Over het restaurant Brasserie Lookies

Echt genieten

In deze gezellige brasserie staat kwaliteit hoog in het vaandel. De menukaart is enorm divers; van een lekker stuk vlees tot een perfect gebakken visje. De bediening is ontzettend vriendelijk, je voelt je bij Lookies vast helemaal thuis! Een geweldige avond uit.

Meer informatie over restaurant Brasserie Lookies

• Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Steak was taai
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellige zaak. geen grote kaart, maar voldoende keuze. Papadum met geitenkaas was erg lekker, ook de gamba's piripiri. Zeebaars perfect gegaard, de rib eye wat te zout. Heerlijke patat trouwens. De koffie ook prima. De Chileense witte wijn wat de wrang, maar de Chardonnay heerlijk.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Al vaak hier geweest. Prettig om gewoon een prima restaurant, rustig en met zorgzame bediening, dicht in de buurt. Je voelt je hier altijd welkom, ik kom graag weer terug
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten, zeebaars is echt aan te bevelen. Desserts zijn overheerlijk, maar beginnen vanaf 7,80 extreem duur. Klein afgemeten glas rode wijn 4,20 en seizoenbiertje 3,90 dat hakt er wel in. Ambiance goed, geeft een knusse sfeer en personeel is zeer vriendelijk. Controleer de nota, want op het pinapparaat stond 60ct meer dan op de nota. Ik zou hier graag terug willen om te eten, maar.... helaas zijn de absurde prijzen voor mij een obstakel.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Eten was erg lekker. Bediening prima. Wij komen hier zeker weer terug.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Via de AH restaurant bon hier gegeten.
Goed gegeten. Leuke en super vriendelijke bediening.
Komen ook zonder de AH bon zeker terug, een aanrader.
Diana E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, prima bediening.
We zaten in de hoek bij het raam, dit was helaas nogal koud.
Dus volgende keer een ander plekje, We komen in ieder geval nog eens terug.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Alweer de derde keer dat we hier hebben gegeten en de volgende zit alweer in de planning. Moet eerlijk zeggen dat het via de AH aktie is dat wij daar gaan eten waardoor de kosten voor ons niet te hoog zijn. Een aangenaam verblijf van circa 2 uur. De kwaliteit van het eten (steak Lookies en zalm Bombe) was ook dit keer zeer goed en het personeel vriendelijk en gezellig ! Onze complimenten en tot ziens bij Lookies !
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Apart AH menu en iets duurder dan de kaart, maar alleszins de moeite waard.
Lekkere zalm en carpaccio. Hoofdgerecht beetje weinig peper saus over bieftsuk..maar lekker mals vlees.Eendenborst was mals.
Toetje heerlijk.
Keuze uit 3 per gerecht.Toch nog 60 euro kwijt met drankjes.
Caroline C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De heren Look hebben een prima concept bedacht en uitgewerkt.
Wij kwamen voor het eerst met een AH-actiebon. Na een vriendelijke ontvangst werden we naar ons tafeltje begeleid. Onze jassen werden aangenomen en voor ons opgehangen. Dat zijn van die kleine o zo aardige dingen.
Het keuzemenu was keurig: drie voor-,hoofd - en nagerechten. Wij gingen voor een heerlijke zalmbonbon gevuld met garnaaltjes. Daarna volgde een uitstekend gebakken eendenborst. Ons toetje was een stukje apfelstrudel met kaneelijs en slagroom. Alles bij elkaar een goed diner en met de bon voor een spectaculaire prijs. Maar de normale prijzen zijn ook keurig. Wij zijn blij met het ontdekken van dit restaurant/brasserie. Dus zeker : Waar gaan we nog een keer eten? Bij Lookies. Nogal logisch.
Wijtze V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gelukkig zaten wij boven waar het een stuk rustiger was, dan beneden. Wij hebben heerlijk gegeten. De enige opmerking mag zijn, dat het vlees van het hoofdgerecht wat warmer had gemogen. De bediening was uitstekend en de pauzes tussen de gerechten precies goed.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goede sfeer in het restaurant, hele mooie locatie. Eten was echt top! erg tevreden en kom er regelmatig. Vriendelijke medewerkers, mooie open keuken.
Moontje07 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gisteravond met de ah actie bij Lookies gegeten. Het was geweldig. Goede sfeer. Heerlijk eten. Keuze uit drie voor hoofd en nagerechten. De carpaccio was heerlijk van smaak en prima op temperatuur. De biefstuk heerlijk mals en de apfulstudel...... mm mm jammie. Kortom super gegeten! Vriendelijke bediening. Wij gaan zeker terug!!!!
Rikie65 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De bediening was erg goed, het eten was erg lekker en keurig verzorgd, mooi opgediend. Zeker voor herhaling vatbaar. Het voorgerecht was erg mooi opgemaakt en smaakte voortreffelijk. Ook het vlees van het hoofdgerecht was goed gebakken. De bediening hield op een prettige manier in de gaten of je verder nog iets nodig had. Perfecte avond.
ingridhonig .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vandaag 22-1 gegeten bij Lookies. Alhoewel we gereserveerd hadden, bij aankomst 5 min. staan wachten voor we aangesproken werden. Toen we eindelijk aangesproken werden weer 5 min. moeten wachten om aan een gecreëerd tafeltje naast de ingang gezet te worden.
Na wat protesten onzer kant mochten we boven gaan zitten. Dat was veel beter. Het eten was goed, niets op aan te merken , maar wat jammer dat ze terwijl wij zaten te eten, met tafels gingen sjouwen omdat er morgenmiddag een bruiloft plaats zou vinden. Al met al niet erg klantvriendelijk.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De laatste keer dat we er zijn geweest was onze beoordeling niet erg goed.
21 januari met de AH bon er toch weer heen geweest, daar je een restaurant bij twijfel een tweede kans moet geven.
Ontvangst was wat rumoerig door de drukte aan personeel en klanten. Al snel werden we meegenomen naar de 1e etage. Ik kon net niet meer roepen dat mijn vrouw haast geen trappen kan lopen, daar de dame al boven was, terwijl wij in het tempo van mijn vrouw naar boven strompelden. Bovenaan gekomen werden we overgedragen aan een dame die boven de bediening op zich nam. We kregen een leuke tafel in het midden. Uiteindelijk waren we gezeteld toen de dame boven aangaf dat we toch naar een andere tafel moeten verhuizen, daar deze was gereserveerd. We werden in hoed naast de kapstok geplaatst. Daarna werden we snel geholpen met de menukaart (voor ons betere menu's dan op de AH site is aangegeven) en de drank werd opgenomen.
Voor hebben we beiden de bombe van zalm genomen, deze betond uit een plak gerookte zalm als bal gevuld met garnalen. Een heerlijk gerecht. Er lag iets groens op wat mij doet denken aan een dun stukje geroosterd brood. Ik miste hierbij wel een stukje stokbrood of een geroosterde boterham. Misschien verwachte men dat je dit brood vooraf wel zou nemen.
Als hoofdgerecht de steak Lookies met pepersaus. Daar mijn vrouw niet tegen pittig kan door bestraling op haar tong werd er voor haar een champignonsaus geserveerd. De groente die erbij lag was wat karig, maar wat er lag was overheerlijk. En een bakje patat met mayonaise. Wij zijn een malsere steak gewent, maar met wat dunnere plakjes snijden was het een prima stukje vlees.
Na de warme appelstrüdel met kaneelijs en slagroom. Dit was heerlijk, vooral de warme appelstrüdel.
Daar we ook nog een verjaardag hadden, hebben we geen koffie na genomen.

