Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Vanuit Brasserie La Terrasse (BLT) kijk je uit over duin, strand en zee. Het aangrenzende terras wordt in april geopend en biedt de gelegenheid om ook buiten te zitten. Je kunt bij ons lunchen, dineren of borrelen. Voor je plezier of zakelijk. Met de familie, vrienden of samen maar vooral lekker en gezellig tafelen! BLT is onderdeel van Grand Hotel Huis ter Duin en bevindt zich op de begane grond.

Met culinaire groet,

Team Brasserie La Terrasse

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin € 3,00 per uur met een maximum van € 7,50.

Brasserie La Terrasse is het gehele jaar geopend van;

April t/m September terras open
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-23 Diner

Oktober t/m Maart terras gesloten
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-22 Diner

Jouw recensie over het restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Gonny T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
We hebben hier 2e kerstdag gegeten en vonden de kwaliteit op die dag zeker niet oké. Bleke fabrieksbroodjes om mee te beginnen. Echt smakeloos..... Er was geen zalm (stond ook niet op hun kaart) de oesters waren op.
Dan allebei alleen een hoofdgerecht. De 1 fish en chips de ander een vegatarisch gerecht met de naam gele biet. We hebben er 3 dagen daarvoor ook gegeten en toen had 1 van ons ook gele biet. Nu kreeg ik een matige hoeveelheid op het bord, weinig gele biet, meer ui, de wortels waren te rauw. Ik heb de buik vol gekregen door nog wat patat te eten.
Ook de patat Is niet altijd het zelfde. Wel moet ik toevoegen dat ik het tegen een ober heb gezegd en die vond het vervelend en werd ons gratis een dessert aangeboden. Die was lekker en goed.
Geachte mevrouw Timmerman, dank voor uw recente bezoek aan Brasserie La Terrasse. Kerst moet een feestje zijn en wij vinden het vervelend dat uw diner niet geheel naar wens is verlopen. Uw ervaring is bij ons bekend en wij nemen telefonisch nog even contact met u op. Voor nu een goede jaarwisseling gewenst.

H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Wij komen 10-12 per jaar bij U. Alles wat wordt voorgezet is smaakvol.Aangename ambiance, geeft luxe gevoel voor behoorlijke maar nog redelijke prijs. Vriendelijkheid van personeel zoals het hoort, maar daarom toch weer opvallend goed. Boven een bepaalde besteding in de restaurants zou ik parkeren altijd gratis maken: sympathie bij exit daar kan geen reclame/actie tegen op.
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
de bediening was heel vriendelijk en eten was perfect ook dat er mensen bepaalde dingen niet lusten ,werd rekening mee gehouden
S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Prima diner gehad, vlotte en keurige bediening. Je voelt echt dat je aan het uit eten bent. Ontvangst prima, en ook de wijnen zijn heerlijk. Wij hebben genoten, en dit restaurant is aan te raden.
Geachte mevrouw, heer Soer, dank voor uw bezoek aan Brasserie La Terrasse en fijn te vernemen dat uw bezoek naar wens is geweest. Wij hebben het graag verzorgd. Tot een volgende keer!

Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Zeer gezellige ambiance met een uitstekend lunchmenu. Geen puntje van kritiek te leveren. Bediening was uiterst vriendelijk. Top!
Geachte heer Sirag, dank voor uw positieve reactie, leuk om te lezen! Wij hebben uw bezoek graag verzorgd. Dank namens team Brasserie La Terrasse en graag tot een volgend bezoek!

Tom R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Ons familie~samenzijn in de sfeervol ingerichte van Herwaarde Lounge was weer zeer geslaagd mede door
de zeer attente , professionele en hartelijke ontvangst van Monique , Yuri , Carlo en de bediening.
Het lunch~menu hebben jong en oud zich goed laten smaken.
Grote klasse , waarvoor dank !
Familie Reidel
Geachte familie Reidel, dank voor uw leuke review! Wij hebben uw bijeenkomst graag verzorgd!
Tot een volgende keer.

