Brasserie La bouche

Sloterweg 259 1171 CP Badhoevedorp Nederland Kaart
31-206592600

Over het restaurant Brasserie La bouche

Franse gerechten met Hollandse flair

Brasserie La Bouche is een van de best bewaarde geheimen van Badhoevedorp. Hier worden gerechten met uiterste zorg en precisie gepresenteerd. In de bereiding proef je Hollandse flair gecombineerd met Franse haute cuisine. En om het multiculturele plaatje compleet te maken, zijn ook de Ierse vleesspecialiteiten van de grill een dikke aanrader. Of je nou komt voor een zakenlunch of uitgebreid familiediner, tongstrelende gerechten zijn gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Brasserie La bouche

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor de tweede maal met volle tevredenheid genoten van de heerlijke gerechten die mooi opgemaakt en door hele vriendelijke en attente dames werden geserveerd. Prima locatie om te dineren.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima eten, zowel voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht als toetje, zeer vriendelijke ontvangst, lekkere wijn en een prima ambiance, ruimte genoeg tussen de tafels
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Via de AH-restaurantactie hier met vrienden gegeten. Het menu was aantrekkelijk, vier gangen voor € 37,50 per persoon. De kwaliteit van de gerechten was voortreffelijk, met zorg en aandacht bereid. Goede hoeveelheden. Hier werken mensen in de keuken die hun vak goed verstaan en met liefde het eten bereiden. Ook de bediening was correct en bijzonder vriendelijk. Complimenten!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was heerlijk maar het duurde allemaal te lang. We zaten ook een beetje onhandig, met 5 aan twee tafels die niet op elkaar pasten, in een wat rumoerige hoek van het restaurant.
Dorris S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
leuk restaurant ziet er goed uit leuke bediening en het eten was goed verzorgt en smakelijk. Het enige nadeel was dat het vrij koud was in het restaurant.
atibrink .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Eerder hier gegeten. Er zat niemand bij de receptie . Toen maar naar binnen gelopen. We zaten naast een zeer luidruchtig tafeltje zodat we elkaar af en toe nauwelijks konden verstaan. Mijn vriendin was tevreden over haar biefstuk, de mijne was enigszins taai, jammer. Misschien wordt het een beetje veel routine deze actie.
Hannneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
afgelopen zondag bij brasserie la bouche gegeten. Gezellig ontvangst en een leuk tafeltje in de serre. De iets wat gezette jongen die ons hielp had het niet onder controle. het was gezellig druk, we kregen vooraf een amuse en daarna ons voorgerecht. Bij het hoofdgerecht ging het helemaal mis, we kregen geen salade en friet bij ons hoofdgerecht en de jongen zei dat we dat zelf had moeten aangeven. Vervolgens kwam een meisje excuses maken en bracht de bijgerechten. Heerlijk gegeten, maar wat was de jongen sacherijnig. Al het personeel liep heel erg hard en zag er stralend uit, deze jongen heeft er duidelijk geen zin in. Voor ons geen la bouche meer. Als kers op de taart werd ons dessert ook nog vergeten, het meisje kwam naar ons toe om weer excuses te maken en bood ons koffie aan, je kon merken dat ze er erg mee zat dat het niet soepel liep.
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Brasserie La Bouche, gelegen aan de Schipholweg in Badhoevedorp heeft geen eigen parkeermogelijkheid. Aan de overkant van de straat kan je parallel aan de Schipholweg wel een plekje vinden (in het weekend tenminste als de daar liggende bedrijven gesloten zijn). Goede correcte ontvangst door de bediening die het die avond uiterst druk had door het grote aantal AH actie bezoekers. De brasserie was afgeladen vol maar de dames in de bediening en de keuken hebben hun taak voortreffelijk uitgevoerd. De AH actie gerechten waren van voorgerecht t/m nagerecht prima. Heerlijk gegeten en we gaan zeker binnenkort en later nog eens terug naar La Bouche. Enig minpuntje trad op bij de afrekening, waarbij wij de rekening kregen van een ander (groter) gezelschap. Niet onvoorstelbaar trouwens gezien de grote drukte. La Bouche kon het missertje ook bliksemsnel oplossen.