Over het restaurant Brasserie Lookies

Echt genieten

In deze gezellige brasserie staat kwaliteit hoog in het vaandel. De menukaart is enorm divers; van een lekker stuk vlees tot een perfect gebakken visje. De bediening is ontzettend vriendelijk, je voelt je bij Lookies vast helemaal thuis! Een geweldige avond uit.

Meer informatie over restaurant Brasserie Lookies

erwinfiere .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Buitengewoon goed gegeten. Buiten dat de specialiteiten van de kok altijd top zijn, nu maar eens traditioneel Spare Ribs met als smaak Knoflook / Pikant en varkenshaas saté gegeten.
Dit was genieten, vlees en garnituur zeer hoog van kwaliteit.
Goede vlotte bediening en erg vriendelijk.
Aanrader voor jong en oud.
Bertie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Deze bistro gevonden i.v.m AH zegelactie !
We waren verrast door de vriendelijke bediening, ruime keuze van de kaart en de voortreffelijke gerechten.
Voor ons was de muziek iets te hard maar het gaf wel sfeer!
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gezellig restaurant. Er waren 2 serveersters die ons had geholpen, een langere dame met blond haar en een kleinere dame met donkerblond haar. Die kleinere was super aardig en keek vooral vriendelijk. Die langere dame mocht wel wat vrolijker kijken. Ze kwam chagrijnig over en zocht weinig oogcontact. Dat vonden we jammer. Verder moesten we erg lang op onze frietjes wachten, ons vlees was al bijna op (begon anders koud te worden). Verder waren er veel mieren die afkwamen op de zoetigheid op tafels (waren niet goed schoongemaakt), maar dat kan ook je wel verwachten als je buiten eet. Verder is het prima. We komen een keer terug!
Sandy W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Eten is heerlijk! Ligging is ideaal! En het persoonlijk is super vriendelijk! Zeker een must om heen te gaan in Rotterdam!
Shaniqua M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Perfecte locatie, spontaan en vlot personeel, heerlijke spare ribs!!! Zeker een aanrader. Kom hier zeker nog een keer terug :)
Frieda D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Hier gegeten met de AH actief. Keuzemenu zonder vegetarische optie. Eten was erg lekker en je zit er heerlijk buiten op een mooie avond. Leuke bediening. Erg rumoerig door veel mensen met drukke kinderen, dus niet geschikt voor een rustig, romantisch etentje, maar het was een warme dag en als je binnenzit is dat waarschijnlijk geen probleem.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima gegeten bij Lookies met mooi uitzicht over de Zevenhuizerplas. De drukte viel mee, maar desondanks moesten we erg lang wachten voordat iemand de bestelling opnam. Na een paar keer te hebben gewenkt kwam het meisje dat bediende naar ons toe. Het enthousiasme spatte er niet echt van af. We hebben een driegangenmaaltijd genomen bestaande uit carpaccio, zalm en ijstrio. Voor mijn tafelgenote zalmbombe met garnalen, varkenshaas en dame blanche. Niets op aan te merken (al hadden de rucolablaadjes bij de voorgerechten wel iets verser gemogen) maar de gerechten op zich waren erg lekker.
Moni Q.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
AH aktie gebruiken wij hier nooit meer voor. De steak wilde ik medium maar kreeg hem doorbakken. Aardappelgarnituur was op en de groentegarnituur bestond uit een vliesje uit, champignon en courgette. Een gemiste kans want de locatie is top.
Gulbahar61 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gisteren bij lookies prima gegeten ,
Voorgerecht carpaccio en een salade dat was prima.
Hoofdgerecht steak lookies en de zalm dat was ook prima .
Nagerecht was ook super.
De bediening was zeer attente en vriendelijk , wij komen er zeker terug!
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het restaurant is oke ligging prima. weinig uitleg over wat wel en niet kan. De bediening is wat wij niet als prettig ervaren. 2 dames in Denim korte broek vinden wij niet kunnen en vrolijk waren ze allerminst.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Je geeft een dame van 64 jaar geen appelsap in een flesje met een rietje moesten lang op het glas wachten en er twee erom vragen.
aengm35 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten, leuk gepresenteerd en aardige bediening.
Vooral de afsluitende trio van ijs die wij hebben gekozen was erg lekker.
jstraten88 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We hebben een heerlijk etentje gehad, voor herhaling vatbaar!!!! De bediening was vriendelijk eb correct. Alles liep heel soepel.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eten was perfect. Laatste keer was de garage gesloten maar ik weet nu dat jullie een sleutel hebben. We hebben genoten en komen zeker terug.
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lookies ligt op een zeer mooie locatie met een schitterend uitzicht. Ook is er mooi terras,zodat je optimaal van het uitzicht kan genieten. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een leuk uitje gehad en er van genoten.
Familie R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Alleen vond ik wel dat het AH 3-gangen menu, toch aardig aan de prijs namelijk 37,60 euro.
Een je (klein) schaaltje frietjes erbij besteld à 3,50 euro, waar we met z'n vieren echt niet genoeg aan hadden, dus deze 2 x friet erbij, geen schaaltje salade erbij en bij het vlees erg weinig saus ( terwijl als je de saus apart bij het vlees wilde dit wel voldoende was)
Al met al met z'n vieren toch een rekening van ruim 127 euro( niks geen gekkigheid genuttigd ieder 2x een drankje en allemaal koffie/thee na), zonder de korting zouden we dus over de 200 euro moeten betalen....
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten is heel erg lekker. Het is een gezellig tentje. De bediening is niet top, kan attenter. Het was een leuke avond.
Sigrid1950 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Via Iens gereserveerd met AH bonnen voor 4 pers. Tussentijds gebeld om dit ui t te breiden tot 6 pers. dit was oké. Na herinnering van Iens daags van te voren, gecheckt of de wijziging door was gekomen. Er bleek helemaal geen reservering te zijn! Ook al had ik het reserverings nr! Het is goed gekomen en het was gezellig. Maar toen wij wilden bestellen werd ons de gewone menukaart gegeven.
Let op: Voor de AH actie bestaat een andere kaart. Anders geldt de actie niet! Wij moesten er om vragen!!
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het menu van de AH actie gegeten. Leuke brasserie, prima sfeer, keurige en vriendelijke bediening. We komen zeker terug!
j.struijs1952 S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Mooie locatie fijne ambiance goede leuke en vlotte bediening hadden begrip voor onze vraag,en niet te vergeten heerlijk eten .komen er zéker terug .