Over het restaurant Brasserie Lookies

Echt genieten

In deze gezellige brasserie staat kwaliteit hoog in het vaandel. De menukaart is enorm divers; van een lekker stuk vlees tot een perfect gebakken visje. De bediening is ontzettend vriendelijk, je voelt je bij Lookies vast helemaal thuis! Een geweldige avond uit.

Meer informatie over restaurant Brasserie Lookies

Liza L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
72liek K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst, super vriendelijke, gezellige bediening,. Heerlijk gegeten, voor-, hoofd- en nagerecht, netjes gepresenteerd en grote porties. Gezellige sfeer,
Marien D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We zijn hier met z'n vieren met de AH actie geweest. Prijs/kwaliteit een 8. Dat wordt wel anders als je het volle pond moet betalen. Met het nagerecht ging het nis maar dat werd meer dan voortreffelijk opgelost. Verder is het een gezellige locatie met vriendelijk personeel, ze stonden ons uit te zwaaien (nee, we waren niet de laatste)
petrasleurink .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Op een winderige en regenachtige dag zijn wij bij LOOKIES terechtgekomen en dat maakte onze dag meer dan goed werden ontvangen door een vriendelijk dame die ons de procedure van het AH gebeuren uitlegde en verzorgde voor ons een drankje. Daarna een meer dan voortreffelijk 3 gangen menu inmiddels gebracht door een man met zwart krulhaar ( moesten we wel FF vermelden van hem) die ons op een prettige manier de gerechten voorschotelde. We hebben er van genoten bedankt en zeker tot de volgende keer.
Petra en Hans
Els H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten , prima bediening en erg vriendelijk personeel.
Gerechten ook prachtig verfijnd opgediend !!
Goede oplossing van de eigenaar....1 persoon eet geen suiker , de kok was dit vergeten.Bij het toetje mocht zij een duurder kaasplankje met zelfs een lekker glaasje port !
Goed restaurant...wij gaan zeker nog eens terug !!
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met de AH-voordeelactie weer eens bij Lookies gegeten. Na een hartelijke ontvangst en een switch naar één van onze favoriete tafeltjes, lekker gegeten uit het goed geselecteerde -voor elk wat wils- keuzemenu. Met glazen mooie wijn, een heerlijk biertje van de tap en tot slot een likeurkoffie, samen genoten voor een heel schappelijk bedrag. Een extra compliment voor de bediening, die even gezellig aanschuift om waar gevraagd uitleg te geven over verschillende keuzes en het goed snapt als je tussen de drie gerechten door wat extra tijd wilt.
Daisy F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Via de AH restaurant actie hier gegeten vooral ook omdat het van huis uit maar 2 minuten lopen is.
Ontvangst was vriendelijk. Een speciaal menu van wege de actie met 3 keuze mogelijkheden.
Beide gekozen voor carpaccio en een tournedos met pepersaus, beide van goede kwaliteit. Dessert dame blanche en koffie.
Wij zaten boven, het was erg druk in het restaurant waar door het nog al rumoerig was.
corinne_iens .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Op 4 januari hier samen met mijn partner geweest. Hij was eerder in december geweest voor borrel/buffet met de zaak.
Samen hebben wij heerlijk gegeten, attente bediening en prima tempo tussen de gerechten. Wij maakten gebruik van de AH-actie, maar komen zeker nog eens terug!
Iwantje .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lunch was heerlijk. Grote geitenkaas salade net iets anders dan anders en heerlijke kroketten op vers brood. Jammer dat de bediening 'niet de vrolijkste' was... Een kleine domper op de Feestvreugde
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezellig restaurant, makkelijk te vinden. goede kwaliteit van het eten en een prima bediening! Zeker een aanbeveling waard!
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
was goed en zeker een aanrader
robenineke281 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het restaurant is gezellig met genoeg ruime zitjes,/ tafels en niet te dicht naast elkaar dus goede loop ruimte naar bar en toiletten.
De tafels zijn netjes gedekt, ruim en overzichtelijk, met de Bar in het midden vlak bij de keuken, geeft dit ook een gezellig en goed overzicht.
Wij komen zeker met vrienden binnenkort nog een keer bij deze fijne locatie eten
Kaartje28 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten van het speciale ah actie menu. Grote porties, heerlijke carpacio en goede steak. Absoluut aanrader. Restaurant gezellig in kerstsfeer.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hier met de AH restaurant actie gegeten, je kon per gang kiezen uit 3 gerechten, dus voldoende keuze. Flinke porties en erg lekker. Wijnkaart niet groot, maar voldoende keus en prijs gaf geen doorslag bij de keus, want zijn allemaal gelijk geprijsd. Gezellige atmosfeer en vriendelijke bediening. Komen zeker nog een keer terug.
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eten was prima. Service duurde alleen af en toe lang, werd 1 keer maar om drinken gevraagd. Leuke inrichting van het restaurant. Gezellig avond gehad!
Alyssa L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Het eten was heerlijk maar ik vind dat het eten iets sneller kan terwijl het niet druk is. De bediening is niet zo attend, kijkt niet naar de tafel als ik de hand om hoog doet om te bestellen. Ik vind het niet netjes dat de bediening bij de tafel van de gasten de broek telkens omhoog trekt.
lies H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
lekker gegeten in een gezellige omgeving met zeer vriendelijke bediening.
gegeten met de AH bon er was voldoende keuze .
er was zelfs een aparte kaart voor.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Met de Albert Heijn actie voor de 2e keer hier gegeten. Het eten is goed bereid en wordt netjes geserveerd. De bediening is vriendelijk en attent. De muziek staat op een niveau dat je elkaar goed kunt verstaan als je een gesprek voert. Prima!
Jonesaydie .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Afgelopen zaterdag zijn we met de familie hier wezen eten. Het werd een hele leuke avond. De sfeer was gezellig en ook het eten was top. Bij vertrek werd dan ook afgesproken om vaker met elkaar te gaan eten en Brasserie Lookies hoog op het lijstje van de te kiezen restaurants staat. Jan van Look en je team bedankt voor de fijne avond.
angy1 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was heel lekker en de bediening heel goed. Voorkeur aangeven voor tafel en dat was geen probleem. Wij hebben een mooi plek gekregen. Voor de tweede keer met AH actie gegeten, ze hebben het menu aangepast dus dat was weel fijn om nieuwe dingen te eten.