Brasserie Lodge Visdonk

Rozenvendreef 2 4707 Roosendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Lodge Visdonk

JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op uitnodiging van een oud-collega naar de bossen van Roosendaal, het landgoed De Visdonk. Het was avond, dus ik moest het vooral hebben van de foto's op de site. Bijzonder. We gaan toch nog eens terug bij daglicht. En gaan we dan ook naar De lodge? Misschien wel, mischien niet. We hebben lekker bijgepraat en het eten was niet slecht, maar het maakte ook niets los. We hadden vooraf geitenkaas Bettinehoeve, rode biet carpaccio, frambozendressing (smakelijk, maar € 9,50 waard?) en gebonden pomodori tomatensoep met gehaktballetjes, knoflookcroutons, groenten en spekjes. Als hoofdgerecht tournedos met truffeljus, paddenstoelen en portsaus (zag er goed uit en ik hoorde mijn overbuurman niet klagen) en ikzelf de gegrilde groenten met risotto en mousselinesaus. Véél saus. Te veel. De Irish coffee zal ook goed geweest zijn, de dubbele espresso is mij niet bijgebleven. Het chocolaatje was lekker (belangrijk!).
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Met ons werk heerlijk genoten van een lunch, zeer vriendelijk personeel, uitgebreide lunch kaart. Ik noem diverse wraps, Rijkgevulde salades, heerlijk brood, vis en vlees gerechten. Helaas regende het bij ons , maar als het droog is, kan je ook heerlijk buiten zitten en genieten van de prachtige omgeving. Al met al, erg top!!
Corné D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Afgelopen weekend na enige tijd weer gegeten bij deze zaak. Het was weer een waar feestje om er te zijn. Eerst lekker buiten geborreld daarna binnen gezellig gezeten. De keuken is er op vooruit gegaan qua presentatie en smaak. Lekker brood, leuk gepresenteerd in een bakblik.
ovenaardappels bij het hoofdgerecht, goed alternatief voor de frietjes. Bediening was weer top net zoals voorgaande keren. gastvrij en openstaand voor de gasten die iets anders wensen. Ambiance, omgeving en inrichting van de zaak heel erg goed.
Koertov V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Mooi gelegen brasserie, van binnen mooi ruim opgezet. Prijzen op restaurant niveau, eten op eetcafé niveau.

Overal dezelfde (flauwe) groenten bij, een aardappelprutje (wederom niet/te weinig gekruid) en friet met mayonaise. De katenspek die ik rond mijn zeewolf was te lang gebakken waardoor de smaak van de zeewolf wegviel. Van tafelgenoten hoorde ik dat het vlees goed gebakken was, maar de sauzen niet bijzonder. Bergse Krabsoep was wel erg lekker.
Bediening liet verschillende steken vallen ondanks elektronische bediening. De bedrijfsleider maakt gebaartjes nadat hij de desertwijn (wederom niet bijzonder) kwam inschenken waar we al een kwartier op aan het wachten waren. Ook de kruidenthee en muntthee was blijkbaar niet doorgekomen en hierom moest weer gevraagd worden. Op het kindermenu was door het kind in kwestie duidelijk aangegeven dat ipv een aantal ingrediënten er een stukje brood bij moest maar uiteindelijk toch het gehele kindermenu geserveerd wat ook wat zegt over de flexibiliteit.
Toetjes zeer standaard, maar wel grote porties.
Voor deze prijzen, wat verwachtingen schept, kun je veel, veel beter eten!

