Brasserie Maasduinen

Maalbekerweg 25 5951 NS Belfeld Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Maasduinen

Brasserie Maasduinen in gezellige brasserie in het geweldige bosrijke gebied van Belfeld. Hier zijn wandel- en fiets mogelijkheden in overvloed.

Of je nu wilt lunchen, dineren of gezellig een kopje koffie wilt komen drinken, het kan bij Brasserie Maasduinen in Belfeld. De omgeving is er prachtig; het restaurant is gelegen in het aantrekkelijke Nationaal park de Maasduinen. Hier kun je de hele dag wandelen of fietsen om daarna bij te komen bij Brasserie Maasduinen waar het personeel je met veel enthousiasme zal ontvangen.

Een echte aanrader is de Limburgse vlaai, heerlijk bij een drankje op het terras of in de mooi ingerichte zaal. De kaart staat vol met streekproducten, je proeft dus echt een stukje Limburg! Salades, soepen, broodjes, vis en vlees; er is voor ieder wat wils. Reserveer nu snel een tafel en kom genieten in Brasserie Maasduinen in Belfeld.

Meer informatie over restaurant Brasserie Maasduinen

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Maasduinen

Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Brasserie Maasduinen was in orde, maar de reservering die ik via Iens gemaakt had, was daar niet door gekomen en dat vind ik een slechte zaak. Ze hebben het goed opgelost en we hebben toch lekker gegeten. Ik maak echter geen reservering meer bij Iens!
Mat A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Het eten was heerlijk en voldoende. We hebben wel zo'n 50 minuten erop gewacht.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Voor de geringe drukte toch best lang moeten wachten op de bestelde gerechten