Brasserie Lodge 7

Meer informatie over restaurant Brasserie Lodge 7

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Dontherhaag .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ook deze zomer kozen we voor een trip door het heuvelland met onze motors. Vorig jaar kennis gemaakt met deze zaak, die het uitzicht zeer mee heeft zitten. De gerechten doen een beetje aan afgelopen jaar denken, althans ze staan zo omschreven. De uitvoering is alles behalve lekker.
Vorig jaar een heerlijke boullabas gegeten, deze ontbreekt helaas op de kaart. de biefstuk van vorig jaar staat er ook weer op dus mijn man gelukkig, althans?
Biefstuk in onze mening telang in de oven geweest, flauw van smaak net als de groenten. Dit was vorig jaar echt anders.
Het eten is tegenover vorig jaar van slechte kwaliteit. Toeristen zijn er genoeg maar om hier de volgende keer te stoppen!? Ons antwoord is nee voor het eten, wel voor het uitzicht.
Ook de tafel naast ons was duidelijk teleurgesteld. Maar of zij een recensie gaan schrijven is maar de vraag. Het waren Engelsen.

Keesborgloon .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Na aanraden van jullie oude chefkok zijn wij hier gaan eten. Vorig jaar nog uitstekend gegeten viel het dit keer echt tegen.de kaart heel simpel en vooral weinig keuze. De schnitzel echt van zeer slechte kwaliteit. De biefstuk niet mals maar net kauwgum. Nee het is niet hoe we lodge van vorig jaar kennen. Dit is een totaal andere kok die duidelijk nog veel moet leren over gerechten.
Tralee .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
De Lodge is een horecabedrijf op een toplocatie en het personeel is buitengewoon vriendelijk. Jammergenoeg was het eten, na een slechte ervaring een klein jaar geleden, opnieuw een grote tegenvaller. De schnitzel was zeer droog en slecht gefrituurd. De champignons in de saus kwamen uit blik. Schandalig om daarvoor € 18, 75 te durven te vragen. Het lijkt erop dat de Lodge ervan uitgaat dat de bezoeker wel een passerende toerist zal zijn waarvoor geen kwaliteit geleverd hoeft te worden.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Dit was nog eens een veademing. Wat een mooie locatie en uitzicht vanaf onze tafel! En dat bleek niet het enige. De bediening was zeer vriendelijk, en het eten top. Voor mijn vrouw de zeebaars (ruime portie) en voor mij het lam! En dat alles voor een zeer redelijke prijs. Een aanrader!
MSERTS73 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Lodge7 is niet meer zoals lodge7 in onze ogen is geweest. De gerechten en vooral de menukaart zijn erg teleurstellend. Er zit weinig smaak aan. Natuurlijk is het maar een brasserie, maar wij waren beter gewend van dit bedrijf. De schnitzel totaal anders, helemaal geen smaak en vooral kurkdroog! Zeebaars (diepvries?) papperdelle snotgaar met een vreemd smaakje. Nee dit was het echt allemaal niet, daarom ook geen nagerecht voor ons.
Ook reageert de directie totaal niet op mijn verzonden mail met de vraag of de keuken of concept veranderd is. Erg slecht in onze ogen als je zo met gasten wilt omgaan. Voor ons maken we geen ritje meer naar het heuvelland om hier te eten.
Frank_en_Gerda .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Omdat het tot aan pasen buiten het seizoen is hebben ze een beperkt menu. Toch hebben we er weer lekker gegeten. Ravioli met kreeft en scampi's en biefstuk met truffelsaus. Het personeel is erg vriendelijk. De ligging is super. Bij helder weer heb je een schitterend uitzicht vanuit het restaurant en terras. Dit is echt een aanrader.
Nickyta1986 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Geweldige locatie. Mooi uitzicht. Gezellige sfeer. Leuk ingericht. Goede bediening. Eten top. Net iets specialer als normaal. Leuk geserveerd. Verse groenten. Heerlijk gegeten. Echte aanrader.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Prima gegeten bij Lodge 7. We waren er op een winteravond en dan is het ongetwijfeld geweldige uitzicht van deze heuveltop iets waarvan je helaas niet kunt genieten. Van de keurige kaart kozen we voor de hertenrugfilet en de varkensschnitzel met champignonroomsaus. Het restaurant laat zien dat van een schnitzel toch nog een prijzenswaardig gerecht gemaakt kan worden, met een bijzondere roomsaus. De hertenrug was prima, maar niet optimaal. Hier was de kwaliteit/prijsverhouding wat minder.

