Meer informatie over restaurant Brasserie La Maison

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Aardig eten voor een redelijke prijs. We zijn hier even lekker gaan lunchen.

Omdat we vaker zijn geweest, weten we ook de lekkere gerechten. De spareribs en Red Velvet taart als toetje. De taart is wel wat zuinig gesneden, dat was eerder een behoorlijk stuk ruimer. Daarom toch wat aftrek van de Service.
Barry J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Niet best..

Broodje warm vlees met satésaus...
Broodje was warmer dan het warme vlees en de satésaus.

Broodje geitenkaas met bacon.
Karig is zacht uitgedrukt.

Behalve wenkbrauwharen geen garnituur aanwezig.

Enige wijn, de huiswijn, stond waarschijnlijk al de hele nacht, ochtend en middag open.. best zurig.

Bediening wel vriendelijk.
Het enige positieve aan Le Maison.
Cobie E.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten was zeker de prijs waard. Maar voor hetzelfde geld was de rucola niet verlept geweest en had er een beetje dressing op gezeten. Olie en azijn stonden ook niet op tafel.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Goede verhouding prijs/kwaliteit.. keuze genoeg en ook voor lunch lekkere gerechten. Pittige kip helaas elders beter...hele klantvriendelijke bediening waardoor je je op je gemak voelt.
AllyMcRassie .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. De vorige keer was goed bevallen, maar deze keer viel het tegen. De bediening was heel aardig, daar was helemaal niets mis mee, daarom ook een 8. Het eten echter was minder. Mijn man had de carpaccio als voorgerecht, deze werd opgemaakt met rucola die niet aangemaakt was met olijfolie o.i.d. Dat was jammer. Het leek nu op de carpaccio die je in de supermarkt kunt krijgen. Ik had de garnalencocktail, deze was wel oké. Als hoofdgerecht had mijn man de mix grill. De jus was niet zo lekker en de varkenshaas was niet lekker. Ik had de biefstuk met jus. De biefstuk was goed gebakken, maar de jus smaakte alsof het uit een pakje kwam (ondanks dat smaakte het op zich wel goed). Wij hadden geen toetje genomen. Prijzen zijn redelijk. Jammer dat het deze keer tegen viel, want je zit er rustig en vriendelijke bediening.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Door ziekte nu pas in staat om een recentie te schrijven over onze lunch van 2 weken geleden.

2 weken geleden wezen lunchen broodje tonijn met kaas voor me vriendin en voor mij broodje warm vlees met saté saus. Met het broodje tonijn was niks mis mee, maar warm vlees was saai te ver door gebakken geen enkele liefde ingestoken, broodje open snijden vlees er op gegooid en mee geven niks geen sla garnituur zag er heel goedkoop uit. Ga niet uit lunchen om iets te eten wat ik thuis beter kan maken.

Verder was het personeel drama liep 2 meisjes en een jongen rond wij zaten buiten op het terras maar er was nadat we het eten hebben gehad geen personeel meer te bekennen. Dus kon ook geen drankje meer bestellen bij me broodje of klagen over het slechte broodje. Dit Terwijl er binnen geen 1 tafel zat. Na het eten nog 15 min gewacht tot iemand onze borden kwam uithalen. Toen zijn we naar binnen gegaan omdat we toch echt weg wouden. Zie ik tot me stomme verbazing dat het personeel achter een laptop zit naar kleding te zoeken. Dus ze vinden kleding on line bekijken belangrijker als hun gasten op het terras.

Tip voor de eigenaar snap dat je 2e jaar harder aan moet trekken maar helpt meschien je lunch gerechten te upgraden en je personeel niet op een laptop naar kleding te laten kijken maar iemand op het ters te laten ook al is iedereen voorzien altijd aanspreekpunt houden.

