Brasserie Le Monde

5 Mei Plein 1 6703 CD Wageningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Le Monde

• : Betaald parkeren op eigen terrein of op openbare parkeerplaatsen

Maandag t/m vrijdag van 07.00 tot 21.00 uur
Zaterdag van 08.00 tot 21.00 uur
Zondag van 08.00 tot 20.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Le Monde

J.C. R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Fines claires waren van zeer goede kwaliteit;goede wijnen,ook per glas.Bediening prima.Prijs/kwaliteitverhouding goed.Sfeer gemoedelijk;doet 8nderdaad denken aan brasserie.
S.C.C. B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Leuke gelegenheid met historie.
Het lunchmenu zou wat uitgebreider kunnen zijn.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
de vis (hele zeebaars) was nog rood van binnen: niet geheel ontdooit vrees ik. Maak ik thuis een stuk beter! Voorafje was wel erg lekker.
Kees En Johanna W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Originele gerechten, leuk menu, prima prijs-kwaliteitsverhouding
Ylva Q.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Gezellig, goede service & gastronomie
Marthe B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Deze brasserie zou niet misstaan in Parijs. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Verrassende voor- en hoofdgerechten, maar eenvoudig dessert. Heerlijke wijn: Greco di tufo en plezierige, attente bediening. Een aanrader!
MC V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
We werden op een ptrettige manier ontvangen. We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. We komen zeker nog eens terug.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Sfeervolle Franse brasserie rood pluche warm heel goede keuken echt een aanwinst voor de streek
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Eén aandachtspunt: leuk idee de menukaart in de vorm van een krant maar het wordt snel een beetje viezig. Ook wat omhandig groot, net als een krant ????
KeesvS .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Een van ons had gekozen voor een verrassingsmenu. Het voor en hoofdgerecht was allebij vis. Het smaakte goed maar een andersoortig gerecht, met vlees had beter gepast,
J V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Prima eten, met zorg gepresenteerd. Vriendelijke en professionele bediening. Leuke locatie. Leuk terras, maar ook de inrichting met zijn historisch karakter is zeer de moeite waard.
Rijkelt B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Een overbodige vraag als je de gelegenheid al goed gewaardeerd hebt met een 8. Nu heb ik nig steeds geen 120 tekens. Volgens mij wordt er niet goed geteld
K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Tafeltjes en stoelen zijn benepen. De bediening onervaren.
Het heet bistro en moet Frans lijken. De inrichting oogt inderdaad Frans, maar volgens mij zijn hamburgers (de eerste keus bij de hoofdgang op het menu) toch echt niet Frans.
De achtergrondmuziek is wat mij betreft geheel overbodig.
Kortom: het geheel past m.i. niet bij de uitstraling die ik van De Wereld verwacht en gewend ben.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
leuke locatie; vriendelijk personeel. Prima 3 gangen menu voor heel redelijke prijs!
Inge A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lekker eten, goede bediening, leuke locatie.
Jamie B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Buiten op het terras genoten van een heerlijke high tea! Verschillende hapjes van zoet en hartig. Alles was lekker. De brasserie zelf is net open, hebben een uitgebreide kaart.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
In de zomer bij goed weer zit je heerlijk buiten op het terras. Bediening heel vriendelijk en adequaat.
Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Het terras is niet echt gezellig, wat kaal. Een plantje op tafel is niet voldoende. Schaaltje met stokbrood kwam vlot door. Bij de voorgerechten werd er geen brood meer geserveerd. Gerechten ogen fraai, de smaak is nog niet verfijnd. Gerookte zalm heerlijk. Eendenlever pate van het menu goed. De slibtongetjes met wat puree en groentjes goed. Daarbij wordt lekkere friet en een salade geserveerd. Zeebaars van het menu had weinig karakter. Het dessert yoghurtijs met mango mousse en dragon. De mousse had een chemische smaak en weinig mousserig. Dragon sausje te overheersend. Warme verse kersen met choco taartje en vanille ijs en de creme brullee waren goed. Bediening jong en vriendelijk. Soms is het moeilijk om in contact met ze te komen. Le Monde is nog maar net gestart, dus komen wij nog een keer terug om ze een tweede kans te geven
Wilco L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het prachtige terras.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Gunstige prijs/kwaliteitesverhouding. Fries en sla vergeten te serveren bij hoofdgerecht. Goerd gemaakt met gratis kop koffie.