Over het restaurant Brasserie La bouche

Onlangs is brasserie La Bouche helemaal gerestyled tot een eigentijds, warm ingerichte brasserie. Wat dacht je van heerlijke hamburgers, hotdogs maar natuurlijk ook mooie visgerechten of een overheerlijke Chateau Briand.Of je nou komt voor een zakenlunch of uitgebreid familiediner, tongstrelende gerechten zijn gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Brasserie La bouche

Maandag tot en met zaterdag (Zondag gesloten)
- Keuken geopend van 12.00 tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie La bouche

Pmesancker V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2019
Een geweldige ervaring vorige week, iedere keer weer. Erg mooi geworden en er hangt een heerlijke sfeer. De service was erg attent en iedereen had een lach op het gezicht. Ik kom hier graag weer terug.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Prijs kwaliteit verhouding was wat aan de hoge kant.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Lekker gegeten, heerlijke wijn, gezellige sfeer, zeer vriendelijke bediening en ook héél kindvriendelijk ( kinderen mochten mee de keuken in om een ijsje en een cadeautje uit te kiezen, superleuk!). Het was erg rustig, zelfs op vrijdagavond, maar dat vonden wij niet storend. Wij komen terug!!
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Leuk betrokken personeel, , kleine kaart, de bediening was vlot.
Eten werd snel geserveerd. aanpassingen in het menu waren mogelijk.
Gezellige sfeer
Goed om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad, graag tot een volgende keer.

Els H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Onlangs hier met wat vrienden gegeten en we hebben genoten van de warme sfeer, het lekkere eten en ook de bediening dikke puim! Wij gaan snel weer!
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Brasserie doet de kwaliteit van het eten niet de eer aan die het verdient. Heerlijk gegeten met een groep van 9 personen. De kaart is niet super uitgebreid, maar heeft naar ons idee een juiste keuze/diversiteit waarin iedereen iets naar zin kan vinden. Gerechten zijn simpel opgemaakt, maar met een duidelijk aandacht voor detail. Bediening is vriendelijk en hulpvaardig, maar niet altijd even bekend met gerechten (vertaald naar Engels) wat kleine verwarring bracht, maar goed en correct is opgelost.
Hartelijk dank voor uw resencie, goed om te lezen dat het eten en de bediening naar wens was.

Graag tot een volgende keer.

• Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. De hertenboutbiefstuk was heerlijk mals en de rode wijn smaakte er prima bij, wij komen zeker terug.
Hartelijk dank voor uw reactie, fijn dat de hertenbout en de wijn naar uw wens was, graag tot een volgende keer in de brasserie.

Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Prima eten voor een goede prijs
Lidy K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Dé bediening was zeer vriendelijk
Marjon K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Helaas deden ze niet mee met de ah restaurantweek. Verder heerlijk gegeten mooi gepresenteerd en zeer lekker. Leuke inrichting en gezellige sfeer.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk buiten gegeten op het terras, malse ossenhaas en lekkere catch of the day, Bediening was prima, wij komen zeker terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
De twee steaks voor mijn vrouw en mij werden opgediend op een houten plank en waren daardoor lauw en maar net eetbaar. Ik heb dit ook aan het bedienend personeel gemeld, die aan de keuken zouden doorgeven.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Was gezellig en heerlijk gegeten
Alexandra S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Was voor de verbouwing ook met een een zakelijk diner geweest en ben van mening dat de sfeer wel verbetert is.
Eten wat goed. Kom zeker met ons team terug.
Co V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk en professioneel.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Fijne bediening; snel, oplettend en zeer vriendelijk. Het eten is van goede kwaliteit. Sfeer prima. Goede toevoeging voor het dorp!
E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Na de verbouwing een stuk gezelliger met een leuke menukaart en een gevarieerde wijnkaart.
Personeel is erg vriendelijk en weten wat ze doen.
Gaan hier zeker nog een keertje eten
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Het restaurant is recentelijk verbouwd, de sfeer is erg gezellig en ongedwongen. Vriendelijk attent personeel, voorgerecht de gerookte zalm is een aanrader, leuk opgediend in een 'sardineblikje'. De Chateau Briand heerlijk mals met een goede Bernaise saus erbij, en het de Dame Blache erg leuk en anders dan anders. Aan een ander tafeltje zaten 5 jonge Amerikanen die deden zich te goed aan de Burgers en Dogs, dus voor een aparte hamburger kun je hier ook prima terecht.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, het restaurant is helemaal vernieuwd, ziet er warm en gezellig uit, helemaal top. Leuk dat er nu ook een bar in het restaurant is.