Brasserie La Colline

Heuvel 40 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie La Colline

Gezelligheid in Oss

Zin om even te ontspannen? Met vrienden, familie of collega's lekker bij te kletsen, een hapje te eten of een drankje te pakken? Bij Brasserie La Colline ontmoet je elkaar. Dankzij de gevarieerde kaart, het prachtige terras en gezellige drukte, wordt La Colline ook wel de huiskamer van Oss genoemd!

Meer informatie over restaurant Brasserie La Colline

- Lunch vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie La Colline

Joke K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Zoals altijd weer prima geholpen, zeer vriendelijk personeel!
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten! Restaurant is erg gezellig versierd voor de KERST. Zeker een aanrader! Joke Koren.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima, voor herhaling vatbaar
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een heerlijke lunch, gezellig op het terras onder de heater. Bediening was erg vriendelijk. de kleurplaat voor de kids maakt het voor hun ook erg leuk.
Freda V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Erg leuke avond gehad met vriendinnen lekker ge eten en nog gezellig na getafeld met een glaasje wijn
Hele leuke locatie
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Dame blanche met koude chocoladesaus en koude creme brullee, jammer. Rest was prima!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten voor een gunstige prijs, vlotte bediening, jammer dat je geen kraanwater kunt krijgen
hansvandenberge .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijk ontvangst. Gereserveerd voor AH menu-actie. Meerder malen moeten vertellen en de rekening gaf ook geen AH korting Kwam steeds wel in orde, maar toch idee, een oor in en andere oor uit.
Entre cote was taai. Maar geheel niet onverdienstelijk!
Maar ook erg druk, dus vanzelfsprekend schiet de aandacht er dan wel eens bij in.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Goede prijs/kwaliteit
m M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
nieuwe kaart, wel wat minder keuze
maar goede kwaliteit
goede service en glaasje water gratis!
toetje van Ah menu viel een beetje tegen, rest was prima
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk, het enige minpuntje was dat we dicht bij de deur zaten en dat geeft toch wat kou.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Eén opmerking: Wel 6x keer komen vragen of we nog iets willen drinken is misschien ook vriendelijk bedoeld maar wekt op een gegeven moment wel wat irritatie. Tip: Niet meer doen.
Verder alleen maar complimenten voor de vriendelijke bediening!
marlies_mertens .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel, we werden wel door veel verschillende mensen bediend! NIet een of twee, maar wel vijf of zes!
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Al eerder hier gegeten en dat was toen prima. Nu carpattio die nergens naar smaakte. Manier van opdienen was prima zag er goed uit maar helaas dus smaak minder. Vroeg om te drinken spa en kreeg een glas met twee super ijsklontje erin. Heeft bijna het hele eten gekost voordat de klonten gesmolten waren. Hierdoor was mijn spa eerst stervenskoud en daarna waterig. Het vispotje smaakte niet onaardig maar de mosselen waren voor een deel al koud dus die eerst maar gauw opgegeten. Grand dessert zag er prima uit en smaakte ook lekker. Bediening was aardig maar de eerste vergat de menukaart en nummer twee was niet echt geïnteresseerd in ons. Jammer!!
piet V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben gekregen wat we verwachten ( vriendelijk personeel).De wachttijd was voor ons precies voldoende.
Het AH menu gaf voldoende keuze.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
we troffen het niet waarschijnlijk omdat er heel veel personeel liep en er waarschijnlijk net gewisseld werd, nieuw kwam vroeg nam een drankje oud bleef nog hangen zodoende was het erg rumoerig. Verder vond ik dat de prijslijst aan de hoge kant was. Ons etentje was al een beetje bedorven omdat mijn vrouw over een opstapje viel en erg veel pijn had, de meeste hulp kwam van een andere gast dat was jammer.
Alexandra H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
lekkere witte wijn. goed eten ..
alle gerechten ook het dessert.
nadeel , telkens een andere ober aan tafel loopt wat door elkaar.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten!!! Hadden het menu van de AH actie. Voorgerecht gebakken brie was heerlijk, hoofdgerecht van kipsate was ook prima en het granddessert was echt smullen!! Aanrader!!
hoppen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We werden prima ontvangen. We hebben prima gegeten. De bediening liet ons later de avond meermaals in de steek. We moesten lang wachten en de bediening vergat 2x de drankjes te brengen en moest hierop geattendeerd worden.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Zeker een aanrader, heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Gezellig op het terras gegeten en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Keurig