Linda M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Mooie brasserie met uitzicht op de zee. Sjiek ingericht wel wat oubollig maar sfeer goed. De 3 gangen lunch was erg smakelijk maar kleine zaken zoals een broodje / broodje ontbraken (lunch menu 37,50). Bediening aardig maar we verwachten iets meer stijl in dit 5 sterren hotel. Bovendien vragen naar een sauvignon Blanc en een Sancerre op de rekening zetten is niet goed. Tafels die afgeruimd konden worden werd langs gelopen met lege handen. Ontbreekt duidelijk aan wat sturing en taak volwassen zijn. Gasten zijn hier redelijk veeleisend en dat mag gezien het prijs niveau. We gaan er terug komen en dan in de herkansing want de lunch was echt goed.
Isabelle M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Enorm genoten van een heerlijke high-tea. Sfeer erg gezellig, vanwege de aankomende kerstdagen. Eten verrukkelijk met bijpassende thee (en verhaal over waar de thee vandaan kwam, erg interessant!)
Geachte mevrouw Moerer, dank voor uw bezoek aan Brasserie La Terrasse en leuk uw enthousiasme te lezen over onze high tea. Wij hebben een zeer prettige samenwerking met het theehuis Betjeman & Barton.
Mede dankzij hun assortiment en hun verhaal zijn wij in de gelegenheid onze high tea zo te verzorgen.
De kerstsfeer wordt nog wat uitgebreid te komende dagen..

Wies V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Alles was geweldig zo wel ontvangst, diner, en bediening????????
We komen graag weer terug. Ook de parkeerterrein service was geweldig
Geachte mevrouw van Essen, dank voor uw bezoek aan Brasserie La Terrasse. Fijn dat u zo genoten heeft!

Joop I.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
de prijs is nog al duur , en gratis water bij de wijn is er niet , je moet flessen water kopen , we moeten trots zijn dat we goed kraan water hebben dus ook wil ik dat krijgen bij mijn glaasje wijn !!!
verder ook moeten ze aandacht geven aan de plantjes die op tafel staan , geef ze eens water , was geen gezicht een slap hangende plant!!
Geachte heer Inniger, dank voor uw bezoek aan Brasserie La Terrasse. Vervelend dat u onbalans heeft ervaren in onze omgang met tafelwater. Het klopt dat we gekozen hebben voor een andere investering in ons water aanbod. Dat heeft voornamelijk te maken met een stukje duurzaam ondernemen. Het rekenen van een prijs is inderdaad een keuze. De plantjes zijn inmiddels verwijderd. Voor nu een goede week gewenst.

Clijsen .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Aangezien wij hier regelmatig komen verwacht je ook dezelfde service. Er lopen steeds wisselende stagaires en die geven niet altijd het gevoel van deskundigheid, beetje ondeskundige vragen worden er gesteld, zoals tijdens het eten met fles wijn en water aanboord: of wij nog iets te drinken wilden. Hoofdgerecht voor 3 personen verkeerd. Deze mensen moeten wel goeie begeleiding krijgen en dat scheelt er wel aan.
De samenstelling en porties van ‘menu de Chef’ wordt steeds kleiner en met minder fantasie samengesteld dan voorheen.
Plek blijft een super plek.
Geachte familie Clijsen, u heeft gelijk. Waar jong talent de gelegenheid krijgt om hun potentieel te laten zien moet dit goed begeleid worden. Wij vinden het dan ook vervelend dat dit tijdens uw bezoek niet naar verwachting tot uiting is gekomen. Dank voor uw feedback, u kunt ervan op aan dat wij hier oprecht aandacht aan besteden. Voor nu een goede week gewenst.

veldhuizenjvan .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
La Terrasse is een voortreffelijk restaurant:
- vriendelijke ontvangst
- gezellige sfeer
- heerlijk gerechten die prachtig worden opgediend
- personeel dat alle tijd voor de gasten heeft
Geachte familie van Veldhuizen, dank voor uw bezoek aan ons restaurant en uw mooie review! Wij hebben het graag voor u verzorgt.

