Brasserie La Colline

Heuvel 40 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie La Colline

Gezelligheid in Oss

Zin om even te ontspannen? Met vrienden, familie of collega's lekker bij te kletsen, een hapje te eten of een drankje te pakken? Bij Brasserie La Colline ontmoet je elkaar. Dankzij de gevarieerde kaart, het prachtige terras en gezellige drukte, wordt La Colline ook wel de huiskamer van Oss genoemd!

Meer informatie over restaurant Brasserie La Colline

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00
- Lunch vanaf 11:00

j.claasen2 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij zijn er al meer gaan eten en het was weer heel lekker en de bediening was weer geweldig als wij vragen hadden kregen wij een goede uitleg en het eten was geweldig.
m L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We hadden gereserveerd met de AH actie 2e menu gratis. Bij la colline bleek 1 AH menu 38 euro te zijn. En een gewoon zomermenu 17.50
Het is jammer dat la Colline op deze manier met de actie meedoet want dit was voor ons een afknapper terwijl het eten en de sfeer goed zijn.
Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wij hebben een erg leuk en gezellig etentje gehad. Werden goed geholpen door de obers. We werden gewezen op het zomer menu dat in ons geval een stuk voordeliger was.
Een echte aanrader
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben met z'n vieren een dagje Oss gedaan en hebben s'avonds heerlijk gegeten in La Colline met de AH dinerbon. We konden kiezen uit het zgn Iens menu, het voorgerecht Gefrituurde Brie was heerlijk zo ook de Carpaccio. Als hoofdgerecht hadden we gekozen Pepersteak, Vispotje en Ribroast, waarvan het vispotje wat tegen viel, had meer weg van een vissoep, maar de smaak was heerlijk. Het vlees was uitstekend en het toetje bestond uit Grand Dessert Deluxe. Uiteindelijk voor een redelijke prijs lekker gegeten.
henk.timmermans .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
eten goed ,sfeer goed ,kennis van de producten kan beter,, likeur en calvados na het diner besteld met koffie werd geserveerd in een heel klein niet bij de drank passende glaasje. p,s. de prijs was wel heel laag.
Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
We hebben het enorm gezellig gehad, een goed advies gehad van de serveerster over de heerlijke vis en de falafel burger. Ook werden wij er op gewezen dat we voor een menu konden kiezen en dit een stuk voordeliger was!

Heel erg bedankt voor de goede service
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mijn partner en ik hebben het AH menu genomen. We hadden beiden de carpaccio als voorgerecht en dat smaakte goed. Als hoofdgerecht had ik het vispotje en mijn partner de pepersteak en daar waren we beiden tevreden over, de frietjes en de salade die erbij gereserveerd werden waren erg lekker. We waren verrast dat we als toetje een grand dessert konden nemen, heerlijk. De bediening was heel vriendelijk.
londelaat .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het menu van ah vind ik in verhouding duur naast jullie standaard prijzen, jammer. Hiermee is er voor mensen geen enkel voordeel en zal ik niet meer de ah actie bij la coline verzilveren.
d V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
De kwaliteit was goed.
Het tweede driegangenmenu was gratis, daardoor was het af te rekenen bedrag in verhouding tot de kwaliteit en beleving. Ik zal niet snel teruggaan zonder kortingsbonnen, want dan is het in verhouding te duur.
De prijsvoering past beter bij een restaurant, deze gelegenheid heeft meer weg van een grandcafe.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten met zn 2en. Genoeg en verassende keuzes, voor ieder wat wils. Ook leuk dat ze voortaan de groenten op het bord serveren. Het zag er super uit. Bediening ook vlot!
icg .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten: een prima AH menu. Leuke keuzes en alles was lekker. Mijn man en ik hebben elkaars hoofd-en voorgerecht geproefd en allebei hadden we een super 'grand desert'.
De bediening is echt gastvrij. Regelmatig kwamen ze vragen of alles o.k. was. We komen zeker terug.
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij la colline!
Een fijne plek om te lunchen, dineren of borrelen. Goede en klantvriendelijke bediening. Je kunt er in de zomer en winter lekker buiten zitten. Ook fijn om met kinderen heen te gaan!
Kevin H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Op deze vrijdag avond heerlijk gegeten met de hele familie! Goede prijs-kwaliteit verhouding, en alles gerechten werden mooi op tijd geserveerd. De bediening was heel vriendelijk en kwamen steeds precies op tijd vragen of alles naar wens was en of we nog wat drinken wouden bestellen. We komen zeker terug en vinden het zeker een aanrader voor andere.
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijke avond gehad. leuk speciaal menutje voor vakentijn genomen. Bediening heeft goed hun best gedaan zodat we niks te kort zijn gekomen. we komen snel weer langs!
koolant .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Via AH actie geboekt, nadat ik er een week eerder al een keer 'normaal had gegeten. In het speciale IENS/AH menu gekozen voor carpaccio (prima) en een steak. In de kaart staat "Entrecote: deze malse ribeye...". Wat voor biefstuk het precies was weet ik niet, maar het was zeker niet mals en leek ook totaal niet op ribeye (ook niet op een - normaalgesproken - dooraderde entrecote trouwens).
Door de gastvrouw werd erg professioneel gereageerd; geen discussie en binnen mum van tijd stond een nieuw gerecht klaar. Helaas marginaal beter en nog steeds niet mals zoals ribeye door z'n vet hoort te zijn. Toch maar opgegeten, ondanks het aanbod van een ander gerecht. De smaak was wel OK.
E.e.a. werd sportief opgevat; drankjes werden niet berekend en een gratis kopje koffie na het dessert toe. Zodoende toch met een prettig gevoel weggegaan, maar La Colline moet toch eens met z'n slager in gesprek.
r.vanhoutte .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben gereserveerd via de AH-restaurantactie. La Colline is een zeer populaire brasserie. Het was er zeer druk en de meeste tafels werden meerdere malen bezet. Ondanks dat was de bediening vlot en attent. Het AH-menu bood voldoende keus. De kwaliteit was goed. La Colline is meer een gelegenheid waar je vlot een goede maaltijd gebruikt dat een restaurant waar je gezellig een hele avond dineert.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Muziek iets te luid waardoor conversatie lastiger. Verder uitstekend gegeten en het personeel was buitengewoon attent en vriendelijk.
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellig geborreld met een goed gaswinning en Ekeren hapjes. Bediening dacht mee eerst tafeltje in het midden en erna een tafe aan de zijkant
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het eten was lekker en service prima. Vriendelijk personeel en snelle bediening. Kwaliteit en prijsverhouding was ook goed.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben lekker gegeten, genoeg keuze in het AH menu. Vriendelijke en goed personeel. Gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.