Brasserie La bouche

Sloterweg 259 1171 CP Badhoevedorp Nederland Kaart
31-206592600

Over restaurant Brasserie La bouche

Franse gerechten met Hollandse flair

Brasserie La Bouche is een van de best bewaarde geheimen van Badhoevedorp. Hier worden gerechten met uiterste zorg en precisie gepresenteerd. In de bereiding proef je Hollandse flair gecombineerd met Franse haute cuisine. En om het multiculturele plaatje compleet te maken, zijn ook de Ierse vleesspecialiteiten van de grill een dikke aanrader. Of je nou komt voor een zakenlunch of uitgebreid familiediner, tongstrelende gerechten zijn gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Brasserie La bouche

• Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
goede en plezierige ervarig
Nancyvisser02 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Leuke locatie. Het eten is goed, de sfeers is rustig en gezellig. Bediening is oké. Alles bij elkaar zeer gezellige avond gehad. Zeker een aanrader. Leuk trouwens dat ze ook een Italiaanse keuken (La Bocca) hebben....
Hanneke.smienk . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Eten was erg lekker, al is de wafel wel misleidend. Wij dachten dat het een brusselse wafel zou zijn maar het was een koekje.
Ineke.kh . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten ,super bediening alleen wat wij een beetje jammer vinden dat ze voor een normaal biertje 3,75 vragen is extreem veel .
Hans1525 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Goed gelegen met veel gratis parkeer plaatsen. Bediening is vriendelijk en de service is goed. De gerechten zijn smakelijk. Kortom, hier kan je best een avond uit eten.
Bw9002 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk en correct. Ze bemen de tijd voor je . En je mag zelf ook de tijd nemen. Een amuse op n houten lepeltje vinden wij niet erg fris. Dat was jammer. Verder top. Her restaurant doet qua inrichting denken aan een eetzaaltje in n hotel niet heel sfeervol.
Maar al met al een fijne avond gehad!
Makan-enak . Fijnproever (8 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De bediening kan ( wat mij betreft en met mijn eerdere ervaring ) beter. We moesten tamelijk toch wat lang wachten op onze gerechten. Een uitleg van de gerechten zou ook op z'n plaats zijn.
De ambiance was niet zo als ik mij ( voor zo'n restaurant ) voorstelde. Ben een ervaring rijker geworden, maar zal niet zo gauw weer terugkomen.
Veroniquekeek . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het hoofdgerecht, de gnochi, vond mijn man het lekkerst. Ik vond het voorgerecht met zalm het lekkerst ook al vond ik de aarappelkoekjes wat droog.
De bediening was vriendelijk. Het was jammer dat er geen tafelkleed op tafel lag zoals op veel andere tafels maar we hadden pas een hal uur voor aankomst geboekt dus daar was misschien geen tijd voor.
Bmw . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
we hebben verrukkelijk gegeten de een kabbeljouw en de ander entrecote
beide perfect gegaard
de bediening was gezellig
alleen bij afrekenen moest er 3 keer na gekeken worden
we gaan er gauw weer eten
Cboortman . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben lekker gegeten bij la bouche was goed verzorgd Rn zag er goed uit. Voor herhaling vatbaar. De antourage is wat verouderd maar was verder goed verzorgd. Was voor ons niet te ver tien km.
Sylbolmeijer . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Eten was heerlijk en goed klaargemaakt de bediening zeer vriendelijk en de 6 voor het interieur is mijn persoonlijke smaak, maar was wel zeer netjes en verzorgd.
Martin D. Gastronoom (45 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We aten hier vanwege de AH restaurantactie. Redelijk gezellig, maar het is toch onderdeel van een hotel natuurlijk. Prima gegeten, daarom een 8. De bediening is vriendelijk, niet altijd even oplettend, maar stukken beter dan verleden jaar. Al met al een prima restaurant waar je lekker kunt eten.
Olaf1979 . Bourgondiër (3 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Hier gegeten via de AH restaurant actie. Eten was prima, maar bediening wat traag. Het duurde redelijk lang. Wel leuk dat het restaurant een soepje van de zaak aanbiedt voor het AH gasten.
Willegen . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijk eten.Netjes geklede tafels.Gezellige sfeer.Vriendelijke en attente bediening. Prima avond gehad. Komen graag nog een keer.
Flavioamsterdam . Bourgondiër (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We hebben voortreffelijk hier vanavond gegeten.
Het personeel was professioneel, correct en vriendelijk!
De 3 gangen Menu was goed van smaak, vers en gevarieerd. Bovendien ben je weg
van de drukte in Amsterdam, kortom heel goed en een aanrader!
Boerke77 . Gastronoom (15 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Lekker gegeten, vooral de Chateau Briand en de garnalen kroketjes, de bediening was vriendelijk en had goede uitleg over de gerechten. Makkelijk parkeren was ook een pre.
Bala.paramanathan . 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Gisteren gegeten bij La Bouche met z’n vieren. Het eten was wel OK maar niets bijzonders. De omgeving was prettig. Toen ik gisteren avond thuis kwam ontdekte ik dat de restaurant rekening niet klopte – ik heb veel meer betaald dan ik moest. Vandaag weer naar het restaurant toe. Ze hebben de rekening gecheckd en ik had wel gelijk. Excuus aangeboden en ik heb mijn geld terug gekregen met excuus en een slappe “smoes” dat de gerechten niet goed aangeslagen zijn in de kas. We hebben de standaard maand menu genomen. Als de smoes wel klopt dan heeft iedereen die de maand menu heeft genomen meer betaald dan het nodig was. Al met al een goeden reden om niet terug te keren.
Beste heer, mevrouw,

