Brasserie Meer

Marktplein 3 9919 AP Loppersum Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Meer

ETEN WAT DE KOK SCHAFT!

We hebben een uniek concept neer gezet in het mooie Loppersum.
Elke week eten we wat de kok verse voor u maakt.

Dit doen we om 3 redenen,
1: De producten zijn vers
2: De kok blijft creatief
3: U kunt elke week komen eten omdat we elke week wat anders eten.

Bij deze willen we u dus uitnodigen om ons menu voor deze week te proberen.
We zien u graag weer bij Brasserie Meer.

Meer informatie over restaurant Brasserie Meer

Dienko S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
KBrouwer .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zeer aan te bevelen. Meerdere keren hier gegeten, en de kwaliteit was weer zeer goed zoals we hier gewend zijn.
Service en bediening ook uitstekend.
Roald D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Redelijk nieuw restaurant met een mooie inrichting, fijne stoelen, vriendelijke bediening en lekker eten. Bediening/eten liet soms wel even op zicht wachten, maar niet storend. Makkelijk parkeren voor de deur.
Kopie1978 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zijn met AH restaurant actie geweest en konden uit de hele menukaart kiezen. Aangegeven dat 1 persoon glutenvrij/cq tarwe intolerant is, werd goed ontvangen en uitgelegd, want alles maken ze zelf en wordt er gebonden met aardappelzetmeel. Kunnen daar dus met een gerust hart weer eten.
AnnIm .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Je kunt hier prima eten. Beperkt maar voldoende keus. Van de nagerechten moet je je niet te veel voorstellen; die zijn eenvoudig.
maudboom .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker eten en vriendelijke vrolijke bediening. We vonden het eerst wel vreemd dat het aan AH vastzit maar 's avonds gaan de gordijnen tussen de winkel en de brasserie dicht en is het een echt restaurant.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten. Goede sfeer, prettige bediening en voldoende geserveerd. Erg gemoedelijk, zeker een aanraden met een goede prijs kwaliteit verhouding. Broodplankje was een topper. Hoofd- en nagerecht prima.
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met heel vriendelijk personeel. Een aanrader! Zeker het proeverij -menu!
hhkemkers .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
vriendelijke sfeer komen beslist nog een keer terug

vriendelijk ontvangst zag er goed uit bediening prettig e

vriendelijk ontvangst bediening prettig en correct. De Brasserie ziet er gezellig uitW

E

j

Je wordt vriendelijk ontvangen door het personeel.
. iDe b

Een leuke Brasserie vriendelijk ontvangst door het personeel.
Goede stoelen dat is ook heel prettig en het ziet er leuk uit.
Het eten was voortreffelijk. We komen beslist nog een keer terug om de andere gerechten te proeven

s
v

e
Bettie S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zijn tevreden over de gehele avond. Genoeg keuze op menu. Wij hadden een proeverij genomen...van alles wat.
Eten was lekker en genoeg. Inrichting eenvoudig maar functioneel. Stoelen zaten heerlijk. Personeel was vriendelijk en behulpzaam
Confuscius .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Brasserie Meer's inrichting is een fusie tussen modern en klassiek en dat ziet er best geslaagd uit. Het was niet druk en al snel werden we geholpen door een wat verlegen, niet al te hard pratende, maar vriendelijke dame. We aten er in het kader van de AH restaurantactie en konden gewoon van de kaart kiezen (het goedkoopste menu gratis). Vooraf de zalm carpaccio, alles opmerkelijk aan één kant van het bord geplaatst, maar verder niets op aan te merken. Als hoofdgerecht hadden we de vis van de dag, zeewolf. Deze toch smakelijke vis viel enigszins tegen en was bij één van ons wat waterig(zompig). Alles geserveerd met smakelijke friet en een rauwkostsalade. De vis lag op een bedje van ratatouille. De keuze uit de nagerechten was wat beperkt, maar de aardbeien Romanov met roomijs ging er wel in en de ijskoffie was heerlijk. Al met al smakelijk gegeten, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Het afrekenen ging niet geheel soepel, er waren drie personen nodig om alles rond te krijgen, maar ach, ondertussen kon aan de kok doorgegeven worden dat de zeewolf wat waterig was en ze zou het opnemen met de leverancier.
marieke_van_weerden .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vriendelijk ontvangst, heerlijk gegeten (verse producten) in een gezellige omgeving. Het eten werd mooi gepresenteerd en de bediening verliep vlot. Wij waren zeer tevreden!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prima eten,vriendelijk personeel maar blijkbaar wat druk deze avond. Tekort aan bestek die steeds afgewassen moest worden voor de volgende klant. In de keuken vaak wat laten vallen dat het hierdoor wel wat onrustig was.
Omdat het zo druk was, wel lang moeten wachten totdat wij onze glazen weer vol hadden. Mooie nieuwe stoelen en tafels.
Tijs D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Uitstekend gegeten.
Als voorgerecht een heerlijke mosterdsoep.
Daarna een voortreffelijke varkenshaas met een frisse salade en Vlaamse frieten.
En als toetje een superbe vruchten cocktail met ijs.
Heel vriendelijk personeel uitstekende kok en een leuke ambiance.
ceeslangebeeke .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Hele leuke verrassing in Loppersum waarbij we gastvrij zijn ontvangen en heerlijk hebben gegeten! Een echte aanrader dus.
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten prima kaart voor iedereen wat wils. Goede parkeergelegenheid. Vriendelijke mensen. Verse producten.
LPS .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuke sfeer en heerlijk gegeten, leuke mensen. Enig minpuntje was de afwezigheid van prijzen op de bierkaart. Maar dat is echt negatieve dingen zoeken! We hebben genoten
engelienenalfredo .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
lekker eten en mooi geserveerd ,vriendelijke bediening en gelukkig niet te lang hoeven wachten op het eten en de ruimte tussen de gangen was precies goed
Cobie K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening.
Duidelijke, compacte kaart
Bekende maar toch verrassende gerechten
Porties ruim voldoende
Heerlijk gegeten.
lutjekunst .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We aten vanavond met 4 personen met gebruik van de AH restaurantzegels.
Voor 1 van ons was het de eerste kennismaking.
We mochten uit de hele kaart kiezen. Die is niet heel uitgebreid, maar er was keuze genoeg.
Als voorgerecht hadden we mosterdsoep, peersalade en carpaccio van zalm. Dit was prima in orde.
Als hoofdgerechten 2 keer varkenshaas, een (verrassende) vegetarische 1 persoonskaasfondue en gevulde aubergine. Daarbij extra besteld de huisgemaakte frites. Ook dit alles was weer prima.
Als nagerecht koffie met yoghurttaart en een ijskoffie.
Omdat 1 van ons zijn gevraagde biertje van de tap niet kon krijgen (de tap was leeg) kregen we alle vier nog een gratis kopje koffie aangeboden.
Degene die hier voor het eerst at, was blij verrast door de goede kwaliteit en prima sfeer en bediening.
Door de benaming Brasserie waren zijn verwachtingen niet erg hoog gespannen, maar wij waren het erover eens dat dit gewoon een goed restaurant is waar met zorg en goede smaak wordt gekookt!!