Over het restaurant Brasserie La bouche

Franse gerechten met Hollandse flair

Brasserie La Bouche is een van de best bewaarde geheimen van Badhoevedorp. Hier worden gerechten met uiterste zorg en precisie gepresenteerd. In de bereiding proef je Hollandse flair gecombineerd met Franse haute cuisine. En om het multiculturele plaatje compleet te maken, zijn ook de Ierse vleesspecialiteiten van de grill een dikke aanrader. Of je nou komt voor een zakenlunch of uitgebreid familiediner, tongstrelende gerechten zijn gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Brasserie La bouche

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Brasserie La bouche

tinekekrikke .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met AH bonnen gegeten, met 5 personen. Keuze uit AH menu is beetje beperkt. Voor en hoofd gerecht zijn subliem, toetje goed. Bediening was zeer vriendelijk en goed. Diner kost 45 euro (dus met diner bon voor twee personen) voor de vjifde persoon die volle prijs moet betalen is het een beetje prijzig. Overigens staan op de site weer andere prijzen, beetje verwarrend. Heerlijk gegeten en een aanrader.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De gerechten smaken redelijk, maar de echte smaken ontbreken een beetje. De sfeer is prettig maar het is natuurlijk niet prettig als je nog aan het eten bent en de tafels om je heen worden afgeruimd en gedekt voor het ontbijt (het is ook een hotel). De bediening is uitermate vriendelijk.
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Attente en vriendelijke bediening. Goede adviezen bij het uitzoeken van de wijnen. Heerlijke gerechten. We komen er zeker weer terug.
rt.nieuwboer .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij hadden vooraf een etagére met mini-voorafjes. Heel erg leuk en lekker! Alle gerechten waren smakelijk en de borden zagen er mooi opgemaakt uit. De hoeveelheid eten was ook prima.
De bediening was zeer vriendelijk en attent zonder opdringerig te zijn.
Kortom: We gaan hier zeker nog een keer dineren!
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het was heerlijk en verrassend. Je kon ook een karaf kraanwater krijgen .???? Moet kort en krachtig zijn en dat is dit. Moet ik dan dingen gaan verzinnen ,dan. Geen recensie!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Uitstekend restaurant met prima verzorgde en verrassende gerechten. We hebben uitbundig genoten.
Probeer maar eens de étagère als voorgerecht!
e.j.stam .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We kennen dit restaurant al jaren en dineren hier altijd prettig. Uitstekend eten voor een keurige prijs, prettige en snelle bediening. We nemen hier soms ook gasten mee nagar toe.
willemremme .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het restaurant is niet het modernste maar wat een geweldig kwaliteit van eten en service. Wij waren hier voor het eerst n.a.v. de resraurantactie van A.H. De speciale kaart was beperkt maar het eten was echt fantastisch. La Bouche serveerde extra een heerlijke amuse en en extra tussengerecht. Wij komen hier zeker terug wel of geen actie.
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
TOP BEDIENING!
gisteravond heerlijk gedineerd met mijn man bij La Bouche. We hadden van te voren even gebeld en kregen een leuk tafeltje in de serre. We werden leuk ontvangen en het meisje vertelden dat ze maar met zijn tweeën waren dus dat ze hun best deden om de aandacht zo goed mogelijk te verdelen. We zijn al eerder door deze twee meiden bediend maar ondanks dat het eigenlijk te druk was voor 2 vind ik het heel knap hoe ze het iedereen naar de zin maakte.
je kon merken dat ze super op elkaar waren ingespeeld en het liep als een trein. We kregen een heerlijke amuse, goed wijn advies en heel belangrijk de meiden hadden echt plezier in hun werk. La bouche ga zo door en houdt deze meiden goed vast!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
AH-menu: voorgerecht en extra tussengerecht zeer eenvoudig, niet zo lekker. Hoofdgerecht heel prima evenals het nagerecht. Had de indruk dat de prijs wat verhoogd was t.o.v. a la carte. Wachttijden zeer lang, wellicht onderbezetting keuken? Verder alles prima.
agm.vissenberg .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima gegeten bediening erg aardig en geduldig kom er zeker terug . Wij waren er nu voor de derde keer maar ook nu waren tevreden . Denk dat dit genoeg zegt.
Dea S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prettige gelegenheid met vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten en de wijn smaakten prima. We waren via de AH restaurantactie. Een menu voor twee personen voor 45 euro. Normaal 45 euro pp. De normale prijs zou echt aan de hoge kant zijn voor dit menu. onder actie geen aanrader dus. Al stond er op de kaart ook een menu voor 29,95 euro. Wellicht is de actie dus niet echt een actie! Ook jammer dat er geen wijn per glas verkrijgbaar is alleen halve of hele flessen. We overwegen wel nog een keer terug te gaan door de prettige bediening en ambiance.
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
het voorgerecht was niet smaakvol, zowel de zalm carpaccio als de gemarineerde tomaten smaakte waterig.
het hoofdgerecht kogelbiefstuk was taai en droog. de vis was oke.
het toetje zowel de kaasjes als het ijs is totaal niet speciaal. jammer wij zijn er maande geleden geweest en toen was het prima, nu is het zo basic en niet smaakvol dat we niet weer zullen gaan.
Jammer.
M T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij La Bouche en we werden verrast met enkele amuses tussendoor.
Het verrekenen via AH-voucher gaf wat tel-problemen. Met behulp van enkele collegae kwam dat weer goed.
SandraGerard .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten was erg lekker, cocktail met kip was smakelijk, carpaccio van zalm een beetje droog. Mijn man had als hoofdgerecht biefstuk, deze was bijzonder goed, ik had zeebaas filet prima. Een soepje tussendoor lekker en als nagerecht ijs met wafel en slagroom en mijn man kaas. De witte wijn was erg lekker, de sauvignon blanc en redelijk van prijs. we komen zeker terug.
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Correcte en vriendelijke bediening. Een aantrekkelijke menukaart. Weinig wachten tussen de gangen. Voor de derde keer met smaak gegeten. Het restaurant kunnen we iedereen aanraden. Wij komen er zeker terug.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Inmiddels is La Bouche een vertrouwd adres voor ons waar het altijd fijn vertoeven is en de speciale menu's van bijzondere kwaliteit en een ruime keuze.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij hebben hier via de AH bon gezellig met vrienden gegeten. Het eten was niets op aan te merken alles was even lekker. Wat jeugdig personeel wat in de leer was, dus er ging nog wel eens wat mis maar dat mocht de pret niet drukken.
Ta R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Matig eten en weinig culinair. Onze tafel kreeg niet eens een tafelkleed?? En de prijs was gewoon hoog voor het eten wat we kregen.