Brasserie Me Moeder

Cloese 203 3191 ED Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Me Moeder

Voor ieder wat wils

Ouderwetse gezelligheid, een echte ontmoetingsplek voor jong en oud. Je geniet hier van bekende gerechten zoals een heerlijke carpaccio, gegrilde zalm of verrukkelijke spareribs. Echt voor elke smaak staat er wel wat lekkers op het gevarieerde menu.

Meer informatie over restaurant Brasserie Me Moeder

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Mastercard , Visa card
  • Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
6,9
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijk gegeten op mijn verjaardag.
Knus restaurant met verse producten. Goede kok en lieve bediening. Toppie kan niet anders zeggen.
Geja B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Geluncht met een vriendin..tja..bediening was nogal uit de hoogte. Eten was redelijk.niet erg bijzonder. Ik vond met name de sfeer niet echt prettig, zonder gelijk mijn vinger er op te kunnen leggen. Ik zou er niet snel nog steeds heen gaan. Uit eten, zelfs al is het maar een lunch, moet gezellig zijn en ontspannen, dat heb ik daar gemist.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Na tijden weer eens geweest. Zaak is een beetje aan het verpauperen. Eigenaren drukker met vrienden en elkaar bezig dan met de gasten. Niet gastvrij. Volgens ons stond de administratie in een hoekje op de grond. Toilet niet echt fris. Eten was wel goed. Maar sfeer ontbreekt echt. Jammer .
AnnaKa .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Meisje van de bediening was superaardig, daar lag het niet aan. Maar ze kunnen absoluut geen rekening houden met een glutenvrij dieet, terwijl ze dit wel aangaven vooraf. Het enige wat ze deden was de sauzen weglaten. Maar daar ga je niet voor uit eten. Wat is er nou lekker aan een droog visje/vlees zonder kruiden of saus? Ik ga ervan uit dat de kok zijn best doet om voor een klant wat lekkers te maken.
Als je niet met een dieet kunt omgaan, geef dat dan aan en ga serieus met een klacht om als een klant zegt dat het bereide gerecht niet lekker smaakt.

Verder de standaard eetcafegerechten met standaard eetcafé uitstraling,
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Heerlijk gegeten. Gezellig,goede bediening.Mensen die via de spaaractie hebben gegeten moeten is goed de actie lezen,dan hebben jullie niet meer te zeuren.Ga zo door Brasserie Me Moeder.

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Leuke zaak voor een snelle hap als je toch op Winkelcentrum Hoogvliet bent. Meer keuze in dit restaurant als bij mijn moeder!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Een plek voor een snelle hap. Op weg naar een afspraak nam ik er een kipsaté en dat bleek een pannetje met stukjes gebraden kip en veel pindasaus te zijn. Met daarnaast wat stukjes brood. Bij saté verwachtte ik wat anders. Geen reden om terug te komen.