Over het restaurant Brasserie Lookies

Echt genieten

In deze gezellige brasserie staat kwaliteit hoog in het vaandel. De menukaart is enorm divers; van een lekker stuk vlees tot een perfect gebakken visje. De bediening is ontzettend vriendelijk, je voelt je bij Lookies vast helemaal thuis! Een geweldige avond uit.

Meer informatie over restaurant Brasserie Lookies

j.struijs1952 S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Mooie locatie fijne ambiance goede leuke en vlotte bediening hadden begrip voor onze vraag,en niet te vergeten heerlijk eten .komen er zéker terug .
liefke.moret .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hadden prachtig weer dus eerst op t gezellige terras gezeten! Daarna binnen. T menu was goed, alles kwam snel en was vers bereid. We hebben genoten
Lisanne S.
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het eten was goed. Alleen hadden ze het vlees verwisseld, het mijne had doorgebakken moeten zijn met champignonsaus (omdat ik een darmziekte heb) en voor mijn moeder moest het medium gebakken zijn met pepersaus. Verder was het gezellig en lekker eten !!
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Hier gegeten met de Albert Heijn restaurant actie. Het hiervoor samengesteld menu zag er lekker uit (en het eten ook). Het pand was mooi ingericht​, wel jammer van de twee gokkasten die zo in het zicht staan.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Op Moederdag gereserveerd met de AH bon. Vorig jaar was het zeer goed en zaten we boven.
We weten dat het altijd best druk is zo aan de boulevard, maar dat de tarieven ook wel iets hoger zijn. Daar tegenover is het eten altijd wel erg goed. We kregen een tafel met een bank tegen de achterzijde van de bar waar de bediening werkte. Hier hadden we totaal geen last van.

Wel zaten we schuin onder de open trap waar men naar de 1e etage gaat om te eten. Dat kan stof geven als mensen op en neer lopen.
Wel een tip voor de eigenaar om misschien de trap dicht te maken.
Dit keer stond een groot deelmensen feest te vieren op de Coolsingel voor het kampioenschap van Feyenoord en het was Moederdag waardoor er boven naar ons idee niemand zat en wij geen last hadden hiervan.
We keken op de langslopende mensen. De plek was rustig en intiem.

Er werd direct gevraagd wat we wilde drinken en daarna was het even wachten. We hadden geen haast, maar wilde net vragen om de AH kaart toen een dame naar ons toe kwam en vroeg: heeft u al een keuze kunnen maken?
Waarschijnlijk geen communicatie tussen de collega die in het reserveringsboek heeft gekeken en de collega die ons hielp. Uiteindelijk de AH kaart gekregen en daarna alles besteld.

Voor hebben we samen de garnalen in gerookte zalm gevouwen genomen. Een echte aanrader. Bij het hoofdgerecht liet de keuken even op zich wachten, maar de zalmmoot werd alsnog gebracht. De aardappelgarnituur was op, waardoor we gratis een schaaltje frites met mayonaise kregen. Netjes opgelost.
Als toetje 3 ballen ijs met echte slagroom. Waar vindt je nog echte slagroom? Vaak bij heerlijke restaurants verknallen ze het met spuitslagroom die als melk op je bord verdwijnt.

Het is best een aanrader als je heerlijk wil eten. Nu met de bon heb je € 38,40 korting van één menu.
Een menu is totaal € 38,40.
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Hier gegeten met de Albert Heijn restaurant actie. Er was keuze uit 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten. Het eten was heerlijk. Het pand is mooi ingericht, wel jammer van de twee gokkasten.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Groot min puntje is dat er vermeld wordt dat de prijs voor een gangbare menu 19.20 euro is en dat wij hiervoor 38 euro moesten afrekenen.
M S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Net heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening, voor, hoofd en nagerecht allemaal even lekker. Niks op aan te merken. We komen zeker weer n keer terug.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gisteren met een groep een drankje gedaan bij Lookies. Jeetje wat een nors en onvriendelijk personeel loopt hier rond zeg. De gezichten staan hier op onweer.

