Over het restaurant Brasserie La Meuse

Een toplocatie in Zuid-Limburg: vlakbij de Mergelroute en niet ver van de oevers van de Maas. Het pand is super authentiek en knus met de warme en bruine gezelligheid die hoort bij een brasserie. Ideale plek voor een uitgebreide kop koffie of een snelle lunch, maar ook heel geschikt om even langer te blijven en te genieten van traditionele gerechten en lokale seizoensgerechten. Maak kennis met Limburg en de zo typische warme sfeer van deze provincie!

Meer informatie over restaurant Brasserie La Meuse

Wij zijn bereikbaar per trein (halte Eijsden, 1x per uur) en per bus, Lijn 5 (1x per uur).
  • : Gratis parkeren op de Vroenhof (200m) met 80 plekken.

De Brasserie: Maandag t/m zondag 11:00 - 0.00
Onze keuken: Maandag t/m zondag 11.00 - 21.30

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie La Meuse

Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten.

We waren in Eijsden.

Op weg naar het restaurant kwamen we echt niemand tegen.

Tot onze verbazing zat het restaurant echt helemaal vol, we waren blij dat gereserveerd hadden.

Vriendelijke bediening, goede service en heeeerlijk eten.

Jan koelewijn
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima restaurant, erg gezellig, vriendelijke en vlotte bediening. Goede kwaliteit tegen een faire prijs.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gezellige sfeer, leuke bediening, goede ambiance!
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk en hoog kwaliteit eten. Uitstekend service. Gezellig en levendig atmosfeer. Goede prijzen. Ik zal opnieuw bezoeken.
Else O.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeteni op het leukenterras van ameuse.
Het waaide erg maar we zaten behagelijk onder de warme lampen. Service was okay en het eten okay.
Josette H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
La Meuse is top helemaal geweldig.
Het eten is er voortreffelijk en de bediening is correct.. vriendelijk.Bij binnenkomst voel je je er meteen thuis.
Het is mijn favoriet.
Gr Josette Habets
Huub P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het gezelschap bestond uit 30 personen. Prima ontvangst, een heerlijke omgeving en het eten was voortreffelijk waarbij de bediening geweldig was dus in een woord geweldig voor herhaling vatbaar!!!
John M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met10 personen aan 1 tafel ( 2 op kop) was er iets te weinig afzetplek , verder heerlijk gegeten , prima bediening ,in een prettige ambiance.
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima gegeten op het terras. Ondanks drukte verliep alles soepe en snel. Eten was netjes geserveerd en lekker!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vriendelijke service, goed eten. Goede ambiance.
Friedel M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
zowel de carpaccio als het Limburgs konijn waren heerlijk!
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
goed toeven op het (indien nodig) verwarmde terras.
lekker eten tegen redelijke prijzen.
uitzicht bij buren is mooier, maar het eten is hier iets beter.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Altijd weer een plezier om hier te eten.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Alle gerechten waren voorgekookt en smaakloos. Door de gebruikte techniek wel weer snel en efficient op tafel. Voor een snelle hap oke.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Fijn dat we op deze zwoele avond buiten konden zitten en eten! Niet voor op het terras (zien en gezien worden, maar ook dicht op elkaar), maar op de binnenplaats achter. Tot onze verbazing (het was dinsdagavond) zaten hier ook 2 grotere gezelschappen. De akoustiek is echter prima en we hebben er geen last van gehad. Op het menu stonden aspergesoep (a la carte) en rode mul (menu) vooraf. Gevolgd door Chicken Pasta en Saté (beide a la carte) en Asperges op Vlaamse wijze (menu), met ham en boter/eiersaus. Iedereen nam koffie toe, want de porties zijn ruim voldoende. Alles is smaakvol en wordt netjes opgediend, bediening is netjes met waar dat kan een kwinkslag en alles ziet er netjes en verzorgd uit. Ook qua prijs was alles netjes. Met twee drankjes en een extra koffie per persoon bedroeg de rekening nog geen 90 euro voor 3 personen. Aanrader!
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
De laatste maanden diverse keren gegeten en er is gewoon nergens iets op aan te merken.
gisteren weer genoten op het fijne terras en de zalm met asperges was heerlijk.
Als in het weekend het zonnetje schijnt dan is reserveren noodzakelijk, want anders krijg je geen plek.
marco N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Afgelopen 2 weken tijdens de 'Indian Summer' twee keer geluncht op een van de fijnste terrassen van Zuid-Limburg. Niets, gewoon niets aan te merken op terras, eten, drinken, toiletten, snelheid bediening noem maar op. Groot voordeel: je kunt er vrijwel voor de deur parkeren. Nadeel: je wil er nooooooooit meer weg.
De tweede keer had de ober een slechte nacht achter de rug. Kan gebeuren.
J R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Je kunt bijna niet zuidelijker lunchen in Nederland dan in Eijsden maar we weten dat dat een omweg meer dan waard is. La Meuse klopt eigenlijk niet helemaal want alleen als je je nek 90 graden draait zie je een glimp van deze machtige rivier. Wat gelijk opvalt op het terras zijn de prachtige tafels en stoelen met fraaie kussens. De keuze is best nog lastig want wat is nou het verschil tussen een Stokbroodje, Flaguette, Pain de Campagne, Molenaarsbrood of een ciabatta? Wij weten het niet maar we lieten ons door de ober adviseren. Het werd een stokbroodje tonijn en een ciabatta gravad lachs. Beide zeer smakelijk! Dank hiervoor.
Dini P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Een heerlijk aspergemenu gegeten. Een aanrader! Binnen het menu ook keuze uit 2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Prima! Ik kies de zalm met asperges, mijn man had lamsvlees. Allebei tot in de puntjes goed bereid. En het toetje! Zalig: limoncello tiramisu.