Brasserie Le Nord

Soestdijkseweg Noord 492 3723 HM Bilthoven Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Le Nord

Très très délicieux dineren doe je in Brasserie Le Nord in Bilthoven. De aankleding is sober, landelijk en chic, met houten vloeren, witte muren, wit linnen en eigentijdse stoelen met een Scandinavisch tintje. Maar we zijn er voor het eten. A la carte, of een verrassingsmenu s'il vous plaît - du chef bien sûr. Krachtpatsers als steak tartare en côte du boeuf pronken op de kaart, verrassingen als ceviche en burrata zorgen voor de twist.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Le Nord

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 11:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Le Nord

Trainer8 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Romantisch restaurantje met kookkunsten van de kok en vriendelijke bediening . Bereikbaarheid vanuit Soest in het donker moeilijk.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
alles was zoals het moest zijn, heerlijk eten, goede en vriendelijke bediening, prettige sfeer.
Wij hadden het verrassingsmenu, een aanrader.
John V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Op onze rekening stonden bestellingen van anderre klanten. Gelukkig kwamen wij daar op tijd achter!
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met 7 mensen gegeten en iedereen was zeer tevreden. We aten verschillende voor- en hoofdgerechten die allemaal tegelijk op tafel kwamen. Voor herhaling vatbaar.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Hier op zondagavond gegeten met Groupon-aanbieding. Vriendelijke ontvangst. Het restaurant was goed gevuld. De aanbieding bestond uit een 3-gangen verrassingsmenu. Alles was prima en mooi opgemaakt, alleen waren de porties wat klein (en wij zijn geen grote eters) dus bij thuiskomst nog een snackje genomen. Hier geen kraanwater, maar flessen bronwater.
omber1994 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Onze tafel was nog niet beschikbaar (wij waren aan de vroege kant) maar werden heel vriendelijk vast aan de bar verwelkomt met een drankje en hapje van de zaak. Alleraardigst!
De sfeer was gezellig druk maar niet te rumoerig.
De kwaliteit was uitstekend en de bediening vriendelijk en efficiënt. Wij komen terug!!
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het eten is apart en wordt leuk opgediend en uitgelegd. De laatste 2 keer werd het dessert in een rond glas opgediend. Jammer, op een bordje mooi opgemaakt zou leuker uitgekomen zijn. Smaak was wel goed. Ik ga altijd met veel plezier hier naartoe. De laatste keer heel, veel,geluidsoverlast gehad van de keuken. Na mjn klacht is er een ander diner aangeboden, dat was goed opgelost. Liever niet de ergenis gehad de vorige keer, maar als,er iets niet goed is, dan wordt er iets aan gedaan.prima geregeld.
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben het 3 gangen verrassingsmenu genomen en waren heel positief verrast door de smakelijke en mooi opgediende gerechten.
Personeel was heel vriendelijk.
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Caroline
Corine L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Goed restaurant. Heerlijk eten. Wij zijn zeer tevreden dat Le Nord in onze omgeving is gekomen.
Lekker druk, zelfs op een dinsdagavond.
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gezellige sfeer met uiterst vriendelijke bediening. De kaart was best lastig als je liever geen vlees eet. Geen enkel vegetarisch gerecht. De makreel vooraf was een mooi gerecht. De pizza thon viel erg tegen. Niet in verhouding met de prijs! Een klein filodeeg laagje met een onproefbaar flinterdun laagje tonijn en dat voor 16 euro. Mijn man daarentegen koos voor een stukje wild en dat was een heel smakelijk en goed bereid gerecht voor slechts 24 euro. Dus we zijn nog ambivalent en gunnen het restaurant zeker een tweede bezoek.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
In tijden niet zo lekker gegeten! 5 gangen menu du chef, mooie verschillende smaken en knap opgemaakte gerechten
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Gelegenheid binnen is erg gezellig. Terras wat minder, je kijkt naar P-terrein en hebt de N-weg (druk) direct langs terras. Kwaliteit eten maakt dat zeker goed, maar als het terras weer is zal ik volgende keer niet direct naar le Nord gaan. Personeel kwam deze keer wat gestresst/onervaren over, we moesten vrij lang wachten op wijn (eten was al geserveerd) en doorgeven van sommige bestellingen. Was bij eerdere bezoeken ook top, dus zal misschien een dagje met wat Personeelsproblemen zijn geweest. Ben er nu 3 x geweest en kom absoluut terug, weer heerlijk gegeten!
Franklin S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Pizza tonijn op filodeeg is een aanrader. Veel aandacht voor bordopmaak zonder dat het gekunsteld wordt. Mooie combinatie van klassieke Franse keuken met eigen moderne twist. Keuken ging zeer goed om met de wensen van veganistische tafelgenoot. Prettige bediening!
Lonneke G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne ambiance. Mooie ingrediënten en gerechten. Prettige service. Komen zeker weer terug, erg fijne en lekkere avond gehad.
Hans ..
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We waren hier met een Groupon, 3 gangen van de chef. Pizza tonijn vooraf, tonijnfilet op filodeeg, met lekkere garnering. Hoofdgerecht 'boerderijkip' met een taco van pulled chiceken en wederom lekkere garnering. Aardbeienijs met creme toe. Mooi gebalanceerd, lekkere combinaties. Prima bediening in een leuke ambiance,
moniekmoniek .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Super bediening! En heerlijk genoten van het chocolade taartje bij een al overheerlijke high tea.
Voor herhaling vatbaar, hier kom ik nog eens!!
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De prijs/kwaliteit verhouding is niet in orde. Te duur voor hoeveelheid en exclusiviteit. ook de presentatie is wat oudbollig. Het was eigenlijk niet echt lekker....
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Helaas waren de vis en de kreeft te ver door gekookt. Jammer van zulke mooie producten. De service was aardig maar traag en niet altijd even goed geïnformeerd over de kaart. Mooie locatie, prijs/kwaliteit verhouding kan beter.
W.C.A V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De bediening zou een klantvriendelijkheidscursus moeten volgen. Ontvangst star eigen administratief en moeiijk tot andere gedachten te krijgen als andere wensen voor gebruik van tafel wordt geuit, terwijl nog vele tafels ongebruikt beschikbaar zijn.