Brasserie Le Nord

Soestdijkseweg Noord 492 3723 HM Bilthoven Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Le Nord

Très très délicieux dineren doe je in Brasserie Le Nord in Bilthoven. De aankleding is sober, landelijk en chic, met houten vloeren, witte muren, wit linnen en eigentijdse stoelen met een Scandinavisch tintje. Maar we zijn er voor het eten. A la carte, of een verrassingsmenu s'il vous plaît - du chef bien sûr. Krachtpatsers als steak tartare en côte du boeuf pronken op de kaart, verrassingen als ceviche en burrata zorgen voor de twist.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Le Nord

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 11:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Le Nord

corine_lodeizen L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Goed restaurant. Heerlijk eten. Wij zijn zeer tevreden dat Le Nord in onze omgeving is gekomen.
Lekker druk, zelfs op een dinsdagavond.
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gezellige sfeer met uiterst vriendelijke bediening. De kaart was best lastig als je liever geen vlees eet. Geen enkel vegetarisch gerecht. De makreel vooraf was een mooi gerecht. De pizza thon viel erg tegen. Niet in verhouding met de prijs! Een klein filodeeg laagje met een onproefbaar flinterdun laagje tonijn en dat voor 16 euro. Mijn man daarentegen koos voor een stukje wild en dat was een heel smakelijk en goed bereid gerecht voor slechts 24 euro. Dus we zijn nog ambivalent en gunnen het restaurant zeker een tweede bezoek.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
In tijden niet zo lekker gegeten! 5 gangen menu du chef, mooie verschillende smaken en knap opgemaakte gerechten
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Gelegenheid binnen is erg gezellig. Terras wat minder, je kijkt naar P-terrein en hebt de N-weg (druk) direct langs terras. Kwaliteit eten maakt dat zeker goed, maar als het terras weer is zal ik volgende keer niet direct naar le Nord gaan. Personeel kwam deze keer wat gestresst/onervaren over, we moesten vrij lang wachten op wijn (eten was al geserveerd) en doorgeven van sommige bestellingen. Was bij eerdere bezoeken ook top, dus zal misschien een dagje met wat Personeelsproblemen zijn geweest. Ben er nu 3 x geweest en kom absoluut terug, weer heerlijk gegeten!
Franklin S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Pizza tonijn op filodeeg is een aanrader. Veel aandacht voor bordopmaak zonder dat het gekunsteld wordt. Mooie combinatie van klassieke Franse keuken met eigen moderne twist. Keuken ging zeer goed om met de wensen van veganistische tafelgenoot. Prettige bediening!
Lonneke G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne ambiance. Mooie ingrediënten en gerechten. Prettige service. Komen zeker weer terug, erg fijne en lekkere avond gehad.
Hans ..
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We waren hier met een Groupon, 3 gangen van de chef. Pizza tonijn vooraf, tonijnfilet op filodeeg, met lekkere garnering. Hoofdgerecht 'boerderijkip' met een taco van pulled chiceken en wederom lekkere garnering. Aardbeienijs met creme toe. Mooi gebalanceerd, lekkere combinaties. Prima bediening in een leuke ambiance,
moniekmoniek .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Super bediening! En heerlijk genoten van het chocolade taartje bij een al overheerlijke high tea.
Voor herhaling vatbaar, hier kom ik nog eens!!
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De prijs/kwaliteit verhouding is niet in orde. Te duur voor hoeveelheid en exclusiviteit. ook de presentatie is wat oudbollig. Het was eigenlijk niet echt lekker....
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Helaas waren de vis en de kreeft te ver door gekookt. Jammer van zulke mooie producten. De service was aardig maar traag en niet altijd even goed geïnformeerd over de kaart. Mooie locatie, prijs/kwaliteit verhouding kan beter.
W.C.A V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De bediening zou een klantvriendelijkheidscursus moeten volgen. Ontvangst star eigen administratief en moeiijk tot andere gedachten te krijgen als andere wensen voor gebruik van tafel wordt geuit, terwijl nog vele tafels ongebruikt beschikbaar zijn.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Prima gegeten; goede benadering van de gluten intolerantie en open als de serveerster het niet helemaal zeker wist. Dat is altijd prettig. Goede plek om rustig bij te praten.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Met een Groupon genoten van een 5-gangen diner bij Le Nord. Gestart met een tonijnpizza op filodeeg. Was verassend en lekker. Vervolgens een prima steak tartare. De Franse vissoep was rijk gevuld, smaakte voortreffelijk en werd 'in tweeën' opgediend. Ook in de boerderijkip troffen wij verschillende , heerlijke smaken aan. Ook het dessert was een lust voor het oog en de smaakpapillen. Bediening was efficiënt en snel. Had iets langzamer gemogen. Kortom, omlijst door chansons van onder meer Piaf, hebben wij genoten van een heerlijk diner. Zeker een aanrader.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Ondanks de vakantieperiode was het restaurant vol en desondanks de bediening snel en zeer vriendelijk.
We hebben ons weer laten verrassen en dat was een goede keus want het geheel was reusachtig zowel in opmaak-presentatie als smaak.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ongezellig terras, duurde lang voordat de kaart kwam, geen water op tafel, voorgerecht artisjok in een bak met een bakje mayonaise en dat was het. Om brood moest worden gevraagd, kwaliteit gerechten liet te wensen over. Kortom" geen aanrader!
Job V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Genoten van een 5-gangenmenu Tonijn"pizza" (heel smakelijk, steak tartare (heerlijk), een uitstekende vissoep en een scholfilet met een stuk kreeft Een mooi dessert en heerlijke wijnen. Jammer, dat de opbouw van het menu niet helemaal klopte We gingen van licht en luchtig naar steeds "zwaardere" gerechten. Na de vissoep, die bijna als maaltijdsoep op de kaart zou kunnen staan, verzuchtte mijn echtgenote:"Nu komt er toch niet nog een gerecht?" Maar juist dat volgende gerecht was wel erg zwaar. De scholfilet was verdronken in aardappelmousseline en op zich vrij droog Als dwarsdoorsnee van de kaart was het geheel natuurlijk best goed,maar de volgende keer (en we komen zeker terug) zal ik wel even vragen naar de opbouw van het verrassingsmenu.
Kleine tip: vervang die botercreme door goede boter
jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Eerder met groupon hier gegeten, 5-gangen menu, was toen erg goed. Nu a la carte gegeten. Was minder, zowel kwantitatief als kwalitatief. Dus dat is jammer.
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het 3-gangen menu was voortreffelijk. Mooi geportioneerd en inderdaad verrassend. Wijnen (wit, daarna rood) heerlijk. Bediening vriendelijk en met al ziend oog. Na de betaling geen gedag of begeleiding naar de jassen. Zou de perfectie hebben benaderd.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Een aan te bevelen restaurant!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Van een high-tea genoten! Was goed. Lekkere broodjes en andere lekkernijen. Alleen dat een glaasje prosecco 8 euro moet kosten!!
Punt van aandacht: de bediening erg traag.