Brasserie La bouche

Sloterweg 259 1171 CP Badhoevedorp Nederland Kaart
31-206592600

Over restaurant Brasserie La bouche

Franse gerechten met Hollandse flair

Brasserie La Bouche is een van de best bewaarde geheimen van Badhoevedorp. Hier worden gerechten met uiterste zorg en precisie gepresenteerd. In de bereiding proef je Hollandse flair gecombineerd met Franse haute cuisine. En om het multiculturele plaatje compleet te maken, zijn ook de Ierse vleesspecialiteiten van de grill een dikke aanrader. Of je nou komt voor een zakenlunch of uitgebreid familiediner, tongstrelende gerechten zijn gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Brasserie La bouche

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Door grote groep gasten dichtbij wel zeer rumoerig. Was niet makkelijk met mijn tafelgenoot te communiceren. Verder prima bediening en gezellige ambiance
Kraan1937 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Correcte en verzorgde lunch waarvan we hebben genoten. De bediening is professioneel en de keuken past zich naar de wensen van de klant direct aan. Een felelicitatie waard!
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goede ontvangst. De smaakvolle gerechten hebben we met plezier gegeten. Een bijzonder makkelijk bereikbare locatie waar het prima parkeren is. Bij gelegenheid komen we graag nog eens terug.
Joanjoan .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goede aanbieding van AH reden om daar te boeken en eens een onbekend restaurant te bezoeken. We komen terug voor de gamba's
Leoniehartman .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vanavond gegeten in la bouche. Eten hier vaker, keuken is goed, maar organisatie en bediening weer niet o.k. Erg lang wachten, borden worden niet afgeruimd, glazen blijven leeg. Terwijl de meisjes steeds langslopen maar niets doen. Zien ze het niet? Duidelijk om kraanwater gevraagd, kregen flessen met losse zwarte dop, geen etiket, maar wel 3,50 euro per fles. Over geklaagd en het bedrag werd uiteindelijk van de rekening afgetrokken. Was 13,50 euro voor 3 flessen! Dit kan echt niet in in restaurant. Wees dan duidelijk bij de bestelling. Jammer.
Dea.klijmij .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een klein puntje ...
De gemengde groenten bij het ragoutbakje had iets gaarder gemogen.

Verdere kwaliteit uitstekend.

Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

Zèker voor herhaling vatbaar!
Put6 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ondanks dat wij even moesten schakelen vanwege een nieuwe kaart zijn we positief verrast!!
Eten was prima en de bediening begrijpt dat je een avondje uit bent. Een echte aanrader dus.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Sfeerloos en saai. De prijs van de drankjes en het menu was dusdanig gemanipuleerd dat het alsnog heel duur is. Opvallend was dat de zegelklanten geen wit tafellinnen hadden. Stomerij te duur. Absoluut geen aanrader.
Gre V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Top avond gehad, alles klopte.....Leuke bediening, eten zeer smaakvol, we genoten er zichtbaar van de tafel naast ons kwam bij elk gerecht vragen wat het was. ....heerlijk avondje uit, komen snel terug....BEDANKT ALLEMAAL.
Gre V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Oooooh.....was een feestje om het op te mogen eten, vroeger best vaak gegeten maar stukje rijd en meer dan waard.Super leuke bediening extraatje amuse heel schattig eten top smaken....Wij genoten er zo duidelijk van dat andere tafel kwam vragen wat we hadden gegeten. Tot snel....TOP.
Petratouw46 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij waren hier voor de 2e keer.
Heerlijk gegeten. vlotte bediening.
vriendelijk personeel
Ik vond allen lawaaierig, het leek wel of iedereen steeds harder ging praten.
Ik kon mijn partner moeilijk verstaan.
Jessica Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Restaurant houd goed rekening met allergieën. Wij hebben lekker gegeten.
Sfeer was wat minder, restaurant oogt vrij kil. Vriendelijke bediening.
Ankie B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
vriendelijke ontvangst, heerlijk eten vooral de paddestoelensoep. een echte aanrader dit restaurant. ook goede parkeergelegenheid
Mayrob .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Goed gegeten,verassende smaken.
Beetje jammer dat je ongevraagd een bospaddestoelensoepje krijgt geserveerd waarvoor dan €2,50 word berekend.
AlexandraSamuels .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Met de Ah actie gegeten in het restaurant. Erg fijne Bediening En Mooie Gerechten. Aanrader voor de fijn proever. Wij komen hier zeker terug.
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Hele lekkere carpaccio en paddestoelensoep!
om 18.00 zijn er al veel mensen.
Wijn, beer etc zijn duur!
Dessert was te simpel, lekker ijsje
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
goede en plezierige ervarig
Nancyvisser02 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Leuke locatie. Het eten is goed, de sfeers is rustig en gezellig. Bediening is oké. Alles bij elkaar zeer gezellige avond gehad. Zeker een aanrader. Leuk trouwens dat ze ook een Italiaanse keuken (La Bocca) hebben....
Hanneke.smienk .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Eten was erg lekker, al is de wafel wel misleidend. Wij dachten dat het een brusselse wafel zou zijn maar het was een koekje.
Ineke.kh .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten ,super bediening alleen wat wij een beetje jammer vinden dat ze voor een normaal biertje 3,75 vragen is extreem veel .