Brasserie Leijnse

Grote Markt 4 4611 NR Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Leijnse

Pareltje in Bergen op Zoom

In het hart van Bergen op Zoom vind je dit pareltje van een restaurant. Hier begrijpen ze dat er altijd wel een reden is om te genieten. Dit maken ze voor jou mogelijk door uitsluitend met verse producten te werken. Ook verandert de kaart minstens vier keer per jaar, om altijd met seizoensproducten te kunnen werken. Strijk neer en maak deel uit van de bourgondische sfeer. Alles kan, niks moet, ga op in het geroezemoes van de Grote Markt.

Meer informatie over restaurant Brasserie Leijnse

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Lunch vanaf 10:00

Leo M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bij binnenkomst bleek de reservering AH actie niet goed genoteerd. In plaats van 5 personen was er maar voor 2 personen genoteerd. Gelukkig bevestiging bij. Met wat passen en meten werd er toch een tafel voor 5 personen in orde gemaakt. Restaurant was geheel vol. Het Vrije keuze 3 gangen menu was heerlijk. Alle gerechten top. Bediening vriendelijk en uiterst correct. Indien er geen gebruik wordt gemaakt van de AH actie is het restaurant aan de prijzige kant.
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben enorm genoten van het lekkere eten. De gerechten waren mooi geproportioneerd en, niet onbelangrijk, goed getimed en werden warm opgediend (waar dat natuurlijk van toepassing was). De bediening was heel vlot en vriendelijk. De afrekening viel ons zeker niet tegen in relatie tot het gebodene. En heel fijn was dat we eigenlijk de gerechten uit de hele kaart konden kiezen. Prima, we komen zeker terug. Ook buiten de AH-actie hoor!!
H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ruime keuze van de menukaart
Fijne sfeer
Vriendelijke en vlotte bediening
Stoelen zitten prima maar zijn aan vervanging toe
annemarie.vanderlinde .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We werden op een vriendelijke, gastvrije manier ontvangen.
En mochten alles van de kaart bestellen,wat ook bijzonder was ( in de meeste restaurants is een apart AH menu).
Wij hebben heerlijk gegeten,het enige minpuntje was omdat wij zo vroeg 17.30 er waren probeerde ze wel door te gaan.
Maar wij hebben in alle rust gegeten en geen probleem,kortom heerlijk en voor herhaling vatbaar.
Mireille L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hadden hoge verwachtingen gezien de eerdere recensies op Iens. Wij vonden de gastvrijheid niet zo bijzonder, zo kregen wij pas de kaart nadat wij hierom gevraagd hadden. Echter een tafel die beduidend later dan wij binnen gekomen waren had deze allang.
De calvadossaus zat tjokvol met peper waardoor de calvadossmaak ver te zoeken was. Achteraf vraag ik mij af of dit wellicht een fout uitgeserveerde saus is geweest. Bediening bedankte mij welliswaar voor het aangeven dat ik het niet naar wens vond maar deed hier vervolgens niks mee.
Voor een restaurant dat deze prijzen voert verwacht je toch dat ze verse i.p.v. diepvriesfriet en groente erbij serveren.
Kortom, slecht was het niet maar terugkomen doen wij zeer zeker niet.
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Inrichting wat oubollig en de garderobe ronduit slecht. Moesten een kwartier staan grabbelen om onze jassen terug te vinden. Dat kan zeker beter.
AVriens69 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gerechten redelijk van kwaliteit, maar niet meer dan dat. Voorgerecht carpaccio was prima. Hoofdgerecht vis en vlees goed van kwaliteit en cuisson, maar worden gecombineerd met slappe diepvriesfriet. Ook groente of salade ontbreekt behalve een verdwaald stoofpeertje of stonkje broccoli op het bord. Ook zijn diverse gerechten erg pittig, terwijl je dat uit de beschrijving niet op kon maken. Nagerechten simpel en deels kant en klaar ingekocht in plaats van zelfgemaakt (ijs, spuitroom). Eindconclusie: zeker niet slecht gegeten, maar prijs/kwaliteit niet in balans. Drankjes aan de dure kant. Bediening deed zijn plicht, maar deed weinig moeite je welkom te laten voelen.
