Brasserie Meet & Eat

Eperweg 55 8181 EV Heerde Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Meet & Eat

Het adres voor overheerlijke vis of vlees

Voel je helemaal thuis in deze gezellige brasserie! Op het menu staan bekende klassiekers die je doen watertanden. Een goed stuk vlees of een lekker visje, het kan allemaal bij Meat & Eat.

Meer informatie over restaurant Brasserie Meet & Eat

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Meet & Eat

Femmy G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zoals gewoonlijk Prima.Heerlijk stoofpotje.Surf en turf erg lekker.Ham met meloen en soep ook prima.We komen speciaal uit Steenwijk om hier te eten.
Anton J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Waren zeer tevreden.Vriendelijk personeel.Heerlijk gegeten en de keus was voldoende.
Online reservering is ons goed bevallen.
elly G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
het was heel lekker.we hebben goed gegeten via vakantie veiling.weer voor herhaling vatbaar.als er asperger er weer zijn graag
Corry Z.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het eten is goed word leuk opgedient bediening ook uitstekend
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Met Iensactie (50% korting) kiezen uit de volledige menukaart, ruime keuze. Top.
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Vriendelijke en snelle service.
Eten van prima kwaliteit.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten.
Marlies N.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Enige minpuntje is dat het soms erg luidruchtig is waardoor je elkaar aan tafel soms niet kunt verstaan
Michael A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
super lekker eten en ruime porties
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wij kwamen hier onverwachts terecht en reserveerde via Iens voor 50%. Dit bleek zelfs op de gehele nota. Wij waren hier zeer verbaasd over. Korting op het diner was al geweldig. We hebben er zeer goed gegeten en het personeel is heel vriendelijk.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Weekendje weg in Epe, dus even op Iens checken of er goede restaurants in de buurt zijn.
We komen uit op Meet & Eat. Blijken ze vanavond ook nog eens 50% korting te geven.
We hebben hier echt lekker gegeten. Heerlijke tomatensoep, lekkere gamba’s met biefstuk, en heerlijke verse groenten erbij. Inclusief 2 wijntjes, frisdrank en koffie voor .........37.85. We hadden niet verwacht dat de korting ook over de drankjes zou. (50% over de hele rekening is heel veel korting)
Ruime porties. Veel lekker eten voor ( in dit geval) heel weinig. Voor de normale prijs is de prijs-kwaliteitsverhouding ook goed. Oh ja, buitengewoon lieve en attente serveerster.
marian V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het is er fantastisch we hebben samen genoten.zouden graag reclame krijgen van eet en meet.we weten ook niet of ze met social deals mee doen?we gaan er graag eten als we hier zijn komen zelf uit noord brabant succes
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Weliswaar met 50% korting gegeten maar dat had gelukkig geen invloed op de kwaliteit, de hoeveelheid en de bediening. Die waren onveranderd goed evenals als bij vorige bezoeken.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Wij waren al bekend met dit restaurant en het was net als anders heel goed
R.de Putter P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Goed eten en vriendelijk personeel
Mammavanmeisje .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Prima! Lekker gegeten voor weinig, met een bon. Zachte zalm, heerlijke entrecote en vriendelijke bediening. Voldoende groente en salade erbij. De entourage is weinig romantisch. Naast een McDonalds, zalencentrum achtig, vies plafond, felle verlichting. Als dat je niet stoort is het hier prima.
René K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
De keuze aan sausjes was nogal beperkt tot alléén maar mayonaise en satésaus.
Door de kleine bakjes koelde de satésaus snel af . ( p.s. de saté saus was niet erg bijzonder )
De stukken vlees waren te groot van formaat waardoor het lang duurde om het gaar te krijgen .
Ik heb een halve visschotel genomen maar de zalm miste ik wel
( waarom geen aparte sausjes voor vis !! ).
De afzuiging was beter geweest als het boven de tafels hing want bij binnenkomen was het een blauwe lucht van het bereiden van het eten .
Niet voor herhaling vatbaar .
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Voor derde keer binnen een aantal maanden wezen eten en steeds weer verlaten wij tevreden het restaurant.
Dat het vaak een leuke en interessante aanbieding heeft maakt het bezoek alleen nog maar aantrekkelijker.
En daarbij is, heel belangrijk, de kwaliteit en hoeveelheid van het eten tot nu toe steeds weer goed.
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
We hebben er heerlijk gegeten en alles liep lekker door! Er werd ook regelmatig gevraagd of er voldoende was en of we nog iets anders nodig hadden! Prima!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017