Over het restaurant Brasserie La bouche

Franse gerechten met Hollandse flair

Brasserie La Bouche is een van de best bewaarde geheimen van Badhoevedorp. Hier worden gerechten met uiterste zorg en precisie gepresenteerd. In de bereiding proef je Hollandse flair gecombineerd met Franse haute cuisine. En om het multiculturele plaatje compleet te maken, zijn ook de Ierse vleesspecialiteiten van de grill een dikke aanrader. Of je nou komt voor een zakenlunch of uitgebreid familiediner, tongstrelende gerechten zijn gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Brasserie La bouche

Maandag t/m Zondag

agm.vissenberg .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima gegeten bediening erg aardig en geduldig kom er zeker terug . Wij waren er nu voor de derde keer maar ook nu waren tevreden . Denk dat dit genoeg zegt.
Dea S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prettige gelegenheid met vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten en de wijn smaakten prima. We waren via de AH restaurantactie. Een menu voor twee personen voor 45 euro. Normaal 45 euro pp. De normale prijs zou echt aan de hoge kant zijn voor dit menu. onder actie geen aanrader dus. Al stond er op de kaart ook een menu voor 29,95 euro. Wellicht is de actie dus niet echt een actie! Ook jammer dat er geen wijn per glas verkrijgbaar is alleen halve of hele flessen. We overwegen wel nog een keer terug te gaan door de prettige bediening en ambiance.
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
het voorgerecht was niet smaakvol, zowel de zalm carpaccio als de gemarineerde tomaten smaakte waterig.
het hoofdgerecht kogelbiefstuk was taai en droog. de vis was oke.
het toetje zowel de kaasjes als het ijs is totaal niet speciaal. jammer wij zijn er maande geleden geweest en toen was het prima, nu is het zo basic en niet smaakvol dat we niet weer zullen gaan.
Jammer.
M T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij La Bouche en we werden verrast met enkele amuses tussendoor.
Het verrekenen via AH-voucher gaf wat tel-problemen. Met behulp van enkele collegae kwam dat weer goed.
SandraGerard .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten was erg lekker, cocktail met kip was smakelijk, carpaccio van zalm een beetje droog. Mijn man had als hoofdgerecht biefstuk, deze was bijzonder goed, ik had zeebaas filet prima. Een soepje tussendoor lekker en als nagerecht ijs met wafel en slagroom en mijn man kaas. De witte wijn was erg lekker, de sauvignon blanc en redelijk van prijs. we komen zeker terug.
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Correcte en vriendelijke bediening. Een aantrekkelijke menukaart. Weinig wachten tussen de gangen. Voor de derde keer met smaak gegeten. Het restaurant kunnen we iedereen aanraden. Wij komen er zeker terug.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Inmiddels is La Bouche een vertrouwd adres voor ons waar het altijd fijn vertoeven is en de speciale menu's van bijzondere kwaliteit en een ruime keuze.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij hebben hier via de AH bon gezellig met vrienden gegeten. Het eten was niets op aan te merken alles was even lekker. Wat jeugdig personeel wat in de leer was, dus er ging nog wel eens wat mis maar dat mocht de pret niet drukken.
Ta R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Matig eten en weinig culinair. Onze tafel kreeg niet eens een tafelkleed?? En de prijs was gewoon hoog voor het eten wat we kregen.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
uitstekende service en fijne sfeer.Voor herhaling vatbaar.
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor de tweede maal met volle tevredenheid genoten van de heerlijke gerechten die mooi opgemaakt en door hele vriendelijke en attente dames werden geserveerd. Prima locatie om te dineren.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima eten, zowel voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht als toetje, zeer vriendelijke ontvangst, lekkere wijn en een prima ambiance, ruimte genoeg tussen de tafels
