Brasserie Leijnse

Grote Markt 4 4611 NR Bergen op Zoom Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Brasserie Leijnse

Pareltje in Bergen op Zoom

In het hart van Bergen op Zoom vind je dit pareltje van een restaurant. Hier begrijpen ze dat er altijd wel een reden is om te genieten. Dit maken ze voor jou mogelijk door uitsluitend met verse producten te werken. Ook verandert de kaart minstens vier keer per jaar, om altijd met seizoensproducten te kunnen werken. Strijk neer en maak deel uit van de bourgondische sfeer. Alles kan, niks moet, ga op in het geroezemoes van de Grote Markt.

Meer informatie over restaurant Brasserie Leijnse

• Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Voor herhaling vatbaar
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Met de AH restaurant kaart, een goede prijs. Restaurant heeft zonder kaart een hogere prijsklasse, maar alles was erg lekker.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Ongewone maar zeer gevarieerde kaart,.wachttijden tot werkelijk minimum beperkt.. Niet alleen geweldig goede maar ook mooie schotels. Personeel is beleefd, , efficient maar blijft prettig. Nog steeds is het daar goed toeven
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Onderweg van Belgie naar Nederland reden we rond etenstijd langs Bergen op Zoom. Nu wij in de regio onbekend zijn, hebben wij geheel op Iens vertrouwd en online een boeking met een mooie korting geplaatst. Brasserie Leijnse is gewoonweg een gezellige plek en het eten was verrassend goed. Het was een fijne en ontspannen gelegenheid, ideaal als stop wanneer je onderweg bent en nog een lange rit voor de boeg hebt.
Joan S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Het eten was perfect. voor- na en hoofdgerecht. En zeer klantvriendelijk. Een super Brasserie
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Altijd heerlijk eten. Beetje gedateerd interieur, maar kwaliteit prima. Niet goedkoop, wel heel goed en zeer prettig personeel en eigenaar. Wij komen er regelmatig en graag!
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Het eten was heerlijk en bediening vriendelijk.
Aankleding is gedateerd en tafelkleed niet schoon
lynnek .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Geluncht. Mosselen gegeten die aangekondigd werden op een bord buiten., zonder prijs. Hoewel ze erg lekker waren vonden wij €24,90 pp bizar duur. En dan geen glaasje (kraan)water krijgen naast de bestelde wijn. Volgens de vriendelijke bediening “in opdracht van de eigenaar”
Kleingeestig tov een lunch van bijna €62. Dus de enige en laatste kever.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het eten was lekker; de juiste hoeveelheid, mooie garnituur en goede smaken. De bediening was vriendelijk, snel en netjes. De aankleding voelt ietsjes oubollig aan, maar is wel warm en gezellig. De locatie is top.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het eten was lekker. Precies de juiste hoeveelheid, mooie garnituur, goede smaken. De bediening was vriendelijk, snel en heel netjes. De aankleding doet een beetje oubollig aan, maar is wel warm en gezellig. De locatie op de markt is geweldig.
louis H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het brood vooraf was niet echt vers,en het zijn wel erg dikke pillen,bovendien geen kruidenboter en een bord
tegen de kruimels ontbrak.Het resultaat veel gekruimel op tafel.Lekker eten en een heerlijke zit.Bij een sliptong
waren nog ingewanden en graten aanwezig. Al met al zeker een bezoek waard.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bij binnenkomst bleek de reservering AH actie niet goed genoteerd. In plaats van 5 personen was er maar voor 2 personen genoteerd. Gelukkig bevestiging bij. Met wat passen en meten werd er toch een tafel voor 5 personen in orde gemaakt. Restaurant was geheel vol. Het Vrije keuze 3 gangen menu was heerlijk. Alle gerechten top. Bediening vriendelijk en uiterst correct. Indien er geen gebruik wordt gemaakt van de AH actie is het restaurant aan de prijzige kant.
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben enorm genoten van het lekkere eten. De gerechten waren mooi geproportioneerd en, niet onbelangrijk, goed getimed en werden warm opgediend (waar dat natuurlijk van toepassing was). De bediening was heel vlot en vriendelijk. De afrekening viel ons zeker niet tegen in relatie tot het gebodene. En heel fijn was dat we eigenlijk de gerechten uit de hele kaart konden kiezen. Prima, we komen zeker terug. Ook buiten de AH-actie hoor!!
H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ruime keuze van de menukaart
Fijne sfeer
Vriendelijke en vlotte bediening
Stoelen zitten prima maar zijn aan vervanging toe
annemarie.vanderlinde .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We werden op een vriendelijke, gastvrije manier ontvangen.
En mochten alles van de kaart bestellen,wat ook bijzonder was ( in de meeste restaurants is een apart AH menu).
Wij hebben heerlijk gegeten,het enige minpuntje was omdat wij zo vroeg 17.30 er waren probeerde ze wel door te gaan.
Maar wij hebben in alle rust gegeten en geen probleem,kortom heerlijk en voor herhaling vatbaar.
Mireille L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hadden hoge verwachtingen gezien de eerdere recensies op Iens. Wij vonden de gastvrijheid niet zo bijzonder, zo kregen wij pas de kaart nadat wij hierom gevraagd hadden. Echter een tafel die beduidend later dan wij binnen gekomen waren had deze allang.
De calvadossaus zat tjokvol met peper waardoor de calvadossmaak ver te zoeken was. Achteraf vraag ik mij af of dit wellicht een fout uitgeserveerde saus is geweest. Bediening bedankte mij welliswaar voor het aangeven dat ik het niet naar wens vond maar deed hier vervolgens niks mee.
Voor een restaurant dat deze prijzen voert verwacht je toch dat ze verse i.p.v. diepvriesfriet en groente erbij serveren.
Kortom, slecht was het niet maar terugkomen doen wij zeer zeker niet.
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Inrichting wat oubollig en de garderobe ronduit slecht. Moesten een kwartier staan grabbelen om onze jassen terug te vinden. Dat kan zeker beter.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gerechten redelijk van kwaliteit, maar niet meer dan dat. Voorgerecht carpaccio was prima. Hoofdgerecht vis en vlees goed van kwaliteit en cuisson, maar worden gecombineerd met slappe diepvriesfriet. Ook groente of salade ontbreekt behalve een verdwaald stoofpeertje of stonkje broccoli op het bord. Ook zijn diverse gerechten erg pittig, terwijl je dat uit de beschrijving niet op kon maken. Nagerechten simpel en deels kant en klaar ingekocht in plaats van zelfgemaakt (ijs, spuitroom). Eindconclusie: zeker niet slecht gegeten, maar prijs/kwaliteit niet in balans. Drankjes aan de dure kant. Bediening deed zijn plicht, maar deed weinig moeite je welkom te laten voelen.
Eljo V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer geslaagd en voortreffelijk eten . Voor herhaling vatbaar.Vlotte bediening en vriendelijk personeel.
We komen zeker nog eens terug.Was erg fijn dat je met de AH actie van de kaart kan eten, een pluspunt.