Brasserie Lodgers (Badhotel Rockanje)

Tweede Slag 1 3235 CR Rockanje Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Lodgers (Badhotel Rockanje)

- Ontbijt 07:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Lodgers (Badhotel Rockanje)

Chris D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gisteren onverwachts door het mooie weer naar Rockanje waar wij landden op het terras van het Badhotel Rockanje. 43 jaar geleden onze trouwnacht doorgebracht. Nu met kleinkinderen genoten van de gastvrijheid. De uitstekende bediening zorgde ondanks alle drukte dat de drankjes snel en heerlijk gekoeld werden gebracht. Lekker gegeten aan de rand van het zwembad. Vooral de schelvis en spareribs zijn een aanrader met als afsluiter het toetje limoncello. Zeer geschikt voor kinderen en gezinnen. Wij hebben genoten Chris en Ineke Dekker
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Op een hele drukke avond zijn wij geweest maar toch heerlijk gegeten en lekker gezwommen. Bediening was goed! Met een duik in het zwembad tussendoor, voelde als vakantie!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijke high tea gehad bij Brasserie Lodgers, Alle hapjes waren uitstekend en het was ruim voldoende (we konden het niet allemaal op). Service was ook erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Wat een leuk restaurant. Fijne bediening en mooi gelegen. Echt heel jammer dat er niet gereserveerd kan worden voor het terras. Ik had anders graag een feest bij jullie gevierd.
Cheryl29 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteren hebben wij hier gegeten, men was duidelijk niet voorbereid op de warmte en de drukte. De tafels werden niet afgedaan voor de nieuwe gasten, en het duurde veelste lang voor dat je door de bediening werd opgemerkt. Het eten was zeer teleurstellend, na mijn klachten te hebben neergelegd bij de manager, waren de argumenten nog teleurstellender, de warmte en drukte mag nooit ten koste gaan van de klant. Wel heeft de dame in kwestie ons netjes te te woord gestaan en ons een drankje van het huis aangeboden. Bij het afrekenen gingen de schuifdeuren van de keuken open en het zag er heel erg vies en rommelig uit. Dit heeft ons laten besluiten om hier niet meer te eten. Dit is heel erg jammer want de sfeer en uitstraling van het hotel/restaurant zijn absoluut top! Voor ons gevoel is het restaurant in korte tijd snel achteruit gegaan, helaas zullen wij als vaste klanten niet meer terug komen om hier te eten.
Beste Cheryl,

Graag wil ik u hartelijk bedanken voor de genomen moeite ons op de hoogte te brengen van de ervaringen tijdens uw bezoek aan onze Brasserie.

Het spijt ons bijzonder dat u teleurgesteld bent. Juist omdat u voorheen altijd zeer tevreden was over Brasserie Lodgers.

Wij hebben uw opmerkingen niet alleen met de staf besproken, maar ook met de medewerkers van de desbetreffende afdelingen zodat we onze service en gastvrijheid kunnen optimaliseren.

Nogmaals hartelijk dank voor uw genomen moeite!

Met vriendelijke groeten,

Hartelijke groet,

Hansje Brouwer,
Directeur

Reactie van proever:

