Brasserie La Maison

Belfort 8 1315 VB Almere Nederland Kaart
31-368200383

Over het restaurant Brasserie La Maison

La Maison is een sfeervol ingerichte brasserie op het Belfortplein in het stadshart van Almere. De uitgebreide menukaart biedt voor ieder wat wils. Je kunt bij La Maison dan ook terecht voor zowel een lunch, borrel en diner. Met specialiteiten als biefstuk en spareribs is het altijd genieten. De brasserie is sfeervol ingericht, getypeerd door de meubels van Riviera Maison. In de zomer is het tevens mogelijk om te genieten van de zon op het grote terras. Het bijzondere aan La Maison is dat je een diner kunt combineren met een bezoekje aan de bioscoop. Ideaal! Geniet van de mogelijkheden die de brasserie biedt en kom eens gezellig langs!

Meer informatie over restaurant Brasserie La Maison

• : Midden in het centrum, parkeerplaats aanwezig (betaald)

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie La Maison

Petra D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We hadden stokbrood besteld maar die was er nog steeds niet toen het voorgerecht gebracht was. De tomatensoep was lauw en de kippen sate was ook niet erg warm . dat was het.
R A.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Matig tot slecht eten voor weinig geld, dat is niet waar ik voor uit eten ga. Meerdere gerechten van onze groep teruggestuurd, vis met sterke ammoniak smaak en smakeloze pasta, rauw vlees, slechte bediening. We hebben voor het ongemak een gratis drankje gehad en mochten iets anders van de kaart kiezen maar ook dit was matig. Als ik dan toch moet afsluiten met iets positiefs, de patat was lekker!
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Door een foutje in de keuken duurde alles iets langer en kregen we netjes wat te drinken van het huis. Prima service!
K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
we hadden biefstuk besteld zonder championnen , helaas zaten deze erbij.
we hadden brownie besteld zonder caramel erbij (wisten wel dat het erin zat), helaas zat dit er ook apart op het bordje
Mia K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
geweldig gegeten mixed grill en sate waren overheerlijk. Bediening is super en het toetje red Velvet hemels xxx
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
het was lekker en gezellig
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Gewoon goed gegeten voor een redelijke prijs, ambiance is niet heel bijzonder. Porties zijn aan de kleine kant.
Kortom niet slecht, maar ook niet bijzonder.
Nadim E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Goede service, vlot bediend, eten smaakte zoals verwacht wordt van en het personeel was behulpzamer dan normaliter. Aanrader.
Matthijs L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ondanks de vriendelijke service/bediening was de kaart vrij eenvoudig. Bij de 3 soorten vlees zat maar 1 soort sausje waardoor het niet echt een verschil van 3 was.
Qua aankleding mag het nog wel iets intiemer. De zaak was onze avond niet geheel vol zodat het snel wat leeg leek. Voor eat betreft de prijs hoef je het zeker niet te laten, wellicht vandaar de eenvoud. Dus goed te doen maar verwacht geen culinair hoogstand.
Larissa V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De tafels stonden redelijk dicht op elkaar, waardoor je letterlijk het gesprek van de buurman kunt volgen, dat vind ik erg jammer (ook wel begrijpelijk, want daardoor passen er meer mensen in). Wij zaten achter in het restaurant, naast de wc (hier merk je overigens niks van - het is afgeschermd met een kamerscherm). Ik zat op de bank en keek het restaurant in, dit was prima. Mijn vriend zat tegenover mij en keek tegen een muur aan, hier was hij niet zo tevreden over. Het eten was Prima, echter na het hoofdgerecht duurde het lang voordat de borden weggehaald werden, dit vond ik erg teleurstellend. Er werd wel regelmatig gevraagd of alles naar wens was, dat is fijn. Al met al een prima restaurant. Goede prijs kwaliteit verhouding, een 3-gangen menu voor 18,50 is niet duur. Ook hebben ze niet heel veel keus, maar wel voldoende, dit maakt het makkelijker voor de mensen met keuze stress ;).
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
net zoals de laatste keer peper saus erg zout.
Verder goed restaurant zeer vriendelijke bediening. Aaanrader wie rustig en lekker wil eten .
Lincy S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijke bediening. Goed ingespeeld op voedselallergie :) We komen zeker nog eens terug!
Rinda V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker eten, gezellige bediening, wat wil je nog meer? Dit is mijn favoriete restaurant.
evelina.snel .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We haddenaangegeven dat we op tijd in debios moesten zijn. Dit was geen probleem. Helaas waren we wel te laat in debios, omdat de serveerster het erg druk had. Wel echt heerlijk gegeten
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten voor relatief weinig geld. Wij hadden een proeverij met verschillende voorafjes, dat was echt super leuk en lekker!! De porties waren wel dusdanig groot dat wij geen toetje meer op konden.
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Goed en lekker eten, voldoende keuze op de menukaart. Restaurant is erg sfeervol ingericht en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Zeer vriendelijke en correcte bediening, leuke ambiance maar zeer slecht eten. Thans, de kipsate die ik had; vooral veel vet ipv kip, hoopje zuur en kroepoek op t bord met klein bakje frites erbij. Slechte kwaliteit en veel te weinig waardoor 's nachts met honger in bed. Prijs is ook maar €10,- maar dan betaal ik liever wat meer voor beter en meer eten.
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Op een van de eerste mooie zomeravonden hier op terras gegeten. Kan je voor €18,50 een kwalitatief goed drie-gangenmenu presenteren? (de € 18,50 blijkt hoofdgerecht met frites zónder groenten, die moet je extra bijbestellen en -betalen) La Maison lukt het niet. Vooraf had ik de carpaccio (toeslag € 1,50). Weinig smaak aan (dressing?), met erg veel grof groen er bovenop. De spareribs waren lekker en goed van smaak, wel een relatief kleine portie (1 'rib'). Hetzelfde geldt voor de portie frites die je erbij krijgt (maar die is dan weer wél met mayonaise erbij!!). De biefstuk van mijn tafelgenoot was gewoon niet lekker (is het wel echt biefstuk?). De bediening had het druk maar was vriendelijk en attent. Leuk gezeten, hier op het terras. Maar voor het eten zien ze ons niet terug.
J R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Uitzonderlijke bediening. Voorkomend, hartelijk en harde werkers. Zo hoort het. We hadden twee chocomelk besteld dus we kunnen weinig over het menu zeggen. Ze smaakten prima en we komen zeker een keer terug. Het menu bekijkend viel ons op dat de prijzen alleszins redelijk zijn. Top!
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Aardig eten voor een redelijke prijs. We zijn hier even lekker gaan lunchen.

Omdat we vaker zijn geweest, weten we ook de lekkere gerechten. De spareribs en Red Velvet taart als toetje. De taart is wel wat zuinig gesneden, dat was eerder een behoorlijk stuk ruimer. Daarom toch wat aftrek van de Service.