Wij betreuren het te lezen dat u suggereert dat wij de boel opzettelijk verkeerd in rekening brengen.
Op 31 mei zijn wij gestart met het nieuwe aktiemenu. Een dag eerder dan gepland.
Op die dag worden ook alle gerechten en prijzen in de kassa ingevoerd.
Bij het invoeren van de prijs van de soep een fout gemaakt. En helaas heeft u
daardoor het verkeerde bedrag op de rekening gekregen.
Nadat wij u meerdere keren excuses hebben aangeboden en uiteraard het teveel betaalde hebben geretourneerd is natuurlijk ook onmiddelijk de juiste prijs in ons kassasysteem gezet.
Hetgeen u is verteld klopt dus wel degelijk en daarom betreuren wij uw reaktie.
Maartje O. Fijnproever (7 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Gezellige sfeer , aardige bediening. Menu was gevarieerd en smaakte prima. Prima restaurants voor meerdere generaties. Ook goed bereikbaar.
Gerard T. Gastronoom (33 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Na wat discussie of ik wel of niet gereserveerd had, en zo ja bij la bouche of la bocca, uiteindelijk plaatsgenomen in de brasserie.
Als voorgerecht salade met warme geitenkaas, honing en noten genomen. De salade zag er wat verlept en donker uit. De geitenkaas was niet echt bijzonder, hetgeen het gerecht wel erg gewoontjes maakte. Als hoofdgerecht kozen we chateaubriand met ui en bearnaisesaus. De saus kwam zo uit een pakje en was niet lekker. De chateaubriand was goed. Dessert veilig gekozen in de vorm van ijs. Al met al hadden we hier gezien de recensies op Iens hogere verwachtingen van. Bij het afrekenen vonden we het totaalbedrag niet in verhouding met de kwaliteit van het gebodene.
Redelijk restaurant, te duur, en goed voor een eenmalig bezoekje van onze kant.
TioTheDutch . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Lekker eten en goede service. We hebben met 4 personen (zakelijk) gegeten bij La Bouche. Prima sfeer in het restaurant dat via het hotel te bereiken is.