Wij komen hier nooit meer terug nog nooit zo een slechte bediening gezien.
Leandro-S .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Lekker gegeten, mixed grill en de spareribs zijn absoluut aan te raden. De bediening was vriendelijk en snel. Het decor is wat je ervan verwacht: een huiselijke sfeer in riviera maison stijl. Het enige minpunt is dat sommige tafels wat dichter op elkaar staan.
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Bedankt voor de goede service! We hebben heerlijk gegeten en we vinden de aankleding van het restaurant ook heel fijn. We komen zeker nog eens en we zullen ook aan anderen vertellen hoe goed jullie zijn!
Jan-1963 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Goed gegeten, heerlijke portobellos en sateh. Vooral de prijs kwaliteit was goed. Met z'n tweeen klaar voor 40 euro. Een aanrader voor een goede hap tegen een goede prijs.
Renkema.marieke .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
De jonge meiden van de bediening waren erg vriendelijk. Het eten prima. Aanrader: grand dessert. Voor herhaling vatbaar.
Charissa_95 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Lekker gegeten. Mixed grill, portobello goed. Goede en relaxte sfeer. Zeer betaalbaar. Prima service, vriendelijke meiden van de bediening.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Voor het eerst hier gegeten 25 februari, lekker met onze twee dochtertjes uit eten.
Bij binnenkomst werden wij correct en vriendelijk ontvangen.
Het interieur zag er prachtig uit en de stoelen zaten ook comfortabel.
Alleen de mooie tafels zijn erg groot in verhouding tot het restaurant waardoor er weinig ruimte over blijft tussen de tafels. De gesprekken van mijn buren kon ik daarom goed volgen. Ook zat ik daardoor ver van mijn tafelgenoten vandaan.
Wij zijn lastige eters, maar hier werd totaal niet moeilijk gedaan over onze afwijkende menu keuzes.
Aan alle gerechten kon je zien dat hier met passie en plezier wordt gekookt.
De meiden van de bediening zijn misschien nog wat jong en bleu in de horeca, zoals geschreven bij diverse recensies. Ik heb liever deze meiden aan tafel met een vriendelijke lach die hard hun best doen om iedereen een leuke avond te bezorgen dan een ervaren chagrijnig persoon die niets extra's doet voor de gasten. Deze meiden zijn voor de horeca een goede aanwinst. Ze bestaan gelukkig nog.
Prijs kwaliteit van de gerechten was prima, goed uitgekozen huiswijn.
Ik zeg dit niet snel omdat ik door jaren ervaring in de horeca erg kritisch ben geworden. Dit restaurant is een aanrader.
Ik hoop dat wij de volgende keer weer tevreden deze zaak verlaten.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Eenvoudig menu maar prima gegeten. Biefstuk en mixed grill smaakten goed. Jammer genoeg had ik niet gezien dat je sla apart bij moest bestellen dus ontbrak de groente. Gran dessert voor twee was ook lekker. Vriendelijke bediening.
Marel- .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Eten was lekker. Echter had ik mijn paraplu laten liggen en toen ik de volgende dag terugkwam lag de plu er niet meer. Het personeel zegt deze niet te hebben gevonden.

Verder is de inrichting en beetje kalig, wel leuke meubels. Bediening is jong en onervaren. Jammer want je verwacht anders als je binnen komt. Geen aanrader, maar qua eten zit je wel goed. Bediening kan wel een cursus gebruiken.
Dimphy A.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Heerlijk gegeten. Mooie biefstuk, precies zoals we hem wilden, rare en medium. En niet duur. Betekent wel dat er geen groenten bij het eten zitten, je moet zelf apart betalen voor een salade, niks bijzonder maar wel lekker. Ook een goede fles wijn voor 16 euro.
De stagiaire was nog wat onwennig maar erg vriendelijk.
Kortom, een prima adres om in een goede sfeer een hapje te eten. Lekker eten hoeft dus niet duur te zijn!
Rory M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Het eten was erg lekker, de porties waren groot genoeg en de opmaak was leuk. De bediening was erg vriendelijk en deden niet moeilijk over een allergie en wisselden zonder moeite een gerecht om. Aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Aten hier voorafgaand aan theaterbezoek. De snelheid van serveren is hiervoor zeker geschikt. Bediening van vriendelijk. Namen beiden de mixed grill. Helaas was mijn kip nog enigszins rauw. Klacht werd serieus behandeld, vraag of vervanging nodig is (maar ik zat al vol), teruggenomen naar keuken en er werd op teruggekomen ("niet rauw, maar helaas niet het beste stukje kip").Toetjes tiramisu en Dame blanche gewoon goed. Prijzen gerechten zeer aantrekkelijk. Zeker wel aan te bevelen, bijv. in combinatie met (ook)bioscoopbezoek.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Grand dessert was erg lekker.
Ook de mixed grill en de zalm was heerlijk.
De bediening was erg behulpzaam (kreeg een glaasje water) en snel.
Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
De deur werd netjes voor ons opengehouden, dat zie je niet vaak meer. De aankleding van het restaurant is gezellig en de sfeer is goed. De kaart is simpel maar goed van kwaliteit. Prettige bediening. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Dit was het laatste restaurant aan het Belfort in Almere dat we nog niet geprobeerd hadden, dus dat werd hoog tijd! Van te voren gereserveerd en dat bleek een goede zet op de vrijdagavond... het restaurant zat helemaal vol. Gezellige sfeervolle ruimte die je betreedt door een klein glazen halletje; Prima! zo zitten de tafeltjes vlak bij de deur niet constant in de kou als er weer iemand binnenkomt. Wij zaten helemaal rechts achterin met mooi overzicht over de zaal. Comfortabele stoelen en banken en genoeg afstand tussen de tafels. We werden bediend door een jeugdige, vriendelijke brigade die met veel enthousiasme aan het werk was. We bestelden als vooraf de Zalm tartaar en de Salade Caprese en als hoofdgerecht de mixed grill en de Portobello met geitenkaas. Bij de zalm dronk ik een chardonnay en bij de mixed grill een glas van de spaanse rode wijn. Het eten smaakte ons uitstekend. Hoewel de de keuzes op de kaart misschien niet zo verrassend lijken, bleken ze wel allemaal zeer kundig klaargemaakt. Ik was verbaasd over de kwaliteit van mijn mixed grill: 4 stukken heerlijk bereid vlees van prima kwaliteit! Maar ook de rest van de gerechten was prima klaargemaakt. De wijnen kunnen wat mij betreft wel naar een niveau hoger getild worden zonder in prijs omhoog te gaan.
Al met al een fijne avond gehad, niet al te gecompliceerd maar wel lekker en dat voor een zeer aangename prijs! Een goede aanwinst voor het horecaplein Belfort.