Goed om te horen dat er serieus wordt omgegaan met klachten! Sucses en bedankt voor uw reactie.
SemAsl .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Gisteravond hier met een groep van 8 man gegeten. We kwamen aan en het interieur was wel oke. Niks bijzonders, maar wel gezellig. Verder het eten was erg goed. De hamburger was erg lekker en zelfs de pannenkoeken waren lekker. Als desserts de crême brulée was wel oke wel koud maar de smaak was goed.
Maar dan nu de service. Bij binnenkomst redelijk aardige ontvangst en gelijk vragen voor wat drinken. So far so good. Het drinken liet uiteindelijk ~20 minuten op zich wachten. Daarna duurde het nog minimaal 20 minuten voordat we konden bestellen bij een erg kattige mevrouw. Nou eindelijk besteld, maar dat eten liet enorm lang op zich wachten. We hebben minimaal 1,5 uur gewacht totdat we ons eten kregen, wat overigens erg lekker was. Wel een gratis drankje gekregen voor de wachttijd...
Yvet V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
2 avonden hier gegeten. Ik genoot van de vegetarische groentelasagna en de groentecurry, beide geen simpel veggie alternatief maar heerlijke maaltijden, ook zeer aan te bevelen voor niet-vegetariers! Mijn partner smulde van de steak en vleescurry en vond beiden behoren bij de beste maaltijden die hij gegeten heeft. De chocoladetaart was goed, verder vielen de toetjes tegen (ijs met rood fruit had geen fruit maar soort rode jam, chocoladesaus bij Dame Blanche smaakte als uit fles, ijs niet bepaald ambachtelijk). Sevice was erg vriendelijk en snel. Het was overvol dus reserveren is noodzaak. Het grootste minpunt vonden wij dat het restaurant wel erg volgepropt stond met tafeltjes, zelfs pal voor de ingang. Dat haalde de verder gezellige en warme sfeer wat omlaag. Reserveer dus vooral een tafeltje aan het raam.
jen9 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We zijn hieraf verschillende keren geweest.Altijd lekker gegeten. Pas koffie gedronken na een wandeling met vrienden. Toen viel het al wat tegen.Dit kwam door de serveerster die wel erg pinnig was...je zou er bang van worden. Toen we gisteren gingen eten hadden we gelukkig een heel vriendelijk meisje. Het eten viel wat tegen. Het voorgerecht was lekker en snel. Het hoofdgerecht liet erg lang op zich wachten. Mensen die een tijd later binnen kwamen waren al.klaar met eten terwijl wij nog wachtten. Het eten was ok..maar meer ook niet.Sla uit een zakje..biefstuk vlak van smaak. Jammer...we zijn beter gewend bij Lodgers.
Jolan D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
We logeerden in het bijbehorende hotel en vroegen of we moesten reserveren, dit was niet nodig werd ons verteld. Toen we om 19.00 binnenkwamen zat het restaurant erg vol. gelukkig was er nog wel een fatsoenlijke plek, maar toch vreemd dat reserveren niet nodig was. Mijn man verheugde zich op de schnitzel. Bij t opnemen van de bestelling was de schnitzel op jammer dus....
De proeverij van hapjes voor 2 personen als voorgerecht was erg lekker! En het vlaamse stoofpotje was heerlijk gekruid
Het eten was goed de bediening correct, wat ons opviel was dat de prijzen net wat hoger liggen dan die van de eettentjes in het dorp. Kortom het was lekker en gezellig!
Shosha M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Gisteren hebben wij genoten van het diner bij Brasserie Lodgers. Wij hebben een overnachting geboekt bij Badhotel Rockanje en besloten ondanks de wat matige recensies op Iens toch hier te dineren.

Als voorgerecht kozen wij voor "Proeverij Lodgers" een combinatie van de volgende gerechten; zalm, caesar salad, rauwe parmaham met vijgenconfituur, salade met geitenkaas. Alles was zeer smakelijk, de porties waren ruim en alles vers.

Onze keus voor het hoofdgerecht van mijn partner was biefstuk met pepersaus, het verzoek medium. De biefstuk was ook medium gebakken, sappig en smakelijk. Mijn keus viel op de gebakken slibtongetjes. Ik kreeg 3 (!) slibtongetjes met citroen en remoulade. Goed gebakken, precies wat je hoopt als je dit gerecht bestelt. Geserveerd met friet, roseval aardappeltjes en salade.

Als nagerecht hebben wij "Beatrix' lieveling" gedeeld: Flensjes, vanilleijs, sinaasappel saus met (een gok) marscarpone slagroom. Het was heerlijk!!

Bij het eten hebben wij een fles Sauvignon Blanc besteld. Toegankelijk en schappelijk geprijsd.

De bediening was goed (geholpen door de jongste bediende) en sympathiek. Het decor is warm en redelijk modern, de stoelen zitten lekker. Wij vonden het interieur niet oudbollig en lijkt zeker niet op de jaren '70 (zie google afbeeldingen, dat ziet er anders uit). Leuk is dat je in het midden van het restaurant bij de openhaard een drankje kan drinken (voor en na het diner in ons geval).

