Speciale deals

Over het restaurant Brasserie M'Joy

Bij brasserie M'Joy kunt u terecht voor een lunch, een diner, een High Wine en nog veel meer. Het betreft een brasserie met een intieme sfeer waar men de tijd neemt om de belevenis van het uit eten gaan compleet te maken.

Halve fles mineraalwater

Do - Vanaf 11.30u
Vrij - Vanaf 11.30u
Za - Vanaf 11.30u
Zo - Vanaf 16.00o

Op koopzondagen is Brasserie M'Joy vanaf 11.30u geopend.

Jouw recensie over het restaurant Brasserie M'Joy

Corine M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker gegeten. Jammer dat het heel rustig was, daardoor niet zoveel sfeer.
Kaatje66 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten!
Wij hadden een tomatensoep vooraf.
Als hoofdgerecht de Rib eye en de varkenshaas. Wij wilde graag een saus die niet op de menukaart stond. Geen probleem. We kregen een saus naar wens.
Vlees was zeer mals
Na het voorgerecht met broodplankje en hoofdgerecht zaten we best vol.
We hebben een dessert gevraagd wat ook niet op de kaart stond en kregen het keurig geserveerd
Onze complimenten
De inrichting is wat summier, ik mis wat gezelligheid. Ook met een strakke inrichting kun je het gezellig maken ????
De bediening uiterst vriendelijk!
rina-u .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hadden gekozen voor een maaltijdsalade met ossehaaspuntjes ,was heerlijk en ook het nagerecht zag er prima verzorgd uit en smaakte heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ruim een jaar geleden hebben wij via de AH-actie daar ook al een paar keer gegeten. De kwaliteit van het eten is naar onze bevindingen van gisteren achteruit gegaan. We hebben dan ook geen dessert meer genomen.
De inrichting van het restaurant is kouder en zakelijker geworden. Geen sfeer.
Ook al is het een AH-actie, dan nog kan de prijs-kwaliteit van het eten beter. Voor hetgeen wij kregen was het eten de volle prijs niet waard geweest. Zeker in vergelijking met andere Apeldoornse gelegenheden Positief is wel dat het qua geluidsniveau rustig is.
Elly J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
2 gerecht gratis klopt niet helemaal. Je krijgt van het voor, hoofd en nagerecht het goedkoopste gratis.
Eigenlijk moet je het totaal bedrag, exclusief drank door 2 delen.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het kalfsvlees smaakte prima en ook de kipsaté was lekker. Alleen een klein schaaltje salade en een klein schaaltje boerenfrites is wel erg karig. Iets meer groente moet er bij. Vooraf smaakte goed, maar de gerookte zalm was ook erg weinig. Het interieur doet denken aan een cafetaria. Maak de inrichting warmer en de gerechten iets rijker voorzien van groenten. C concurreer niet op lage prijs, maar heb duidelijk betere kwaliteit dan omliggende zaken. Met goede kwaliteit en royale gerechten kun je goed concurreren. Warmere aankleding van de zaak helpt ook.
A.C. N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuk restaurantje met fijne bediening. Het eten was prima. Echt voor herhaling vatbaar. De aankleding vond ik wat sober. Prima prijs/kwaliteit verhouding
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Ik had bijzonder veel last van de zware bassen van de muziek. Op mijn verzoek is de muziek zachter gezet.
vond ik zeer vriendelijk dat ze daar toe bereid waren. daarna was het uitstekend.
Ik denk dat ze toch de geluidsinstallatie eens moeten nakijken want op disco bassen zitten ouderen niet te wachten.
Bediening uitermate vriendelijk en heerlijk gegeten.
L. E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Best gezellig en lekker eten, al mist de Gasterij sfeer en iets "eigens". Het is eigenlijk een ingerichte ruimte met wat tafels, waarbij de echte gastheer/vrouw ontbreekt. We hebben lekker gegeten. Dat de biefstuk eerst nog koud van binnen was, werd netjes en snel hersteld, met een glas wijn van het huis erbij. Prima gedaan.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ik vind het qua inrichting meer geschikt als lunchgelegenheid dan om te dineren. Er zijn houten stoelen zonder kussentje oid. Het eten was goed, maar niet verrassend lekker. De hoeveelheden vlees waren aanzienlijk maar met zijn vieren kregen wij 1 schaaltje gebakken aardappeltjes en 1 schaaltje salade. Verder niets. En dat in verhouding met de prijs vind ik dat erg slecht. Het driegangen dagmenu kostte 19.50 pp. In tegenstelling tot het driegangenmenu van de AH restaurantactie (dat deels bestond uit de keuzes van het dagmenu) betaalden wij met z'n vieren zonder drankjes 75 euro. Dat scheelt dus niets op de prijs van een maandmenu. Ik voel me eigenlijk bekocht. Voor ons was dit eenmalig.
brandweermanjoop .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
zeer vriendelijk 0ntvangst vlees van zeer goede kwaliteit.
Zeker wel ruim twee uur gezeten was gewoon goed.
Zeer aan teraden.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wachttijd vrij lang, maar was zeker de moeite waard (gezien de kwaliteit).
Kok heeft eten met liefde bereid.
Goede service.
Rommie M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
ERg vriendelijke bediening en foutjes werden correct opgelost. RIbye, aardaapel en sla lekker gekruid en doed heet door gebruik van pannen als servies.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Waardeloos! Vieze slappe bitterballen en nacho's met ongesmolten kaas en een laconieke bediening die niets met onze klachten deed. De terrasstoelen met kussentjes zaten prima.
Marina En F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
we hadden er best wel veel van verwacht, maar de gerechten vielen ons tegen. De saladebar vonden wij het minst, de opgebakken aardappeltjes misten de "versheid" je kon proeven dat ze al even hadden gelegen...erg jammer. De entrecote was erg dun en daardoor redelijk doorgebakken terwijl we om medium hadden gevraagd. Omdat deze zo dun was, lukt dat dan ook haast niet... De bediening was super vriendelijk en aardig!
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Hihi tea deluxe gehad. Keuze aantal thee soorten aan de magere kant. Aanwezige groente als aankleding bord verlept. Weten niet dat hier luxe aan was. Geen high tea voor ons meer bij deze zaak
Marike R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was heerlijk en we werden goed bediend. Het was vrij rustig (vakantietijd). Je kon alles van de kaart kiezen. Een aanrader!
Seiny O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben gisteravond met z'n zessen op de Restaurantactie van AH ontzettend lekker gegeten, zowel voorgerecht, hoofdgerecht als het toetje waren voortreffelijk. Gezellige sfeer en een leuke vlotte bediening, echt top !
Zeker voor herhaling vatbaar !
Marlou H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het restaurant is helemaal top, leuk ingericht dus heel fijn om een avond heerlijk te genieten. En genoten hebben we zeker, en is zeker aan te raden aan vrienden en familie.
EGAG .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wij zijn hier prettig restaurant en plezierig bediend. En zullen hier vaker terugkomen. Ook het buitenterras is mooi samen gevoegd met andere terrassen.