Over restaurant Brasserie Lookies

Echt genieten

In deze gezellige brasserie staat kwaliteit hoog in het vaandel. De menukaart is enorm divers; van een lekker stuk vlees tot een perfect gebakken visje. De bediening is ontzettend vriendelijk, je voelt je bij Lookies vast helemaal thuis! Een geweldige avond uit.

Meer informatie over restaurant Brasserie Lookies

Lies H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
A. V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Met de Albert Heijn actie voor de 2e keer hier gegeten. Het eten is goed bereid en wordt netjes geserveerd. De bediening is vriendelijk en attent. De muziek staat op een niveau dat je elkaar goed kunt verstaan als je een gesprek voert. Prima!
Jonesaydie .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Afgelopen zaterdag zijn we met de familie hier wezen eten. Het werd een hele leuke avond. De sfeer was gezellig en ook het eten was top. Bij vertrek werd dan ook afgesproken om vaker met elkaar te gaan eten en Brasserie Lookies hoog op het lijstje van de te kiezen restaurants staat. Jan van Look en je team bedankt voor de fijne avond.
Angy1 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was heel lekker en de bediening heel goed. Voorkeur aangeven voor tafel en dat was geen probleem. Wij hebben een mooi plek gekregen. Voor de tweede keer met AH actie gegeten, ze hebben het menu aangepast dus dat was weel fijn om nieuwe dingen te eten.
Amarant S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Lekker gegeten en goede service. Fijn dat we in een van de booths plaats konden nemen; hierdoor was er een gezellige sfeer en toch privacy.
Gjansen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goed ontvangen bij "Lookies" en onze tafel voor de AH aktie was al gedekt voor ons. De ober gaf ons direct de kaart met de nodige uitleg. Keuze uit diversen voor- hoofd- en nagerechten van de speciale AH restaurant-aktie-menukaart. Alles smaakte voortreffelijk en netjes op tijd geserveerd. De moderne enigszins stoere inrichting vonden wij mooi. Een pluim voor dit restaurant voor hun koks en bedienend personeel.
A.M. K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Met z'n zessen hier gegeten met de AH-Iens actie. Alles was even goed bereid en werd mooi gepresenteerd. Zeer prettige bediening en ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
prima keuken, prettige bediening en sfeervolle inrichting.
Hoewel het personeel het erg druk had, nam het toch uitgebreid de tijd om een foto van ons te maken.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en fijne bediening.
Een aanrader! Ook gezellig met mooi weer als het heerlijke terras open is.
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Waren met vrienden het was heel gezellig en het eten was prima. Ook voor ieder wat wils de menu kaart van iens. Zeer aardige bediening.
Elly A.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Dinsdag 8 november met vrienden heerlijk gegeten bij Lookie's, gezellige ambiance, vriendelijke bediening.
Reden om zeker nog een keer terug te komen.
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Er werden wat feestjes gegeven dus veel rumoer maar deed niets af aan snelheid bediening en kwaliteit van het eten. Vriendelijke bediening.
Handelshuis Z.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Bediening deed goed hun best maar vond het erg moeilijk om cola light en regular uit elkaar te halen. Erg lang moeten wachten op het eten. Prijzen te hoog voor de kwaliteit die je krijgt. Ook de kok houd zich liever bezig met de gokkast dan met het bereiden van het eten.
Erg jammer, deze tent zou veel beter kunnen.
Elliebergsma .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met z'n zessen heerlijk gegeten. Bediening prima. Ondanks dat we konden kiezen uit drie voor- hoofd- nagerechten, zat er voor één van ons gezelschap niet echt iets bij het voorgerecht. Zonder problemen werd er een heerlijk bord tomatensoep voor hem geserveerd.
Recorreia1 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Woensdag hier gegeten(met 4 man).
Reservering online(via Iens) was probleemloos.
De gasten kunnen persoonlijk worden uitgenodigd via een e-mail.
De ontvangst was prima. De ruime tafel stond al gereed.
Vriendelijke ontvangst, goede uitleg over de te kiezen wijn en je kreeg alle tijd om op je gemak je keuze te maken.
Het eten was voortreffelijk en werd "mooi" opgediend.
Gewoon een goed en leuk restaurant.
Hetty Z.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We waren eten met een AH-dinerkortingskaart. Het speciale menu lag al klaar, 3 voor-hoofd- en nagerechten om te kiezen. Prima te doen om daar een keuze uit te maken, soms is het zelfs makkelijker. We hebben heerlijk gegeten, mooi opgediend en ruime porties. Complimenten aan het hele team en we komen zeker terug!
Flora P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben lekker gegeten, de biedinging was vlot en gezellig. De gerechten waen goed klaargemaakt en erg lekker. Voor herhaling vatbaar.
Rosanne80 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Enthousiaste en attente serveerster, hield alles heel goed in de gaten zonder overdreven aanwezig te zijn. Kindvriendelijk, special menukaart voor kinderen, kregen ook een kleinigheidje. Het eten (lunch) was lekker, de salades zijn ook een echte aanrader en ook de koffie is prima. We komen zeker nog een keer terug.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Donderdag avond hier gegeten. Vriendelijk ontvangst van de gastheer.
We hadden het AH-menu, ik wilde ipv van carpaccio de Vitello tonnato, dit gerecht is van de zelfde prijs. Maar dat kon volgens de serveerster niet omdat de kok dat niet wilde. Dit vonden we erg kinderachtig, de kok weet toch niet dat we met een AH kaart komen eten. De gerechten waren lekker. Veel last van kleine vliegjes rond de tafel.
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Ga beslist nog eens terug. Leuke locatie aan de Zevenhuizerplas.
Wij wandelen hier graag.
En even een kop koffie of een lekker broodje hoort er dan vaak bij.