Brasserie Me Moeder

Cloese 203 3191 ED Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Me Moeder

Na vele jaren ervaring in verschillende restaurants, van eetcafé tot topkeukens, hebben de broers Dimitri en Bas Verbeek hun droom waar gemaakt met Brasserie Me Moeder. Vanaf jongs af aan wilde de broers een eigen restaurant dat voor ieder toegankelijk is. De naam ‘Me Moeder’ zegt het al ouderwetse gezelligheid. Kwalitatief goed eten en drinken voor een eerlijke prijs daar draait het allemaal om in Hoogvliet. De sluitingstijden staan niet vast, je kunt er lekker lang tafelen. Me Moeder is een huiskamer in het hartje van Hoogvliet ‘de binnenban’ en de brasserie is ook heel lief voor je portemonnee. Reserveer en ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Brasserie Me Moeder

6,5

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Me Moeder

mhendriks .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
We hebben hier geluncht.Het was niet echt slecht,maar ook niet veel bijzonders.Op de pistoletjes warm vlees zaten erg veel uien,en ik miste wat champignons.De warme chocomel was super slap.Dit is echt een afknapper.Bediening was vriendelijk.
De tafel van Anja V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Gezellig en lekker gegeten. Personeel was wat onervaren. ( stagieres) . Na het stokbrood werd gevraagd of de servetten opgeruimd mochten worden ?? We hadden echter nog 2 gangen te gaan .
Arna M.
We hebben echt heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, geen poeha, gewoon goed
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijk gegeten op mijn verjaardag.
Knus restaurant met verse producten. Goede kok en lieve bediening. Toppie kan niet anders zeggen.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Geluncht met een vriendin..tja..bediening was nogal uit de hoogte. Eten was redelijk.niet erg bijzonder. Ik vond met name de sfeer niet echt prettig, zonder gelijk mijn vinger er op te kunnen leggen. Ik zou er niet snel nog steeds heen gaan. Uit eten, zelfs al is het maar een lunch, moet gezellig zijn en ontspannen, dat heb ik daar gemist.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Na tijden weer eens geweest. Zaak is een beetje aan het verpauperen. Eigenaren drukker met vrienden en elkaar bezig dan met de gasten. Niet gastvrij. Volgens ons stond de administratie in een hoekje op de grond. Toilet niet echt fris. Eten was wel goed. Maar sfeer ontbreekt echt. Jammer .
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Leuke zaak voor een snelle hap als je toch op Winkelcentrum Hoogvliet bent. Meer keuze in dit restaurant als bij mijn moeder!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Een plek voor een snelle hap. Op weg naar een afspraak nam ik er een kipsaté en dat bleek een pannetje met stukjes gebraden kip en veel pindasaus te zijn. Met daarnaast wat stukjes brood. Bij saté verwachtte ik wat anders. Geen reden om terug te komen.