De bediening was vergeleken met vorige keer heel spontaan en vriendelijk. Boven zaten we in een wat ongezellige hoek waar het rumoerig was door de vele gasten en het geluid wat vanaf de begaande grond omhoog kwam. Als ik de prijs kwaliteit verhouding vergelijk met de vele restaurants die wij al hebben bezocht, ligt de prijs wat aan de hoge kant. Niet zo zeer de prijs is hoog, maar de porties zijn stukken kleiner.
Nu waren we totaal met een glas merlot (€ 3,90) en een flesje rivella ( € 2,70) €43,00 kwijt. Zonder AH bon zou dit € 79,40 zijn geweest. Als je dan vooraf wat brood neemt en na de koffie, kom je al snel aan € 90 á € 100 euro.
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer goed gegeten, een echte aanrader.
Leuke en gezellige lokatie.
De bediening was ook zeer vriendelijk en hield alles goed in de gaten.
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Via de AH/Iens actie hier geweest. De kwaliteit en presentatie is stukken beter dan de vorige keer. Lekker boven gezeten. Die zalm bombe moeten ze ook maar op de "gewone" kaart zetten, want die is heerlijk als voorgerecht. De steak met pepersaus en de dame blanche doen daar zeker niet voor onder. Zeer vriendelijke en attente bediening. Met een glaasje zoete witte wijn erbij was de avond perfect. Een aanrader. Drie gangen is al gauw € 40, maar de kwaliteit is helemaal oké. Een aanrader.