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij zijn hier met de AH-restaurantactie hier geweest. Wij vonden het vegetarisch eten erg lekker, maar we vonden de AH-porties wel erg afgemeten. Service was goed, vriendelijk personeel. Wel zaten de AH-gasten in een apart, minder gezellig deel van het restaurant. We kregen een amuse van zalm maar wij eten dat als vegetariërs niet. Jammer dat er geen alternatief was. We hadden vlak daarvoor alles vegetarisch besteld... Vooraf kregen we een groentetaart, die lekker was. Tussendoor een mosterdsoepje, prima smaak. Hoofdgerecht was de tuinbonenburger, deze was erg klein op een zeer groot bord waardoor hij nog kleiner leek. Patat en salade werden erbij geserveerd, maar wel uit de meest kleine bakjes die ze konden vinden waar we dan met zijn tweeën van moesten eten. Na het hoofdgerecht hadden we serieus nog honger :-) Nagerecht was stroopwafeltiramisu uit een klein glaasje. Al met al goed eten, maar echt te kleine porties terwijl 'normale' gasten volle borden kregen. De prijs vind ik dan niet echt in verhouding, uiteindelijk betaal je het dan nog, zo kregen wij het gevoel. Natuurlijk snap ik dat het menu wordt aangepast voor de AH actie. Het was leuk, maar we komen hier geen tweede keer.
Gemma V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zonder AH actie menu is het eten beter! Ben regelmatig bij Brasserie Bouche geweest, dus heb ervaring! De akoestiek is heel slecht, je kan elkaar amper verstaan
RonaldR .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Goed menu, niet hoogstaand, maar ok. Prijs 4 gangen € 37,50. Aardige bediening, m.n. jonge medewerkers.
Gratis parkeren bij het hotel
helenaams .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten!! Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant en de bediening was uiterst vriendelijk Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten..
Geoffry F.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gisteren met z'n tweeën bij La Bouche gegeten.
Ik kan niet anders zeggen dat het heerlijk was en het personeel super vriendelijk is.
Kregen een amuse van zalm en een tussen gerecht championsoep van het huis.
de kogelbiefstuk die ik had was heerlijk mals met een heerlijk sausje erover.
Komen volgende week weer heerlijk eten met 8 personen.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prettige ontvangst en prima 4 gangen menu. Porties waren niet groot maar dat was wat ons betreft prima. Kwaliteit was zeker oké.
ell V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
gisteren heerlijk gegeten bij brasserie La bouche, we komen regelmatig hier eten. We kregen een heerlijke amuse en vervolgens een 3 gangen diner. Alles goed verzorgd. Je kon duidelijk merken dat het personeel in wijken werkte en dat de jongen die ons bediende het niet aankon, er kon geen lachje vanaf. Uiteindelijk kwam een meisje onze bestelling opnemen. Heerlijk gegeten maar La bouche moet zijn personeel beter inwerken of meer personeel inzetten, al met al een gezellige avond gehad maar dit is een aandachtspuntje,
J.m. V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prettig gesitueerd hotel-restaurant met ruime parkeerplaats.
Aantrekkelijke menukaart met goede -redelijk geprijsde- wijnen.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Vroeger aten we daar geregeld en was de naam nog De Herberg en nu dan La Bouche. Het eten is nog steeds goed, verzorgd en smakelijk. Je kunt daar prima eten voor een redelijke prijs.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij werden heel prettig ontvangen, het diner op de AH actie was voortreffelijk, goede ambiance, prima bediening. Een aanrader en wij komen hier zeker terug!
Griffioen63 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten is voortreffelijk. Prima sfeer en ambiance. Een huiselijk gevoel. Bediening is prima. Goede service, en gastvrij. Een gezellig avondje uit.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het eten was gemiddeld van kwaliteit. De bediening vriendelijk. Op onze "klacht" werd goed geanticipeerd. Zeer gezellige entourage, nog in kerstsfeer. Wij zijn hier is 1998 getrouwd. Dus gaan uit nostalgische beweegredenen af en toe terug.