Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Vanuit Brasserie La Terrasse (BLT) kijk je uit over duin, strand en zee. Het aangrenzende terras wordt in april geopend en biedt de gelegenheid om ook buiten te zitten. Je kunt bij ons lunchen, dineren of borrelen. Voor je plezier of zakelijk. Met de familie, vrienden of samen maar vooral lekker en gezellig tafelen! BLT is onderdeel van Grand Hotel Huis ter Duin en bevindt zich op de begane grond.

Met culinaire groet,

Team Brasserie La Terrasse

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin € 3,00 per uur met een maximum van € 7,50.

Brasserie La Terrasse is het gehele jaar geopend van;

April t/m September terras open
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-23 Diner

Oktober t/m Maart terras gesloten
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-22 Diner

Jouw recensie over het restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Helaas ging het blijkbaar niet goed in de keuken, de bestelde hoofdgerechten werden niet conform de wens en volgens recept aangeboden......
frits A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
p
Prettig ontvangst. Heerlijk gegeten. Start met een aperitief. Vooraf een bedje van makreel met kreeftjes en appel. Goed voorgerecht. Daarna Zeewolf met rode en gele bied . Partner genoot van Rib Eye met diverse groenten. Als dessert een kaasplankje met een 10 jaar oude Port. Begeleid door een wijnarrangement , waarvan de Sommelier een uitgebreide toelichting gaf van de wijnen die wij te drinken kregen. Voor ons een geslaagde avond. Kom hier zeker terug.
sw1313 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hadden een luxe high tea gereserveerd voor 14.00 uur en dus niet geluncht vooraf. We kregen bij aankomst meteen een prosecco. De eerste vd drie gangen kregen we ruim een uur na aanvang, 15.05 uur. Door onze enorm gegroeide honger hebben we alle gangen/mini hapjes snel naar binnen geschrokt en vonden we de hoeveelheid een beetje karig. Het eten was heerlijk en het personeel vriendelijk. Maar we zijn toch teleurgesteld dat we door onze honger niet meer hebben kunnen genieten van alle hapjes en smaken. Gemiste kans voor Huis ter Duin.
Yvon D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Genoten van een High tea de luxe, zeer smaakvol, de verhouding van de 3 rondes kan alleen beter. Rond 1, de koude ronde is prima, ronde 2 , de warme gerechten kan gezien de prijs royaler qua hoeveelheid en ronde 3 met zoetigheid kan daarin tegen wel wat minder. Al met al een sfeervolle en smakelijke high tea.
Geachte mevrouw de Haan, dank voor uw review naar aanleiding van uw High Tea bezoek in Brasserie La Terrasse.Fijn dat u de High Tea heeft ervaren als smaakvol. Wat betreft de verdeling hebben we dit inmiddels opgenomen met de keuken. Voor nu een goede week gewenst. Vriendelijke groeten, Yuri Dries
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Klassieke sfeer (je zou het ook wat oubollig kunnen noemen) die bijdraagt een een mooie avond uit. Je voelt je echt te gast en het eten was echt goed.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Goede sfeer, goede service en evenals de vorige keren goed en gezellig gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening.
richard V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima prijs voor menuutje (€35,-) maar €8,75 voor een glas huiswijn is een beetje te gek. Zeker als het nergens vermeld staat.
Geachte heer van Klink, dank voor uw recente bezoek aan Brasserie La Terrasse. Fijn uw enthousiasme over het menu te vernemen. Een glas huiswijn voor Eur 8.75 zou inderdaad teveel van het goed zijn. Die prijs is niet correct. Geen van onze open wijnen evenaart die prijs. Bij voorkeur ontvangen wij uw rekening ter controle en indien blijkt dat het niet correct is lossen wij het netjes met u op. Een goede week gewenst.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
komen heel graag in restaurant La Terrasse,gezellige ambiance,en prachtig uitzicht,
je bent er echt ,n middag of avond uit
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Onze avond in de brasserie was zoals steeds weer, in één woord super. We hebben genoten van het menu du Chef, met het bijpassende en verrassende wijnarrangement. Heerlijk eten en heerlijke wijnen. Een hele fijne en deskundige bediening en aangename sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Bij binnenkomst, was er niet opgerekend dat wij een high tea kwamen doen. Er werd gezegd dat dit middels de website aangegeven moest worden.

Als je op de website specifiek wen high tea selecteert, dan mag je verwachten dat je geen lunch reserveert maar een high tea.

Dat was niet het ergste, kan gebeuren en hebben hun best gedaan om toch een zo goed mogelijke high tea voor te zetten.

