Brasserie Meelfabriek Zijlstroom

Zijldijk 28 2352 AB Leiderdorp Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Meelfabriek Zijlstroom

Brasserie Meelfabriek Zijltroom aan de Leiderdorpse Zijldijk in Leiden is de ideale plek om even tot rust te komen. Zowel in de zomer als in de winter kun je hier genieten van een heerlijke lunch of diner. Bij lekker weer kun je een hapje eten onder de parasolbomen op het terras mét moestuin en in de winter kun je gezellig bij de open haard een hapje eten.

Bij Brasserie Meelfabriek Zijlstroom komen de gerechten vers uit de streek en wordt er gewerkt met seizoensgebonden producten. Zo wordt er zoveel mogelijk gewerkt met groenten, kruiden, fruit, zuivel, vlees, vis, gevogelte en wild uit de omgeving. Hierdoor staan kwaliteit en creativiteit voorop en dat ervaar je door de smakelijke gerechten op de menukaart.

Brasserie Meelfabriek Zijlstroom in Leiden is de perfecte plaats om tot rust te komen en te genieten van een heerlijke lunch of diner!

Meer informatie over restaurant Brasserie Meelfabriek Zijlstroom

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Meelfabriek Zijlstroom

Mylene H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Soms zijn er feestjes die je moet vieren. Als je kanker hebt gehad besef je maar al te goed dat je leven kostbaar is. Het is het waard om dan je 40e verjaardag te vieren met mensen die je lief hebt en waarvan je houdt. Het was super om mijn feest te vieren bij jullie in het tuinhuis. Vriendelijk personeel, heerlijk eten en een ontspannen feest! Ook met alle kinderen om ons heen die konden genieten van de ruimte die er was om te spelen, te eten en plezier te maken.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Wat een heerlijke plek is dit toch! Prachtige zaak, fantastische tuin/terras en ook nog hartstikke lekker eten. Deze keer kwamen we ontbijten en ook dat was top (al miste ik wel iets van fruit op het buffet). Jammer dat ik niet dichterbij woon, anders werd ik zeker vaste klant.
Mieke.steen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het was lekker en gezellig
E. N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk buiten op het terras gedineerd.
Leuke locatie, vriendelijk personeel, zeer goed bereikbaar met boot/fiets
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Ik kom graag bij De Zijlstroom. Het eten is goed en de sfeer en bejegening prettig en hartelijk. De prijzen vind ik wel aan de hoge kant, met name de voor- en nagerechten.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Ik heb al lang niet meer zo mals lambsvlees gegeten! Top! En veel gezonde bijlages!
B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Een zeer gezellige locatie met vriendelijk personeel. Het ontbijtbuffet is heerlijk samengesteld met de lokale streekproducten, niet al te groot maar keuze genoeg. Al met al een super locatie voor een overheerlijk en zeer betaalbare ontbijtbuffet. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Verjaardagspartij op 1 juli 2018. Buiten, terras, borrel en barbecue.
Service was heel goed. Iedereen was enthousiast. Aan te bevelen.
Adna L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Het brood was zwart aangebrand en het gepocheerde ei was nat.
Na kritiek kreeg ik ander brood, maar van het ei heb ik een misselijk gevoel overgehouden.
De rest was OK, maar nadat ik er eerder lekker gebruncht heb ben ik teleurgesteld.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
De linzen-champignonburger was slap. Het witte broodje is niet meer van deze tijd. Ook daar hoort een lekker bruin knapperig broodje bij. De rettich smaakte niet bij de burger. Al met al een teleurstellend gerecht.
De andere gerechtjes, kroketten op brood, de frietjes en de hamburger en sausjes waren prima!
Fijn dat er keuze is in alcoholvrije bieren. Ook heel leuk dat er geproefd kon worden van verschillende rode wijnen.
De Zijlstroom is een heel mooi restaurant met vriendelijke mensen! Ik zou hier zeker nog een keer terug komen.
Henkie100 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Geluncht in de tuin. Wat een prettige plek. Grote tuin, veel zitmogelijkheid. Leuke moestuin erbij. Genoeg ruimte voor jezelf. Vriendelijke bediening. Leuk het concept met streekproducten en alles vers. Broodje eigen gemaakte filet americain. Lekker. En o ja. Wat is de sauvignon blanc huiswijn lekker.
M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prettige snel kopje thee, in een oude stoel die iets te laag zat schuin van de haard. De zetels zijn versleten en er pulkt ook wat voering uit. Voelde niet hygiënisch. Heel goed overleg met betrekking tot allergie en de kok paste het gerecht aan door een andere saus te serveren. Klantgericht voor mij. Aardige bediening en meedenkend en behulpzaam.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Goed eten. Was niet zo druk moesten toch ff wachten maar decgerechten waren prima.
Tirza B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, buiten gestart en vervolgens zo naar binnen kunnen verplaatsen. Vriendelijke en vlotte bediening, mooie lokatie.
amvandebesselaar V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Verjaardag gevierd in tuinhuis met barbecue. Erg leuke accomodatie. Gezellig sfeervol. Barbecue heerlijk, met genoeg groenten. Alle gasten waren razend enthousiast. Is aan te bevelen. Waren met 35 personen.
Sigrid N.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Heel gezellig.. leuke omgeving.. heerlijk eten.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Weinig variatie in de keuze die er waren. Extra betalen voor koffie en andere dingen zoals sinaasappelsap.
S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
De prijs-kwaliteit verhouding was verre van goed. Wij aten een linzenburger, die niet bijzonder van smaak was en simpel in aankleding. Ik was bijzonder verbaast toen ik zag wat wij kregen voor het bedrag dat wij betaalden. Een bolletje met een burger met daarop wat rauwkost en salade. De hummus was echt niet lekker, duidelijk niet zelf gemaakt.
Denise J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ik ben met mijn moeder wezen lunchen met moederdag, voordat we zaten moesten wij onze drankjes al doorgeven. Toen we gingen zitten werd er weer gevraagd wat we wilde drinken. Op zich lekker gegeten, prijs/kwaliteit vond ik een beetje veel. 2e drankje duurde erg lang, terwijl alleen de serre met mensen gevuld was. Ik zou er niet snel weer eten na deze ervaring. Personeel deed wel hun best.
Tinkie S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Leuke plek, zeer vriendelijke bediening en goed eten