Brasserie Meer

Marktplein 3 9919 AP Loppersum Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Meer

ETEN WAT DE KOK SCHAFT!

We hebben een uniek concept neer gezet in het mooie Loppersum.
Elke week eten we wat de kok verse voor u maakt.

Dit doen we om 3 redenen,
1: De producten zijn vers
2: De kok blijft creatief
3: U kunt elke week komen eten omdat we elke week wat anders eten.

Bij deze willen we u dus uitnodigen om ons menu voor deze week te proberen.
We zien u graag weer bij Brasserie Meer.

Meer informatie over restaurant Brasserie Meer

• : Gratis parkeren doe je op het marktplein wat voor onze mooie Brasserie ligt

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 17:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Manita V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hadden geboekt met de AH restaurantactie. We hebben hier heerlijk gegeten! Mooie formule: keuze tussen vlees-, gevogelte-, vis- of vegetarisch gerecht met verse groenten en lekkere huisgemaakte frieten. We komen zeker nog een keer terug.
Marria B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Bediening matig:
Geen lepels voor de soep.
1 p van 4 geen nieuw bestek bij hoofdgerecht.
Serveerster te onervaren. Beveelt toetje aan die er niet is. Denkt dat toet compositie een keuzemenu is ipv een samenstelling.
Vriendelijke bediening. Eten heerlijk.
Geert Jan R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten was goed. Er was alleen te weinig personeel waardoor het heel lang duurder voor je de bestelling kreeg. Ook had het personeel te weinig ervaring waardoor ze heel chaotisch werkten.
Heidy L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Niet twijfelen, hier gewoon heengaan om lekker te eten! Heerlijke gerechten, net even anders gepresenteerd! Gezellige sfeer en prettige bediening.
Sietske K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk geluncht in een fijne gezellige warme sfeer.
Je komt heerlijk tot rust. Vind ik. Vriendelijk personeel. Ik ga zeker weer een keer heen.
Daan L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisteravond hier gegeten en vonden het verassend. Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijk personeel. En dat iin een sfeervol uitziend restaurant. Als we dan toch een minpuntje moeten noemen is het de salade waar een dressing ontbrak. Maar zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De sfeer is leuk, voor kinderen minder geschikt.Veel verschillende groenten bij 1 gerecht,wij hadden er 4!!!! Vind ik teveel smaken doorelkaar.
Ik vond het persoonlijk raar dat je de pataten(heerlijk) los erbij moet kopen, want er zat geen aardappel bij de gerechten, hierdoor betaal je alleen voor een hoofdgerecht veel geld.
fratersmit .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuke zaak en lekker gegeten. De mensen van de bediening waren ook aardig.
Toch ook een paar tegenvallers want de Brasserie is niet gehandicapte vriendelijk want de ingang is niet geschikt om even lekker binnen te wandelen en de rolstoel van mijn vrouw kon niet ver genoeg onder onze tafel komen. Ik heb de voetsteunen eraf moeten halen zodat mijn vrouw ver genoeg onder de tafel kon met haar benen zodat ze dichter tegen de tafel aan kon zitten. Ik ben vergeten om bij de wc te kijken of die wel geschikt was voor een rolstoel. Voor het eten zou ik zeker terug komen, maar gezien de problemen met de rolstoel passen we hier voor, jammer.
Derl D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We waren hier voor de eerste keer. Tijd tussen koffie en soep was te kort. Verder was de bediening goed.
Eten was dus redelijk. Er lag voldoende op het bord. Temperatuur van het eten was prima.
Vis en parelhoen waren goed bereid.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat een verrassend leuk, sfeervol en met name lekker restaurant!
We hebben een heerlijke avond gehad met lekker eten, een fijne sfeer en attent personeel!
Een echte aanrader wat ons betreft en zeker voor herhaling vatbaar!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
27 november heerlijk gegeten!! Voor herhaling vatbaar!! Voor de bediening een dikke 10, was alleen en had alles onder controle, maar was vast prettiger geweest als ze het kon delen met een collega. Het eten was heerlijk! Vlees erg goed op smaak! Gangen werden mooi gepresenteerd.
Anne-Margreet .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Aparte locatie, met ingang naar de naastgelegen Albert Hein? Verlichting kan nog wel iets gedempter. Vriendelijke correcte bediening, prima menu. 1 minpunt: salade had geen dressing.1 pluspunt: heerlijke patatjes!
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een prachtig mooi huiselijk restaurant. Bediening zeer vriendelijk en correct. Het drie gangen menu smaakte
voortreffelijk en puur en werd prachtig opgediend.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Voor de eerste keer gegeten in deze brasserie. Heerlijke gerechten. Om het compleet te maken had er wel een bakje gebakken aardappelen of frites bij geserveerd mogen worden.
monkie1305 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Men kon de drukte van de ah-actie niet aan. We moesten steeds erg lang wachten voordat de bestelling werd opgenomen en geserveerd. Ik kreeg ranja ipv mijn bestelde glas rosé. Reserveringen die mis gingen. Toch zou ik dit restaurant wel aanraden maar dan buiten de actie-periode. Het eten was namelijk wel erg lekker en daar gaat het toch om.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voorgerecht: groentesoep opgediend in fleurige soepkoppen smaakte prima;
Hoofdgerecht: Kabeljauwfilet+ garnaaltjes en groentes samen verpakt in aluminiumfolie. De kabeljauw was niet gaar en terwijl je het sneedt nam je ook het aluminiumfolie mee. Dat stak je vervolgens met de vis,garnaal en groentes in je mond. Gebeurt je maar 1keer, maar dan was je wel lang aan het zoeken naar de stukjes aluminium in het eten. Smaak viel ook tegen. Het toetje van Ijs met koffielikeur was erg lekker.
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Eindelijk was het zover, bij een perfecte lunch enige tijd geleden hadden we al besloten om hier met de AH zegelactie te gaan eten!
De zelfgemaakte ouderwetse groentesoep waarmee we begonnen was zeer smakelijk. Het werd geserveerd met het beroemde eigengebakken brood en smeuïge zelfgemaakte pesto-boter.
Ik kan deze hele beoordeling overal wel ‘zelfgemaakt’ bij vermelden maar daar stop ik mee, dat zal de leesbaarheid ten goede komen!

