Brasserie Meet & Eat

Eperweg 55 8181 EV Heerde Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Meet & Eat

Het adres voor overheerlijke vis of vlees

Voel je helemaal thuis in deze gezellige brasserie! Op het menu staan bekende klassiekers die je doen watertanden. Een goed stuk vlees of een lekker visje, het kan allemaal bij Meat & Eat.

Meer informatie over restaurant Brasserie Meet & Eat

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Fam_Dekker .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Goed....Eten is er eigenlijk altijd goed. Aandachtspuntje is en dat hebben we al meerdere keren ervaren dat als je met meerdere personen bent 4 in dit geval, de gerechten niet gelijktijdig worden gebracht, daar zit echt te lange tijd tussen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wij hadden een Groupon aanbieding en konden kiezen uit soep en een broodje naar keuze. Soep was lekker alleen de beloofde broodjes met kruidenboter ontbraken.De tafel naast ons kreeg dit wel dus naar mijn idee werd er onderscheid gemaakt tussen klanten met of zonder actiecoupon. Beetje jammer. Lekkere broodjes, keurig geserveerd, maar zonder korting behoorlijk aan de prijs. Al met al wel een ruime voldoende.
glandman1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel, kwaliteit was prima en prijs goed.
Fijn dat je van de hele kaart mag kiezen met de AH-actie.
A B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Moesten wel erg lang wachten op het voorgerecht.
Maar dat werd recht gezet met excuus en een drankje, daarna ging het top!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Plezierig restaurant met goede sfeer en attent personeel. De kwaliteit van de gerechten is goed. Geen kouwe drukte, gewoon lekker eten. Al diverse malen deze eetgelegenheid bezocht. Een aanrader!
Reimund B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
vriendelijke bediening het eten was heerlijk. Voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Afgaand op de recensies hier met AH bon besproken. Drukke, nette brasserie. Vriendelijke ontvangst en bediening. Wij kozen voor vis. Het voorgerecht, zalm op toast, was prima, leuk opgemaakt bord. Het hoofdgerecht, kabeljauw, was een stuk kabeljauw van mindere kwaliteit, een dun staartstuk, met van die donkere stukken erin. Uit de vriezer van de supermarkt? Als wij in een restaurant kabeljauw eten krijgen we altijd een mooi wit stuk(je) vis. Wij kopen vis bij de viswinkel.
Het werd ook nog geserveerd met spruitjes en een stoofpeer. Rare combinatie, niet lekker. Al met al heel jammer.
wiekpotkamp@gmail.com P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
wij hebben ons goed vermaakt en hebben heerlijk gegeten met dank aan Albert Hein(diner bon)
dit is zeker voor herhaling vaatbaar
itsmee1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De ediening deed ontzettend zijn best om het ons naar de zin te maken heerlijk gegeten. Meer dan genoeg. Goede apfelstrudel.
Kalfsschnitzel was volgens ons alleen niet van het kalf. Wel lekker.
lgoosting .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het is goed vertoeven bij De Keet in Heerde. Gezellig en vriendelijk personeel.Ze komen regelmatig informeren of het allemaal in orde is, of we tevreden zijn.Yes.
Fam_Dekker .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Al heel vaak daar geweest. Altijd goed, ook deze keer lekker gegeten op het voorgerecht: Beef Tataki van het jubileum menu na. Zag er onaantrekkelijk uit. Een paar onooglijke totaal SMAKELOZE lapjes vlees en een hoopje ijsbergsla. De bediening, een heel vriendelijk, vrolijk nieuw meisje heeft het nog nagevraagd maar het hoorde zo. Jammer! Wij vonden het een jubileummenu onwaardig voorgerecht!
a.sneller1 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, aardig personeel, hadden alle tijd om te eten, ook tijd tussen de gangen was prima, was een gezellig avondje eten, hartelijk dank daar voor, komen zeker nog eens terug,