Het eerste wat we te horen kregen is dat het terras aan de achterkant niet open was en dat we daar niet mochten gaan zitten.

Bij het brengen van de drankjes worden deze nog net niet naar je toe gegooid, apart afrekenen is geen optie.

Oke, de tosti's waren lekker :)
jolandajole .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Na de musical "Soldaat van Oranje" heerlijk gegeten bij Lookies. Halverwege de terugweg, op een goede locatie aan het water, ten noorden van Rotterdam (Nesselande). Het keuzemenu was uitgebreid genoeg en voor elk wat wils. Het eten was van een zeer goede kwaliteit. We hebben er genoten!
Persoonlijk aan te bevelen: de bombe van zalm en garnalen, de steak Lookies en het Italiaanse ijstrio.
Smakkelijk eten!
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten bij Lookies. De bediening was attent en vriendelijk. Komen zeker nog een keer terug! Liefst met mooi weer zodat er op het terras kunnen zitten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
wij hadden op 17/4/2017 om 19.30. uur een tafel gereserveerd voor mijn vrouw en ikzelf bij binnen komst moesten we 10 minuten wachten voordat de serveerster ons te word stond omdat ze met de rug naar ons toe stond en met de koks stond te praten en toen zei tegen ons ga maar ergens zitten er waren die avond 2 serveerster de ene was net zestien en de ander misschien net 18.
er werd niet gevraagd wil u wat eten daar moesten we zelf om vragen
vragen om bestek servetjes en tussendoor werd niet gevraagd of we nog wat wilde drinken geen leiding aanwezig op een gegeven moment
ging de oudste serveerster zeker een half naar boven waardoor de onervaren jonge serveerster alleen stond met twee half bezopen klanten die met twee barkrukken uitgebreid voor de gokkasten zaten.
bij het afrekenen vroeg ik om een btw bon de jonge serveerster wist dat niet waarschijnlijk nog nooit van gehoord.
wij kwamen regelmatig bij Loekie;s maar nou dus niet meer en als ik een cijfer hiervoor moet geven is dat een 0/
Carlin P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben op zaterdagavond een fantastisch feest gevierd bij Lookies. Alles prima volgens afspraak verlopen en fijn dat er zo met ons is meegedacht. Vriendelijke ontvangst van de gasten en op de bovenverdieping hadden wij onze eigen ruimte met eigen bar en bediening. Het is mede door Lookies een onvergetelijke avond geworden. Nogmaals bedankt! Carlin Piket.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Steak was taai
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellige zaak. geen grote kaart, maar voldoende keuze. Papadum met geitenkaas was erg lekker, ook de gamba's piripiri. Zeebaars perfect gegaard, de rib eye wat te zout. Heerlijke patat trouwens. De koffie ook prima. De Chileense witte wijn wat de wrang, maar de Chardonnay heerlijk.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Al vaak hier geweest. Prettig om gewoon een prima restaurant, rustig en met zorgzame bediening, dicht in de buurt. Je voelt je hier altijd welkom, ik kom graag weer terug
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten, zeebaars is echt aan te bevelen. Desserts zijn overheerlijk, maar beginnen vanaf 7,80 extreem duur. Klein afgemeten glas rode wijn 4,20 en seizoenbiertje 3,90 dat hakt er wel in. Ambiance goed, geeft een knusse sfeer en personeel is zeer vriendelijk. Controleer de nota, want op het pinapparaat stond 60ct meer dan op de nota. Ik zou hier graag terug willen om te eten, maar.... helaas zijn de absurde prijzen voor mij een obstakel.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Eten was erg lekker. Bediening prima. Wij komen hier zeker weer terug.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Via de AH restaurant bon hier gegeten.
Goed gegeten. Leuke en super vriendelijke bediening.
Komen ook zonder de AH bon zeker terug, een aanrader.