Over het restaurant Brasserie La bouche

Franse gerechten met Hollandse flair

Brasserie La Bouche is een van de best bewaarde geheimen van Badhoevedorp. Hier worden gerechten met uiterste zorg en precisie gepresenteerd. In de bereiding proef je Hollandse flair gecombineerd met Franse haute cuisine. En om het multiculturele plaatje compleet te maken, zijn ook de Ierse vleesspecialiteiten van de grill een dikke aanrader. Of je nou komt voor een zakenlunch of uitgebreid familiediner, tongstrelende gerechten zijn gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Brasserie La bouche

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Brasserie La bouche

Wim R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten met prima bediening. De inrichting is wat sober.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met Ah actiebonnen in la bouche gegeten. Er is een aparte AH kaart. Diner keuze is hierdoor wat 8beperkt vergeleken met de normale kaart. Het geserveerde was goed op smaak, mooie porties. Bediening prima. Kortom een geslaagde avond.
Ursula S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Slechte ervaring hier. Ik had gereserveer met de AH aktie en aangegeven dat we met twee kinderen kwamen, dus of er rekening kon worden gehouden met niet te lange wachttijden. Dit ook voor we aan tafel gingen nog gevraagd, en het was geen probleem. We kregen de gewone kaart, terwijl we de AH kaart moesten krijgen. Vervolgens 50 minuten(!!) moeten wachten op de eerste gang! Er zat een hard stukje plastic in mijn voorgerecht, de zalmcarpaccio, ter compensatie kreeg ik wel een glas wijn, dat was aardig. Toen weer veel te lang wachten op de volgende gang. Mijn kogelbiefstuk was droog en ik kreeg pas een nieuwe toen de rest het eten al op had. Bediening deed op zich wel hun best, maar jonge mensen met weinig ervaring, geen enkele senior op de vloer. Hete koffie geef je nooit aan vlak over het hoofd van een 4-jarige! Vanwege het lange wachten hebben wij ons desert maar laten zitten.
Ons beklag gedaan bij het moeten betalen van de volledige rekening. Er werd nog wel gezegd dat het onverwacht druk was geworden, oftewel; er zijn meer mensen binnengekaten dan het personeel aankon. Ze zouden het nog wel navragen. Daar hoor je natuurlijk niks meer van...
Al met al, slecht gegeten, veel te lang moeten wachten en niet erg capabele bediening. Zelfs met de AH aktie veel teveel moeten betalen voor deze zeer teleurstellende avond.
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was niet de eerste keer dat wij La Bouche bezocht hebben.Dat geeft al aan dat wij zeer tevreden zijn over La Bouche. Prima restaurant met fijne medewerkers en een zeer goede kok. Onze complimenten.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
heerlijk geluncht, je krijgt een keuzemenu met vlees,vis of vegetarisch, leuk verzorgd restaurant met vriendelijke bediening. makkelijk parkeren. en een heerlijk glas wijn.
tinekekrikke .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
creatieve en deskundige keukenmeesters, prettige bediening, hoge kwaliteit.
we werden verrast door het keuzemenu, met een etagère vol verrassende voorgerechtjes, stuk voor stuk heerlijk smakend en prachtig om te zien. hoofdgerecht ook heerlijk en mooi aangekleed. nagerecht: beperkte keuze uit 3, maar onze keuze was prima.
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met AH bonnen gegeten, met 5 personen. Keuze uit AH menu is beetje beperkt. Voor en hoofd gerecht zijn subliem, toetje goed. Bediening was zeer vriendelijk en goed. Diner kost 45 euro (dus met diner bon voor twee personen) voor de vjifde persoon die volle prijs moet betalen is het een beetje prijzig. Overigens staan op de site weer andere prijzen, beetje verwarrend. Heerlijk gegeten en een aanrader.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De gerechten smaken redelijk, maar de echte smaken ontbreken een beetje. De sfeer is prettig maar het is natuurlijk niet prettig als je nog aan het eten bent en de tafels om je heen worden afgeruimd en gedekt voor het ontbijt (het is ook een hotel). De bediening is uitermate vriendelijk.
