Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.4€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gebonden bospaddenstoelen truffelsoep; met brood en boter
      Luxe vleeswaren plankje; diversen vleeswaren met zongedroogde tomaatjes en olijven
      Makreel salade met meergranen toast en citroenmayonaise
  • Hoofdgerechten
    • Fish & Chips; gepaneerde visfilet met huisgemaakte frites en remouladesaus
      Gevulde kip; gevuld met kip, omwikkeld met spek, met aardappelgarnituur en verse daggroenten
      Ossobuco; met tagliatelle en saus van tomaat en basilicum
      Vegetarische Wrap; gevuld met o.a. daggroenten, paprika, ui, champignons en geraspte kaas
  • Nagerecht
    • Luikse wafel met vanille ijs en warme kersen
      Crème brûlée met gekarameliseerde rietsuiker
      Dame blanche; vanille ijs met warme chocolade saus

Over het restaurant Brasserie Lookies

Echt genieten

In deze gezellige brasserie staat kwaliteit hoog in het vaandel. De menukaart is enorm divers; van een lekker stuk vlees tot een perfect gebakken visje. De bediening is ontzettend vriendelijk, je voelt je bij Lookies vast helemaal thuis! Een geweldige avond uit.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Lookies

Metro halte Nesselande

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Lookies

Caroline O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
7dl water in een fles ( waarvan we denken is hij gevuld onder de kraan???) voor €4,50!!
Patat zit er niet bij, jammer als je ze wel besteld ( €3,00) en niet krijgt
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Voor het eerst hier wezen eten. Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Nauwelijks groente bij de fish en chips, jammer.
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het is een gezellige Brasserie met lekker eten en gezellig personeel. Zeker een aanrader!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Prima gedineerd in deze sfeervolle lokatie. Leuke menukaart met voor ieder wat wils. Joviale bediening.
Tonnie K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was helemaal top, complimenten voor hen
Sonja R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De gastheer leidde ons persoonlijk naar onze tafel op de eerste verdieping. Goede service ook van de overige bediening.
Het eten was heerlijk!
Seraja V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Bij binnenkomst kregen we in eerste instantie een tafel bij de deur, we vroegen meteen om een andere tafel en zaten zalig op de banken.
Het menu is prima, helaas geen vegetarisch gerecht als hoofdgerecht. Maar was geen probleem ik mocht van de kaart eten maar dan betaalde ik de volle mep. ????dus als vegetariër mag je niet profiteren van de actie. Terwijl het restaurant wel en vegetarischesoep als vooraf heeft.

Na een discussie toch de vega wrap voor 50% gekregen en het restaurant iets om over na te denken.

Het eten was zalig en de bediening vriendelijk.
En bij de fles wijn kregen we zonder commentaar een karaf kraanwater, welke niet op de rekening stond.

Kortom lekker gegeten en gedronken.
Desiree O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Bij de ah restaurantactie is er GEEN keuze voor vegetarisch. De sfeer is om te snijden als je er om vraagt. Serveerster heeft harde en schelle stem, is kortaf en de muziek staat veel te hard. Ordinair publiek, wij komen nooit meer terug.
Geziena V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Erg vriendelijke bediening en goede keuken. Een aanrader!!!!
T D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en goede vriendelijke bediening! En dat alles met de AH actie. Meer dan waar voor je geld!
Desiree T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lekker eten. Leuke bediening. Om iets voor 9 ging de muziek op standje disco, wij vonden dat zelf niet zo briljant maar we waren gelukkig al uitgegeten.
Qua AH menu; daar hebben wij van afgezien. Menu wat anders rond de 30 kost, werd in de actie opeens 40. Dus echt "tweede menu gratis" vonden wij dat niet.
Nàncy Bernadette C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel gezellige sfeer aanrader!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Goede sfeer, goed eten, bediening was ook goed
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Goed en lekker eten voor weinig geld. Vriendelijke bediening. Buiten zitten was heerlijk met de hoge schermen waardoor je uit de wind zit en toch nog van het zonnetje kan genieten. De spareribs en steak zijn een echte aanrader
Vanessa D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Hamburger prima. Jammer genoeg moet je bij de zalm 2x€2,- bijbetalen voor de saus en het beetje groenten.
Vriendelijkheid kennen ze niet; ze zijn eerder kortaf.
Wilden reserveren voor de restaurantactie van AH. Werden doorgelinkt, kreeg bevestiging, maar mochten er geen gebruik van maken.
Kortom, wij komen zeker niet terug.
Vanessa D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Vriendelijkheid kennen ze niet; ze zijn eerder kortaf.
Kortom, wij komen zeker niet terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wij hebben 25 minuten aan een tafel gezeten en werden niet geholpen. 2 keer geprobeerd iemand aan te houden of we wat mochten bestellen maar werd niet op gereageerd. We zijn toen weggegaan.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten en prima bediening!

Wat jammer was dat op de site van Iens niet duidelijk naar voren was gekomen dat ze nog niet meededen met de restaurant actie van AH maar pas in september.
Elles T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heel vervelend als je denkt dat je de restaurantbonnen al kan gebruiken en direct al te horen krijgt dat dit pas in september kan????We hebben er uiteindelijk wel een hapje gegeten ,omdat we onze dochter bij ons hadden en waren daardoor wel duurder uit natuurlijk????Het eten is verder prima hoor echt een goed restaurant,maar baalde wel even natuurlijk.Echt raar dat we via Iens kunnen reserveren en vervolgens de kaart niet kunnen gebruiken.Er gaat dus iets goed mis nu.