De carpaccio werd ruim geserveerd met een heerlijke salade en dressing waarbij de pijnboompitten net die juiste geroosterde smaak hadden.
Als hoofdgerecht viel de keuze op kip. Kip wordt al snel droog of taai maar deze kippendijen waren juist heel mals en smakelijk exotisch gekruid.
Ook de aarzeling van mijn andere tafelgenoot met betrekking tot het in folie gegaarde visgerechtje bleek ongegrond. De structuur en de smaak bleef volledig overeind.
Zelf koos ik voor de malse zij-lende. Mark, de enthousiaste eigenaar, legde uit waarom met name dat stuk rundvlees zo smakelijk is en heeft daarbij niets teveel beloofd;
van buiten mooi dichtgeschroeide stukken die van binnen heerlijk rose waren. De patatjes en mayonaise waren super smakelijk en de wijn werd ruim geschonken.
Toen dan ook nog de toetjes in overleg konden worden samengesteld was het dessert, zoals het hoort, de kroon op een fantastisch diner!
janny E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gemoedelijk, sfeervol, gezellig en zalig gegeten.Alles suidelijk vers wat wij zeer op prijs stellen. Geen pes pas eten, maar eten zoals het bedoeld is. zowel voor groepen, gezinnen als al een is het zeer goed vertoeven.
Neeltje A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De brasserie heeft charme, ook omdat ik het verhaal erachter ken. Heerlijk eten, niet duur en enthousiaste medewerkers. De openingstijden zijn wel beperkt en de kaart ook, maar tot nu toe was de keuze voor mij prima (tweede keer).
Yolande Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Dankzij de AH aktie hier terecht gekomen.
Verrassende entourage en overheerlijk gegeten !!
mosterd soep met spekjes en geroosterd brood met kruidenboter
Mijn man de vis schotel en ik het vleesgerecht ( spare ribs)
tiramisu met roomijs en slagroom........ een aangename verrassing dit restaurant !!
een aanrader !!!