Brasserie Lunchroom Napoleon

Onze brasserie sluit:

Maandag 17:30
Dinsdag

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
6,8
Cees C.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gezellig met vrienden lunchen. Deze brasserie krijgt van ons een goeie beoordeling! Alhoewel het niet heel groot is, is de uitstraling van napoleon echt goed! Leuk als je je naam zo doorvoert in je uitstraling van je zaak. Heerlijke lunch op het terras! Goede bediening, heerlijk eten, snelle service. Na de lunch Appeltaart en Bossche bollen: echt een feest. Dus maken jullie je maar niet druk over een slechte beoordeling!!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vandaag samen met mijn zoontje een appeltaart gegeten. Volgens het uithangbord overheerlijk en vers. De taart was echt niet lekker, heel erg waterig, zonder smaak. Mijn zoontje at de taart ook niet op en hij is echt niet zo kieskeurig. Met mijn klacht werd niets gedaan, geen excuus en ik moest gewoon alles betalen. Nu had ik daar meer begrip voor gehad als ik serieus was genomen, dit was ronduit onbeschoft. Geen leuke ervaring!
Beste Petra. Ik wil graag reageren op je klacht. Allereerst had onze klachtafhandeling hierop veel beter gemoeten. Mijn excuses hiervoor. Onze appeltaart is wel vers en wordt bij ons dagelijks gebakken. Dat je hem te waterig en zonder smaak vond ga ik zeker meenemen want ik wil wel achter mijn appeltaart blijven staan. Graag wil ik je in ieder geval uitnodigen om toch nog een keer langs te komen met je zoontje en nogmaals een stuk appeltaart te proeven. Dit natuurlijk op mijn kosten. Mocht je dit willen proberen, mail me dan op brasserienapoleon@xs4all.nl.
met vriendelijke groet, Napoleon

Reactie van proever:

Beste Napoleon,

Bedankt voor de reactie, ik kom niet nog een keer proeven, maar waardeer het wel.

Met vriendelijke groeten,
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vandaag geluncht bij napeleon,het is wat klein,maar wel heel gezellig,werd snel en vriendelijk geholpen!
Heerlijk broodje warm vlees,smaakte heerlijk en mooi opgemaakt.Mijn vriendin had een broodje filer american wat ook zeer smakelijk was.
SecretEater .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Niet bijzonder maar wel lekker eten, wel wat aan de dure kant.
Erg jammer dat het erg chaotisch is en ze verkeerde bestellingen opnemen.
Het duurde erg lang voor we ons eten kregen en toen het er eindelijk was kregen we niet wat we besteld hadden. De Jus d'orange vond ik niet zo lekker.
Ook voelden we ons niet helemaal op ons gemak.
Kleine80 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Zowel binnen en buiten lekker zitten. Kaart uitgebreid en gewoon goed. Broodjes en warme lunch opties. Leuke stop tijdens shoppen. Aardig personeel.
Tanya T.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Ik heb hier met een vriendin gegeten toen wij aan het shoppen waren.
De bediening was redelijk, we hebben vooral lang op ons eten moeten wachten (terwijl wij veel honger hadden!). De toiletten waren vies, er lang overal water of een andere vloeistof op de grond waardoor ik mijn tas niet eens neer durfde te zetten.
Het eten was heerlijk, wij hadden allebei kipsaté die super mals was, echt top!
Anniepannie88 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Leuke knusse tent met lekkere smaakjes koffie maar nog lekkerdere huisgemaakte appeltaart! Ik ga er altijd heen met vriendinnen tijdens het shoppen om even lekker neer te ploffen. Erg vriendelijke bediening en het is niet duur.