Over het restaurant Brasserie Lookies

Echt genieten

In deze gezellige brasserie staat kwaliteit hoog in het vaandel. De menukaart is enorm divers; van een lekker stuk vlees tot een perfect gebakken visje. De bediening is ontzettend vriendelijk, je voelt je bij Lookies vast helemaal thuis! Een geweldige avond uit.

Meer informatie over restaurant Brasserie Lookies

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Lookies

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een niet te groot restaurant dus knus en modern met terras.
Prijs- kwaliteit verhouding is goed en keuze in menu is genoeg en tegemoet komend in redelijke wensen.
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten met 8 personen. Sfeer was gezellig en goede bediening.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellige ontvangst enthousiaste gastheer.eten prachtig opgediend een aanrader.
Voor herhaling vatbaar.ook goed voor een borrel na werktijd.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wederom Zalig
Bediening zonder meer goed en attent
Drie gangen menu lekker en keuze uit 3x voor ,hoofd ,nagerecht
Jammer dat je de jas nergens kan op hangen
N Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was gewoon goed, net als de bediening
Ik zou niet weten wat anders moet
We hadden 3 lookies biefstuk die was heerlijk , de ander had zalm je kon het weg zuigen
Kitty1958 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goed gegeten , leuk AH menu. Ik vond alleen het eten niet warm genoeg. Daar mag iets meer aandacht aan worden gegeven. De verlichting mag iets beter. Wij vonden het te donker in de zaak.
trysmajerlique .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuke tent maar eten beetje gehaast klaargemaakt waardoor de frinkandel koud/ bevroren op het bord lag van mijn zoontje.
Eten van ons was goed en lekker.
Alleen jammer dat je de frietjes bij moest bestellen voor 3,50 pp. gelukkig niet gedaan, want de frietjes van mijn zoon waren niet lekker. Lekker wel in oud vet klaargemaakt.
Het was wel erg druk dus misschien lag het daaraan. Dames van de bediening waren lief en aardig!
mstevenaart S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Weer eens naar Lookies geweest via de AH/Iens - actie. Als voorgerecht de zalmbombe. Zet die a.u.b. op de kaart want is geweldig. Daarna de steak. En wat voor een!!!!! Geweldig. Houden die leverancier/slagerij. Groot en hoog. En perfect klaargemaakt. Daarna de Dame blanche en mijn partner de Italiaanse ijstrio. Die neem ik volgende keer ook. Wat een lekker ijs is dat zeg:) Het restaurant is mogelijk nét aan de prijzige kant, maar dan krijg je ook wat! Perfecte brigade en perfecte/vriendelijke medewerkers. Aanbevolen.
ellen.korporaal .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heel kort geleden schreef ik al een recensie en daaraan valt niets te wijzigen. Een prima gelegenheid om uit te gaan dineren.
Désirée Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening zelf de hond mocht mee. We gaan hier zeker nog een keer naar toe. Dit is een aanrader voor iedereen
Alexandra F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede, vriendelijke en vooral attente bediening. De airco stond wat hard en werd direct zachter gezet nadat ik er een opmerking over gemaakt had en daar namen ze zeker de tijd voor de dames! Na het voorgerecht vragen of we wat langer willen wachten met het hoofdgerecht, iets wat wij niet gewend zijn maar wel goed vinden!
edith.vander.laan .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zojuist gegeten met de AH zegels. ( beloofd dat we zouden vermelden dat we bij de deur die uitkeek op de plas zaten) en want was het goed op alle terreinen.
vledder_33 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het eten was voortreffelijk. Wij hebben de steak/varkenshaas genomen. Heerlijk mals vlees en precies goed gebakken. Mmmmmm........... heerlijk!! Wat ik echter wel miste bij de keuze uit drie hoofdgerechten was een vegetarisch gerecht. Voor ons totaal geen bezwaar en misschien wel te bestellen als je ernaar vraagt, maar voor een ander gezelschap wellicht een rem om naar dit restaurant toe te gaan.
annet B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
leuke locatie alles prima was erg rumeurig was jammer.muziek stond naar onze smaak iets te hard voor het mooi.
Maar voor herhaling vatbaar
donkerswil .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Met de kaarten van de AH gegeten en het eten was allemaal heerlijk , het personeel was vriendelijk en wij komen hier beslist nog een keer terug.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Via actie van AH half uur van tevoren gereserveerd, zonder probleem. Hebben hiervoor een aparte kaart gemaakt met keuze uit 3 gerechten per gang. Bombe van zalm met garnalen, steak Lookies en creme brule waren allemaal van goede kwaliteit. Bediening vlot en vriendelijk, sfeer rustig maar gezellig. Wij waren hier al vaker, goed adres om gewoon lekker te eten voor een redelijke prijs.
ellen.korporaal .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, keurige begeleiding naar gereserveerde tafel waarop direct een voor ons beter gesitueerde tafel werd aangeboden. Snelle en met grappen gelardeerde bediening van drankjes. Bestelling kon, na plaatsing, gebracht worden met de snelheid die we wensten. Het AHmenu had een paar heerlijke keuzes waarmee een ieder zeer tevreden was. Het vegetarische diner mocht uit de normale menukaart gekozen worden. De kwaliteit van de gerechten was meer dan prima, de kwantiteit was ruim voldoende. Bij vertrek werden we in onze jas geholpen (iets wat niet overal voorkomt) en begeleid tot de buitendeur. Lookies is een restaurant dat ten zeerste aanbevolen kan worden. Zeer prettige bijkomstigheid is dat er voldoende (gratis) parkeergelegenheid is. Wij komen er zeer zeker nog eens terug.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima locatie; nette en prettige ontvangst en heerlijk gegeten.
Speciaal menu voor de actie, maar uitstekende keuzemogelijkheid en samenstelling.Top!
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijke avond gehad met vrienden, het eten was Top, bediening was super vriendelijk en zeer snel ( terwijl het heel druk was) Wij waren er via de AH actie en het keuze menu was zeer goed, ook was het mogelijk om evt iets anders te bestellen.Aan het eind vd avond kwam de eigenaar nog even een gezellig praatje houden. ( Dat kunnen heel wat restaurants nog wat van leren) Echt Lookies jullie hebben ons een super avond bezorgd.
Mieke T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Keuze iets minder, maar zeker nog voldoende keus. Bediening zoals gewend weer zeer vriendelijke. We komen zeker nog een keer terug.