Brasserie Meer

Marktplein 3 9919 AP Loppersum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Kleine plukbroodjes met aioli en tomatensalsa
      Vers bereide soep van de dag, met brood en kruidenboter
      Dun gesneden rundvlees, met truffelmayonaise, oude kaas en pijnboompitten
  • Hoofdgerechten
    • Catch of the day, geserveerd met diverse soorten groenten
      Varkenshaas gerold in spek, met tomatensalsa en zomerse groenten
      Artisjokkentaart met balsamico siroop
  • Nagerecht
    • Panna cotta van witte chocolade met vers fruit
      Deluxe ijskoffie
      Churros met vanilleijs

Over het restaurant Brasserie Meer

HEERLIJK en HUISGEMAAKT!

99% van wat er hier uit de keuken komt is huisgemaakt.
Daardoor is het elke dag vers en zijn ze bewust bezig met de gerechten die ze jou voorschotelen.

Meer informatie over restaurant Brasserie Meer

Station Loppersum ligt op 5 minuten loopafstand
  • : Er is gratis parkeergelegenheid op het Marktplein, wat voor Brasserie Meer ligt.

Maandag: gesloten

John D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Marinka V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige en persoonlijke setting! Het eten was met liefde bereid en smaakte daardoor heerlijk! De kok kwam bij de tafel langs om te vragen of alles naar wens was, dit zorgde voor een persoonlijk tintje in het restaurant.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Zaterdagavond heerlijk gegeten. Met een klassieker als Carpaccio kan je bijna niet fout gaan. Varkenshaas zeer mals en goed op smaak, samen met heerlijke groentes. Zeker de moeite waard om weer te komen.
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Dit is echt lekker eten, zelfgemaakt, geen potjes en aardig en goede bediening! Wij zijn er erg over te spreken en komen graag vaker.
MWI S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
groente s waren verbrand , carpacho weinig smaak, spinazie soep niet ons ding , varkenshaas was droog weinig smaak van vlees , spek gaf de smaak.
Andrea H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Voor de AH actie was een speciaal menu samengesteld. We hebben hier heerlijk van gegeten!
Ga K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten
S.K. N.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijke avond gehad, leuke spontane meiden in de bediening, de kokkin kwam nog even bij ons aan tafel. Ze heeft duidelijk plezier in haar werk
Wij komen zeker een keer weer
boersmaj .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Goed verzorgde diner gehad. Gezellig sfeertje, leuke locatie. Aanbeveling: aankleding met geluiddempend materiaal aankleden. Bij veel gasten veel rumoer.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Goed gegeten. Vlotte bediening. We waren hier via de AH actie. Je krijgt een beperkt keuzemenu. Dat vond ik niet duidelijk aangegeven op de site van Iens. Vond ik jammer. Maar de keuze was voldoende. Uiteindelijk prima gegeten.
Jacquelien T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Alleen een papieren placemat of iets dergelijks onder je bord en bestek zouden wij op prijs stellen (ivm hygiëne). Verder alles naar wens!
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gegeten met de AH actie, leuk keuzemenu. Kwalitatief goed eten, vers en lekker op smaak. Goede prijs kwaliteitverhouding. Bediening is jong en onervaren, dat kan je zeker merken. Maar de schoonheidsfoutjes zijn ze vergeven door het goede eten! De kokkin komt ook even langs aan tafel, altijd goed. Komen zeker een keer terug!
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Lekker gegeten op het terras in een rustige en mooie omgeving.
Dennie N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Goed en heerlijk gegeten
G. K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg aardig. Er vloog een vlieg in mijn wijn, maar ik kreeg gelijk een nieuw glas wijn. We ontmoetten er iemand die er voor het eerst kwam en deze persoon was ook zeer lovend over het restaurant
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten vanavond, wat een feest en meer dan genoeg op de prachtig opgemaakte borden. Complimenten aan de kok (pas 21 jaar en dan al zó geweldig kunnen koken!!) en de bedrijfsleidster Joanna, bedankt voor een mooie avond en we komen zéker nog een keer terug!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wijk hebben heerlijk gegeten met de AH-actie.Prima hoeveelheid mooie opgemaakte borden....personeel zeer prettig....Zeer geslaagd! !!
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Super leuk restaurant. De kok werkt altijd hard om zijn gasten tevreden te maken en doet dan ook uiterst zijn best. Dit is ook zeker te merken want het eten wordt mooi geserveerd en is heerlijk! De bediening is vriendelijk en er hangt een fijn sfeertje. Zeker een aanrader!
Joan D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Voorgerecht (brood met aioli) veel te veel, Soep ook een grote portie.
Hoofdgerecht : vis was veel te zout!
nagerecht OK
T. P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We hadden om 18:00 uur afgesproken. Na 20 minuten is mijn man naar binnen gegaan en heeft een serveerster aangesproken, die toen pas kwam vragen wat we wilden drinken en we de menu keuze konden maken. Toen om 19:20 het bestelde menu nog steeds op zich liet wachten, heeft mijn man de drankjes afgerekend met de mededeling dat het voor ons niet meer hoefde en zijn we vertrokken.