Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Vanuit Brasserie La Terrasse (BLT) kijk je uit over duin, strand en zee. Het aangrenzende terras wordt in april geopend en biedt de gelegenheid om ook buiten te zitten. Je kunt bij ons lunchen, dineren of borrelen. Voor je plezier of zakelijk. Met de familie, vrienden of samen maar vooral lekker en gezellig tafelen! BLT is onderdeel van Grand Hotel Huis ter Duin en bevindt zich op de begane grond.

Met culinaire groet,

Team Brasserie La Terrasse

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin € 3,00 per uur met een maximum van € 7,50.

Brasserie La Terrasse is het gehele jaar geopend van;

April t/m September terras open
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-23 Diner

Oktober t/m Maart terras gesloten
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-22 Diner

Jouw recensie over het restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

venterol .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
We komen hier al jaren. Maar nu erg trage en iets te ‘nadrukkelijk aanwezige’ bediening, helaas dus niet meer op niveau van 5 sterrenhotel. Airco veel te fris afgesteld.
Geachte mevrouw, heer Venterol, dank voor uw recente bezoek aan Brasserie La Terrasse. Vanzelfsprekend vinden wij het vervelend dat uw bezoek niet naar wens is geweest. U geeft aan geregeld bij ons op bezoek te komen echter onder de naam waaronder de review is opgemaakt vinden wij geen gegevens terug. Bij voorkeur staan wij u persoonlijk te woord en zijn wij bereikbaar op nummer 0713651270 of y.dries@huisterduin.com. Dank voor uw reactie en alvast een goede week gewenst.

• Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
goede prijs kwaliteit verhouding met regelmaat wisseling van menukaart en en weekmenu.
verse producten alleen oester bereiden gegratineerd moet nog aan gewerkt worden.
P.S. H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Dat we op het terras konden zitten, in de zon en grotendeels uit de wind, was fantastisch. Het eten was licht en niet te vet of te zout, misschien had de vis (hoofdgerecht: tongscharfilet) wat interessanter gekund. Beide voorgerechten waren zeer goed. De wijnen per glas zijn aan de prijs - ze kunnen wat meer smaak hebben. Jammer genoeg werd er geen brood bij het viergangenmenu aangeboden, daarvoor hadden we ook nog de wijnbegeleiding moeten kiezen; maar vier wijnen bij de lunch is toch wat veel gevraagd. De bediening was ontspannen en zeer vriendelijk.
Geachte mevrouw, heer Hasper, dank voor uw attente en oprechte review. Fijn te vernemen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Uw punten hebben onze aandacht. De menu's worden iedere 2 weken vernieuwd alsmede de begeleidende wijnen. Komende maand staat de nieuwe kaart ook op de agenda. Voor nu alvast een goede week en graag tot een volgend bezoek.

Tom G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Een prachtige locatie met geweldige medewerkers een en al wamte en gastvrijheid.
Een omweg meer dan waard. Probeer er een nacht in Huis ter Duin aan vast te knopen.
Geachte heer Gosselaar,

Dank voor uw attente review! Graag tot een volgend bezoek.

Sharmila C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Aardige bediening, mag iets sneller tussen de maaltijden! Prachtig uitzicht, echter vind ik de binnenkant iets ad donkere kant!
Geachte mevrouw Carstens Jadnanansing, dank voor uw review en fijn te vernemen dat u goed gegeten heeft. De snelheid van de bediening hebben wij inmiddels in het team opgenomen. Zijn er, gezien de inhoudt van uw review, andere ervaringen die u met ons wilt delen? Wij staan u graag te woord. Voor nu een goede week gewenst.

Koen H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Was echt een avondje uit. Heerljk gegeten met zeer goed passend wijnarrangement. Bijzonder gastvrij en kundig personeel. hassan.bellaraj@zelfstroom. Verwachtingen lagen best hoog gezien de reputatie van La Terasse/Huis ter Duin, maar die zijn volledig in vervulling gegaan.
Geachte heer Hofman, dank voor uw attente review. Een goede week gewenst!

• Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Bediening goed weliswaar met leerlingen maar enthousiasme maakt veel goed en overig personeel zeer kundig.
Locatie van restaurant ook prima met uitzicht op zee en goede bescherming wind
Angélique V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Nou ja, ik zou zeggen, kijk maar naar de antwoorden die ik hierboven heb gegeven.
Brasserie La Terrasse is een top-kwaliteit restaurant. Voor herhaling vatbaar!
janbeste .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Aangename ambiance, ideaal geluidsniveau voor gesprekken, uitstekende ontvangst en attente bediening.
Vind het een ideale plek in de randstad om ontspannen een business-meetint te houden.. Stel me voor hoe het met zonnig weer is ( het regende eindelijk toen wij er waren)
J S D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
storend is het bijna continu piepend geluid van kassa systeem dit moet bij ingeven van bestellingen ook geruisloos kunnen
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk weer. Lekker eten op het terras. Helaas veel overlast en benauwdheid van 7 kettingrokers om ons heen. Toen er plek was zelfs ergens anders gaan zitten. Daar ook rokers. Graag een rookvrij terras zodat we van het eten kunnen genieten.
D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
altijd een feest om in dit hotel te verblijven. Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Heerlijke omgeving cq ligging.
Geachte mevrouw, heer de Graaf, dank voor uw attente review en fijn te vernemen dat uw bezoek naar wens is geweest. Alvast een goede week gewenst!

• Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
bediening correct veel jongelui moeten een en ander nog leren maar worden prima aangestuurd.worden hier en daar nog wel wat foutjes gemaakt .Twee maal een rekening welke €68,= eerste en gecorrigeerd naar 130,00 en tweede idem te laag was € 65,00 gecorrigeerd naar 115,= controle in eigen belang van zaak dus iets beter.Wij corrigeerden wel ander misschien niet en kost dus geld.
Geachte mevrouw, heer Van Splunter, dank voor uw bezoek en review. Attent uw bevinden te vermelden, dat stellen wij op prijs. Gepaste acties zijn ondernomen. Voor nu een goed weekend gewenst.

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
De kwaliteit van het eten viel ons eerlijk gezegd niet mee. De sashimi van tonijn was een bleek en smakeloos stukje vis, en de tournedos bestond uit twee (te) dikke plakken vlees in een onduidelijke saus en met iets wat op pastinaak leek en keihard was. De bediening was vriendelijk maar af en toe nogal amateuristisch (stagiers?). De bestelling van wijn en water was niet doorgekomen waardoor de wijn pas kwam toen het voorgerecht al bijna geconsumeerd was, en water nog weer later nadat we er twee keer om gevraagd hadden. Al met al het niveau van een eetcafé maar een vijfsterren hotel onwaardig.
Geachte heer Hilverda, zoals aangegeven in onze reactie hebben wij u telefonisch benaderd. Helaas kwam ons telefoontje niet gelegen en lukt het ons tot zover niet om contact met u te krijgen. De review blijft voor ons zo onoplosbaar. Intern is deze inmiddels besproken. Een goede week gewenst.

T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het is niet onze eerste bezoekje. We komen graag van Brussel, voor de bitterballenul. En jullie personeel is top.
Wij komen terug 12aug. Mvg familie Saab Tombrock
Reinard D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Vorstelijk eten op het mooiste terras van Nederland, en wat een keukenbrigade - verbeter dat maar eens voor deze prijs. De service en de wijnen vindt je nergens voor deze prijzen. Wat was het lekker en wat hebben we genoten.

En dat uitzicht adembenemend mooi vooral bij dit zomerse weer, de zon zien ondergaan.
We willen graag snel weer terugkomen!
Geachte heer Doppenberg, dank voor uw recente bezoek en mooie review. Graag tot een volgend bezoek!

Reinard D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We werden prima ontvangen door gastheer en naar onze mooie plek op het terras gebracht en begonnen met een heerlijk glas Côte de Provence van het Huis ter Duin. En een heerlijk 3 gangen menu - vooraf roast rib een verrukkelijk stukje vlees - als Hfd saffraan risotto m zeevruchten en eendenborst m Sechuan pepersaus en noodles.
Als dessert kaasbordje m Franse kazen en gepocheerde perzik m perzik sorbet ijs . Wat een top gerechten, het een nog lekkerder dan de ander. Je wilt nog maar 1 ding snel terugkomen om weer zo verwent te worden m de culinaire kookkunsten v dit etablissement!
Net als de service en de perfecte wijnen m dit pracht uitzicht op het mooiste terras v Nederland!
Nicoline R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een perfecte zomeravond op jullie terras met familie, oesters, steak tartare en mooie wijnen, enthousiaste bediening, kortom een heerlijke avond bij jullie aan zee. Ook was er veel zorg en aandacht voor onze 4 kleine kinderen. Dank en graag tot volgend jaar.
Nicoline R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk buiten gedineerd, heerlijke oesters en steak tartaar. Leuke en enthousiaste bediening. Ondanks dat er een biefstuk per ongeluk vergeten was, kijken we terug op een heerlijke avond buiten op het terras met uitzicht op zee. Wat wil een mens nog meer!
Geachte mevrouw Ruempol, dank voor uw attente review! Graag tot een volgend bezoek.
Een goede week gewenst.

Grand Hotel HUIS TER DUIN

Marlies P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijke vissoep gegeten het is een prachtige lokatie uitzicht op zee en goede stoelen ga zeker terugkomen het moet natuurlijk wel mooi weer zijn we hebben buiten gezeten op het terras
Geachte mevrouw Paardekoper, dank voor uw complimenten! Komende 2 weken is het nog mooi weer in de vooruitzichten, wij zien elkaar snel weer. Een goede week gewenst.

Grand Hotel HUIS TER DUIN