Eljo V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer geslaagd en voortreffelijk eten . Voor herhaling vatbaar.Vlotte bediening en vriendelijk personeel.
We komen zeker nog eens terug.Was erg fijn dat je met de AH actie van de kaart kan eten, een pluspunt.
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vlotte bediening, heerlijk gegeten, hoofdgerecht prima op smaak bereid en op een goed tempo. Tomatensoep lekker, maar niet bijzonder. Wel allemaal genoten van de filet mignon. Creme brulee kwam verassend nog met 2 heerlijke bolletjes vanille-ijs.
Youdidi T.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Karige hoeveelheden, niets bijzonders - capaccio enkel met harde sla en kaas - kwaliteit matig, groente hard, friet slap , prijs-kwaliteitverhouding te hoog voor wat je krijgt- geen aanrader
manegemolenzicht .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij zijn hier al vaker geweest en waren weer tevreden
het was druk en toch geen lange wachttijd en vriendelijke bediening
geen verplicht AH keuze menu en het eten was prima
Tamara W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel, alleen wel heel weinig tijd tussen de verschillende gangen!! Maar zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor anderen!!!!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima eten van goede kwaliteit in oubollige sfeer. Bediening is oke en vriendelijk.
Kaart niet uitgebreid maar wel van alles wat, dus prima.
Wing W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Eenmaal dat we het restaurant binnen waren gestapt kon je gelijk al de klantvriendelijkheid merken van het personeel. Er werd gevraagd of we de jas wilden ophangen of mee wilden nemen. Bij het plaatsnemen konden we gelijk een drankje bestellen en kregen we de menukaart. We gingen er heen met de ah restaurant actie. Konden lekker a la carte! Vroegen of ze achter elkaar Konden serveren. Klantvriendelijk stond hoog in het vaandel, zelfs het keukenpersoneel! Eten was uitstekend en snel! Je kreeg meer dan genoeg voor de prijzen. We kwamen vanuit Alkmaar, maar het is zeker aan te raden (ook voor anderen) om nog eens te komen. Toppie!
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met 5 personen met volle tevredenheid gegeten. Wij hadden een mooie, rustige tafel met privacy, zeer fijn als er wat oudere personen bij zijn. Eten was zeer goed, bediening was vriendelijk. Ze mogen alleen de drank wat beter in de gaten houden, wij zaten geregeld met lege glazen.
Zeker de moeite waard om hier eens te gaan eten.
lcorsius .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Klassiek ingericht restaurant. Vriendelijke bediening. De gerechten zijn goed, maar niet verrassend. Gezellige avond gehad in een goede ambiance.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
karig toebehoren bij hoofdmaaltijd, kwamen bijna niet langs om drinken op te nemen, voor brasseriebegrip duur,
Zal hier niet meer komen, zeker niet tegen normale prijs
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De vriendelijke ontvangst én bediening, het voortreffelijke eten en de ongedwongen, gezellige sfeer waren -zoals gewoonlijk- uitstekend! Een aanrader voor iedereen!!!
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Je voelt je welkom als gast! De benadering van het personeel is zeer correct. Lekker gegeten in een prima omgeving. Voor herhaling vatbaar
marcoe .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hier wederom heerlijk gegeten met de AH waardebonnen. Tempo tussen de gangen was prima en we hebben alle 6 heerlijk gegeten. Het voordeel hier is dat je gewoon van de kaart kunt kiezen, dus nergens aan gebonden. Tafel bij het raam en daar zit je afgescheiden van de andere gasten ( bij binnenkomst direct rechts ) en dat vinden wij fijn. We komen zeker weer terug want de bonnen moet op.