De bediening is (gelukkig) wat informeel en erg ontspannen. Attent, vriendelijk en met een glimlach. Zo zien wij dat erg graag. Beslist een restaurant om op een zomeravond nog eens terug te komen.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Als we in Zuid Limburg zijn kunnen we het niet laten hier naar toe te gaan. Ook nu werden we weer niet teleurgesteld. De bediening zoals altijd vriendelijk, attent, efficient en professioneel. De zaak mooi ingericht en verzorgd. Met een mooi glas chardonnay kozen we voor samen we salade gamba. Waanzinnig lekkere gebakken gamba's met een fantastische gemengde salade met topdressing. Daarna nog een mooi kaasplankje met port. We komen weer terug!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Wat een mooie locatie met uitzicht op het Limburgse landschap.
Mooie kaart met bijzondere gerechten.
We kozen een mooie salade en die was prima.
Vriendelijke bediening.
KlaasJanHonig .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Het uitzicht is niet geweldig en het eten ook. Lekker gerechten bereid met verse ingrediënten sieren de tafel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kaart mag best bijzonder genoemd worden, niet standaard maar ook niet overdreven gek. Goede prijs-kwaliteitverhouding verhouding, je krijgt wat je mag verwachten.
Jean Henri A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Erg sfeervolle locatie met uitzicht over het zuid Limburgse landschap. Vriendelijk ontvangen en omdat er ruimte genoeg was mochten we zelf een tafeltje aan het raam uitkiezen.

We vielen er slechts voor een lunch binnen, maar we zijn blij verrast met bediening en natuurlijk het eten. Quiche Lorraine was gewoon goed en van een eenvoudige hamburger wisten ze toch iets speciaals te maken. Alleen als je zoveel aandacht besteed aan het eten, waarom dan de mayonaise uit een kuipje. Anders was het zeker een 10 geweest.

