Brasserie Meer

Marktplein 3 9919 AP Loppersum Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Meer

ETEN WAT DE KOK SCHAFT!

We hebben een uniek concept neer gezet in het mooie Loppersum.
Elke week eten we wat de kok verse voor u maakt.

Dit doen we om 3 redenen,
1: De producten zijn vers
2: De kok blijft creatief
3: U kunt elke week komen eten omdat we elke week wat anders eten.

Bij deze willen we u dus uitnodigen om ons menu voor deze week te proberen.
We zien u graag weer bij Brasserie Meer.

Meer informatie over restaurant Brasserie Meer

• : Gratis parkeren doe je op het marktplein wat voor onze mooie Brasserie ligt

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 17:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Eppo Z.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Super. Lekker stoelen ook ????
Beika P.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Vriendelijke bediening, en een knappe kok die een veganistisch en 2 vegetarische 3 gangen menu's zo maar uit zijn koksmouw schud. Een dikke 10 van ons! En wij komen zeker terug.
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten. Een klasse restaurant! Prima kok, liefdevolle en vlotte bediening en heel goed geserveerd. Kwaliteit van het eten is een dikke 10 waard. Heel gezellig en sfeervol. Echt aan te bevelen en we hopen heel binnenkort nog eens terug te komen.
Geert-Jan G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke lunch gehad bij Brasserie Meer. Fijne, vriendelijke bediening en precies de goede gerechten. Niet te ingewikkeld, maar net even bijzonder. Bijvoorbeeld de burger met saus van Lopster Schokje. Heel leuk! Doen als je in de buurt bent!
Bé B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
"Wie kon'n 't ter wel deurkrieg'n"- als een Grunneger dat zegt is dat een groot compliment. Wie hebben de volgende boeking aldaar weer gedaan.
Reinard1961 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg persoonlijk. Goede uitleg over het eten. Prima voorgerechten alles met een Grieks thema.
Maar boven alles hebben wij zelden zulke heerlijke frieten gehad.
Al met al een heerlijk avondje uit eten.
En wij komen zeker nog een keer terug.
KBrouwer .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima kwaliteit. Zeer enthousiaste en bevlogen mensen die met veel passie de brasserie bestieren.
Een adsolute aanrader.
Manita V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hadden geboekt met de AH restaurantactie. We hebben hier heerlijk gegeten! Mooie formule: keuze tussen vlees-, gevogelte-, vis- of vegetarisch gerecht met verse groenten en lekkere huisgemaakte frieten. We komen zeker nog een keer terug.
Marria B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Bediening matig:
Geen lepels voor de soep.
1 p van 4 geen nieuw bestek bij hoofdgerecht.
Serveerster te onervaren. Beveelt toetje aan die er niet is. Denkt dat toet compositie een keuzemenu is ipv een samenstelling.
Vriendelijke bediening. Eten heerlijk.
Geert Jan R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten was goed. Er was alleen te weinig personeel waardoor het heel lang duurder voor je de bestelling kreeg. Ook had het personeel te weinig ervaring waardoor ze heel chaotisch werkten.
Heidy L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Niet twijfelen, hier gewoon heengaan om lekker te eten! Heerlijke gerechten, net even anders gepresenteerd! Gezellige sfeer en prettige bediening.
Sietske K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk geluncht in een fijne gezellige warme sfeer.
Je komt heerlijk tot rust. Vind ik. Vriendelijk personeel. Ik ga zeker weer een keer heen.
Daan L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisteravond hier gegeten en vonden het verassend. Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijk personeel. En dat iin een sfeervol uitziend restaurant. Als we dan toch een minpuntje moeten noemen is het de salade waar een dressing ontbrak. Maar zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De sfeer is leuk, voor kinderen minder geschikt.Veel verschillende groenten bij 1 gerecht,wij hadden er 4!!!! Vind ik teveel smaken doorelkaar.
Ik vond het persoonlijk raar dat je de pataten(heerlijk) los erbij moet kopen, want er zat geen aardappel bij de gerechten, hierdoor betaal je alleen voor een hoofdgerecht veel geld.
fratersmit .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuke zaak en lekker gegeten. De mensen van de bediening waren ook aardig.
Toch ook een paar tegenvallers want de Brasserie is niet gehandicapte vriendelijk want de ingang is niet geschikt om even lekker binnen te wandelen en de rolstoel van mijn vrouw kon niet ver genoeg onder onze tafel komen. Ik heb de voetsteunen eraf moeten halen zodat mijn vrouw ver genoeg onder de tafel kon met haar benen zodat ze dichter tegen de tafel aan kon zitten. Ik ben vergeten om bij de wc te kijken of die wel geschikt was voor een rolstoel. Voor het eten zou ik zeker terug komen, maar gezien de problemen met de rolstoel passen we hier voor, jammer.
Derl D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We waren hier voor de eerste keer. Tijd tussen koffie en soep was te kort. Verder was de bediening goed.
Eten was dus redelijk. Er lag voldoende op het bord. Temperatuur van het eten was prima.
Vis en parelhoen waren goed bereid.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat een verrassend leuk, sfeervol en met name lekker restaurant!
We hebben een heerlijke avond gehad met lekker eten, een fijne sfeer en attent personeel!
Een echte aanrader wat ons betreft en zeker voor herhaling vatbaar!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
27 november heerlijk gegeten!! Voor herhaling vatbaar!! Voor de bediening een dikke 10, was alleen en had alles onder controle, maar was vast prettiger geweest als ze het kon delen met een collega. Het eten was heerlijk! Vlees erg goed op smaak! Gangen werden mooi gepresenteerd.
Anne-Margreet .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Aparte locatie, met ingang naar de naastgelegen Albert Hein? Verlichting kan nog wel iets gedempter. Vriendelijke correcte bediening, prima menu. 1 minpunt: salade had geen dressing.1 pluspunt: heerlijke patatjes!
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een prachtig mooi huiselijk restaurant. Bediening zeer vriendelijk en correct. Het drie gangen menu smaakte
voortreffelijk en puur en werd prachtig opgediend.