Brasserie Meelfabriek Zijlstroom

Zijldijk 28 2352 AB Leiderdorp Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Meelfabriek Zijlstroom

Brasserie Meelfabriek Zijltroom aan de Leiderdorpse Zijldijk in Leiden is de ideale plek om even tot rust te komen. Zowel in de zomer als in de winter kun je hier genieten van een heerlijke lunch of diner. Bij lekker weer kun je een hapje eten onder de parasolbomen op het terras mét moestuin en in de winter kun je gezellig bij de open haard een hapje eten.

Bij Brasserie Meelfabriek Zijlstroom komen de gerechten vers uit de streek en wordt er gewerkt met seizoensgebonden producten. Zo wordt er zoveel mogelijk gewerkt met groenten, kruiden, fruit, zuivel, vlees, vis, gevogelte en wild uit de omgeving. Hierdoor staan kwaliteit en creativiteit voorop en dat ervaar je door de smakelijke gerechten op de menukaart.

Brasserie Meelfabriek Zijlstroom in Leiden is de perfecte plaats om tot rust te komen en te genieten van een heerlijke lunch of diner!

Meer informatie over restaurant Brasserie Meelfabriek Zijlstroom

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Meelfabriek Zijlstroom

Margot K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Heerlijk
Janbartelsman B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Fijne bediening,lekker eten,fijne ambiance.... in de lente en zomer lekker buiten op het terras,niet duur:wat wil men nog meer?
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Uitstekende plek mooie ambiance hele prettige service goede lunchkasrt dus prima gegeten.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Prachtige locatie, goede service en lekker eten. Komen hierdoor regelmatig terug!
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, mooie gerechten.
De bediening was ook goed. Dit is tegenwoordig niet mee zo vanzelfsprekend is onze ervaring.
V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
De bediening was prima door 1 persoon, ander persoon was niet toeschietelijk.
Verder heerlijk gegeten in prima ambiance!
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Voor een feest hebben we met een grote groep in de kookstudio bij de Meelfabriek gekookt. We hadden het arrangement "Leidse Markt" en zijn voor het koken boodschappen gaan doen op de markt. Tochtje met de sloep was ondanks de extreme kou heel geslaagd. Daarna hebben we gekookt en gegeten. De recepten waren heel goed, de begeleiding was prima en de ambiance is top! Zeker een aanrader.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Voor €85 mag je verwend worden en dat werden we niet.
Cler L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Leuke gerechten mef aparte goed smakende landstreek producten . De skreie is een goed vis gerecht
Vind t jammer dat er geen 3 gangen menu meer wordt aangeboden
Roeland K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Jammer. Mooie locatie, mooie sfeer. Maar theezakjes aanvullen te veel moeite, bio-bal karig en prijzig en achteraf fietserskorting verrekenen te veel moeite.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij komen regelmatig bij Zijlstroom. Diner of lunch, altijd prima. Zeer vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Aanrader!!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Vrijdagavond en geen zin om te koken: even naar de Zijlstroom gelopen (waar we normaal alleen vaak met lekker weer op het terras belanden). Het is rustig, buiten is het -10, binnen staan in de serre de warmtelampen aan, lekker. Bediening vlot en vriendelijk, en twee mooie hoofdgerechten, schorseneren springen eruit: aardappel, ei, amandel, peterselie, Hollandaise saus, en een prima kogelbiefstuk met kikkererwtenfrietjes. Warm chocolade taartje erna en meer dan tevreden weer op huis aan.
LJE D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We hebben lekker gegeten in een leuke ambiance. Onze kleinzoon heeft zich bovendien heel goed geamuseerd met het ruimschoots aanwezige speelgoed.
Wel een beetje jammer is dat ik pas achteraf hoorde dat er een kortingsactie gaande was voor gasten die op de fiets kwamen. Wij wàren op de fiets, maar wisten niet van de actie en aanpassing van de rekening de volgende dag bleek niet meer mogelijk.
h. H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Eten op hoog niveau bediening attent en doet hun uiterste best om alles in goede banen te leiden deze plek gaat op mijn lijstje favoriete.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Gezonde en verassende gerechten, 3 soorten bloemkool, met allerlei andere ingrediënten, waardoor heel kruidig/smakelijk. Prima slakken met blauwe kaas, een heerlijke vegetarische taart en prima biefstuk. Vriendelijke bediening, erg leuke locatie/ prettig interieur. Aanrader m.i.
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Het eten was erg goed. De inrichting is erg stijlvol en gezellig. Dat zijn meteen de grootste pluspunten. Het overige was onder de maat. Bediening en ontvangst kan beter. Ongeduldige en onvriendelijke houding personeel. Lang op eten moeten wachten en vervolgens te snel met afruimen. Eerste ronde cappuccino was lauw en in de ruimte waar we zaten hadden we het gewoon koud..
wil V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijke lunch in sfeervolle ambiance.
Vriendelijk personeel, muziek niet te hard, voldoende ruimte.
Kortom, een aanrader!!
Cock V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijke Hazepeper en en goede Ossehaas, dus Chapeau!
Rene L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Jammer dat het buiten regende en de regenton binnenstaat. Verder alles tot in de puntjes verzorgd. Gezellig en een hele goede maaltijd.
S_S .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Een heerlijke champagne brunch gedaan met zijn vieren het was allemaal super lekker en vriendelijke bediening alleen de mensen die naast ons zaten met kinderen die waren heel erg aanwezig en kropen rond onze tafel en daar werd niets aan gedaan door de ouders want die waren te druk met zichzelf. Jammer want het is altijd een hele goede zaak met een leuke sfeer.