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Via de AH-restaurantactie hier met vrienden gegeten. Het menu was aantrekkelijk, vier gangen voor € 37,50 per persoon. De kwaliteit van de gerechten was voortreffelijk, met zorg en aandacht bereid. Goede hoeveelheden. Hier werken mensen in de keuken die hun vak goed verstaan en met liefde het eten bereiden. Ook de bediening was correct en bijzonder vriendelijk. Complimenten!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was heerlijk maar het duurde allemaal te lang. We zaten ook een beetje onhandig, met 5 aan twee tafels die niet op elkaar pasten, in een wat rumoerige hoek van het restaurant.
Dorris S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
leuk restaurant ziet er goed uit leuke bediening en het eten was goed verzorgt en smakelijk. Het enige nadeel was dat het vrij koud was in het restaurant.
atibrink .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Eerder hier gegeten. Er zat niemand bij de receptie . Toen maar naar binnen gelopen. We zaten naast een zeer luidruchtig tafeltje zodat we elkaar af en toe nauwelijks konden verstaan. Mijn vriendin was tevreden over haar biefstuk, de mijne was enigszins taai, jammer. Misschien wordt het een beetje veel routine deze actie.
Hannneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
afgelopen zondag bij brasserie la bouche gegeten. Gezellig ontvangst en een leuk tafeltje in de serre. De iets wat gezette jongen die ons hielp had het niet onder controle. het was gezellig druk, we kregen vooraf een amuse en daarna ons voorgerecht. Bij het hoofdgerecht ging het helemaal mis, we kregen geen salade en friet bij ons hoofdgerecht en de jongen zei dat we dat zelf had moeten aangeven. Vervolgens kwam een meisje excuses maken en bracht de bijgerechten. Heerlijk gegeten, maar wat was de jongen sacherijnig. Al het personeel liep heel erg hard en zag er stralend uit, deze jongen heeft er duidelijk geen zin in. Voor ons geen la bouche meer. Als kers op de taart werd ons dessert ook nog vergeten, het meisje kwam naar ons toe om weer excuses te maken en bood ons koffie aan, je kon merken dat ze er erg mee zat dat het niet soepel liep.
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Brasserie La Bouche, gelegen aan de Schipholweg in Badhoevedorp heeft geen eigen parkeermogelijkheid. Aan de overkant van de straat kan je parallel aan de Schipholweg wel een plekje vinden (in het weekend tenminste als de daar liggende bedrijven gesloten zijn). Goede correcte ontvangst door de bediening die het die avond uiterst druk had door het grote aantal AH actie bezoekers. De brasserie was afgeladen vol maar de dames in de bediening en de keuken hebben hun taak voortreffelijk uitgevoerd. De AH actie gerechten waren van voorgerecht t/m nagerecht prima. Heerlijk gegeten en we gaan zeker binnenkort en later nog eens terug naar La Bouche. Enig minpuntje trad op bij de afrekening, waarbij wij de rekening kregen van een ander (groter) gezelschap. Niet onvoorstelbaar trouwens gezien de grote drukte. La Bouche kon het missertje ook bliksemsnel oplossen.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij zijn hier met de AH-restaurantactie hier geweest. Wij vonden het vegetarisch eten erg lekker, maar we vonden de AH-porties wel erg afgemeten. Service was goed, vriendelijk personeel. Wel zaten de AH-gasten in een apart, minder gezellig deel van het restaurant. We kregen een amuse van zalm maar wij eten dat als vegetariërs niet. Jammer dat er geen alternatief was. We hadden vlak daarvoor alles vegetarisch besteld... Vooraf kregen we een groentetaart, die lekker was. Tussendoor een mosterdsoepje, prima smaak. Hoofdgerecht was de tuinbonenburger, deze was erg klein op een zeer groot bord waardoor hij nog kleiner leek. Patat en salade werden erbij geserveerd, maar wel uit de meest kleine bakjes die ze konden vinden waar we dan met zijn tweeën van moesten eten. Na het hoofdgerecht hadden we serieus nog honger :-) Nagerecht was stroopwafeltiramisu uit een klein glaasje. Al met al goed eten, maar echt te kleine porties terwijl 'normale' gasten volle borden kregen. De prijs vind ik dan niet echt in verhouding, uiteindelijk betaal je het dan nog, zo kregen wij het gevoel. Natuurlijk snap ik dat het menu wordt aangepast voor de AH actie. Het was leuk, maar we komen hier geen tweede keer.
Gemma V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zonder AH actie menu is het eten beter! Ben regelmatig bij Brasserie Bouche geweest, dus heb ervaring! De akoestiek is heel slecht, je kan elkaar amper verstaan