Peter M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
de fijne service kon de matige gerechten die geserveerd werden niet compenseren. de service was prima maar gerechten waren te eenvoudig, wel smakelijk. als je echt hongerig bent zijn de porties te klein maar is het wel een gezellig zaakje om na een boswandeling lekker op te warmen met hot choco of een pintje.
Jlbastiaansen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het gerecht, het decor waren prima, maar wij willen het personeel extra in het zonnetje zetten. Er waren ongeveer 6 personeelsleden die allen op zeer toegewijde, warme en hartelijke manier bedienden.
De bedrijfsleider heeft 'n bijzondere indruk op ons gemaakt, met name het feit dat hij regelmatig het gehele restaurant observeerde, en keek of alles op rolletjes liep en of iedereen het naar z'n zin had. Je kon zien dat deze man het van nature in zich had. Aan het eind van ons bezoek hebben we nog even een prettig gesprek met hem gehad. Wij komen zeker terug.
Charles K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Vanavond hebben wij genoten van het driegangenmenu. Wij kozen voor de "wildvariant". Dat betekende een voorgerecht met carpaccio van ree op een appel/witlof salade met een preiselbeeren compote. Dit was verfijnd van smaak en daarmee een uitstekende start van het diner.
Het hoofdgerecht was filet van hert met wildstoof en paddenstoeltjes, een "kleintje" zuurkool en een wildsaus van donkerbier, peperkoek en spekjes. Een prachtig afgewogen combinatie, het vlees was heerlijk mals.
Alsof het nog niet mooi genoeg was, volgde een dessert van warme apfelstrudel met kaneelijs
en warm bosfruit. Een zalig besluit van de maaltijd. Het warme bosfruit was waarlijk tongstrelend.
De bediening was professioneel en aangenaam onopvallend. Alles verliep in goed tempo, men was betrokken en vriendelijk.
Het restaurant is een parel voor het oog. Het is zonder te overdrijven in designstijl ingericht, er valt niets aan te verleggen.
Slotsom: een absolute aanrader ! Het was de tweede keer -met een flinke tussenpoos- dat wij in Lodge Visdonk een driegangenmenu namen. Beide keren was het van topkwaliteit; de prijs/kwaliteitsverhouding is buitengewoon goed!
Guust D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Weer een tijdje geleden maar donderdagavond hier weer heerlijk gegeten.
Kaart heeft een ruim aanbod.
Alles op een goede manier gebracht met de juiste tussen pozen,netjes
Ik mis wel een amuse wat toch altijd iets heeft.
Al met al zeker een vervolg waard,
Nissrin H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
7 november hier een verjaardagsfeest gehad. Top personeel, top eten. Alles goed verzorgd, bediening was heel vriendelijk, snel met de drankjes. Het eten zag er tip top uit en smaakte heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
Corné D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
In een mooie ambiance lekker wild gegeten, uitkijkend op het natuurgebied met de open haard aan was dit heerlijk genieten. Het was goed druk die zaterdag maar alles verliep vlotjes en rustig. Op aanraden van de gastheer kozen wij voor de hazenrug, hier hadden wij geen spijt van.
Mooi op het bot gebakken, en geserveerd met een mosterdsaus. Voor onze vegetarische gast stond er genoeg op de kaart. Voorgerecht van hertcarpaccio was goed en het notentaartje was een mooie afsluiter. Bediening was goed en zij hielden alles netjes in de gaten zonder storend te zijn. Er werd op tijd gevraagd voor een drankje en de keuze van de aanbevolen wijn paste goed bij het hoofdgerecht. Mooie zaak dat ons gelijk een warm gevoel geeft, hier komen we zeker terug.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
4 okt.2015 Reunie gehad van neven en nichten.
Het eten was perfect mooie opgemaakte schalen en de locatie was goed.Iedereen vond het een mooie locatie.De bediening was perfect.
Jane V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Belachelijk dit. Nu 3x geweest onder het mom van we geven het nog een kans. Eerste x hoofdgerecht vergeten, 2de x tijdens de lunch weer een gerecht vergeten en 3de x tijdens de koffie van 2 mensen drank vergeten. Als je het personeel roept word je keihard negeert en als ze dan eindelijk komen kan er geen excuus af niks alleen wat gesnauw. Voor de prijs verwacht ik toch wel wat meer kwaliteit in oa ook de bediening.
Hemingway2009 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Ondanks dat wij brasserie Lodge op een doordeweekse dag om 13.30uur bezochten, zat het nagenoeg helemaal vol. Het is prachtig gelegen in een groene omgeving. Het was de bedoeling om enkel een drankje te doen, maar na een blik op de lunchkaart en de gerechten die we voorbij zagen komen, hadden we besloten om er ook een hapje te eten. Er is genoeg keuze en de menukaart is origineel. We hadden een salade, burger en 2x een club sandwich besteld. Alle gerechten smaakten heerlijk en waren erg vers.Na een wandeling in de bossen zijn we daarna nog eens teruggekomen voor een drankje en een stukje taart. Vooral de mediterraanse appeltaart is een aanrader!
Kortom: wat ons betreft een echte aanrader. Goede kwaliteit, mooie ligging en gastvrij personeel.
MJ A.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Met vier personen heerlijk gegeten op 27 maart j.l.
Zowel voor-, als hoofdgerechten werden zeer gewaardeerd. De service was vlot, niet opdringerig. Porties waren goed en samen met de frietjes en salade bij hoofdgerecht, was dit meer dan voldoende.
Huisstijl van restaurant is tijdloos, zakelijk, maar zeker niet saai. Goede stoelen, waar je lekker relaxed inzit.
Ik verwacht hier zeker nog eens terug te komen.