De prijs & kwaliteit verhouding is heel goed. Een van de weinige restaurants waar je meerdere gangen zonder teleurstelling kan eten. Wij komen zeker terug in Rockanje en speciaal voor Brasserie Lodgers!
Wat fijn te horen dat ons team er in is geslaagd om u een fijne te avond te bezorgen.
Dank u wel en heel graag tot ziens, u bent van harte welkom!
AnkeUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Terug naar de jaren 70. Wat een oudbollig interieur. Voor de lunch kozen we de garnalenkroketjes met friet. Op zich niets mis mee maar zonder kraak of smaak opgediend. Iets meer aandacht voor de presentatie van het eten is gezien de prijs wel op z'n plaats. Het blijkt lastig de aandacht van de bediening te vangen. Dit terwijl de zaak vrijwel leeg is.
Wij stellen het op prijs dat u de ervaring met ons wilt delen. Tot onze spijt is deze voor u niet naar wens geweest. Wij hopen dat u ons in de toekomst nog eens een nieuwe kans geeft om te laten zien dat wij gastvrijheid en lekker eten hoog in het vaandel hebben staan.
David B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Twee zaken vallen meteen op: het ongewone decor (‘lodge’-stijl: veel hout en geweien) en de vriendelijkheid van de jonge, bekwame, hardwerkende medewerkers.
Het menu biedt een ruime keuze aan voor- en hoofdgerechten. Zo te zien door onze eigen gerechten en wat aan andere tafels geserveerd wordt, is de opmaak/presentatie origineel en zijn de porties groot.
Mijn gastheer bestelt een voorgerecht van gamba’s, een hoofdgerecht van ‘spare ribs’. Wij nemen geen voorgerecht, maar vragen dat onze hoofdgerechten gelijk geserveerd worden: een kleine portie zalmmoot voor mijn partner, vegetarische lasagne voor mij. Gelijk met de drankjes krijgen we een plank met wat vers stokbrood, bruin en wit, met kruidenboter.
Diverse medewerkers bedienen ons: bij de bestelling, het uitserveren van het voedsel en de bediening van dranken. Alles loopt vlot, efficiënt, doeltreffend en vriendelijk.
Het eten smaakt voortreffelijk. De kleine bakjes groenten (heerlijk verse bietjes!), salade, gebakken aardappels en frites zijn allemaal precies genoeg en even fris en smakelijk.
We zijn in alle opzichten heel tevreden, vooral met de prijs die gerekend wordt voor de kleine portie zalmmoot: in plaats van €27 slechts €9! Zo’n schappelijke klantgerichtheid ervaren we als zeldzaam.
Dit is zéker hét restaurant voor een vervolgbezoek aan Rockanje (met de zee – ‘2e slag’ – op slechts zo’n 500m).
Dank u wel en heel graag tot ziens, u bent van harte welkom!

Reactie van proever:

Heerlijk dat u de moeite neemt om op mijn recensie te reageren!
(Dat gebeurt maar zelden.)
Eigenlijk was het TWEE avonden, omdat Indra en ik hebben ook op 1.11 in de Brasserie gegeten, maar pas op 2.11 met z'n drieën (met mijn opdrachtgever).
En inmiddels heb ik ook een e-mail aan het Hotel geschreven.
Met een warme groet...
Anika D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Prima High Tea met de bongo-bon gehad. Gewoon goed maar niet bijzonder. Aardige bediening en prettige relaxed sfeer. Mooie locatie om na een wandeling te lunchen etc!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Met een aantal vrienden afgesproken om gezamenlijk wat te eten bij het Badhotel in Rockanje. Beetje nostalgie, want ik kom al sinds mijn jeugd in deze badplaats. Wat een teleurstelling! Allereerst de bediening, die je het geeneens kunt kwalijk nemen, die er erg lang over doet om iets uit te serveren. Ondanks de handheld terminals, duurt het vrij lang voordat je wat te drinken geserveerd krijgt. Dat ligt natuurlijk niet aan de apparatuur, maar aan de slechte organisatie. Ik moet zeggen de meisjes waren zeer attent, maar zonder enig management en ervaring kunnen zij het ook niet. Het eten was een regelrechte aanfluiting. De proeverij van verschillend voorgerechten kon er misschien nog mee door, maar was fantasieloos en in elkaar "gepleurd" (Rockanje blijft toch een beetje Rotterdams). We bestelde een flesje wijn (zelf niet besteld dus weet niet precies welke) die zo warm was , dat het leek of dat deze boven de kachel bewaard was. Werd trouwens wel opgelost, maar toch, het zegt wat over je zaak. De mixed grill (die trouwens niet voor drie personen te bestellen is - nee mijnheer, kan alleen per twee -) was gewoon slecht. De biefstuk, of dat wat er voor door moet gaan was veel te sterk van smaak, wat doet denken aan bederf en het varkenshaasje gortdroog. Zo jammer, maar wellicht dat het gebrek aan concurrentie hier meespeelt, want je kunt hier zoveel beter. Al met al toch een hele gezellige avond, want het gezelschap was top, maar het eten was toch een beetje bah...
Wij willen u hartelijk danken voor uw genomen moeite om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring in Brasserie Lodgers. Alleen op deze wijze worden wij in staat gesteld om daar waar mogelijk onze service te verbeteren.
Wij hadden graag uw feedback direct ontvangen daar wij dan de kans hadden gekregen er voor u als nog een geslaagde avond van te maken.
Wij zien u natuurlijk graag terug als onze gast zodat u kunt ervaren dat het hier ook anders kan dan u nu heeft beschreven.

