Brasserie La Colline

Heuvel 40 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie La Colline

Gezelligheid in Oss

Zin om even te ontspannen? Met vrienden, familie of collega's lekker bij te kletsen, een hapje te eten of een drankje te pakken? Bij Brasserie La Colline ontmoet je elkaar. Dankzij de gevarieerde kaart, het prachtige terras en gezellige drukte, wordt La Colline ook wel de huiskamer van Oss genoemd!

Meer informatie over restaurant Brasserie La Colline

Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
m M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
nieuwe kaart, wel wat minder keuze
maar goede kwaliteit
goede service en glaasje water gratis!
toetje van Ah menu viel een beetje tegen, rest was prima
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Eén opmerking: Wel 6x keer komen vragen of we nog iets willen drinken is misschien ook vriendelijk bedoeld maar wekt op een gegeven moment wel wat irritatie. Tip: Niet meer doen.
Verder alleen maar complimenten voor de vriendelijke bediening!
marlies_mertens .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel, we werden wel door veel verschillende mensen bediend! NIet een of twee, maar wel vijf of zes!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk, het enige minpuntje was dat we dicht bij de deur zaten en dat geeft toch wat kou.
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Al eerder hier gegeten en dat was toen prima. Nu carpattio die nergens naar smaakte. Manier van opdienen was prima zag er goed uit maar helaas dus smaak minder. Vroeg om te drinken spa en kreeg een glas met twee super ijsklontje erin. Heeft bijna het hele eten gekost voordat de klonten gesmolten waren. Hierdoor was mijn spa eerst stervenskoud en daarna waterig. Het vispotje smaakte niet onaardig maar de mosselen waren voor een deel al koud dus die eerst maar gauw opgegeten. Grand dessert zag er prima uit en smaakte ook lekker. Bediening was aardig maar de eerste vergat de menukaart en nummer twee was niet echt geïnteresseerd in ons. Jammer!!
piet V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben gekregen wat we verwachten ( vriendelijk personeel).De wachttijd was voor ons precies voldoende.
Het AH menu gaf voldoende keuze.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
we troffen het niet waarschijnlijk omdat er heel veel personeel liep en er waarschijnlijk net gewisseld werd, nieuw kwam vroeg nam een drankje oud bleef nog hangen zodoende was het erg rumoerig. Verder vond ik dat de prijslijst aan de hoge kant was. Ons etentje was al een beetje bedorven omdat mijn vrouw over een opstapje viel en erg veel pijn had, de meeste hulp kwam van een andere gast dat was jammer.
Alexandra H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
lekkere witte wijn. goed eten ..
alle gerechten ook het dessert.
nadeel , telkens een andere ober aan tafel loopt wat door elkaar.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten!!! Hadden het menu van de AH actie. Voorgerecht gebakken brie was heerlijk, hoofdgerecht van kipsate was ook prima en het granddessert was echt smullen!! Aanrader!!
hoppen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We werden prima ontvangen. We hebben prima gegeten. De bediening liet ons later de avond meermaals in de steek. We moesten lang wachten en de bediening vergat 2x de drankjes te brengen en moest hierop geattendeerd worden.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Zeker een aanrader, heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Gezellig op het terras gegeten en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Keurig
j.claasen2 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij zijn er al meer gaan eten en het was weer heel lekker en de bediening was weer geweldig als wij vragen hadden kregen wij een goede uitleg en het eten was geweldig.
m L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We hadden gereserveerd met de AH actie 2e menu gratis. Bij la colline bleek 1 AH menu 38 euro te zijn. En een gewoon zomermenu 17.50
Het is jammer dat la Colline op deze manier met de actie meedoet want dit was voor ons een afknapper terwijl het eten en de sfeer goed zijn.
Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wij hebben een erg leuk en gezellig etentje gehad. Werden goed geholpen door de obers. We werden gewezen op het zomer menu dat in ons geval een stuk voordeliger was.
Een echte aanrader
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben met z'n vieren een dagje Oss gedaan en hebben s'avonds heerlijk gegeten in La Colline met de AH dinerbon. We konden kiezen uit het zgn Iens menu, het voorgerecht Gefrituurde Brie was heerlijk zo ook de Carpaccio. Als hoofdgerecht hadden we gekozen Pepersteak, Vispotje en Ribroast, waarvan het vispotje wat tegen viel, had meer weg van een vissoep, maar de smaak was heerlijk. Het vlees was uitstekend en het toetje bestond uit Grand Dessert Deluxe. Uiteindelijk voor een redelijke prijs lekker gegeten.
henk.timmermans .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
eten goed ,sfeer goed ,kennis van de producten kan beter,, likeur en calvados na het diner besteld met koffie werd geserveerd in een heel klein niet bij de drank passende glaasje. p,s. de prijs was wel heel laag.
Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
We hebben het enorm gezellig gehad, een goed advies gehad van de serveerster over de heerlijke vis en de falafel burger. Ook werden wij er op gewezen dat we voor een menu konden kiezen en dit een stuk voordeliger was!

Heel erg bedankt voor de goede service
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mijn partner en ik hebben het AH menu genomen. We hadden beiden de carpaccio als voorgerecht en dat smaakte goed. Als hoofdgerecht had ik het vispotje en mijn partner de pepersteak en daar waren we beiden tevreden over, de frietjes en de salade die erbij gereserveerd werden waren erg lekker. We waren verrast dat we als toetje een grand dessert konden nemen, heerlijk. De bediening was heel vriendelijk.
londelaat .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het menu van ah vind ik in verhouding duur naast jullie standaard prijzen, jammer. Hiermee is er voor mensen geen enkel voordeel en zal ik niet meer de ah actie bij la coline verzilveren.