Brasserie-Lounge Valuas

Maandag t/m Zaterdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Bar 12:00 - 23:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jansje S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten , de bediening uitstekend en uiterst zorgzaam. Gastvrij, Vriendelijk, niet stijf. De gerechten kwamen vlot op tafel. We werden verwend. . Hier wordt in alles perfectie nagestreefd. Een feestje!
Sandralem58 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Afgelopen dinsdag hier gaan eten met een oud klasgenootje van mij. De kaart zag er veelbelovend uit, ik had de rivioli van vis en mijn vriendin de risotto met oude kaas. Beide gerechten waar lekker bereid alleen was de risotto een beetje flauw..als dessert hebben we beide een chocoladetaartje genomen en die was echt subliem, perfecte afsluiter. Bediening was aardig en vlot.
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Goed gegeten bij Valuas, over alles was nagedacht en werd goed onthouden door het personeel, daarvoor complimenten. Zeer vriendelijk en meedenkend. Eten paste allemaal goed bij elkaar, en was allemaal zeer vers.
Maartenkoens .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Heerlijk gegeten bij Brasserie Valuas. een simpel en uitstekend klaargemaakt 3-gangen menu, met veel verse groenten. Zeer vriendelijke en attente bediening, en een prettige en aangename sfeer en omgeving. Ik heb genoten!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Teleurstellende ervaring bij de Valuas Brasserie. Het begint al bij de papieren placemate's van Lotus. Dat bij hoofdgerechten van 20€ plus lijkt mij niet helemaal de juiste entourage. Bij de saté ontbreken de opscheplepels voor de bijgerechten, gewoon met je satésaus lepel de groente opscheppen! Niks aan de hand voor een eetcafé maar wordt toch een andere zaak als de saté voor €26 op de kaart staat! Vrij klassieke, dure wijnen (alle adviezen van de bediening zijn >€6), het lijkt wel alsof de hoogte van de rekening het doel van het bezoek is. De bediening lijkt niet echte geïnteresseerd in de gast en staat niet open voor een dialoog. Is zelfs beledigd als er geen dessert wordt genomen. Nee, hopelijk was dit een off-day voor Valuas.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2014
Brasserie Valuas heeft een gevarieerde kaart, de gerechten op de kaart zijn goed op elkaar afgestemd en maken het ook en geschikte locatie voor een zakelijk diner. Verder is de liging van dit restaurant (direct aan de Maas) ook erg gunstig. Service is goed, glazen worden tijdig bijgevuld en er wordt altijd uitleg gegeven over de gerechten en de wijnen.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Vanavond heerlijk in de gezellige Brasserie van Valuas gegeten. We hadden allebei voor het 4-gangen brasserie menu gekozen, een absolute aanrader! Voor wijnliefhebbers is het hier ook zeker een genot, veel per glas te bestellen en een mooie wijnkaart. Leuk die wijnwand van de wijnwinkel! Wij komen zeker terug!
Pascha1912 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Derde keer minder goede keer.De eerste 2maal helemaal geen opmerkingen te maken .Echter dit maal liep alles wat minder gesmeerd.Ondanks minder eters liep het blijkbaar trager in de keuken en duurde een gewoon brasseriemenu (het dessert nog laten vallen) een lange 2.5u.De vertraging in de keuken leek ook sporen op een wat meer gestresst personeel na te laten
Eten nog steeds goed maar dat tikkeltje beter dan de gewonere brasserie was wat moeilijker te vinden.Toch nog terug wegens de vorige goede keren en een ongelukkige dag mag iedereen hebben
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
At hier nu voor de tweede keer. Dit keer een lunch op het fraaie buitenterras aan de Maas. Pure smaken. Onder meer heldere smaakvolle soep met asperges. Bediening is zeer attent en correct. Plezierige sfeer. Tikje formeel. Aanrader dit restaurant. Zeker als je buiten kunt eten.
Gool .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Vanmiddag gelunched in de brasserie en de eerste asperges van het seizoen gegeten. Vooraf een lichtgebonden aspergesoep met mooie stukken asperge en bieslook, gevolgd door een hoofdgerecht met 6 asperges op klassieke wijze met gekookte aardappeltjes, gekookte ham, een gepocheerd ei "verpakt" in groene kruiden en een heerlijke hollandaise-saus. Persoonlijke en vlotte bediening en keuze uit een groot aantal open wijnen tegen hele redelijke prijzen. Bijzonder : alle wijnen, die in het restaurant en de brasserie geschonken worden zijn sinds kort ook te koop !
Mickey-V .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Met familie een heerlijk diner op Paaszaterdag. In de wijnkamer gegeten, dus tussen brasserie en het 'sterrenrestaurant' in. Werkelijk fantastisch: twee heerlijke amuses, een perfect viskroketje en daarna tonijn-teryaki. Goddelijk! Over de mabré van parelhoen en eendenlever hebben we kort gediscussieerd. Mocht 'ie iets meer op smaak of was juist de fluweelzachte smaak perfect? De witte bonen truffelmousseline erbij was ook subliem. Forel met aardappel spaghetti: hoe maak je dat? Echt zo dun als spaghetti, gaar zonder uit elkaar te vallen. Knap hoor. Kalfshaas met een fantastische bitterbal van kalfswang en morilles en een meesterlijk nagerecht (met verveine granito). Waarom dan geen 10en? Keeps them sharp, zou John Cleese zeggen... Go there and enjoy!
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Gisteren in de Brasserie gegeten.

Bij het aperitief werd er een glaasje met Pringels op tafel gezet. Dit beloofde niet veel goeds.. hier zaten we nu niet op te wachten.
De amuse die later kwam was ook al niet veel bijzonders een mouse met wortelen.

We konden à la carte eten of we konden uit een keuze menu kiezen
Prijzen waren pittig voor een brasserie 20-25 euro voor een voorgerecht vind ik veel te veel.
Wij kozen uiteindelijk maar voor 3 gangen menu
Waarbij wij het dessert hebben laten vervangen voor een soep v.d. dag

kreefencocktail als voorgerecht
Soep van rivierkreeftjes met garnalen
Hoofdgerecht Sucade met stampotje en een tomatensalade.
Sucade was goed mals,

Wel smakelijk gegeten maar het was niet echt verrassend.
Portionering was ruim voldoende.

Bediening was heel vriendelijk.

Ambiance was minder er hing totaal geen sfeer.