Eischwardt B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Zoals de zevens al aangeven: niet super maar ook niet slecht. Vlees goed klaargemaakt, rode wijn werd veel te warm geserveerd
Vriendelijk bedankt voor u reactie.
Wij hopen dat wij u in de toekomst nog meer culinair genot kunnen laten beleven in onze brasserie.
En dat de temperatuur van de wijn dan wel is zoals deze hoort te zijn.
steranijs .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Na een mooie wandeling door duin en over strand gebruikten wij met een stel vrienden de lunch in brasserie Badhotel. Vriendelijke ontvangst en bediening in een beetje oubollige inrichting. Er werd direct een tafel voor 10 in orde gemaakt en de bestelling opgenomen. Van verrukkelijke huisgerookte zalm op lekker brood en garnituur, prima kroketten met lekker bruin brood tot pannenkoeken met spek en stroop. Helaas, bij de pannenkoeken ging het mis. Slappe hap: leek kant en klaar van de groothandel. Jammer. Kleine moeite toch om een beslagje te maken om zo'n mooie krokante verse pannenkoek te serveren? In ieder geval komen wij zeker terug.
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Aangenaam verrast over de kwaliteit en service van deze brasserie! Vooraf gereserveerd en dat was geen overbodige luxe: volledig bezet op vrijdagavond. We werden netjes naar een tafeltje gebracht en de ober vertelde enthousiast over het driegangenmenu en we kregen alle tijd om de kaart de bekijken en een bestelling te doen. We kozen voor het menu: heerlijke ham met salade als voorgerecht, hoofdgerecht een vispotje van goede kwaliteit en een stukje chocoladetaart als afsluiter. We konden niet kiezen uit de witte wijnen en kregen toen twee kleine proefglaasjes om de keuze wat gemakkelijker te maken. De gekozen witte Touraine was top! We konden heerlijk relaxed eten en voelden ons zeer gewaardeerde gasten. Complimenten aan witte en zwarte brigade, die ondanks de verbouwing van de keuken een topprestatie leverden! Aanbevolen.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Gezellige winterse sfeer in dit restaurant naast het strand. Lunchgerechten waren stuk voor stuk heerlijk! Bediening was erg vriendelijk maar niet erg vlot. We hadden geen haast dus zeker een aanrader!
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Na een strandwandeling hier op het terras gezeten voor koffie met gebak. Gebak kwam 10 minuten eerder dan de koffie en de koffie bleek koud. Die heeft waarschijnlijk 10 minuten op de bar gestaan. Thee water was koud toen uiteindelijk de theedoos kwam. Om ons heen gingen meer dingen fout. Erg zonde, er liep toch genoeg personeel. De beloofde "grote toef echte slagroom" was duidelijk niet echt, stortte na een paar minuten in.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
High wine bij de Brasserie. Op een vrijdagavond stapten we om 19 uur binnen en namen plaats bij de gezellige open haard. We wisten niet precies wat te verwachten en hielden het op het proeven van diverse wijnen met bijpassende hapjes geserveerd.
De huiswijn die werd geserveerd in goed gevulde glazen - dat wel - paste niet helemaal binnen deze verwachtingen. Wat betreft het eten: op de wel erg kleine schoteltjes kwamen hapjes voorbij die zeker niet het predicaat culinair kunnen krijgen. Met name de laaste gang - bitterballen - vonden wij echt niet kunnen! De avond was gezellig maar zowel de wijn als het voedsel waren wat ons betreft te ondermaats om het predicaat high wine te krijgen!