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Attente en vriendelijke bediening. Goede adviezen bij het uitzoeken van de wijnen. Heerlijke gerechten. We komen er zeker weer terug.
rt.nieuwboer .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij hadden vooraf een etagére met mini-voorafjes. Heel erg leuk en lekker! Alle gerechten waren smakelijk en de borden zagen er mooi opgemaakt uit. De hoeveelheid eten was ook prima.
De bediening was zeer vriendelijk en attent zonder opdringerig te zijn.
Kortom: We gaan hier zeker nog een keer dineren!
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het was heerlijk en verrassend. Je kon ook een karaf kraanwater krijgen .???? Moet kort en krachtig zijn en dat is dit. Moet ik dan dingen gaan verzinnen ,dan. Geen recensie!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Uitstekend restaurant met prima verzorgde en verrassende gerechten. We hebben uitbundig genoten.
Probeer maar eens de étagère als voorgerecht!
e.j.stam .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We kennen dit restaurant al jaren en dineren hier altijd prettig. Uitstekend eten voor een keurige prijs, prettige en snelle bediening. We nemen hier soms ook gasten mee nagar toe.
willemremme .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het restaurant is niet het modernste maar wat een geweldig kwaliteit van eten en service. Wij waren hier voor het eerst n.a.v. de resraurantactie van A.H. De speciale kaart was beperkt maar het eten was echt fantastisch. La Bouche serveerde extra een heerlijke amuse en en extra tussengerecht. Wij komen hier zeker terug wel of geen actie.
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
TOP BEDIENING!
gisteravond heerlijk gedineerd met mijn man bij La Bouche. We hadden van te voren even gebeld en kregen een leuk tafeltje in de serre. We werden leuk ontvangen en het meisje vertelden dat ze maar met zijn tweeën waren dus dat ze hun best deden om de aandacht zo goed mogelijk te verdelen. We zijn al eerder door deze twee meiden bediend maar ondanks dat het eigenlijk te druk was voor 2 vind ik het heel knap hoe ze het iedereen naar de zin maakte.
je kon merken dat ze super op elkaar waren ingespeeld en het liep als een trein. We kregen een heerlijke amuse, goed wijn advies en heel belangrijk de meiden hadden echt plezier in hun werk. La bouche ga zo door en houdt deze meiden goed vast!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
AH-menu: voorgerecht en extra tussengerecht zeer eenvoudig, niet zo lekker. Hoofdgerecht heel prima evenals het nagerecht. Had de indruk dat de prijs wat verhoogd was t.o.v. a la carte. Wachttijden zeer lang, wellicht onderbezetting keuken? Verder alles prima.
agm.vissenberg .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima gegeten bediening erg aardig en geduldig kom er zeker terug . Wij waren er nu voor de derde keer maar ook nu waren tevreden . Denk dat dit genoeg zegt.
Dea S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prettige gelegenheid met vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten en de wijn smaakten prima. We waren via de AH restaurantactie. Een menu voor twee personen voor 45 euro. Normaal 45 euro pp. De normale prijs zou echt aan de hoge kant zijn voor dit menu. onder actie geen aanrader dus. Al stond er op de kaart ook een menu voor 29,95 euro. Wellicht is de actie dus niet echt een actie! Ook jammer dat er geen wijn per glas verkrijgbaar is alleen halve of hele flessen. We overwegen wel nog een keer terug te gaan door de prettige bediening en ambiance.
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
het voorgerecht was niet smaakvol, zowel de zalm carpaccio als de gemarineerde tomaten smaakte waterig.
het hoofdgerecht kogelbiefstuk was taai en droog. de vis was oke.
het toetje zowel de kaasjes als het ijs is totaal niet speciaal. jammer wij zijn er maande geleden geweest en toen was het prima, nu is het zo basic en niet smaakvol dat we niet weer zullen gaan.
Jammer.
M T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij La Bouche en we werden verrast met enkele amuses tussendoor.
Het verrekenen via AH-voucher gaf wat tel-problemen. Met behulp van enkele collegae kwam dat weer goed.