Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Vanuit Brasserie La Terrasse (BLT) kijk je uit over duin, strand en zee. Het aangrenzende terras wordt in april geopend en biedt de gelegenheid om ook buiten te zitten. Je kunt bij ons lunchen, dineren of borrelen. Voor je plezier of zakelijk. Met de familie, vrienden of samen maar vooral lekker en gezellig tafelen! BLT is onderdeel van Grand Hotel Huis ter Duin en bevindt zich op de begane grond.

Met culinaire groet,

Team Brasserie La Terrasse

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Amsterdam: U volgt de A4 langs Schiphol, bij de splitsing (na het brugrestaurant en benzinestation) afslag Leiden West/ Den Haag Centrum aanhouden (A44). Op de A44 neemt u de afslag Noordwijk/ Voorhout/ Oegstgeest Noord (afrit 6) aan het einde van
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin € 3,00 per uur met een maximum van € 7,50.

Brasserie La Terrasse is het gehele jaar geopend van;

April t/m September terras open
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-23 Diner

Oktober t/m Maart terras gesloten
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-22 Diner

Jouw recensie over het restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Bij binnenkomst, was er niet opgerekend dat wij een high tea kwamen doen. Er werd gezegd dat dit middels de website aangegeven moest worden.

Als je op de website specifiek wen high tea selecteert, dan mag je verwachten dat je geen lunch reserveert maar een high tea.

Dat was niet het ergste, kan gebeuren en hebben hun best gedaan om toch een zo goed mogelijke high tea voor te zetten.

Alleen kan dat niet met een gebakken garnaal en een gefrituurde kaasstick.

Voor €35 p.p. had ik iets meer verwacht, zeker voor een hotel/restaurant/brasserie als Huis Ter Duin.

Ik zou zeggen, neem een kijkje bij de collega’s van het bekende hotel aan de Amstel in Amsterdam, dan beleef je wat een echt High Tea inhoud.

Helaas gaan wij niet nogmaals hier naar toe.
Aad T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, in een gezellige ambiance en vriendelijke bediening. Een aanrader dus. We doen het zeker nog een keer over.
Leo_Rotterdam .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Op bezoek in Noordwijk gekozen voor een lunch in hotel ter Duin bij La Terrasse. Met nog één tafel bezet was het rustig. Mijn vrouw nam het voorgerecht met gegrilde coquilles als hoofdgerecht (met extra coquilles) en ik nam twee voorgerechten: een gevogeltebouillon en een pastrami van hert, voorzien van twee witte wijn.
Mijn gevogeltebouillon werd op tijd gebracht en was goed, maar de donkere bouillon leek meer op én smaakte meer naar een ossenstaartsoep dan een lichte gevogeltebouillon. Ik vraag me echt af welke vogel voor deze bouillon is gebruikt.
Vervolgens hebben we 20 minuten moeten wachten op het vervolg. Toen deze op tafel kwam, bleken de gegrilde coquilles afgekoeld te zijn tot lauw. Na deze teruggestuurd te hebben werd 10 minuten later dezelfde coquilles, nu goed verwarmd, weer op tafel gezet. De coquilles ietsjes kleiner en wat stugger! De kok had het blijkbaar niet nodig gevonden om nieuwe coquilles klaar te maken. Het brood, dat op mijn verzoek er bij werd gezet, betrof oud stokbrood en was droog.
Gelukkig kan ik melden dat de pastrami van hert goed van smaak was. Maar we hebben de koffie overgeslagen en zijn, na de pittige rekening van € 80 betaald te hebben, teleurgesteld vertrokken.
Geachte heer Leo, afgelopen week hebben wij contact met u gezocht naar aanleiding van uw bezoek bij ons in het restaurant op maandag 22 januari jl. Helaas ontvangen wij daar geen reactie op. Zoals aangegeven staan wij u graag te woord en kijken uit naar uw reactie. Gezien wij geen contactgegevens van u hebben willen wij u vragen ons te contacten op nummer 071 365 1539. Dank voor uw reactie, een prettige week gewenst.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Voor de zoveelste keer la terrasse bezocht.altijd goed tot zeer goed.de kaart heeft creatieve gerechten.
Wijnkeuze laat te wensen over en vraag naar de wijnkaart van restaurant la Tour ,welk excellent is.
John S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Niet te weten waar te eten kwamen wij terecht bij La Terrasse, ik was in het verleden bij de buren geweest dus alleen maar lof.