fam. Sneller.
Harm P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was perfect! Parmaham met bospaddestoelen, wildstoofpotje, eendeborst en puntjes biefstuk + garnalen. Nagerecht was ook prima.
Bediening: t.a.v. drankje en voorgerecht prima. Duurde erg lang voordat hoofdgerecht werd opgediend en....in 2x doordat van 2 pers. bij de keuken het gerecht op de grond terecht kwam. Duurde vrij lang voordat alsnog werd opgediend. Twee gasten moesten nog beginnen toen andere twee het bijna op hadden. Wachters kregen wel een klein bordje om vast wat frites en groente te eten. En toen....na het hoofdgerecht wachten, wachten en uiteindelijk maar gaan vragen waarom tafel niet werd afgeruimd en dessert opgenomen. Duurde weer lang en chocolaadjes dreven in likeur dat uit omgevallen glaasje was gelopen (zo werd het op tafel gezet!) Moesten zelf vragen om op te ruimen! Moesten daarna weer zelf vragen of we koffie/thee konden bestellen. Werd vrij snel geserveerd maar...theeklant kreeg alleen water! Moesten zelf vragen om thee! Al met al gemengde gevoelens. Geen enkele verontschuldiging! We waren nu voor de derde keer binnen enkele maanden in dit restaurant. Eerste keer was prima, tweede keer ook aanmerkingen op bediening gemaakt. Er werd excuus aangeboden ( nieuw personeel, moeilijk....) We spraken af het nog een keer te proberen. Nou, dat hebben we geweten (zie boven). En wat we nog het ergste vonden: geen enkele verontschuldiging. Alleen 'jammer dat u niet tevreden bent; ik zal het doorgeven' . We hebben de indruk dat er totaal geen leiding werd gegeven aan het bedienend personeel. Ieder deed maar wat.
Ik zou graag horen wat het management van dit restaurant hiermee gaat doen.
Polh@home.nl
Ja V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten was erg lekker. Dat je voor de AH actie gewoon van de kaart kon kiezen vonden wij heel fijn, ruime keus en geen restricties. Het duurste gerecht wordt gewoon in rekening gebracht. De bediening was vriendelijk, maar we hebben wel 6 verschillende personen aan de tafel gehad, dat is jammer. De ambiance is niet heel knus, de ruimte is o.i. te groot waardoor er niet een geborgen sfeer heerst.
ljcdegier .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het voor- en nagerecht waren echt heel prima, maar het hoofdgerecht (zalm) was onder de maat, want de zalm was te gaar en dus droog.
Wij zaten op een prima plek (soort verhoging) gelukkig, want de rest van de gelegenheid heeft meer iets van een kantine en is wat kaal, erg hoog en gehorig.
Een paar keer werd een verzoek niet ingewilligd, ondanks toezegging (bv. de dressing apart te serveren).
Heel positief: kraanwater (gezuiverd) tegen geringe betaling, maar het geld gaat naar een goed doel.
Seiny O.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gisteravond met mijn vriendin, inmiddels voor de 2e keer, bij Meat & Eat gegeten.
Hartelijke ontvangst, vlotte bediening en heerlijk gegeten !
We komen zeker terug.
riafjs .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Gegeten met de AH actie. keuze uit de volledige kaart. Ruime porties en super lekker eten. Bediening was iets minder kon geen lachje vanaf. zonde want anders was dit een dikke 10 geweest
Minetje .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lekker gegeten in een wat rumoerige ruimte. Personeel was wat onervaren maar wel erg voorkomend en vriendelijk.
Grote porties inclusief garnituur met ook nog extra frietjes, gekookte groente en sla.
Cor I.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben erg genoten van het etentje bij Meat&Great de Keet in Heerde.
Alles zag er netjes uit
de opmaak van de borden heel mooi.
alleen vond ik jammer dat mijn spare ribs niet gegrild was.
dit geeft toch nog een fijnere smaak aan het vlees.
en dan het nagerecht
wij hadden de Winterparfait besteld.
echt heerlijk
we komen zeker weer terug
en dan het nagerecht wij hadden de Winterparfait.
echt heerlijk
Reinaenalbertaarten .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was prima, niets op aan te merken juiste porties. onze tafel was niet ingedekt en is ook niet gebeurt. Bij het voorgerecht moest het bestek nog komen en na 2 x vragen kregen we bij het hoofdgerecht de servetten. Bij het hoofdgerecht ging het mis. Een had zijn hoofdgerecht al en de 2e wel het bord maar de kippenlevers moesten nog komen dit duurde ong. 5 min. Komt het er eindelijk aan zegt de serveerster ik heb gewacht op de patat anders moest ik 3 x lopen. Jammer dat dit gezegd werd. Ze had w.s. Niet in de gaten dat het andere bord eten koud werd. Uiteindelijk is de ander maar begonnen met eten. Wij vonden de bediening dan ook erg rommelig.hier kan nog aan gewerkt worden denk ik. Wij komen zeker weer want het eten was echt super!