Wij komen hier zeker nog terug.
Welkom2 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Hebben hier 2 X achter elkaar gegeten. Beide keren was het super! Lekker voorgerecht hoofdgerecht was fantastisch en na gerecht ook erg goed!!!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
We waren verheugd om hier te gaan eten, we verlieten echter teleurgesteld deze zaak.
De prijzen zijn echt te hoog. De voorgerechten waren goed, de hoofdgerechten vielen zwaar tegen en beneden onze verwachting.
Graag aandacht voor de prijs-kwaliteitverhouding, jullie kunnen beter!
Anoniem108 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
De sfeer in Lodge 7 was erg gezellig en het personeel vriendelijk waardoor we ons meteen welkom voelden. Het eten zag er verzorgd uit en vooral het voorgerecht zag eruit alsof het met veel zorg was bereid. Daarnaast was het ook nog eens verrukkelijk. Het limoenyoghurt toetje was ook een aangename verrassing. Zeker een aanrader en wij komen nog een keer terug.
Bernheuvel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Prachtig gelegen brasserie met een geweldig uitzicht en heerlijke keuken. Mijn kleinkind heeft een allergie dat in veel restaurants als moeilijk bestempeld word. In deze zaak word hier uiterst goed mee omgegaan. De kaart verteld doormiddel van nummers wat er allemaal voor allergenen in zitten. Complimenten hiervoor aan het keukenteam. Daarnaast werd door de chefkok iets gemaakt dat niet op de kaart stond, maar door mijn kleinkind wel gegeten kon worden. Onze oprechte dank hiervoor!
De kaart is mooi verzorgd maar wel iets aan de prijzige kant. Maar wanneer je de gerechten krijgt snap je dan ook waarom. Er word gekozen voor kwaliteit, dat proef je aan de tournedos uit Vechtdal, maar zeer zeker ook aan de lekkere sauzen. De schnitzel was vers gepaneerd en paste maar net op het bord. Enige minpunt is de wc. Deze is zeer zeker aan vervanging toe.
Ronalddj .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Heerlijk gegeten. Het beleg voor op het stokbroodje vooraf is zelfgemaakt en het lekkerste van Nederland. De bediening is perfect net als de ligging. We komen zeker terug!
John M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Een mooi restaurant met een prachtig uitzicht over de heuvels. Bediening is alert en prima.
een bouillabaisse lodge 7. Kreeftensoep/mosselen/dorade/scampi. Met brood en een boterachtige saus wat we niet geheel thuis kunnen brengen maar wat lekker was.
De soep voortreffelijk!
De schnitsel met zomergroentjes. Waarom geen schnitsel van de slager om de hoek. Deze was perfect ovaal dus zeer waarschijnlijk weer van de groothandel. Goed gebakken, dat wel maar het vlees is wezenloos. Je hebt geen idee wat je op kauwt. De zomergroentjes ( boontjes en een gelige substantie kon je niet aan de vork prikken. De wortel nog net. Waarom niet even iets langer koken. Dat beetgare gedoe is kul. ( was niet eens beetgaar)
De bijgeleverde frieten waren flauw en melig.
De prijzen zijn er aan de hoge kant.
Ilja W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Vaker bij Lodge 7 gegeten. Vriendelijke bediening. Mooie ligging. De menukaart is redelijk standaard. Kwaliteit van de gerechten is goed. Niet hoogstaand maar voor een brasserie beter dan gemiddeld. De prijzen van de gerechten mogen ook doen verwachten dat de kwaliteit goed is. De laatste keer dat we bij Lodge 7 zijn geweest was voor mij wel een teleurstelling. De ribeye van mijn partner was ronduit slecht. Ik ga ervanuit dat wanneer je vele malen een restaurant bezoekt en aangeeft dat je zeer tevreden bent je ook serieus wordt genomen wanneer je oprecht zegt dat de kwaliteit van het vlees slecht was. Het antwoord dat we kregen was "ik zou nooit een ribeye bestellen". Een wel heel wonderlijke reactie. Ondanks dat dit de eerste negatieve ervaring was en het altijd kan gebeuren dat er iets niet goed is gegaan vinden we het ook belangrijk hoe een restaurant reageert op een klacht. Het is geen reden om niet meer terug te gaan maar wel een smetje op onze ervaringen.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Na een wandeling besluiten we een hapje te gaan eten bij deze brasserie. De ligging is uitstekend en vanuit de brasserie heb je een waarlijk schitterend uitzicht over het Limburgse heuvellandschap. Vanuit de brasserie wordt dit nog geaccentueerd door de vormgeving van de groten glazen ramen: Alsof je in een bewegend schilderij kijkt. Aangezien we niet uitgehongerd zijn besluiten we uitsluitend een hoofdgerecht te nemen. Bij mij valt de keuze op de ravioli met gewokte scampi's en mijn dinerpartner besluit voor de Clafoutis van Limburgse asperges te gaan. De deegsmaak van de ravioli's is jammergenoeg overheersend; dat kan en moet echt anders. De scampi's zijn goed gewokt. De clafoutis is vlak van smaak. Kortom niet bijzonder. We besluiten er nog een dessert aan vast te knopen. De keuze valt hier op een luikse koffie en de toblerone parfait. Beide worden standaard opgemaakt geserveerd en smaken voldoende.

De bediening is alert, vriendelijk en komt gastvrij over. Zeker een locatie om gezellig wat te drinken op het terras of met een groepje iets te eten voor een acceptabele prijs. Geen locatie voor fijnproevers.