Brasserie La bouche

Sloterweg 259 1171 CP Badhoevedorp Nederland Kaart
31-206592600

Over het restaurant Brasserie La bouche

Franse gerechten met Hollandse flair

Brasserie La Bouche is een van de best bewaarde geheimen van Badhoevedorp. Hier worden gerechten met uiterste zorg en precisie gepresenteerd. In de bereiding proef je Hollandse flair gecombineerd met Franse haute cuisine. En om het multiculturele plaatje compleet te maken, zijn ook de Ierse vleesspecialiteiten van de grill een dikke aanrader. Of je nou komt voor een zakenlunch of uitgebreid familiediner, tongstrelende gerechten zijn gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Brasserie La bouche

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
helenaams .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten!! Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant en de bediening was uiterst vriendelijk Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten..
Geoffry F.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gisteren met z'n tweeën bij La Bouche gegeten.
Ik kan niet anders zeggen dat het heerlijk was en het personeel super vriendelijk is.
Kregen een amuse van zalm en een tussen gerecht championsoep van het huis.
de kogelbiefstuk die ik had was heerlijk mals met een heerlijk sausje erover.
Komen volgende week weer heerlijk eten met 8 personen.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prettige ontvangst en prima 4 gangen menu. Porties waren niet groot maar dat was wat ons betreft prima. Kwaliteit was zeker oké.
ell V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
gisteren heerlijk gegeten bij brasserie La bouche, we komen regelmatig hier eten. We kregen een heerlijke amuse en vervolgens een 3 gangen diner. Alles goed verzorgd. Je kon duidelijk merken dat het personeel in wijken werkte en dat de jongen die ons bediende het niet aankon, er kon geen lachje vanaf. Uiteindelijk kwam een meisje onze bestelling opnemen. Heerlijk gegeten maar La bouche moet zijn personeel beter inwerken of meer personeel inzetten, al met al een gezellige avond gehad maar dit is een aandachtspuntje,
J.m. V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prettig gesitueerd hotel-restaurant met ruime parkeerplaats.
Aantrekkelijke menukaart met goede -redelijk geprijsde- wijnen.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Vroeger aten we daar geregeld en was de naam nog De Herberg en nu dan La Bouche. Het eten is nog steeds goed, verzorgd en smakelijk. Je kunt daar prima eten voor een redelijke prijs.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij werden heel prettig ontvangen, het diner op de AH actie was voortreffelijk, goede ambiance, prima bediening. Een aanrader en wij komen hier zeker terug!
Griffioen63 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten is voortreffelijk. Prima sfeer en ambiance. Een huiselijk gevoel. Bediening is prima. Goede service, en gastvrij. Een gezellig avondje uit.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het eten was gemiddeld van kwaliteit. De bediening vriendelijk. Op onze "klacht" werd goed geanticipeerd. Zeer gezellige entourage, nog in kerstsfeer. Wij zijn hier is 1998 getrouwd. Dus gaan uit nostalgische beweegredenen af en toe terug.
Funoper .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Het AH menukaart was goed uitkiezen. Heerlijke voorgerechten tot het dessert. Bediening was zeer vriendelijk en alles kwam netjes op tijd aan tafel. Wij hebben genoten en denken de volgende keer weer te komen.
Ga zo door bediening en keuken!
boerke77 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima gegeten met een zakelijke relatie, makkelijk parkeren. Vlotte bediening en goede gerechten; garnalenkroketjes en een mooie tournedos als hoofdgerecht. De wijn van de maand was een rose uit de provence en smaakte heerlijk!
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
En ook nu weer bij ons tweede bezoek is de ontvangst en begeleiding door het personeel beter dan elders. De gerechten waren ook nu weer smakelijk klaargemaakt. Wij komen graag nog een keer terug.
jjvanheumen .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het eten van mijn man was kogel biefstuk met zuurkool . IK had ragoe met worteltjes enz. heel slecht het was

Het eten was prima . alleen wat er in het pasteitje zat was slecht van smaak en te veelharde wortelen er in.
BEZICHT6 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Mijn partner maakt gebruik van een rolsroel. De entree was moeilijk. Graag aandacht voor de toegankelijkheid.
In het restaurant hadden we een ruime plek voor de rolstoel. De speciale AH-kaart geeft goede keuze-
mogelijkheden. Het 3-gangendiner werd nog uitgebreid met een speciaal championsoepje. Lekker !
De timing van de verschillende gangen was heel goed met een vriendelijke bediening.
Het restaurant is sfeervol. We hebben genoten.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Door grote groep gasten dichtbij wel zeer rumoerig. Was niet makkelijk met mijn tafelgenoot te communiceren. Verder prima bediening en gezellige ambiance
kraan1937 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Correcte en verzorgde lunch waarvan we hebben genoten. De bediening is professioneel en de keuken past zich naar de wensen van de klant direct aan. Een felelicitatie waard!
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goede ontvangst. De smaakvolle gerechten hebben we met plezier gegeten. Een bijzonder makkelijk bereikbare locatie waar het prima parkeren is. Bij gelegenheid komen we graag nog eens terug.
Joanjoan .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goede aanbieding van AH reden om daar te boeken en eens een onbekend restaurant te bezoeken. We komen terug voor de gamba's
leoniehartman .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vanavond gegeten in la bouche. Eten hier vaker, keuken is goed, maar organisatie en bediening weer niet o.k. Erg lang wachten, borden worden niet afgeruimd, glazen blijven leeg. Terwijl de meisjes steeds langslopen maar niets doen. Zien ze het niet? Duidelijk om kraanwater gevraagd, kregen flessen met losse zwarte dop, geen etiket, maar wel 3,50 euro per fles. Over geklaagd en het bedrag werd uiteindelijk van de rekening afgetrokken. Was 13,50 euro voor 3 flessen! Dit kan echt niet in in restaurant. Wees dan duidelijk bij de bestelling. Jammer.
dea.klijmij .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een klein puntje ...
De gemengde groenten bij het ragoutbakje had iets gaarder gemogen.

Verdere kwaliteit uitstekend.

Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

Zèker voor herhaling vatbaar!