is altijd van de hele kaart en het eten is altijd weer heerlijk .Heel vriendelijk personeel.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Voor de 2e keer met AH actie hier gegeten. Voor de hartelijkheid en kwaliteit van Meat & Eat komen we vast weer eens in de buurt.
Adrie W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het is een groot restaurant gericht op ontvangst van grote groepen (bussen) het eten is redelijk en je wordt vlot en vriendelijk bediend. Wel jammer dat er gebruikt gemaakt wordt van diepvries groente (bij ons sperciebonen). De akoestiek is ook wel een aandachtspunt. Als er een groep aan tafel zit dan wordt het al snel rumoerig.
henk377 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor een gunstige prijs, de sfeer zeer goed een aanbeveling voor iedereen, ook personeel vriendelijk (ook belangrijk vinden we) goede bediening.
j.groote75 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Afgelopen zaterdag bij Meet &Eat gegeten. Het was perfect voor elkaar. We werden snel geholpen, het eten was heerlijk en de tijd tussen de gerechten was goed. Een aanrader!
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijk personeel goed bereikbaar ook met openbaar vervoer een ruime parkeerplaats. Voor mij zijn honderd twintig letters wel veel om over een restaurant te schrijven.
Wimenjose .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Super vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteitverhouding erg goed.
Wij komen hier zeker terug!