Gr John
Laura F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
In de kerstvakantie heerlijk gegeten. We hadden geluk met ons tafeltje, we hadden een mooie plek die heel het restaurant over zag. De service was héél goed! Prijs kwaliteit verhouding van het eten vonden wij niet goed. Beide vis genomen, maar was niet geweldig en nemen we beide niet nogmaals. Het is dat de service zo goed is dat we nogmaals zouden komen. Wat wel bijzonder was, was dat bij de receptie een werknemer aan haar leidinggevende vroeg of ze naar het toilet mocht, maar dit mocht niet en mocht alleen in haar pauze. Slecht van Huis ter Duin om zo met personeel om te gaan!
Stans B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Mooie en fijne ambiance, uiterst vriendelijke, professionele en prettige bediening en heerlijke mooi geserveerde gerechten.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
wij waren zeer tevreden. eten,service en ambiance waren perfect.wij gingen tevreden naar huis.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hetgeen het meeste opvalt bij Brasserie La Terrasse is het altijd vriendelijke en behulpzame personeel. Natuurlijk de menukaart en kwaliteit van het eten is meer dan prima. Of we er nu komen voor een kleine lunch of voor het avondeten, er is altijd voor ieder wat wils. Met name de visgerechten zijn top. We komen er graag en een paar keer in een paar dagen tijdsbestek is geen straf. Er is voldoende variatie. En dat op een van de mooiste plekjes aan de Nederlandse kust.
therese K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
we waren er met kerstavond ,vond dat het te lang duurde voordat we onze gerechten kregen ,dat was jammer het eten was goed
PNM K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Een perfecte avond met een attente bediening. Het 3 gangen menu was een weldaad voor de tong. Alles benaderde een topniveau!
jwf.de.boer .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
de gerechten werden wel deze keer snel opgediend dus moesten we dat even melden.
Verder prachtige ambiance en heerlijke gerechten.
Egbert J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een heel goede indruk, hebben er 3 avonden verrukkelijk gegeten en genoten van de sfeer en bediening. De reservering qua bepaalde tafel bestellen ging moeiteloos ondanks dat het druk was in het hotel
Lykele D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben een erg matig menu geserveerd tijdens de 2for1 actie. Hier had ik wel iets meer van verwacht. De porties waren klein en het menu was uitgekleed. Helaas ook geen mogelijkheid om ergens uit te kiezen.
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Leuke ambiance waar je lekker kunt eten en genieten van een goede sfeer. Bediening zeer vriendelijk en alles verliep dan ook prima.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ik ben een enorme lunch liefhebber.We kennen in Nederland een paar geweldige bistro's.La Serre en Flo om er 2 te noemen.In dat rijtje past zonder problemen ook La Terrasse.Natuurlijk de locatie en uitzicht in Huis ter Duin zijn geweldig.Maar het eten eveneens.Mijn gebakken coquilles met lof een aanrader. Je hebt gerookte zalm in allerlei kwaliteiten van matig tot Champions league niveau.Het laatste is van kracht bij La Terrasse.De jongens en de meisjes in de bedienning jullie zijn geweldig goed bezig .Hou dit vol en Oom Peter komt snel terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Daar ik verslaafd ben aan Latour had ik nog geen gelegenheid gehad om daar te dineren..Van de keuken tot en met ieder lid van de bedienning, mijn oprechte complimenten.De zeer rijke soep is een trouvaille en de steaktartaar wedijvert met de aller beste in ons land.Naast mij zaten 2 advocaten die ook vol lof waren dus het ligt niet alleen aan mij.Ga zo door.Nu Ewout met "pensioen "is bij Latour heb ik zijn opvolger, ook al met baard zien rondlopen bij la Terrasse.Ik kom binnenkort eens lunchen niet aan de heer Kerckhoffs melden aub.?
veldhuizenjvan .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het personeel is zeer vriendelijk en voorkomend. In deze prachtige ambiance is het fantastisch om te genieten van de overheerlijke gerechten. Advies over de wijnen en uitleg bij de gerechten, alles is perfect!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Helaas viel het menu 2 for 1 tegen,nemen in het vervolg weer het 3 gangen menu voor 34.50 euro,
verder blijft het een prachtige locatie
jan_peelen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
gevarieerde menukaart, fish and chips bleek een heerlijk gerecht, prima professionele en vriendelijke bediening,
al met al een prima lunch, heel goed verzorgd