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Hier (al meerdere keren) gegeten. Ditmaal om een huwelijk te vieren van kennissen. Goede ontvangst met een feestelijk tintje (Cava) en lekkere borrelhapjes. Het diner (menu) was goed verzorgd, voor mij i de vorm van een salade met Munsterkaas en een varkensmedaillon omwikkeld met ham. Bediening erg vriendelijk en meedenkend. Een aanrade voor zowel gewoon een uitje, maar zoals nu blijkt ook voor een feest!
VanEpscheuten .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Met Kerst met de hele familie gegeten bij Lodge Visdonk. Een heerlijk kerstmenu gehad met als afsluiting een uitstekend verzorgd desserbuffet.
De locatie van Lodge Visdonk is prachtig en de brasserie heeft een fijne warm aandoende sfeer.
De bediening was goed en attent.
JMvandenHam .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Zaterdagmiddag o8nov'14, een schitterende toegift van de herfst. Na een ferme wandeling in de bossen bij Rucphen en Roosendaal aangeland bij de op het oog fraaie moderne Brasserie Lodge Visdonk, een architectonisch design geheel uitgevoerd in strak hout en glas. Het is te koud (straffe wind) voor het terras, binnen zit het vrijwel vol en in een naastgelegen zaal vindt een grote ontvangst plaats. Vlotte bediening, soms storend (meermaals: wilt U nog iets drinken/gebruiken).
we bestellen 2 dubbele espresso's, een pompoensoep en een wildsoep. De uitstekende espresso's komen omgaand, de flinke koppen soepen met lekker brood en boter + tapenade volgen een minuut of 10 later.
Helaas is de wildsoep (volgens de kaart met wildzwijnworst en bospaddestoelen) bremzout. Jammer, wild is van nature niet zout en paddestoelen ook niet, aan de ingrediënten lag het dus niet, maar deze heldere soep was verknald met een overdaad aan zout. De pompoensoep was
qua soep met aandacht gemaakt, maar redelijk vlak van smaak.
Kortom culinair valt hier nog het een en ander te leren, we rekenen Euro 22.00 af, een stevige prijs voor een matige ervaring.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
De voorgerechten waren wild een sensatie, de hoofdrechten was zeetong en zalm op deze manier weer eens heel iets anders . de bediening heeft het goed gedaan , en een prima
tafel wij konden goed het restaurant in kijken . een Hele fijne avond gehad.
Met vriendelijke groeten
Elly en Peter Heimans
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Voor een zakelijk diner waren we hier met zes personen. Heerlijk gegeten van een goed gebalanceerde menukaart. De soepen zijn voortreffelijk hier. De tournedos mals genoeg om zeker aan te raden! Het decor is fris, nieuw en strak. Het personeel doet zijn best maar mogen wel iets vriendelijker zijn.
Moldegroot .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
We hebben genoten van een heerlijk High Wine arrangement.
Dit bestond uit 4 verschillende wijnen met bijpassende gerechten en dat alles geserveerd door Corne de Hoon,, echt een aanrader!