Alleen kan dat niet met een gebakken garnaal en een gefrituurde kaasstick.

Voor €35 p.p. had ik iets meer verwacht, zeker voor een hotel/restaurant/brasserie als Huis Ter Duin.

Ik zou zeggen, neem een kijkje bij de collega’s van het bekende hotel aan de Amstel in Amsterdam, dan beleef je wat een echt High Tea inhoud.

Helaas gaan wij niet nogmaals hier naar toe.
Aad T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, in een gezellige ambiance en vriendelijke bediening. Een aanrader dus. We doen het zeker nog een keer over.
Leo_Rotterdam .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Op bezoek in Noordwijk gekozen voor een lunch in hotel ter Duin bij La Terrasse. Met nog één tafel bezet was het rustig. Mijn vrouw nam het voorgerecht met gegrilde coquilles als hoofdgerecht (met extra coquilles) en ik nam twee voorgerechten: een gevogeltebouillon en een pastrami van hert, voorzien van twee witte wijn.
Mijn gevogeltebouillon werd op tijd gebracht en was goed, maar de donkere bouillon leek meer op én smaakte meer naar een ossenstaartsoep dan een lichte gevogeltebouillon. Ik vraag me echt af welke vogel voor deze bouillon is gebruikt.
Vervolgens hebben we 20 minuten moeten wachten op het vervolg. Toen deze op tafel kwam, bleken de gegrilde coquilles afgekoeld te zijn tot lauw. Na deze teruggestuurd te hebben werd 10 minuten later dezelfde coquilles, nu goed verwarmd, weer op tafel gezet. De coquilles ietsjes kleiner en wat stugger! De kok had het blijkbaar niet nodig gevonden om nieuwe coquilles klaar te maken. Het brood, dat op mijn verzoek er bij werd gezet, betrof oud stokbrood en was droog.
Gelukkig kan ik melden dat de pastrami van hert goed van smaak was. Maar we hebben de koffie overgeslagen en zijn, na de pittige rekening van € 80 betaald te hebben, teleurgesteld vertrokken.
Geachte heer Leo, afgelopen week hebben wij contact met u gezocht naar aanleiding van uw bezoek bij ons in het restaurant op maandag 22 januari jl. Helaas ontvangen wij daar geen reactie op. Zoals aangegeven staan wij u graag te woord en kijken uit naar uw reactie. Gezien wij geen contactgegevens van u hebben willen wij u vragen ons te contacten op nummer 071 365 1539. Dank voor uw reactie, een prettige week gewenst.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Voor de zoveelste keer la terrasse bezocht.altijd goed tot zeer goed.de kaart heeft creatieve gerechten.
Wijnkeuze laat te wensen over en vraag naar de wijnkaart van restaurant la Tour ,welk excellent is.
John S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Niet te weten waar te eten kwamen wij terecht bij La Terrasse, ik was in het verleden bij de buren geweest dus alleen maar lof.

Gr John
Laura F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
In de kerstvakantie heerlijk gegeten. We hadden geluk met ons tafeltje, we hadden een mooie plek die heel het restaurant over zag. De service was héél goed! Prijs kwaliteit verhouding van het eten vonden wij niet goed. Beide vis genomen, maar was niet geweldig en nemen we beide niet nogmaals. Het is dat de service zo goed is dat we nogmaals zouden komen. Wat wel bijzonder was, was dat bij de receptie een werknemer aan haar leidinggevende vroeg of ze naar het toilet mocht, maar dit mocht niet en mocht alleen in haar pauze. Slecht van Huis ter Duin om zo met personeel om te gaan!
Stans B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Mooie en fijne ambiance, uiterst vriendelijke, professionele en prettige bediening en heerlijke mooi geserveerde gerechten.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
wij waren zeer tevreden. eten,service en ambiance waren perfect.wij gingen tevreden naar huis.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hetgeen het meeste opvalt bij Brasserie La Terrasse is het altijd vriendelijke en behulpzame personeel. Natuurlijk de menukaart en kwaliteit van het eten is meer dan prima. Of we er nu komen voor een kleine lunch of voor het avondeten, er is altijd voor ieder wat wils. Met name de visgerechten zijn top. We komen er graag en een paar keer in een paar dagen tijdsbestek is geen straf. Er is voldoende variatie. En dat op een van de mooiste plekjes aan de Nederlandse kust.
therese K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
we waren er met kerstavond ,vond dat het te lang duurde voordat we onze gerechten kregen ,dat was jammer het eten was goed
PNM K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Een perfecte avond met een attente bediening. Het 3 gangen menu was een weldaad voor de tong. Alles benaderde een topniveau!