Over het restaurant Brasserie Lookies

Echt genieten

In deze gezellige brasserie staat kwaliteit hoog in het vaandel. De menukaart is enorm divers; van een lekker stuk vlees tot een perfect gebakken visje. De bediening is ontzettend vriendelijk, je voelt je bij Lookies vast helemaal thuis! Een geweldige avond uit.

Meer informatie over restaurant Brasserie Lookies

n.verburg2 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heel gezellig restaurant, alsof ik thuis kwam. Gezellig en beleefd personeel. Lekker eten en prima menukaart. En dat op een mooie locatie.
Ditta H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten en survice waren heel goed het eten was goed en de sfeer ook komen zeker nog eens terug maar dan met een grotere groep
Dominic V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het personeel was erg vriendelijk, eten kwam op tijd, restaurant ligt op een mooie locatie, een geslaagd avondje uit!
A.A T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij kregen een plaats bij de open deur, maar nadat de medewerkster wat rond had gekeken konden we een andere tafel krijgen. Het eten was heel goed en leuk opgemaakt.
Lenie F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij gingen samen op de AH restaurant bon bij Lookie's eten ons verheugd op een lekker. maaltje.
Wat schets onze verbazing het viel vies tegen.
Wij hadden carpacio vooraf ,prima, mijn man bestelde de steak
Well done

Het gerecht kwam en was rauw van binnen,terug gestuurd en ja hoor doorgesneden en bijna zwart gebakken ,geen zin om nog een keer te klagen.
Ik zelf had zalm rauw snotterig van binnen .
Wat schets tot onze verbazing dit hoort ook zo gerookte zalm is ook rauw
Al met al een tegenvaller niet samen kunnen eten ,er is wel aangeboden om mijn zalm mee te nemen zodat wij samen konden eten,maar het zou maar 3 minuten duren , maar dat werd 10 minuten.
Toen was mijn snot zalm al bijna op.
Wij zullen hier niet meer terug komen
Aukje K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij zijn op 29 juli met 8 man wezen eten bij lookies, het was allemaal perfect, zowel de bediening erg vriendelijk, en ook heerlijk gegeten,complimenten voor de kok. een aanrader dus.
Aukje K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het personeel was erg vriendelijk, gezellige muziek en het eten was heerlijk. Kortom met 8 personen hebben we genoten. Gezellig.
Naomie P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Bij binnenkomst stond een serveerster te eten midden in de zaak. Met een volle mond begeleid ze ons naar een tafel. Ze kwamen amper langs, waardoor ik hun aandacht trok. Na haar aandacht getrokken te hebben was de serveerster blijkbaar geïrriteerd en ging roddelen over mijn tafel. Voelde mij dus niet zeer welkom, erg jammer. De wijn was gelukkig wel goed gevuld
Edward B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zeer goed eten, leuke personeel, attent en vriendelijk. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Leuke ligging aan een meertje.
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Eten is prima daarom kwamen we ook weer terug. Maar helaas gaat het nu weer een poosje duren omdat de prijzen zeer fors zijn. We kwamen met de AH actie en daar wordt toch wel een beetje misbruik van gemaakt . We werden verplicht om 3 gangen te gebruiken en de keuze van de speciale kaart was toch wel zeer beperkt.
Het totaal bedrag was dus toch nog niet weinig. Jammer hoor Lookies!!!!!!!
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Rheerlijk gegeten en prima bediening. De auto stond in de garage en zij hebben de deur voor ons geopend omdat de garage gesloten was
RiaJos V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Menukaart met beperkte, maar voldoende, keuzes.
Kwaliteit van het eten was goed en smaakvol.

De entourage is zeer oncomfortabel, doordat er is binnen, zowel als buiten geen schaduw te vinden is!!!

Op het terras zijn er ca 4 tafeltjes die enige tijd enigszins in de schaduw staan.
Van het beperkt aantal parasols op het terras is er ook nog 1 al langere tijd kapot en daardoor onbruikbaar!
Het deel van het terras waar nog enigszins schaduw te vinden was, was gesloten.

De zaak zelf is een en al glasvenster cq. een aquarium waardoor de zon binnen in het restaurant aan alle kanten vrij spel heeft.
De bediening heeft geen oog voor de binnen aanwezige zonwering, waardoor deze te laat neergelaten wordt en de zaak binnen al totaal opgewarmd is.

De aanwezige leiding liet op ons verzoek de zonwering binnen neer en had voor het deels gesloten terras gedeelte als verklaring dat er 2 personeelsleden door ziekte afwezig waren.
Maar ook als dit deel open zou zijn geweest, blijft het op het terras vechten om een plekje in de schaduw.

Het ontbreekt binnen aan voldoende koeling om de warmte er weer uit te krijgen, zodat het snel zeer oncomfortabel wordt.
De warmte (zowel binnen als buiten) zorgt ervoor dat je het liefst zo snel mogelijk je diner beëindigt, zodat je de koelt en schaduw (elders) kan opzoeken.

Jammer zeker een bezoek waard, maar dan na zonsondergang of in de winter.
breeman46 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Een rommelig terras, tafel niet schoon (mieren), een dame van de bediening had duidelijk haar dag niet. Het eten was redelijk fantasieloos, en kan voor dit geld zoveel beter. Jammer!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We zaten op het terras; leuke vlotte bediening. Ook de kinderkaart was erg handig.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
De 1e keer bij Lookies gegeten met de AH actie, het eten was van hoge kwaliteit en de bediening zeer vriendelijk, sfeer was ook prima, wij komen zeker terug.

Helen
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met de AH actie een tafel voor 2 gereserveerd, mooi aanbod van gerechten. Allergie, geen enkel probleem maken we voor u een andere saus.
Anetta B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben zaterdag j.l hier gegeten met de AH actie.
Het was heerlijk zowel de biefstuk als de vegetarische geitenkaas salade.
Onze kleinzoon heeft genoten van de spareribs.
We komen hier zeker nog terug.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Eerst nog een drankje op het zonnige terras en daarna binnen genoten van een Appie menu. Top sfeertje en gezellige bediening. We komen zeker terug!
Gert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Lekker eten, wel kleine porties, leuke bediening maar wel prijzig. €50 pp voor drie gangen en glas wijn is toch behoorlijk aan de prijs,