Brasserie Leijnse

Grote Markt 4 4611 NR Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Leijnse

Pareltje in Bergen op Zoom

In het hart van Bergen op Zoom vind je dit pareltje van een restaurant. Hier begrijpen ze dat er altijd wel een reden is om te genieten. Dit maken ze voor jou mogelijk door uitsluitend met verse producten te werken. Ook verandert de kaart minstens vier keer per jaar, om altijd met seizoensproducten te kunnen werken. Strijk neer en maak deel uit van de bourgondische sfeer. Alles kan, niks moet, ga op in het geroezemoes van de Grote Markt.

Meer informatie over restaurant Brasserie Leijnse

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Lunch vanaf 10:00

manegemolenzicht .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij zijn hier al vaker geweest en waren weer tevreden
het was druk en toch geen lange wachttijd en vriendelijke bediening
geen verplicht AH keuze menu en het eten was prima
Tamara W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel, alleen wel heel weinig tijd tussen de verschillende gangen!! Maar zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor anderen!!!!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima eten van goede kwaliteit in oubollige sfeer. Bediening is oke en vriendelijk.
Kaart niet uitgebreid maar wel van alles wat, dus prima.
Wing W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Eenmaal dat we het restaurant binnen waren gestapt kon je gelijk al de klantvriendelijkheid merken van het personeel. Er werd gevraagd of we de jas wilden ophangen of mee wilden nemen. Bij het plaatsnemen konden we gelijk een drankje bestellen en kregen we de menukaart. We gingen er heen met de ah restaurant actie. Konden lekker a la carte! Vroegen of ze achter elkaar Konden serveren. Klantvriendelijk stond hoog in het vaandel, zelfs het keukenpersoneel! Eten was uitstekend en snel! Je kreeg meer dan genoeg voor de prijzen. We kwamen vanuit Alkmaar, maar het is zeker aan te raden (ook voor anderen) om nog eens te komen. Toppie!
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met 5 personen met volle tevredenheid gegeten. Wij hadden een mooie, rustige tafel met privacy, zeer fijn als er wat oudere personen bij zijn. Eten was zeer goed, bediening was vriendelijk. Ze mogen alleen de drank wat beter in de gaten houden, wij zaten geregeld met lege glazen.
Zeker de moeite waard om hier eens te gaan eten.
lcorsius .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Klassiek ingericht restaurant. Vriendelijke bediening. De gerechten zijn goed, maar niet verrassend. Gezellige avond gehad in een goede ambiance.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
karig toebehoren bij hoofdmaaltijd, kwamen bijna niet langs om drinken op te nemen, voor brasseriebegrip duur,
Zal hier niet meer komen, zeker niet tegen normale prijs
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De vriendelijke ontvangst én bediening, het voortreffelijke eten en de ongedwongen, gezellige sfeer waren -zoals gewoonlijk- uitstekend! Een aanrader voor iedereen!!!
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Je voelt je welkom als gast! De benadering van het personeel is zeer correct. Lekker gegeten in een prima omgeving. Voor herhaling vatbaar
marcoe .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hier wederom heerlijk gegeten met de AH waardebonnen. Tempo tussen de gangen was prima en we hebben alle 6 heerlijk gegeten. Het voordeel hier is dat je gewoon van de kaart kunt kiezen, dus nergens aan gebonden. Tafel bij het raam en daar zit je afgescheiden van de andere gasten ( bij binnenkomst direct rechts ) en dat vinden wij fijn. We komen zeker weer terug want de bonnen moet op.
Maribi .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met ah-actie. Erg lekker gegeten, vriendelijke service. Flexibel bij aanpassing van gerecht en samenstellen van kindergerecht. Hier komen wij zeker terug.
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Met AH actie van de kaart gegeten uitstekend, we konden uit de menukaart kiezen. Goed gastheerschap! En heerlijke oesters.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ik heb heerlijk gegeten, voorgerecht , hoofdgerecht en een verrukkelijk toetje , de bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het feit dat we via het tweede 3 gangen menu van A.H. daar aten maakte geen enkel verschil . De keuze uit de kaart was behoudens het voordeel menu vrij te kiezen , Ze hebben veel vis gerechten mijn voorkeur gaat echter uit naar vlees. Al met al een hele gezellig etentje gehad . Al waren de wachttijden tussen de gang wat aan de lange kant . Ik zal het restaurant aanraden aan mijn vrienden en bekenden. ,
Zurhorst .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Via het AH menu nu gegeten. De bediening was goed, zoals we eigenlijk gewend zijn. Super lekker gegeten. We konden van de kaart alles uitzoeken. Nagerechten relatief duur qua prijs/kwaliteit. Maar we komen zeker weer terug.
jhoudebreuil .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We werden hartelijk ontvangen en voelden ons al snel thuis in deze mooie brasserie .
We konden uit de complete menukaart kiezen .Heerlijke garnalen vers gebakken vis verschillende wildstoofpotjes en een heerlijk dessert met ijs slagroom en een schaaltje roodfruitmoes. We hebben zitten smullen.
Theodoro C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jammer dat Anneke & Dein en Anita er niet waren de grote 4 van deze smaakvolle Zaak,Restaurant, gelukkig was Ludo er met zijn proffesionele staff. Wij hebben meer dan uitstekend gegeten en gedronken .Mijn Gasten waren ook uitermate tevreden ...Capeau brasserie Leijnse .. Tot Gauw Andre ,Den,Pieter en Theo ..
rene W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst. Vragen om eventueel jas aan te nemen. Vlotte bediening. Voldoende gegeten. Moet je ook eens proberen. Best reserveren want restaurant zat volledig vol zelfs op zondag.
Joyce A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Echt heerlijk gegeten! We kwamen met de AHactie, je kan gewoon á la carte kiezen en de gerechten zijn heerlijk. De bediening was vlot. Wij waren aangenaam verrast.
lianamegens .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben hier prima gegeten met AH - actie. Wij konden kiezen uit de menukaart, klasse!
Zaten comfortabel aan het raam en hadden alle ruimte. Bediening vlot en vriendelijk.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Allerhartelijkst ontvangen. Jassen werden aangenomen en weggehangen. Gezellig gedekte tafel, zeer schoon en sfeervol.
Heerlijke wijn en zalige gerechten. Kortom, fantastisch!