Brasserie La Maison

Belfort 8 1315 VB Almere Nederland Kaart
31-368200383

Over het restaurant Brasserie La Maison

La Maison is een sfeervol ingerichte brasserie op het Belfortplein in het stadshart van Almere. De uitgebreide menukaart biedt voor ieder wat wils. Je kunt bij La Maison dan ook terecht voor zowel een lunch, borrel en diner. Met specialiteiten als biefstuk en spareribs is het altijd genieten. De brasserie is sfeervol ingericht, getypeerd door de meubels van Riviera Maison. In de zomer is het tevens mogelijk om te genieten van de zon op het grote terras. Het bijzondere aan La Maison is dat je een diner kunt combineren met een bezoekje aan de bioscoop. Ideaal! Geniet van de mogelijkheden die de brasserie biedt en kom eens gezellig langs!

Meer informatie over restaurant Brasserie La Maison

• : Midden in het centrum, parkeerplaats aanwezig (betaald)

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie La Maison

Rib S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We hebben lekker gegeten. Vriendelijke service. Komen zéker nog eens terug.
Ine K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
De gerechten die we gegeten hebben waren erg lekker. Helaas was het personeel erg onprofessioneel (keek over ons heen bij het bedienen, vertelde smoesjes). Toen we een dessert wilde bestellen bleek de helft van de desserts niet meer aanwezig. Want, zo werd ons verteld, de desserts worden op donderdag bezorgd en omdat het druk was geweest in het weekend én omdat het herfstvakantie was, waren de desserts snel opgegaan. (Wij waren daar op een dinsdag en zouden dus een dessert van bijna een week oud voorgeschoteld krijgen). Ze waren al even op, sorry. Toen ik ze attendeerde op het feit dat de mensen naast ons tafeltje de desserts aan het eten waren die “al even op” waren. Kregen we een beschamend “O ja, dat klopt” te horen. Daarna verdween de serveerster die me bij het afrekenen ook nog durfde te vragen of alles naar wens was geweest.... ze wist niet meer van het gesprek blijkbaar..... ik raad dit restaurant niet aan.
Katja S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
de luid bonkende muziek kon op verzoek niet zachter gedraaid worden of de bas toon lager gezet worden. We konden zelfs grappiger wijze niet duidelijk maken dat de herrie lager zetten ons verzoek was. Personeel was heel vriendelijk en hulpvaardig, we hebben een andere plaats gekregen. Om 18 uur was de verse sinaasappelsap al op. De spare ribs vielen inderdaad van de bot af maar waren niet alleen zwart door de saus maar verbrand, ook verbrandde smaak, ik hoefde geen vervanging. Ik ga hier niet meer naar toe, ik wil niet in een bonkende kroeg eten maar in een gezellig kleine brasserie. Het eten was niet heel bijzonder te noemen. teleurstellend,
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Mooi geworden na de verbouwing. Het eten was nog net zo kekker als daarvoor!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Prima gegeten, service uitstekend. Raad dit aan voor eenieder.
Huurmanevelien H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Nvt
Alida E.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Hoeft niet ga zo door het was erg druk en jullie personeel liepen hun benen uit de....hebben heerlijk gegeten en prima bediend
M R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Geweldige jongeman in de bediening, zeer gastvrij en niets was teveel gevraagd!
Het eten was wisselend, Bij drie van ons oké, en bij de andere drie was het minder.
De inrichting vonden wij ongezellig,
Co B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Goed eten, vlotte en aardige bediening. Vriendelijke prijs. We hebben een driegangen keuzemenu genomen. Aanrader in Almere.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Vriendelijk personeel en we Werden snel geholpen. Menukaart is naar mijn mening te beperkt. De gerechten zijn goed en smaakvol bereid. De vorige inrichting vond ik origineler en gezelliger. Nu is de inrichting zoals vele restaurants.
Caro V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Lekker gegeten aardige bediening !
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De prijs was alleen duurder voor 3 gangen menu in restaurant dan dat op de site stond 18,50 en in restaurant stond op de menukaart 20,00 en dat hebben we ook betaald.
Mario S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding
Anne-Myrthe W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Een aanrader.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We hadden stokbrood besteld maar die was er nog steeds niet toen het voorgerecht gebracht was. De tomatensoep was lauw en de kippen sate was ook niet erg warm . dat was het.
R A.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Matig tot slecht eten voor weinig geld, dat is niet waar ik voor uit eten ga. Meerdere gerechten van onze groep teruggestuurd, vis met sterke ammoniak smaak en smakeloze pasta, rauw vlees, slechte bediening. We hebben voor het ongemak een gratis drankje gehad en mochten iets anders van de kaart kiezen maar ook dit was matig. Als ik dan toch moet afsluiten met iets positiefs, de patat was lekker!
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Door een foutje in de keuken duurde alles iets langer en kregen we netjes wat te drinken van het huis. Prima service!
K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
we hadden biefstuk besteld zonder championnen , helaas zaten deze erbij.
we hadden brownie besteld zonder caramel erbij (wisten wel dat het erin zat), helaas zat dit er ook apart op het bordje
Mia K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
geweldig gegeten mixed grill en sate waren overheerlijk. Bediening is super en het toetje red Velvet hemels xxx