V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Een heerlijk 3-gangen menu met formule all-in-zéér lekker en verfijnd.
Vatbaar voor herhaling en zeker een aanrader.
Wij doen dit zeker nog eens over.
Geachte familie van Damme, dank voor uw bezoek aan Brasserie La Terrasse. Fijn te vernemen dat u het menu all-in goed heeft ervaren! Het maakt een bezoek compleet op alle vlakken en wij nemen graag die zorg op ons. Graag tot een volgende keer!

D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Vandaag aanwezig voor een High Tea, de ontvangst was hartelijk met een uitstekende uitleg van het vervolg. Keurig uitleg van de thee soorten met bijbehorende gerechten. Zeer vriendelijk personeel en al met al een aanrader.
Geachte heer, mevrouw van Duijn, dank voor de complimenten aangaande de high tea!
We hebben het graag verzorgd. Wellicht leuk om te weten, de thee die u genuttigd heeft is bij ons ook te verkrijgen. Een goede week gewenst!

venterol .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
We komen hier al jaren. Maar nu erg trage en iets te ‘nadrukkelijk aanwezige’ bediening, helaas dus niet meer op niveau van 5 sterrenhotel. Airco veel te fris afgesteld.
Geachte mevrouw, heer Venterol, dank voor uw recente bezoek aan Brasserie La Terrasse. Vanzelfsprekend vinden wij het vervelend dat uw bezoek niet naar wens is geweest. U geeft aan geregeld bij ons op bezoek te komen echter onder de naam waaronder de review is opgemaakt vinden wij geen gegevens terug. Bij voorkeur staan wij u persoonlijk te woord en zijn wij bereikbaar op nummer 0713651270 of y.dries@huisterduin.com. Dank voor uw reactie en alvast een goede week gewenst.

Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
goede prijs kwaliteit verhouding met regelmaat wisseling van menukaart en en weekmenu.
verse producten alleen oester bereiden gegratineerd moet nog aan gewerkt worden.
P.S. H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Dat we op het terras konden zitten, in de zon en grotendeels uit de wind, was fantastisch. Het eten was licht en niet te vet of te zout, misschien had de vis (hoofdgerecht: tongscharfilet) wat interessanter gekund. Beide voorgerechten waren zeer goed. De wijnen per glas zijn aan de prijs - ze kunnen wat meer smaak hebben. Jammer genoeg werd er geen brood bij het viergangenmenu aangeboden, daarvoor hadden we ook nog de wijnbegeleiding moeten kiezen; maar vier wijnen bij de lunch is toch wat veel gevraagd. De bediening was ontspannen en zeer vriendelijk.
Geachte mevrouw, heer Hasper, dank voor uw attente en oprechte review. Fijn te vernemen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Uw punten hebben onze aandacht. De menu's worden iedere 2 weken vernieuwd alsmede de begeleidende wijnen. Komende maand staat de nieuwe kaart ook op de agenda. Voor nu alvast een goede week en graag tot een volgend bezoek.

Tom G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Een prachtige locatie met geweldige medewerkers een en al wamte en gastvrijheid.
Een omweg meer dan waard. Probeer er een nacht in Huis ter Duin aan vast te knopen.
Geachte heer Gosselaar,

Dank voor uw attente review! Graag tot een volgend bezoek.

Sharmila C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Aardige bediening, mag iets sneller tussen de maaltijden! Prachtig uitzicht, echter vind ik de binnenkant iets ad donkere kant!
Geachte mevrouw Carstens Jadnanansing, dank voor uw review en fijn te vernemen dat u goed gegeten heeft. De snelheid van de bediening hebben wij inmiddels in het team opgenomen. Zijn er, gezien de inhoudt van uw review, andere ervaringen die u met ons wilt delen? Wij staan u graag te woord. Voor nu een goede week gewenst.

Koen H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Was echt een avondje uit. Heerljk gegeten met zeer goed passend wijnarrangement. Bijzonder gastvrij en kundig personeel. hassan.bellaraj@zelfstroom. Verwachtingen lagen best hoog gezien de reputatie van La Terasse/Huis ter Duin, maar die zijn volledig in vervulling gegaan.
Geachte heer Hofman, dank voor uw attente review. Een goede week gewenst!