Brasserie Leef

Corneliusplein 5 6413 EW Heerlen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Leef

Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We hadden voor 11 personen gereserveerd en toen we binnen kwamen kregen we echt n warm en spontaan ontvangst. Als voor hadden we n heerlijke soep waarbij ik zelf de vissoep had en dit is n echte aanrader. Ook t hoofdgerecht was prima van kwaliteit. De eigenaren zijn spontaan en allervriendelijkst.
Jose A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
vrijdag de 21ste november heerlijk gegeten bij Leef.
We waren op een 40jarige bruiloft en het eten was formidabel.
Alles heerlijk vers en smakelijk. Zeer vriendelijk personeel ook heel lief voor mij op mijn scoot mobiel. Heel gezellige en mooie avond gehad, dank je Leef.
voor herhaling vatbaar. chapeau
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Brasserie Leef is vorige week geopend in Heerlerheide. De nieuwe eigenaren hebben er een strakke, moderne, en propere inrichting van gemaakt. Het is een brasserie met een brasseriekaart. Deze zijn prima en smakelijk bereid door de kok Raymond.

Ik heb er nu twee maal gegeten. De eerste keer had ik een hamburger van het huis. Deze was geserveerd op een lekker knapperige Italiaanse bol en rijkelijk voorzien van tomaat, rode ui en frietjes. De tweede maal had ik een panini met ham en kaas. Ook nu was deze weer lekker knapperig en goed op smaak gebracht.

Een prima brasserie voor een betaalbare prijs!