Brasserie Meer

Marktplein 3 9919 AP Loppersum Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Meer

ETEN WAT DE KOK SCHAFT!

We hebben een uniek concept neer gezet in het mooie Loppersum.
Elke week eten we wat de kok verse voor u maakt.

Dit doen we om 3 redenen,
1: De producten zijn vers
2: De kok blijft creatief
3: U kunt elke week komen eten omdat we elke week wat anders eten.

Bij deze willen we u dus uitnodigen om ons menu voor deze week te proberen.
We zien u graag weer bij Brasserie Meer.

Meer informatie over restaurant Brasserie Meer

• : Gratis parkeren doe je op het marktplein wat voor onze mooie Brasserie ligt

Dinsdag en Woensdag 10:00 - 17:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00

ceeslangebeeke .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten prima kaart voor iedereen wat wils. Goede parkeergelegenheid. Vriendelijke mensen. Verse producten.
LPS .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuke sfeer en heerlijk gegeten, leuke mensen. Enig minpuntje was de afwezigheid van prijzen op de bierkaart. Maar dat is echt negatieve dingen zoeken! We hebben genoten
engelienenalfredo .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
lekker eten en mooi geserveerd ,vriendelijke bediening en gelukkig niet te lang hoeven wachten op het eten en de ruimte tussen de gangen was precies goed
Cobie K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening.
Duidelijke, compacte kaart
Bekende maar toch verrassende gerechten
Porties ruim voldoende
Heerlijk gegeten.
lutjekunst .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We aten vanavond met 4 personen met gebruik van de AH restaurantzegels.
Voor 1 van ons was het de eerste kennismaking.
We mochten uit de hele kaart kiezen. Die is niet heel uitgebreid, maar er was keuze genoeg.
Als voorgerecht hadden we mosterdsoep, peersalade en carpaccio van zalm. Dit was prima in orde.
Als hoofdgerechten 2 keer varkenshaas, een (verrassende) vegetarische 1 persoonskaasfondue en gevulde aubergine. Daarbij extra besteld de huisgemaakte frites. Ook dit alles was weer prima.
Als nagerecht koffie met yoghurttaart en een ijskoffie.
Omdat 1 van ons zijn gevraagde biertje van de tap niet kon krijgen (de tap was leeg) kregen we alle vier nog een gratis kopje koffie aangeboden.
Degene die hier voor het eerst at, was blij verrast door de goede kwaliteit en prima sfeer en bediening.
Door de benaming Brasserie waren zijn verwachtingen niet erg hoog gespannen, maar wij waren het erover eens dat dit gewoon een goed restaurant is waar met zorg en goede smaak wordt gekookt!!
hschildhuis .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten was goed. Maar wij moesten wel lang wachten, voordat ons voorgerecht op tafel kwam. Dat was vervelend.
Ook bestelden wij een kan water voor op tafel bij onze alcoholische consumpties, maar kregen een fles mineraalwater waar wij ook nog eens een kleine 5 euro voor moesten betalen. Terwijl in andere restaurants dat gewoon op tafel staat.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De huisgemaakte frietjes vielen tegen waren erg bruin en niet lekker. Maar we kregen een gratis drankje dus veder was het super!!! De mosterdsoep en de vis waren super.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ondanks dat we een gezellige avond hadden met elkaar vonden we de kwaliteit van het eten teleurstellend; de broodplank was slecht met aangebrand brood, het zalmgerecht was smaakvol, de witte wijn prima, de hoofdgerechten waren redelijk (het vlees alleen niet echt mals). De saus bij de spareribs had wel wat fantasievoller gemogen, de vis daarentegen was lekker. De luxe ijskoffie als dessert was te doen, maar de presentatie vonden we onder nul. De apfelstrudel was niet lekker, de appelbrokken smaakten naar oude appel. De locatie vonden we aangenaam, ongedwongen leuke inrichting, aardig personeel.
Dimitri M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een allervriendelijkst ontvangst. Eenvoudige kaart met voor elk wat wils. Eten was ongelooflijk lekker. We komen zeker terug.
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Omdat de Brasserie letterlijk aan de AH zit en deze is afgescheiden door een schuifdeur, zie je letterlijk dat de ingrediënten voor je maaltijd uit de winkel worden gehaald. Zou ik toch anders gedaan hebben. Het eten is verder prima in orde, maar omdat je de prijzen enigszins kent van de AH zou ik daar de prijzen van de gerechten ook op aanpassen. De biefstuk is bijvoorbeeld niet de kwaliteit die je van een restaurant mag verwachten. Resumerend; prima eten, zeer hartelijke ontvangst en nog betere bediening, maar de prijs kwaliteit verhouding kan beter.
dickd .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een aanwinst voor het rustieke Loppersum, met een fraai terras dat uitziet op de kerk.
Heerlijk geluncht, maisbrood met een soort carpaccio, de witte chardonnay was precies goed van temperatuur.
Bij de cappuccino: een voortreffelijk yoghurtgebakje met kersen, een kunstwerkje, niet te zoet.
Andre.gol G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gastvrije vriendelijke ontvangst, prima uitleg omtrent menu's. Op terras apperetief gedronken , heerlijk rustig met uitzicht op plein en kerkje.
Driegangenmenu menu was overheerlijk, 4 personen , en 3 verschillende menu's. Allen waren uitermate content omtrent kwaliteit , bediening en de ambiance is een verrassing. Dus: een aanbeveling om hier te gaan eten, Wij gaan daar zeker nog eens weer eten!

Andrew Hoogezand
jankewarink .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Vers en mooi gepresenteerd. Vlotte en nette bediening. Met AH actie kan je van de kaart eten, goedkoopste gerechten zijn gratis.
Myriam V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Aardige brasserie met vriendelijk personeel. Het eten was verrassend lekker en de presentatie van de gerechten origineel en mooi! Een aanrader!
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Héérlijk gegeten. Mooie gerechten van super kwaliteit, echt een gelegenheid om jezelf eens goed te verwennen. Bediening vlot, attent en netjes, leuke avond gehad.
an W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Aardig personeel, vlotte bediening - precies goed qua timing - en lekker gegeten, borden mooi opgemaakt.
keuze is niet zo groot, maar heel aantrekkelijk.
we aten buiten, heel rustig op het terras.
binnen zaten meer mensen, zag er goed en verzorgd uit.
J.R. M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Fijn ontvangen. Aardig en attent personeel. We hadden de varkenshaas gevraagd om rosé, helaas was deze volledig doorbakken. Klein minpuntje. Voor de rest heerlijk gegeten.
KBrouwer .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Kwaliteit van het eten was bijzonder goed.
kortom: een aanrader.
Henriette B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Ik kan dit restaurant aanraden. Vriendelijk personeel. We komen vast nog een keer weer. Heel relaxed. SUPER!!!