Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Vanuit Brasserie La Terrasse (BLT) kijk je uit over duin, strand en zee. Het aangrenzende terras wordt in april geopend en biedt de gelegenheid om ook buiten te zitten. Je kunt bij ons lunchen, dineren of borrelen. Voor je plezier of zakelijk. Met de familie, vrienden of samen maar vooral lekker en gezellig tafelen! BLT is onderdeel van Grand Hotel Huis ter Duin en bevindt zich op de begane grond.

Met culinaire groet,

Team Brasserie La Terrasse

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin € 3,00 per uur met een maximum van € 7,50.

Brasserie La Terrasse is het gehele jaar geopend van;

April t/m September terras open
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-23 Diner

Oktober t/m Maart terras gesloten
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-22 Diner

Jouw recensie over het restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Nicoline R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een perfecte zomeravond op jullie terras met familie, oesters, steak tartare en mooie wijnen, enthousiaste bediening, kortom een heerlijke avond bij jullie aan zee. Ook was er veel zorg en aandacht voor onze 4 kleine kinderen. Dank en graag tot volgend jaar.
Nicoline R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk buiten gedineerd, heerlijke oesters en steak tartaar. Leuke en enthousiaste bediening. Ondanks dat er een biefstuk per ongeluk vergeten was, kijken we terug op een heerlijke avond buiten op het terras met uitzicht op zee. Wat wil een mens nog meer!
Marlies P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijke vissoep gegeten het is een prachtige lokatie uitzicht op zee en goede stoelen ga zeker terugkomen het moet natuurlijk wel mooi weer zijn we hebben buiten gezeten op het terras
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Voor een tweede maal in korte tijd hier geluncht. Ondanks de reservering met wensen via Iens stond er net als de eerste keer geen tafel voor ons klaar. Dat werd wel in orde gemaakt. Service wisselend, van aardig tot lang wachten voor een asbakje....Bij het weggaaan een onverwachte ‘verrassing’. We moesten € 7,50 parkeerkosten betalen. Bij de reservering via Iens kun je aanvinken dat je wilt parkeren, maar staat over kosten niets vermeld hierover. Het gaat ons niet om die €7,50, maar om het principe. Erg klant-onvriendelijk: een afknapper....
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Vandaag hebben wij een heerlijk uitstapje gehad met de bewoners van Zonnehuis Westwijk uit Amstelveen! Woning 20 & 22 hebben heerlijk genoten van de lunch verzorgd door brasserie la Terasse van Huis ter Duin. Een perfect samengesteld menu voor ons gezelschap, zorgzame aandacht en zelfs een aperitiefje van het huis!!! Kortom, een groot compliment voor het personeel van HtD, de pianist en natuurlijk de vrijwilligers/chauffeurs die dit voor ons een onvergetelijke middag hebben gemaakt (als het niet vergeten wordt ;-)) Bijzonder bedankt @ Carlo, jij was een super gastheer. #Noordwijk #Huisterduin #brasserielaterasse #dementievriendelijk #zorgzaam #lief #mooieherinnering
Rinus S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Mooie lunch genoten op het terras ,met gezellige achtergrond muziek (jazz band ) niet te druk voor een zaterdag.

Ligstoelen voor het eerst getest , werkelijk fantastisch. mooie aanwinst , volgend jaar de buiten toiletten en kleedruimtes vernieuwen ? ga zo door met vernieuwing !!!!!!!
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
De mensen van de bediening waren op zich vriendelijk, maar we moesten lang wachten en herhaaldelijk opnieuw vragen om een en ander
V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk geluncht op het schitterende terras, echt een geweldige locatie. Gemoedelijke sfeer en een prettige en vlotte bediening.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Voor de zoveelste keer - wij komen in Brasserie "La Terrasse" al jaren. De sfeer is goed en Gezellig.
Mooi ingericht restaurant, Uitzicht op de Zee.
Zeer vriendelijk Personeel. Heerlijk eten.
Na afloop naar de "van Diepeningen Lounge" voor een Na drankje, Super.
Henriëtte Dijkinga, Den Haag
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Tot de volgende keer. We komen graag weer. De hele crew bedankt. Jammer dat je voor de auto moet betalen na een leuke rekening.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Prachtig uitzicht op zee. Prima staff, veelal leerling, maar worden heel goed begeleid.
L.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
De ontvangst is hartelijk en professioneel. De high tea was goed verzorgd en smaakvol. Het uitzicht op de zee is prima. Wij zatten nu binnen omdat het weer niet stabile was en hier zit me ook prima.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Helaas ging het blijkbaar niet goed in de keuken, de bestelde hoofdgerechten werden niet conform de wens en volgens recept aangeboden......
Frits A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
p
Prettig ontvangst. Heerlijk gegeten. Start met een aperitief. Vooraf een bedje van makreel met kreeftjes en appel. Goed voorgerecht. Daarna Zeewolf met rode en gele bied . Partner genoot van Rib Eye met diverse groenten. Als dessert een kaasplankje met een 10 jaar oude Port. Begeleid door een wijnarrangement , waarvan de Sommelier een uitgebreide toelichting gaf van de wijnen die wij te drinken kregen. Voor ons een geslaagde avond. Kom hier zeker terug.
sw1313 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hadden een luxe high tea gereserveerd voor 14.00 uur en dus niet geluncht vooraf. We kregen bij aankomst meteen een prosecco. De eerste vd drie gangen kregen we ruim een uur na aanvang, 15.05 uur. Door onze enorm gegroeide honger hebben we alle gangen/mini hapjes snel naar binnen geschrokt en vonden we de hoeveelheid een beetje karig. Het eten was heerlijk en het personeel vriendelijk. Maar we zijn toch teleurgesteld dat we door onze honger niet meer hebben kunnen genieten van alle hapjes en smaken. Gemiste kans voor Huis ter Duin.
Yvon D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Genoten van een High tea de luxe, zeer smaakvol, de verhouding van de 3 rondes kan alleen beter. Rond 1, de koude ronde is prima, ronde 2 , de warme gerechten kan gezien de prijs royaler qua hoeveelheid en ronde 3 met zoetigheid kan daarin tegen wel wat minder. Al met al een sfeervolle en smakelijke high tea.
Geachte mevrouw de Haan, dank voor uw review naar aanleiding van uw High Tea bezoek in Brasserie La Terrasse.Fijn dat u de High Tea heeft ervaren als smaakvol. Wat betreft de verdeling hebben we dit inmiddels opgenomen met de keuken. Voor nu een goede week gewenst. Vriendelijke groeten, Yuri Dries
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Klassieke sfeer (je zou het ook wat oubollig kunnen noemen) die bijdraagt een een mooie avond uit. Je voelt je echt te gast en het eten was echt goed.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Goede sfeer, goede service en evenals de vorige keren goed en gezellig gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening.
richard V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima prijs voor menuutje (€35,-) maar €8,75 voor een glas huiswijn is een beetje te gek. Zeker als het nergens vermeld staat.
Geachte heer van Klink, dank voor uw recente bezoek aan Brasserie La Terrasse. Fijn uw enthousiasme over het menu te vernemen. Een glas huiswijn voor Eur 8.75 zou inderdaad teveel van het goed zijn. Die prijs is niet correct. Geen van onze open wijnen evenaart die prijs. Bij voorkeur ontvangen wij uw rekening ter controle en indien blijkt dat het niet correct is lossen wij het netjes met u op. Een goede week gewenst.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
komen heel graag in restaurant La Terrasse,gezellige ambiance,en prachtig uitzicht,
je bent er echt ,n middag of avond uit