Brasserie Ludiek

Zaterdag 09:30 - 21:00

7,1
Jawita .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het was Valentijn dus het Valentijnsmenu kwam goed van pas! Begonnen met een tomatensoep, Wel lekker, maar had iets warmer en iets pittiger gemogen.
Daarna een prettig stuk zeewolf met Hollandaisesaus met aardappelgratin, salade en groenten.
Als toetje huisgemaakte meringues met slagroom, aardbeien en frambozen (die er niet meer waren)
De koffie in diverse varianten was perfect
Achteraf pas gemerkt, dat we de ontvangst met bubbels ook niet hebben gekregen..., toch wel jammer!
Het decor scoort wat laag, omdat we wegens drukte in de serre zaten alwaar een groot aantal kachels vanaf de bovenkant tevergeefs probeerden ondanks tocht en koude instroom je voeten warm te stoken....
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Prima omgeving, goede sfeer, vriendelijk en behulpzaam personeel en het eten is er super!
Het restaurant is ook erg kindvriendelijk dat kun je o.a. zien aan de menukaart en de kinder speel hoek.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Hier komen we vaak, of een koffie, of lunch of boreel of gewoon lekker eten. Ideaal hoekje voor de kids.
Buiten leuk terras.
Eten is goed, vooral de nachos als lunch.
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
De lunch hier was okay. De service was hetzelfde, jonge onervaren bediening die hun best doen. De gerechten op de kaart zoals "bietje nauw kijken" of "kloepoek bij" kunnen echt niet. Het is niet grAppig en het kan voor sommige mensen beledigend zijn. Vandaar mijn negatieve recensie. Hopelijk passen jullie dit aan.
JeroenSt .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Wij komen hier regelmatig lunchen en hebben hhier 2 keer gedineerd. Gerechten zijn gewoon goed. Fijn rustig terras aan de achterzijde. Vroeger hadden ze een ijskoffie met kaluah en slagroom, een echte aanrader maar staat helaas meer op de kaart, erg jammer.
-RVW- .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Na de bestudering van de menukaart gingen we enthousiast voor het speciale weekmenu. We waren hier al eens eerder geweest en wisten dat de menukaart 'beperkt' was. Dit weekmenu was dus een welkome aanpassing van de kaart. Maar helaas... het weekmenu was niet leverbaar. Een beetje vreemd, want we waren toch nogal redelijk vroeg in de avond aanwezig. Er zou dus genoeg 'op voorraad' moeten zijn.
Dat was dus toch wel een tegenvaller.
De maaltijd op zich was van een redelijk niveau. Eenvoudig, geen hoogstaand culinair niveau, maar wel goed bereid vlees; een zakje friet er bij en een (wat matig) bakje met salade.
De prijs voor de gerechten vinden we wel wat aan de 'stevige' kant.

Het personeel was zonder meer erg vriendelijk, maar kwam regelmatig onervaren over. De afstemming tussen keuken en bedienend personeel verliep dan ook wat rommelig: ons eten werd al geserveerd terwijl de tafel nog niet gedekt was. Placemat en bestek moest nog komen: dus "even" onnodig wachten voor je kunt gaan eten.
Op zich niet onoverkomelijk, maar we waren niet de enigen. Aan de tafel naast ons moesten de gasten lang (!) wachten op friet en salade. Ze moesten zelf bij het personeel hiervoor nog navraag doen. Deze klanten waren alvast maar aan hun vlees begonnen en hadden hier al veel van gegeten voordat het bijgerecht kwam.

Ludiek is een laagdrempelig restaurant / brasserie / lunchcafé. De sfeer is ook uitnodigend voor iets grotere groepen en gezinnen met kinderen. Dat kan dan weer wel voor drukte/rumoerigheid zorgen.
De sfeer is daardoor dan deels ook afhankelijk van de bezetting door andere klanten van het restaurant.