Over het restaurant Brasserie Lookies

Echt genieten

In deze gezellige brasserie staat kwaliteit hoog in het vaandel. De menukaart is enorm divers; van een lekker stuk vlees tot een perfect gebakken visje. De bediening is ontzettend vriendelijk, je voelt je bij Lookies vast helemaal thuis! Een geweldige avond uit.

Meer informatie over restaurant Brasserie Lookies

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Lookies

annet B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
leuke locatie alles prima was erg rumeurig was jammer.muziek stond naar onze smaak iets te hard voor het mooi.
Maar voor herhaling vatbaar
donkerswil .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Met de kaarten van de AH gegeten en het eten was allemaal heerlijk , het personeel was vriendelijk en wij komen hier beslist nog een keer terug.
ellen.korporaal .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, keurige begeleiding naar gereserveerde tafel waarop direct een voor ons beter gesitueerde tafel werd aangeboden. Snelle en met grappen gelardeerde bediening van drankjes. Bestelling kon, na plaatsing, gebracht worden met de snelheid die we wensten. Het AHmenu had een paar heerlijke keuzes waarmee een ieder zeer tevreden was. Het vegetarische diner mocht uit de normale menukaart gekozen worden. De kwaliteit van de gerechten was meer dan prima, de kwantiteit was ruim voldoende. Bij vertrek werden we in onze jas geholpen (iets wat niet overal voorkomt) en begeleid tot de buitendeur. Lookies is een restaurant dat ten zeerste aanbevolen kan worden. Zeer prettige bijkomstigheid is dat er voldoende (gratis) parkeergelegenheid is. Wij komen er zeer zeker nog eens terug.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima locatie; nette en prettige ontvangst en heerlijk gegeten.
Speciaal menu voor de actie, maar uitstekende keuzemogelijkheid en samenstelling.Top!
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijke avond gehad met vrienden, het eten was Top, bediening was super vriendelijk en zeer snel ( terwijl het heel druk was) Wij waren er via de AH actie en het keuze menu was zeer goed, ook was het mogelijk om evt iets anders te bestellen.Aan het eind vd avond kwam de eigenaar nog even een gezellig praatje houden. ( Dat kunnen heel wat restaurants nog wat van leren) Echt Lookies jullie hebben ons een super avond bezorgd.
HANS W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het is leuk om af en toe bij LOOKIES te gaan eten, besef dat ze het moeten hebben van de drankjes die zijn aan de prijs, maar verder prima gelegenheid
Mieke T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Keuze iets minder, maar zeker nog voldoende keus. Bediening zoals gewend weer zeer vriendelijke. We komen zeker nog een keer terug.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad met vrienden,
De keuze van de AH actie was echt goed en alles was mogelijk wanner je toch iets anders wilde bestellen.
De bediening was super vriendelijk en snel, en dat terwijl het echt heel druk was, maar totaal geen stress bij deze
toppers van gemerkt.
Na afloop de eigenaar nog even een gezellig praatje , zooo belangrijk!!!!
Daar kunnen velen nog wat van leren. BEDANKT LOOKIES.

We komen zeker snel terug.
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Samen met een vriendin uit eten van ah restaurant actie
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel en leuke lokatie
Is een aanrader en ga vast nog eens terug
Jessica T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was lekker, de service van de bediening was goed. Alleen het uitserveren van voorgerecht naar hoofdgerecht duurde wel een uur.
Duncan B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker gegeten en leuke inrichting. Het uitzicht is mooi, bediening vlot en aardig.
Leuke avond gehad. Hadden een vast AH menu maar het hoofdgerecht inruilen voor kipsate was geen punt, super
peter_marjopaludanus .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Was super de ontvangst, het personeel en het eten geen nadelige opmerkingen. Gaan weer graag hier naar toe.
Goede ligging en voldoende parkeergelegenheid.
Liedewij E.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. De muziek verdient wel wat meer variatie en de tocht door de zaak tussen de voordeur en de zijdeur kan erg hinderlijk zijn en koud.
Henny E.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Niets om over te klagen. Dat doen we dus ook niet. Gunstige prijs/kwaliteitverhouding met name door de Albert Heijn restaurantactie bonnen.
dina S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Onze aankomst mooi op tijd en we werden met opengehouden deur verwelkomd. Naar gereserveerd plekje geleid en op ons speciaal verzoek - hebben halfjaar relatie - uit de kelder een champagne rose geopend. Een van ons kan met rolstoel niet onder de tafel, maar met een aangerukt dienblad op schoot is het prima eten. Aan vis en vlees was de juiste aandacht besteed. Wij vergaten de rest bubbels maar medewerkers kwamen deze ons toegesneld nabrengen. Wanneer ons 1 jaar gevierd gaat worden, willen we graag met uitzicht over de plas dineren..... Wie weet , wat ons betreft: tot dan!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Zijn met de restaurantactie van AH geweest. Beperkte keuze, maar dat was prima. Carpaccio was wat droog, en er was geen varkenshaas voor handen. Geen probleem, iets anders uitgezocht. Toe een dame blanche. Heerlijk.
Nu de afrekening...als we geen korting hadden gekregen waren we zo'n 100 euro kwijt geweest! (3 glazen wijn en fles water). Dit was het ons eigenlijk niet waard geweest. Nu met de korting eraf nog ong 65 euro. Dat was nog ok. Bediening was erg vriendelijk en de zaak is ook gezellig, is goed bezet op de woensdagavond.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We hebbben met vier personen heerlijk gegeten met de AH bon.
De bediening was ook heel gastvrij.
We komen graag nog eens terug
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Alles perfect,, heerlijk gegeten van de AH bon. Mooi groot buitenterras , wordt rekening meegehouden als je naar binnen wil. Zeker meer dan een aanrader
angeloflive72 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prijs was aantrekkelijk door AH actie anders vonden we het wel stevig aan de prijs voor het soort restaurant.
Patat inclusief bij het gerecht was prettiger geweest. Ook vegetarisch op AH menu dat is altijd wel prettig.
yolanda L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We zijn heel tevreden over de gezellige sfeer en het lekkere eten in de Lookies.
En de leuke locatie .
Leuke bediening ,ruim terras